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スイスの化粧品市場:成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Switzerland Cosmetics Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

スイスの化粧品市場は、予測期間中(2020年~2025年)に年平均成長率4.51%で成長すると予測されています。 主なハイライト スイスの化粧品市場は、同国の化粧品需要の高さから、欧州の化粧品市場において大... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

スイスの化粧品市場は、予測期間中(2020年~2025年)に年平均成長率4.51%で成長すると予測されています。

主なハイライト
スイスの化粧品市場は、同国の化粧品需要の高さから、欧州の化粧品市場において大きなシェアを占めています。また、化粧品に含まれる成分や処方に対する消費者の意識が高まっていることから、ナチュラル・オーガニック化粧品のトレンドが高まっており、市場調査を後押しするものと思われます。
流通経路別では、小売業における大手ブランドの存在により、スーパーマーケットが大きなシェアを占めています。また、直販やネット通販も大きく伸びています。


主な市場動向

ナチュラル&オーガニック・ビューティ製品の需要拡大

日本では、特定の化合物の有害性に対する消費者の意識が高まり、天然素材やオーガニック製品の需要が高まっています。スイスの消費者は、自然な処方に基づいて、他のブランドよりもあるブランドを選択する割合が高い。このため、安全でナチュラルなオーガニック美容製品の需要が高まっています。さらに、消費者の間でオーガニックコスメを扱うコンセプトストアが増えていることも、スイスにおけるナチュラル&オーガニック美容製品の成長を後押しすると予想されます。

ヘアカラーとスタイリング部門が急成長中

ヘアカラーやヘアスタイリングのトレンドの高まりは、市場を大きく牽引しています。Lakmeなどの大手企業は、国内の消費者需要の高まりに対応するため、より幅広い製品ラインアップを打ち出しています。プレイヤーは、より多くの消費者基盤を誘惑するために様々な戦略を採用しています。LakmeはLakmeスイスの新しい革新的なサイトを立ち上げ、サイトは国のヘアカラーやヘアスタイリングに興味を持っている消費者に多くの情報を提供するために専用されています。このように、より多くの消費者をこの分野に誘引しています。また、高齢化社会の到来により、化学物質を含まないヘアカラーへのニーズも高まっています。

競合他社の状況

スイスの化粧品市場は、ロレアルグループ、エイボン・プロダクツ、エスティローダー・カンパニーズ、株式会社資生堂、株式会社日本経済新聞社など、外資系企業による支配が強く、スイスの化粧品市場は、日本企業による支配が強い。Dior、Yves Rocher International、Oriflame holding AGなどである。しかし、地元のプレーヤーも研究された市場のかなりのシェアを保持しています。製品の革新は、国内のプレイヤーの間で最も採用されている戦略であり続けています。グローバルプレイヤーの高度で多様な流通ネットワークは、全国的に、製品の範囲を拡大するための優位性を与えます。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Facial Color Cosmetics
5.1.2 Eye Color Cosmetics
5.1.3 Lip Color Cosmetics
5.1.4 Nail Color Cosmetics
5.1.5 Hair Coloring and Styling Products
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Specialist Retail Stores
5.2.2 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.3 Convenience Stores
5.2.4 Online Retail Channels
5.2.5 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 LOreal S.A.
6.3.2 Shiseido Co. Ltd
6.3.3 Estee Lauder Inc.
6.3.4 Christian Dior SE
6.3.5 Oriflame Holding AG
6.3.6 JACQUELINE PIOTAZ
6.3.7 Amway GmbH
6.3.8 Unilever

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Switzerland cosmetics market is projected to grow at a CAGR of 4.51% during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
The Swiss market contributes a significant share to the European cosmetics market owing to the higher demand for cosmetic products in the country. Moreover, the rising trend of natural and organic cosmetic products is likely to boost the market studied driven by the rising consumer awareness about the ingredients and formulations in their cosmetic products.
By distribution channel, supermarkets hold a significant share of the market led by the presence of leading brands in the retail sector. Direct selling and online retailing are witnessing extensive growth in the market.


Key Market Trends

Increasing Demand for Natural and Organic Beauty Products

The country has witnessed an increasing demand for natural and organic products, due to the rise in consumer awareness about the harmful effects of certain compounds. A high percentage of Swiss consumers choose one brand over others, based on its natural formulation. This has enhanced an increase in the demand for safe, natural, and organic beauty products in recent times. Furthermore, the increasing trend of organic concept stores for organic cosmetic products, among consumers is also anticipated to enhance the growth of the natural and organic beauty products in the country.

Hair Coloring and Styling Sector is Witnessing an Upsurge

The growing trend of hair coloring and styling significantly drives the market. The leading players such as Lakme are coming up with a wider range of product offerings in order to cater to the rising consumer demand in the country. Players are adopting varied strategies to entice more consumer base. Lakme launched a new innovative site of Lakme Switzerland, the site is dedicated to providing more information to the consumer interested in hair coloring or hair styling in the country. Thus, enticing more consumers to the segment. The aging population of the country is also driving the demand for hair colors with the demand for chemical-free products.

Competitive Landscape

The Swiss cosmetics market is strongly dominated by foreign players such as the L’Oreal group, Avon Products Inc., the Estée Lauder Companies Inc., Shiseido Co. Ltd, Dior, Yves Rocher International, and Oriflame holding AG, among others. However, the local players also hold a significant share of the market studied. Product innovation remains the most adopted strategy among the players in the country. An advanced and diversified distribution network of the global players gives an upper edge to expand their range of products, across the country.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Facial Color Cosmetics
5.1.2 Eye Color Cosmetics
5.1.3 Lip Color Cosmetics
5.1.4 Nail Color Cosmetics
5.1.5 Hair Coloring and Styling Products
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Specialist Retail Stores
5.2.2 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.3 Convenience Stores
5.2.4 Online Retail Channels
5.2.5 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 LOreal S.A.
6.3.2 Shiseido Co. Ltd
6.3.3 Estee Lauder Inc.
6.3.4 Christian Dior SE
6.3.5 Oriflame Holding AG
6.3.6 JACQUELINE PIOTAZ
6.3.7 Amway GmbH
6.3.8 Unilever

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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