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英国化粧品製品:成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年〜2027年)


United Kingdom Cosmetics Products - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

英国化粧品市場は、予測期間(2020年~2025年)において年平均成長率3.89%と予測されています。 主なハイライト 英国の化粧品市場は、経済の不確実性とBrexitにもかかわらず、予測期間中に堅調な金額成長が... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

英国化粧品市場は、予測期間(2020年~2025年)において年平均成長率3.89%と予測されています。

主なハイライト
英国の化粧品市場は、経済の不確実性とBrexitにもかかわらず、予測期間中に堅調な金額成長が見込まれます。英国の化粧品市場の成長は、品質、プレミアム化、地域プレイヤーの存在感の増加への関心の高まりを特徴とする、欧州市場全体の拡大を反映しています。
プレミアム製品とマス製品の間のギャップは拡大し続け、同国ではプレミアム製品により大きな関心が示され、それによって市場が恩恵を受けた


主な市場動向

化粧品における人工知能(AI)、拡張現実(AR)への戦略的取り組み

英国内の美容ブランドは、激しい競争の中で顧客を魅了し続けるために、人工知能(AI)から拡張現実(AR)に至るまで、あらゆるものを利用しています。例えば、ロレアルの子会社であるランコムは、「Le Teint Particulier」というカスタムメイドのファンデーションマシンを考え出し、AIを使って肌に「ぴったり合う」ものを見つけることを約束しています。

さらに、オンライン美容ブランドは、体験を向上させ、市場でのシェアを拡大するために、拡張現実(AR)を利用することが増えています。例えば、セフォラの「バーチャル・アーティスト」は、スマートフォンや店舗のキオスクで、数千色の口紅やアイシャドウをバーチャルに試着することができるものです。セフォラによるSAでは、2016年の発売以来、Virtual Artistを通じて2億以上のシェードを試着しており、GarnierからドイツのDMまで、他のブランドの多くも「試着」アプリを立ち上げています。

増加する実店舗の定着化

イギリスでは、テクノロジーやゲーム、没入型デザインを駆使して顧客を引きつけ、ブランドにストーリーを与えるモノブランドやポップアップショップの出店が増加しています。エスティ ローダーのブランドであるToo Facedは、買い物客にインタラクティブな「遊び場」を提供する3つの新店舗をオープンし、Morpheは2018年に英国初の小売店舗を開店しました。

また、食料品小売店やアパレル・シューズショップが、イギリスの化粧品市場に進出しています。2018年、Sainsbury'sは自社のカラーコスメブランドBoutiqueをリニューアルし、ほとんどの製品をヴィーガン対応にした一方、Superdrugは自社ブランドRevolutionで継続的な成功を収めています。

競合の状況

イギリスのビューティ&パーソナルケア市場は、引き続きグローバルプレイヤーのロレアルとエスティローダーがリードしており、彼らもまた、オンラインと店舗での消費者体験の強化に注力している。例えば、L'Oréalは2018年初頭にModiFaceを買収し、また、魅力的な消費者のショッピング体験を創出することでデジタル戦略を補完しています。さらに、日本の株式会社コーセー傘下のプレミアムブランド「デコルテ」がセルフリッジ経由でデビューするなど、英国でも多くの新ブランドが誕生しています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Color Cosmetics
5.1.1.1 Facial Make-Up Products
5.1.1.2 Eye Make-Up Products
5.1.1.3 Lip and Nail Make-Up Products
5.1.2 Hair Styling and Coloring Products
5.1.2.1 Hair Colors
5.1.2.2 Hair Styling Products
5.2 By Category
5.2.1 Mass
5.2.2 Premium
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Hypermarkets/Supermarkets
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 Pharmacy and Drug Stores
5.3.4 Online Retail Stores
5.3.5 Convenience Stores
5.3.6 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 L'Orral S.A.
6.4.2 Estee Lauder Inc
6.4.3 Kose Corporation
6.4.4 Shiseido Company, Limited
6.4.5 LVMH
6.4.6 Coty Inc.
6.4.7 Revlon, Inc
6.4.8 Oriflame Cosmetics Global SA
6.4.9 Kao Corporation
6.4.10 Unilever

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

United Kingdom cosmetics products market is projected to witness a CAGR of 3.89% during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
The UK cosmetics products market is expected to experience solid value growth during the forecast period despite economic uncertainties and Brexit. The growth of the United Kingdom cosmetics products market reflects the augmentation of the overall European market, characterized by a growing focus on quality, premiumization and increased presence of regional players.
The gap between premium and mass products continued to widen, with the greater interest shown in premium products in the country, thereby benefitting the market


Key Market Trends

Strategising towards Artificial Intelligence (AI) and Augmented Reality (AR) in Cosmetics Products

Beauty brands across the United Kingdom are using everything from artificial intelligence (AI) to augmented reality (AR) to keep their customers engaged in a fiercely competitive market. For instance, L'Oreal subsidiary Lancome has come up with a custom-made foundation machine called Le Teint Particulier, which promises to find the "exact match" for the skin using AI.

Moreover, online beauty brands are increasingly using augmented reality (AR) to enhance the experience and increase their share in the market. For example, Sephora's Virtual Artist, which lets customers virtually try on thousands of shades of lipstick and eyeshadow through their smartphones or at kiosks in stores. SAs per Sephora, more than 200 million shades have been tried on through Virtual Artist since it was launched in 2016, and a host of other brands, from Garnier to Germany's DM, have launched "try on" apps, too.

Increasing Establishment of Bricks-and-Morter Store

The UK has seen an increase in the opening of mono-brand and pop-up shops, using technology, games and immersive designs to engage customers and give a story to the brand. The Estée Lauder brand, Too Faced, opened three new shops offering interactive “playgrounds” for its shoppers, whilst Morphe opened its first UK retail store in 2018.

Also, grocery retailers and apparel and footwear shops are making their mark on the cosmetics products market the United Kingdom. In 2018 Sainsbury’s relaunched its own color cosmetics brand Boutique, making most products vegan friendly, whilst Superdrug has seen continued success from its brand Revolution.

Competitive Landscape

United Kingdom beauty and personal care market continued to be led by global players L’Oréal and Estée Lauder, which along with their counterparts are focusing on enhancing the consumer experience online and in-store. L’Oréal, for instance, acquired ModiFace in early 2018 and also complements its digital strategy by creating engaging consumer shopping experiences. Moreover, a number of new brands have also been launched in the UK including premium Japanese KOSÉ Corporation-owned brand Decorté, which made its debut via Selfridges.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Color Cosmetics
5.1.1.1 Facial Make-Up Products
5.1.1.2 Eye Make-Up Products
5.1.1.3 Lip and Nail Make-Up Products
5.1.2 Hair Styling and Coloring Products
5.1.2.1 Hair Colors
5.1.2.2 Hair Styling Products
5.2 By Category
5.2.1 Mass
5.2.2 Premium
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Hypermarkets/Supermarkets
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 Pharmacy and Drug Stores
5.3.4 Online Retail Stores
5.3.5 Convenience Stores
5.3.6 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 L'Orral S.A.
6.4.2 Estee Lauder Inc
6.4.3 Kose Corporation
6.4.4 Shiseido Company, Limited
6.4.5 LVMH
6.4.6 Coty Inc.
6.4.7 Revlon, Inc
6.4.8 Oriflame Cosmetics Global SA
6.4.9 Kao Corporation
6.4.10 Unilever

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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