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ブラジル外食市場:レストランタイプ別(クイックサービスレストラン、ダイニングレストラン、PBCL、100%宅配、その他)、構造別(チェーン店vs独立店)、地域別、競争、予測&機会、2026年


Brazil Food Services Market By Restaurant Type (Quick-Service Restaurants, Dining Restaurants, PBCL, 100% Home Delivery, Others), By Structure (Chained Outlets v/s Independent Outlets), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2026

ブラジルのフードサービス市場は、予測期間中に安定した成長を遂げると予想されています。ブラジルのフードサービス市場は、同国におけるフードサービス店舗の普及率の上昇と、特に若年層や労働人口の間でこれら... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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75 英語

 

サマリー

ブラジルのフードサービス市場は、予測期間中に安定した成長を遂げると予想されています。ブラジルのフードサービス市場は、同国におけるフードサービス店舗の普及率の上昇と、特に若年層や労働人口の間でこれらの店舗が人気を集めていることが要因となっています。また、魅力的な割引を理由にオンラインチャネルやプラットフォームを通じて食品を購入する傾向が広まっていることも、予測期間中に市場をさらに押し上げると予測されます。

ブラジルのフードサービス市場は、セクター、システム、レストランタイプ、構造、企業、地域分布に基づいて区分されます。システムに基づくと、市場は従来型、集中型、調理済み、組み立て式に分類されます。集中型システムは、調査期間中に市場を支配すると予想されます。これは、非商業的なフードサービス店舗が集中型システムを導入できる結果として、低い人件費や食費、規模の経済性などの関連する利点に起因するものです。さらに、集中型フードサービスシステムは、航空会社のケータリング、大都市の学校、フランチャイズ組織などで広く使用されています。

ブラジルのフードサービス市場で事業を展開する主な企業は、Arcos Dorados Holdings Inc.(マクドナルド社)、Burger King Brasil、Doctor's Associates Inc.(サブウェイ)、ブラジル・ファーストフード社(KFC)、OLHグループ(ダンキンドーナツ)、Vinci Partners(Dominos)、スターバックスコーヒー社、Quality Is Our Recipe LLC、MADERO、Pizza Hutなどである。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
基本年:2020年
推定年:2021年
予測年:2022年~2026年
調査の目的
- ブラジルのフードサービス市場の市場規模を分析・予測するため。
- ブラジルのフードサービス市場をセクター、システム、レストランタイプ、構造、企業、地域分布に基づいて分類し、予測する。
- ブラジルフードサービス市場の促進要因と課題を特定する。
- ブラジルのフードサービス市場における事業拡大、新製品発売、M&Aなどの競争力のある開発を調査する。
- ブラジルのフードサービス市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは地域全体のサービスプロバイダのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査アンケートを実施した。インタビューを行う際に、回答者には競合他社についても尋ねました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったサービスプロバイダを含めることができました。TechSci Research は、サービスプロバイダ、流通チャネル、地域内のすべての主要プレイヤーの存在を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチを用いて、ブラジルのフードサービス市場の市場規模を算出した。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプやアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- フードサービスサービスプロバイダー、ベンダー、その他の利害関係者
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- フードサービスに関連する組織、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社およびコンサルティング会社
本調査は、サービスプロバイダ、サプライヤとパートナー、エンドユーザなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用です。
レポートの範囲
本レポートでは、ブラジルのフードサービス市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- ブラジルのフードサービス市場:レストランタイプ別
o クイックサービスレストラン
o ダイニングレストラン
o PBCL
o 100%ホームデリバリー
o その他
- ブラジルフードサービス市場、構造別
o チェーン店舗
o 独立系アウトレット
- ブラジルフードサービス市場:地域別
o 北
o 北東部
o 南部
o 中西部
o 南東部

競合他社の状況
企業プロフィール。ブラジルのフードサービス市場に存在する主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchは与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加的な市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Brazil Food Services Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
6. Brazil Food Services Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Restaurant Type (Quick-Service Restaurants, Dining Restaurants, PBCL, 100% Home Delivery, Others)
6.2.2. By Structure (Chained Outlets v/s Independent Outlets)
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company (2020)
6.3. Product Market Map
7. Brazil Commercial Sector Food Services Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Restaurant Type
7.2.2. By Structure
8. Brazil Non-Commercial Sector Food Services Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Restaurant Type
8.2.2. By Structure
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. Brazil Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Competition Outlook
13.2. Company Profiles
13.2.1. Company Details
13.2.1.1. Arcos Dorados Holdings Inc. (McDonald’s Corp)
13.2.1.2. Burger King Brasil
13.2.1.3. Doctor's Associates Inc. (Subway)
13.2.1.4. Brazil Fast Food Corp. (KFC)
13.2.1.5. OLH Group (Dunkin Donuts)
13.2.1.6. Vinci Partners (Dominos)
13.2.1.7. Starbucks Coffee Company
13.2.1.8. Quality Is Our Recipe LLC
13.2.1.9. MADERO
13.2.1.10. Pizza Hut
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

Brazil food services market is expected to grow at a steady rate during the forecast period. The Brazil food services market is driven by the increasing penetration of food service outlets in the country and growing popularity of these outlets especially amidst the young and working population. Also, the prevalent trend of purchasing food through online channels and platforms owing to attractive discounts is further projected to propel the market during forecast period.

The Brazil food services market is segmented based on sector, system, restaurant type, structure, company and regional distribution. Based on system, the market can be categorized into conventional, centralized, ready prepared and assembly-served. The centralized system is expected to dominate the market during study period. This can be accredited to the associated benefits such as low labor and food costs and economies of scale as a result of which non-commercial food service outlets can implement a centralized system. Additionally, centralized food service system is extensively used by airline caterers, large city schools, franchised organizations, among others.

Major players operating in the Brazil food services market include Arcos Dorados Holdings Inc. (McDonald’s Corp), Burger King Brasil, Doctor's Associates Inc. (Subway), Brazil Fast Food Corp. (KFC), OLH Group (Dunkin Donuts), Vinci Partners (Dominos), Starbucks Coffee Company, Quality Is Our Recipe LLC, MADERO, Pizza Hut and others.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022–2026
Objective of the Study:
• To analyze and forecast the market size of Brazil food services market.
• To classify and forecast Brazil food services market based on sector, system, restaurant type, structure, company and regional distribution.
• To identify drivers and challenges for Brazil food services market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in Brazil food services market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in Brazil food services market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of service providers across the region. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the service providers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the service providers, distribution channels and presence of all major players across the region.
TechSci Research calculated the market size of Brazil food services market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Food services service providers, vendors and other stakeholders
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums and alliances related to food services
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as service providers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, Brazil food services market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Brazil Food Services Market, By Restaurant Type:
o Quick-Service Restaurants
o Dining Restaurants
o PBCL
o 100% Home Delivery
o Others
• Brazil Food Services Market, By Structure:
o Chained Outlets
o Independent Outlets
• Brazil Food Services Market, By Region:
o North
o North-East
o South
o Mid-West
o South-East

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Brazil food services market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Brazil Food Services Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
6. Brazil Food Services Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Restaurant Type (Quick-Service Restaurants, Dining Restaurants, PBCL, 100% Home Delivery, Others)
6.2.2. By Structure (Chained Outlets v/s Independent Outlets)
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company (2020)
6.3. Product Market Map
7. Brazil Commercial Sector Food Services Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Restaurant Type
7.2.2. By Structure
8. Brazil Non-Commercial Sector Food Services Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Restaurant Type
8.2.2. By Structure
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. Brazil Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Competition Outlook
13.2. Company Profiles
13.2.1. Company Details
13.2.1.1. Arcos Dorados Holdings Inc. (McDonald’s Corp)
13.2.1.2. Burger King Brasil
13.2.1.3. Doctor's Associates Inc. (Subway)
13.2.1.4. Brazil Fast Food Corp. (KFC)
13.2.1.5. OLH Group (Dunkin Donuts)
13.2.1.6. Vinci Partners (Dominos)
13.2.1.7. Starbucks Coffee Company
13.2.1.8. Quality Is Our Recipe LLC
13.2.1.9. MADERO
13.2.1.10. Pizza Hut
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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