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化粧品パッケージング市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Cosmetic Packaging Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

化粧品用パッケージ市場は、予測期間(2021-2026年)において年平均成長率3.7%で成長すると予測されています。近年、化粧品業界のパッケージングは飛躍的に進歩しています。化粧品業界は、他のすべてのセクター... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
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2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

化粧品用パッケージ市場は、予測期間(2021-2026年)において年平均成長率3.7%で成長すると予測されています。近年、化粧品業界のパッケージングは飛躍的に進歩しています。化粧品業界は、他のすべてのセクターの中で最も多様なパッケージング要件を持っています。使用される材料は、ガラス、紙、プラスチックなどの異なる金属から様々で、これらの材料は、異なる形状やサイズ、ディスペンサー機構を持つ容器を作るために使用されています。一次容器、二次フレキシブルパウチ、キャップ、クロージャー、ノズルの形をしたプラスチックは、化粧品業界の一次包装材料の一つです。プラスチックチューブは、液体・固体・半固体の材料を貯蔵し、製品を制御された割合で吐出できるため、化粧品業界では重要な容器の1つです。また、他の容器と比較すると、より優れた汚染防止機能を提供することができます。

主なハイライト
チューブに対する需要の増加に対応するため、様々なサプライヤーが革新的な製品を市場に投入している。化粧品メーカーであるSally Hansen社は、Topline社の協力のもと、アプリケーターチップと組み合わせたスクイーザブルチューブを開発した。また、パッケージング・ソリューション・プロバイダーのAlbea社は、液状製剤用の滴下式ディスペンサーをチューブに搭載したTeardropチューブを開発しました。また、Cosmogen社は、Squeeze'N Rollパッケージのチューブ版を改良し、マッサージローラーを付属させたものを提供しました。さらに、グローバルパッケージング社は、チューブの頭部にラチェット、ポンプにもラチェットを設け、不用意な開封を防ぎながら所定のトルクをかけ、完璧な漏れのない組み立てを可能にするチューブを開発した。
企業もまた、気候変動に対抗し、パッケージングによる環境への影響を軽減する計画で、変化を推進しようとしています。例えば、Stora Enso社は、2019年に、化粧品パッケージ用のバリアコーティングされた耐油性の板紙チューブを発表しました。このチューブ包装は、スキンクリーム製品の一次包装に適しており、プラスチックチューブに代わる、気候変動に配慮した新しい包装方法と考えられています。しかし、化粧品業界は現在、新しい思慮深い包装戦略や高度な処方により、プラスチック汚染の影響を軽減することで一致団結しているようです。2018年、ラリックの限定フレグランス-セダクションが市場に投入されました。この製品は、フラコンを包み込む立体的な蛇のデザインで梱包されていました。ボトルの素材は、優れた透明度と重厚感で知られる高級ガラスタイプの「クリスタル」です。
そのほか、いくつかの化粧品パッケージングの展示会や見本市では、さまざまな新しいパッケージング技術をアピールしています。例えば、Cosmo Tech Expoは、化粧品、パーソナルケア、香水、トイレタリー市場を対象とした、インド最大の製造ソリューションの展示会です。この展示会では、世界中の8,000以上のメーカーが提供する最新の成分、原材料、包装、ラベル、機械、OEM、プライベートラベル、試験、ラボ機器、規制に関するソリューションが一堂に展示されています。同様に、CPNA(Cosmoprof North America)は、アメリカ大陸で最も多くの賞を受賞しているB2Bビューティーイベントです。CPNAは、新しい美容ブランドを立ち上げ、ユニークで革新的な製品を提供し、新しい流通経路、パッケージング、製造ソリューションに関する情報を収集するための最高の起動プラットフォームとして認識されています。
COVID-19の発生に伴い、いくつかの高級美容製品販売店が閉鎖されました。これらの店舗の中には、二度と開店できない店舗もあり、新規開店は少なくとも1年は遅れるものと思われます。実店舗のドラッグストアや量販店、食料品店は営業を続けているものの、客足と収益は激減している。例えば、英国のドラッグストアチェーン「ブーツ」は、2020年3月25日から4月3日の間に全体の売上が3分の2に減少し、美容商品の売上が減少に寄与したと報告している。このような事例は、消費者が美容製品に費やす金額が通常よりも減少することを示しており、化粧品パッケージ業界に悪影響を及ぼす可能性があります。しかし、在庫や出荷業務の規模を拡大する準備ができている一部の美容製品ブランドや小売業者は、Eコマースの売上がCOVID-19以前の水準を大幅に上回ると報告しています。


主な市場動向

プラスチックが大きなシェアを占めると予想


プラスチックは、低コスト、軽量、柔軟性、耐久性などの理由から、化粧品パッケージの有力な素材となっています。プラスチックは、パーソナルケア製品の飛散防止や「こぼれない」ボトル、ジャー、チューブ、キャップ、クロージャーの製造に最適な素材です。PMMI(Packaging Machinery Manufacturers Institute)によると、化粧品などのパーソナルケア製品では、ボトル、ジャー、コンパクト、チューブなどのプラスチックパッケージが61%の市場シェアを占めており、ボトルは最もよく使われる容器で市場の30%を占めている。最も一般的で安価なHDPE製の化粧品用ボトルは、経済的で耐衝撃性に優れ、水分のバリア性を保つことができます。ローションボトルにはさまざまなサイズと形状があり、キャップ付きのチューブで保管されるローションもある。
また、化粧品容器に使用されるプラスチックの最も一般的なタイプは、PPプラスチックです。しかし、これらは、より手頃な価格のPET樹脂や高級なアクリル樹脂でも可能です。アクリル樹脂は通常、透明でガラスに似ています。このタイプの材料は、破損しにくいので、ガラスよりも利点があります。しかし、PPプラスチックはアクリルよりも手頃な価格で、通常、丸い形やチューブのような形のプラスチック容器に入っています。PPプラスチック容器は、配布する化粧品のスタイルやマーケティングに合わせて、ハート型、キャラクター型、四角型に成形することができます。ジャーやポットは、主にフェイスクリーム、ローション、ファンデーション、リップクリーム、パウダーなどの化粧品に使われ、サイズは20mmから60mm、容量は25ml(またはそれ以下)から250mlまでとなります。
例えば、SKSボトル&パッケージング社では、様々なサイズのプラスチック製ジャーを提供しており、ふるい分けされたシルバーキャップからプラスチックドームまで、様々な栓のオプションが用意されています。彼らは、リップクリームやアイクリームなどの製品用のPETジャー、ローション、バームなどのための裏打ちキャップと白いポリプロピレン厚壁のジャーを提供し、より多くの範囲である。チューブ包装は、チューブの利便性と携帯性を生かし、化粧品やその他のパーソナルケアアイテムを収納しようとするデザイン専門家に長い間支持されてきました。例えば、アラブ首長国連邦では、フリップキャップの瓶に入ったワセリン・ジェリーや、絞れるプラスチックチューブに入ったDoveのアドバンスト・ヘアシリーズのドライオイル・シャンプーが登場し、便利に使えるようになりました。
メーカーが製品あたりの材料使用量を減らす方法を模索する中、プラスチックは、より少ない材料で軽量なパッケージング・ソリューションを提供するという点で、非常に大きな利点をもたらしています。さらに、過去10年間は、プラスチックが環境に与える影響により、この分野は減速していました。しかし、再生プラスチックの利用可能性と材料技術の革新により、環境に優しいパッケージング・ソリューションが実現されています。プレーヤーは、持続可能な機能を生み出すデザインソリューションとして、詰め替え可能なパッケージングに注目しています。ブランドは、PCR(post-consumer recycled)プラスチックを提供する自然な変色を受け入れています。市場の高級品では、これらの詰め替え用製品がこのギャップを埋めています。


北米が大きなシェアを占めると予想


米国は、化粧品、パーソナルケア製品、フレグランス市場にとって最大の市場の1つです。2018年にブラジル個人衛生・香水・化粧品産業協会が委託した調査によると、米国は世界で最も価値のある化粧品産業であり、895億米ドルの収益を上げています。同国の化粧品市場は、ロレアル、ユニリーバ、プロクター・アンド・ギャンブル社などの大手プレーヤーによって支配されてきました。同様に、同国の化粧品包装の状況は、Albea SA、AptarGroup Inc.、Smurfit Kappa Group PLC、WestRock Co.、Graphic Packaging Holding Co.などの少数の主要プレイヤーが市場シェアを独占して統合されている。
同国の主な製品カテゴリには、スキンケア、メイクアップ、ヘアケア、香水、デオドラント、トイレタリー、口腔化粧品などがあります。Happi Magazineが2018年に発表したデータによると、同国のダーマ・スキンケアカテゴリは最も急速に成長しているセグメントとして浮上し、2018年には2017年と比較して84%の成長を遂げました。米国の化粧品市場は、世界的なトレンドに伴い、プレミアム化の要求が高まっています。そのため、革新的でプレミアムなパッケージングへのニーズが高まっています。プレミアム化の要求と革新的で装飾的なパッケージングへの強い注目と同期して、Apatar Group Inc.はFusion Packagingを買収し、化粧品セグメント向けに差別化されたデザインと装飾のポートフォリオを拡大しました。
米国では、消費者がパーソナルケア製品を購入する際に、eコマース・チャネルを利用するケースも増えています。オンライン販売のシェアはまだ低いものの、予測期間中に拡大することが予想されます。2018年、アマゾンの化粧品カテゴリーの売上は、2017年と比較して20%増加しました。さらに、ユニリーバはオンラインチャネルでの製品販売を軸に新たな買収を進めています。スキンケア製品の包装材は、プラスチックボトルとガラスボトルが引き続き最も好まれます。したがって、この製品カテゴリーの成長に伴い、素材の使用量もプラスの成長軌道に乗ると予想されます。
プラスチックでは、PP、PE、HPE、PET、アクリル成分が、プラスチックボトル用の最も好ましい材料です。オンライン・チャネルの利用が増加しているため、ガラスよりも安価で安全に輸送できるプラスチックが成長すると予想されます。また、米国の消費者市場では、天然素材に分類される美容製品の需要が高まっており、これらの製品はより安全であるという消費者の認識によって後押しされています。このため、米国政府は、ナチュラルと表示される前の製品を規制する新法案を提出しています。これにより、今後、ナチュラルと表示される前の成分表示がより詳細に行われることが予想されます。


競合他社の状況

化粧品パッケージ市場は競争が激しく、複数のグローバルおよび地域的なプレーヤーで構成されています。製品を通じてエンドツーエンドの顧客満足につながるイノベーションと展開・利用のしやすさが、市場参加者の間で製品のイノベーションと戦略を推進する重要な要因となっています。主なプレイヤーは、Silgan Holdings Inc.やDS Smith PLCなどです。調査対象となった市場の最近の動向は


2020年1月 アルベア、中国淮安市に新工場を開設すると発表。地元政府関係者やアルベアの代表者が出席し、式典が行われた。淮安は、同社の化粧品・スキンケアパッケージの金属部品製造の新拠点となる予定。
2020年2月 - シルガンホールディングスは、コブラ・プラスチックス・インクを買収したことを発表した。Cobraのオーバーキャップ製品群とエアゾールアクチュエータおよびディスペンサーシステムを組み合わせることで、Silganは機能性オーバーキャップを含むより幅広い統合ソリューションを提供し、顧客固有のニーズに対応することができるようになる。


その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.2.1 Increasing Consumption of Cosmetic Products
4.2.2 Increasing Focus on Innovation and Attractive Packaging
4.3 Market Restraints
4.3.1 Growing Sustainability Concerns
4.4 Industry Value Chain Analysis
4.5 Industry Attractiveness Porter's Five Forces Analysis
4.5.1 Bargaining Power of Suppliers
4.5.2 Bargaining Power of Buyers
4.5.3 Threat of New Entrants
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 IMPACT OF COVID-19 ON THE INDUSTRY

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By Material Type
6.1.1 Plastic
6.1.2 Glass
6.1.3 Metal
6.1.4 Paper
6.2 By Product Type
6.2.1 Plastic Bottles and Containers
6.2.2 Glass Bottles and Containers
6.2.3 Metal Containers
6.2.4 Folding Cartons
6.2.5 Corrugated Boxes
6.2.6 Tubes and Sticks
6.2.7 Caps and Closures
6.2.8 Pump and Dispenser
6.2.9 Droppers
6.2.10 Ampoules
6.2.11 Flexible Plastic Packaging
6.3 By Cosmetic Type
6.3.1 Hair Care
6.3.2 Color Cosmetics
6.3.3 Skin Care
6.3.4 Men’s Grooming
6.3.5 Deodorants
6.3.6 Other Cosmetic Types
6.4 Geography
6.4.1 North America
6.4.1.1 United States
6.4.1.2 Canada
6.4.2 Europe
6.4.2.1 United Kingdom
6.4.2.2 Germany
6.4.2.3 France
6.4.2.4 Italy
6.4.2.5 Spain
6.4.2.6 Rest of Europe
6.4.3 Asia-Pacific
6.4.3.1 China
6.4.3.2 India
6.4.3.3 Japan
6.4.3.4 Australia
6.4.3.5 South Korea
6.4.3.6 Indonesia
6.4.3.7 Thailand
6.4.3.8 Rest of Asia-Pacific
6.4.4 Latin America
6.4.4.1 Brazil
6.4.4.2 Mexico
6.4.4.3 Argentina
6.4.4.4 Rest of Latin America
6.4.5 Middle East & Africa
6.4.5.1 United Arab Emirates
6.4.5.2 Saudi Arabia
6.4.5.3 South Africa
6.4.5.4 Rest of Middle East & Africa

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Company Profiles
7.1.1 Albea SA
7.1.2 HCP Packaging Co. Ltd
7.1.3 RPC Group PLC (Berry Global Group)
7.1.4 Silgan Holdings Inc.
7.1.5 DS Smith PLC
7.1.6 Graham Packaging LP
7.1.7 Libo Cosmetics Company Ltd
7.1.8 AptarGroup Inc.
7.1.9 Amcor PLC
7.1.10 Cosmopak Ltd
7.1.11 Quadpack Industries SA
7.1.12 Rieke Corporation
7.1.13 Gerresheimer AG
7.1.14 Raepak Ltd
7.1.15 Ball Corporation
7.1.16 Verescence France
7.1.17 SKS Bottle & Packaging, Inc
7.1.18 Altium Packaging (Loews Corporation)

8 FUTURE OUTLOOK OF THE MARKET

 

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Summary

The cosmetic packaging market is expected to grow at a CAGR of 3.7% over the forecast period (2021-2026). The packaging in the cosmetic industry has gone leaps and bounds in recent years. The cosmetic industry has the most varied packaging requirements of all the other sectors. The materials used vary from different metals from glass, paper, and Plastics, and these materials are used to make containers with different shapes and sizes and dispensing mechanism. Plastic in the form of primary containers, secondary flexible pouches, caps, and closure, and the nozzle is one of the cosmetic industry's primary packaging materials. The plastic tube is one of the significant containers in the cosmetic industry as it can store liquid-solid and semisolid materials and dispense products in the controlled proportions. Also, the, when compared to other containers tubes, can provide better contamination protection.

Key Highlights
To cater to the increasing demand for tubes, various suppliers have come up with innovative offerings in the market. Sally Hansen, a major cosmetics manufacturer in the global market, developed a squeezable tube paired with an applicator tip with Topline's help. Additionally, Albea, a packaging solution provider, developed a Teardrop tube, which has a drop-by-drop dispensing system for liquid formulations, on a tube. Also, Cosmogen offered a revised tube version of its Squeeze’N Roll package, with an attached massage roller. Furthermore, Global Packaging Inc. had also developed a tube with a ratchet on the head of the tube and a corresponding ratchet on the pump, ensuring a perfect leakproof assembly by applying the predetermined torque while protecting the accidental opening.
Enterprises are also looking to drive the change with a plan to combat climate change and reduce the environmental impacts of packaging. For instance, Stora Enso, in 2019, introduced barrier-coated, grease-resistant paperboard tubes for cosmetics packaging. This tube packaging method is suitable for the primary packaging of skin cream products and is considered a new, climate-friendly alternative to plastic tubes. But the cosmetics industry now seems united on reducing the impact of plastic pollution, with new thoughtful packaging strategies and advanced formulations. In 2018, Lalique's limited-edition fragrance- Seduction was introduced in the market. The product was packed in a three-dimensional snake design that wraps around the flacon. The bottle's material is the crystal, a luxurious glass type that is known for superior clarity and heavier weight.
Besides, several cosmetic packaging exhibitions and trade shows are promoting various new packaging technologies. For example, Cosmo Tech Expo is the biggest manufacturing solutions trade show in India, for the cosmetic, personal care, perfumery, and toiletries markets. The expo brings together exhibitors to display the latest ingredients, raw materials, packaging, labeling, machinery, OEM and private labeling, testing, lab equipment, and regulatory solutions, offered by over 8,000 manufacturers worldwide. Similarly, CPNA (Cosmoprof North America) is the most awarded B2B beauty event in the Americas. CPNA has been recognized as the premier launching platform for launching new beauty brands, offering unique, innovative products, and gathering information about new channels of distribution, packaging, and manufacturing solutions.
With the outbreak of COVID-19, several premium beauty-product outlets were shut down. Some of these stores are never expected open again, and new openings will likely be delayed for at least a year. While brick-and-mortar drugstores and mass-market and grocery stores remain open, their customer traffic and revenues have plummeted. For instance, Boots UK drugstore chain reported its overall sales fell by two-thirds between March 25 and April 3, 2020, with beauty-product revenues contributing to the decline. Such instances indicate that consumers will spend less on beauty products than usual, which could negatively impact the cosmetic packaging industry. However, some beauty-product brands and retailers with inventory and shipment operations ready to scale up report e-commerce sales significantly higher than the pre-COVID-19 levels.


Key Market Trends

Plastic is Expected to Hold Significant Share


Plastic is a prominent material in cosmetic packaging due to its low cost, lightweight, flexibility, durability, and other factors. Plastics are a material of choice for manufacturing shatterproof and "no-spill" bottles, jars, tubes, caps, and closures for personal care products. According to the Packaging Machinery Manufacturers Institute (PMMI), at 61% market share, plastic packaging, such as bottles, jars, compacts, and tubes, dominate in cosmetics and other personal care products, where bottles are the most commonly used containers, accounting for 30% of the market. The most common and least expensive cosmetic bottles produced from HDPE are economical, impact-resistant, and maintain a good moisture barrier. Lotion bottles come in all different sizes and forms, where some lotions are kept in capped tubes.
Moreover, the most common type of plastic used for cosmetic containers is PP plastics. However, these can also come in a more affordable PET plastic or a higher-end acrylic plastic. Acrylic plastic is usually clear and resembles glass. This type of material has an advantage over the glass as it is not prone to breakage. However, PP plastic is more affordable than acrylic and usually comes in round or tube-like shaped plastic containers. PP plastic containers can be molded into heart shapes, character shapes, or square shapes to suit the cosmetic product's style or marketing to be distributed. Jars and pots are majorly used for face creams, lotions, foundations, lip balms, powders, and other cosmetics, where the size ranges from 20mm to 60mm and can hold anywhere from 25ml (or less) to 250ml.
For instance, SKS Bottle & Packaging Inc. provides various plastic jars offered in a range of sizes with a variety of closure options, from silver caps with sifters lined caps to the plastic dome. They provide PET jars for products, such as lip balm and eye cream, and white polypropylene thick wall jars with lined caps for lotions, balms, etc., with many more ranges. Tubular packaging has long been favored by design experts seeking to capitalize on tubes' convenience and portability to hold cosmetics and other personal care items. For instance, the introduction of Vaseline Jelly in a flip-cap jar and Dove's Advanced Hair Series Dry Oil Shampoo in a squeezable plastic tube in the United Arab Emirates facilitated convenient usage.
As manufacturers seek options to reduce the amount of material used per product, plastics deliver exceptional gains in terms of the provision of lightweight packaging solutions that use fewer materials. Moreover, over the last decade, plastic's environmental impacts have resulted in a slowdown in the segment. However, the availability of recycled plastics and innovations in material technology have enabled environmentally-friendly packaging solutions. The players are focusing on refillable packaging as a design solution to create sustainable features. Brands are embracing the natural discoloration that provides PCR (post-consumer recycled) plastics. At the luxury end of the market, these refillable products are bridging this gap.


North America is Expected to Significant Share


The United States is one of the biggest markets for cosmetics, personal care products, and fragrances market. According to a study commissioned by the Brazilian Association of the Personal Hygiene, Perfumery and Cosmetics Industry in 2018, the United States was the most valuable cosmetics industry globally, generating a revenue of USD 89.5 billion. The country's cosmetics market has been dominated by players like L'Oréal, Unilever, Procter & Gamble Co., and other leading players. Similarly, the cosmetic packaging landscape in the country is consolidated with a few significant players like Albea SA, AptarGroup Inc., Smurfit Kappa Group PLC, WestRock Co., and Graphic Packaging Holding Co. dominating market share.
The country's primary product categories include skincare, makeup, haircare, perfumes, deodorants and toiletries, and oral cosmetics. According to data released by Happi Magazine in 2018, the country's derma skincare category emerged as the fastest-growing segment and experienced a growth of 84% in 2018 compared to 2017. The US cosmetics market is experiencing a growing demand for premiumization, in line with the global trend. This, in turn, is driving the need for innovative and premium packaging. In sync with the premiumization demands and intense focus on innovative and decorative packaging, Apatar Group Inc. acquired Fusion Packaging to expand its portfolio of differentiated design and decorative offerings for the cosmetics segment.
The United States is also experiencing an increased use of e-commerce channels to procure personal care products by consumers. While the share of online sales remains low, it is expected to grow during the forecast period. In 2018, Amazon's cosmetics category's sales increased by 20%, compared to 2017. Furthermore, Unilever has been making new acquisitions based on selling products through online channels. Plastic and glass bottles continue to be the most preferred packaging materials for skincare products. Hence, with this product category's growth, the use of materials is also expected to experience a positive growth trajectory.
In plastics, PP, PE, HPE, PET, and acrylic ingredients are the most preferred materials for plastic bottles. The increasing use of online channels is expected to grow plastics that are cheaper and safer to transport than glass. Additionally, the United States consumer market is experiencing a demand for beauty products categorized as natural, driven by consumer perception of these products being safer. On account of this, the US government has proposed a new bill expected to regulate products before they are labeled as natural. This is likely to lead to more detailed labeling of ingredients before they are labeled as natural in the future.


Competitive Landscape

The cosmetic packaging market is highly competitive, and the market comprises several global and regional players. Innovation and ease in deployment and usage, which have bee leading to end-to-end customer satisfaction through the product, have been the key factors driving the product innovation and strategies among the market players. The key players are Silgan Holdings Inc. and DS Smith PLC, among others. The recent developments in the market studied are -


January 2020 - Albea announced to open a new plant in Huai’an, China. The ceremony took place with local government officials and Albéa representatives in attendance. Huai’an will be the company’s new center for manufacturing metal parts for its cosmetic and skincare packaging.
Feb 2020 - Silgan Holdings announced that it had acquired Cobra Plastics Inc. The combination of Cobra’s overcap product line with the aerosol actuators and dispensing systems would allow Silgan to offer a broader range of integrated solutions, including functional overcaps, to meet the unique needs of the customers.


Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.2.1 Increasing Consumption of Cosmetic Products
4.2.2 Increasing Focus on Innovation and Attractive Packaging
4.3 Market Restraints
4.3.1 Growing Sustainability Concerns
4.4 Industry Value Chain Analysis
4.5 Industry Attractiveness Porter's Five Forces Analysis
4.5.1 Bargaining Power of Suppliers
4.5.2 Bargaining Power of Buyers
4.5.3 Threat of New Entrants
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 IMPACT OF COVID-19 ON THE INDUSTRY

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By Material Type
6.1.1 Plastic
6.1.2 Glass
6.1.3 Metal
6.1.4 Paper
6.2 By Product Type
6.2.1 Plastic Bottles and Containers
6.2.2 Glass Bottles and Containers
6.2.3 Metal Containers
6.2.4 Folding Cartons
6.2.5 Corrugated Boxes
6.2.6 Tubes and Sticks
6.2.7 Caps and Closures
6.2.8 Pump and Dispenser
6.2.9 Droppers
6.2.10 Ampoules
6.2.11 Flexible Plastic Packaging
6.3 By Cosmetic Type
6.3.1 Hair Care
6.3.2 Color Cosmetics
6.3.3 Skin Care
6.3.4 Men’s Grooming
6.3.5 Deodorants
6.3.6 Other Cosmetic Types
6.4 Geography
6.4.1 North America
6.4.1.1 United States
6.4.1.2 Canada
6.4.2 Europe
6.4.2.1 United Kingdom
6.4.2.2 Germany
6.4.2.3 France
6.4.2.4 Italy
6.4.2.5 Spain
6.4.2.6 Rest of Europe
6.4.3 Asia-Pacific
6.4.3.1 China
6.4.3.2 India
6.4.3.3 Japan
6.4.3.4 Australia
6.4.3.5 South Korea
6.4.3.6 Indonesia
6.4.3.7 Thailand
6.4.3.8 Rest of Asia-Pacific
6.4.4 Latin America
6.4.4.1 Brazil
6.4.4.2 Mexico
6.4.4.3 Argentina
6.4.4.4 Rest of Latin America
6.4.5 Middle East & Africa
6.4.5.1 United Arab Emirates
6.4.5.2 Saudi Arabia
6.4.5.3 South Africa
6.4.5.4 Rest of Middle East & Africa

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Company Profiles
7.1.1 Albea SA
7.1.2 HCP Packaging Co. Ltd
7.1.3 RPC Group PLC (Berry Global Group)
7.1.4 Silgan Holdings Inc.
7.1.5 DS Smith PLC
7.1.6 Graham Packaging LP
7.1.7 Libo Cosmetics Company Ltd
7.1.8 AptarGroup Inc.
7.1.9 Amcor PLC
7.1.10 Cosmopak Ltd
7.1.11 Quadpack Industries SA
7.1.12 Rieke Corporation
7.1.13 Gerresheimer AG
7.1.14 Raepak Ltd
7.1.15 Ball Corporation
7.1.16 Verescence France
7.1.17 SKS Bottle & Packaging, Inc
7.1.18 Altium Packaging (Loews Corporation)

8 FUTURE OUTLOOK OF THE MARKET

 

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