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イギリスのオンライン旅行市場 - 成長、トレンド、Covid-19の影響と予測(2022 - 2027)


United Kingdom Online Travel Market - Growth, Trends, Covid-19 Impact and Forecast(2022 - 2027)

イギリスは、ヨーロッパで最も大きな旅行市場のひとつです。英国の消費者は、旅行の計画や予約にオンラインチャネルを活用しています。英国は、世界の旅行業者や仲介業者に大きく依存しており、ヨーロッパやその... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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130 英語

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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

イギリスは、ヨーロッパで最も大きな旅行市場のひとつです。英国の消費者は、旅行の計画や予約にオンラインチャネルを活用しています。英国は、世界の旅行業者や仲介業者に大きく依存しており、ヨーロッパやその他の地域のアウトバウンド市場として非常に重要な存在です。英国のオンライン旅行市場はヨーロッパ最大であり、オンライン旅行の普及率は世界でもトップクラスです。イギリスのオンライン旅行業界は、技術の進歩により、過去10年間でいくつかの変化を遂げてきました。ビッグデータや、自動化、拡張現実・仮想現実などの補完的な技術の流入は、旅行会社にチャンスをもたらすと期待されています。これらの技術を既存のプラットフォームやアプリケーションに組み込むことで、より優れたユーザー体験を提供することができます。

ソーシャルメディア・プラットフォームは、オンライン・ツアー・エージェンシーにとって主要なインフルエンサーであり、効果的なマーケティング・プラットフォームとして浮上しています。旅行者はソーシャル・メディア・プラットフォームを利用して自分の旅行体験を共有し、レビューを投稿することで、他の顧客が自分の要求に応じて旅行会社を選ぶのに役立っている。この傾向は、より多くのソーシャルメディア・プラットフォームが導入されることで、さらに強まることが予想されます。イギリスの旅行業界は、COVID-19の影響を最も大きく受けた業界の一つです。多くの企業がすでに2021年、2022年に焦点を移している。市場の見通しは、旅行会社にとって、さまざまな休暇の種類、提供する目的地、顧客層への露出度によって大きく異なります。イギリスの旅行者の50%は、Covid-19以降、オンライン旅行代理店(OTA)で予約する意向。オンライン旅行代理店は、イギリス市場が観光産業を再建する上で、国内旅行者を惹きつける重要なチャネルです。

主な市場動向

イギリスのオンライン旅行市場を牽引しているのは観光業

観光は、経済的、社会的、文化的な資産です。この分野は英国の雇用と成長に大きく貢献しており、間接的に400万人を雇用しています。英国には、世界的な博物館やアトラクション、息を呑むような多様な自然の景観、盛んな文化・芸術部門、世界的に有名なフェスティバルシーン、ビジネスやスポーツイベントの演出・開催における比類のない専門知識、有名な遺産、優れた交通網、一流の飲食物などがあります。観光業が成功すれば、芸術、文化、ホスピタリティ、航空、海事、鉄道、コーチ、ビジネストラベルなど、他の多くの分野も成功します。観光産業がイギリスのオンライン旅行市場を牽引しています。イギリスの観光市場では、ジェネレーションYとジェネレーションZの影響が大きくなっており、技術的に作られた個人的な体験に対する需要が高まっています。スマートフォンやタブレットなどのモバイル機器の台頭により、これらの若い世代の間では、カスタマージャーニーのすべての段階で自分の体験を個人的にカスタマイズしたいというニーズが高まっています。

携帯電話での旅行予約への移行

消費者は、従来のゲートキーパーである旅行代理店を介さずに、モバイルデバイスを使って旅行を検索し、予約することができます。今日の旅行者は、かつてないほどオンラインとモバイルに精通しています。英国の旅行者の45%は、携帯電話だけで新しい旅行先を調べ、計画し、予約することに抵抗を感じています。新世代のモバイル機器は非常に強力で、あらゆる目的に使用することができ、旅行者のニーズを予測し、リアルタイムで問題を解決することができるようになるでしょう。モバイル・トラベル・アプリは、市場で徐々にペースを上げており、旅行者が旅行の手配をする際に好まれています。様々な機能を搭載したアプリが開発されており、旅行中は常に旅行者とつながっていて、必要なときにはいつでも旅行者をサポートすることができる。旅行アプリは旅行者に柔軟性を提供するため、消費者が旅行会社を選ぶ際の重要な差別化要因となっている。

競争状況

当レポートでは、イギリスのオンライン旅行市場で活躍する主要な国際企業を取り上げています。市場シェアを見ると、現在は数社の大手企業が市場を独占しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は、新規契約の獲得や新規市場の開拓により、市場での存在感を高めています。

その他の特典

エクセル形式の市場推定値(ME)シート
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Industry Value Chain Analysis
4.5 Porters Five Force Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Service Type
5.1.1 Transportation
5.1.2 Travel Accommodation
5.1.3 Vacation Packages
5.1.4 Others
5.2 Booking Type
5.2.1 Online Travel Agencies
5.2.2 Direct Travel Suppliers
5.3 Platform
5.3.1 Desktop
5.3.2 Mobile

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Tripadvisor
6.2.2 Booking
6.2.3 Skyscanner
6.2.4 Airbnb
6.2.5 Expedia Group
6.2.6 Trivago
6.2.7 Thomas Cook Group
6.2.8 lastminute.com
6.2.9 Hotels.com
6.2.10 Jet2holidays
6.2.11 Dream World Travel*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

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Summary

The United Kingdom has one of the largest travel markets in Europe. U.K. consumers have embraced online channels for travel planning and booking the country is heavily dependent on global travel suppliers and intermediaries and is critically important as an outbound market for Europe and the rest of the world. UK’s online travel market is the largest in Europe, and the country’s online travel penetration is among the highest in the world. The online travel industry in the United Kingdom has undergone several changes over the last decade, owing to technological advances. The influx of big data and other complementing technologies such as automation and augmented and virtual reality is expected to create opportunities for travel agencies. By incorporating these technologies into their existing platforms and applications they can deliver a better user experience.

Social media platforms have emerged as major influencers and effective marketing platforms for online tour agencies. Travelers use social media platforms to share their travel experiences and post their reviews, helping other customers to choose travel agencies according to their requirements. This trend is expected to increase with the introduction of more social media platforms. The travel sector in United Kingdom has been among the hardest hit industries by COVID-19. Many companies are already shifting focus to 2021 and 2022. The market outlook varies significantly for travel companies depending on their exposure to different holiday types, destinations served and customer demographics. 50% of United Kingdom travelers intend to book via an online travel agency (OTA) after Covid-19. Online Travel Agencies are a critical channel for attracting domestic travelers as the United Kingdom market rebuilds its tourism industry.

Key Market Trends

Tourism is Driving the Online Travel Market in United Kingdom

Tourism is an economic, social, and cultural asset. The sector is a major contributor to jobs and growth in the UK, indirectly employing 4 million people. The UK has world class museums and attractions, breath taking and diverse natural landscapes, a thriving cultural and arts sector, a world-famous festival scene, unrivalled expertise in staging and organising business and sporting events, a renowned heritage offer, great transport connections, first-class food, and drink and much more. If the tourism sector is successful, then many other sectors like arts, culture, hospitality, air, maritime, rail, coach, and business travel are successful too. Tourism is driving the United Kingdom online travel market. Driven by the increasing impact of Generation Y and Generation Z on the United Kingdom tourist market, the demand for technologically manufactured personal experiences is increasing. The rise of mobile devices such as smart phones and tablets has boosted the need among these young generations for private personalisation of their experiences along all phases of the customer journey.

Shift Towards Mobile Phones for Travel Booking

Consumers can use a mobile device to search and book travel all without the traditional gatekeeper travel agent. Travelers today are online and mobile-savvy more than ever before. 45% of UK travelers feel comfortable researching, planning, and booking trips to new destinations using only their mobile. New generations of mobile devices are so powerful that they can be used for any purpose and will be able to predict travelers’ needs and solve problems in real-time. Mobile travel apps are gradually gaining pace in the market and are preferred by travelers to make their travel arrangements. Apps infused with various features are being developed to remain connected to travelers throughout their journey and to assist them whenever required. Travel apps offer flexibility to travelers, thus, becoming an important differentiating factor for the consumers while choosing a travel company.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the United Kingdom online travel market. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Industry Value Chain Analysis
4.5 Porters Five Force Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Service Type
5.1.1 Transportation
5.1.2 Travel Accommodation
5.1.3 Vacation Packages
5.1.4 Others
5.2 Booking Type
5.2.1 Online Travel Agencies
5.2.2 Direct Travel Suppliers
5.3 Platform
5.3.1 Desktop
5.3.2 Mobile

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Tripadvisor
6.2.2 Booking
6.2.3 Skyscanner
6.2.4 Airbnb
6.2.5 Expedia Group
6.2.6 Trivago
6.2.7 Thomas Cook Group
6.2.8 lastminute.com
6.2.9 Hotels.com
6.2.10 Jet2holidays
6.2.11 Dream World Travel*

7 FUTURE OF THE MARKET

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