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プロバイオティクス化粧品市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Probiotic Cosmetic Products Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

プロバイオティクス化粧品市場は、予測期間(2021-2026年)に年平均成長率7.2%で成長すると予測されています。 主なハイライト ニキビ、シワ、シミなど、さまざまな肌悩みに効果的な主要機能性成分としてプ... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

プロバイオティクス化粧品市場は、予測期間(2021-2026年)に年平均成長率7.2%で成長すると予測されています。

主なハイライト
ニキビ、シワ、シミなど、さまざまな肌悩みに効果的な主要機能性成分としてプロバイオティクスの人気が高まっていることが、調査期間中の市場成長を牽引すると予測されています。
さらに、さまざまな消費者グループ、特にミレニアル世代における自然化粧品への需要の高まりも、その臨床的根拠と効能に関する認知度の高まりに支えられ、市場の成長に拍車をかけています。
さらに、個人の外観、肌、髪、健康、ウェルネスに関する需要の高まりと、消費者が単一の製品に支出することで最大の価値を引き出すことができる多機能美容製品の需要などの要因が、今後数年間でプロバイオティクス化粧品市場を牽引する主要なトレンドとなっています。


主な市場動向

ヘアコスメは大きな成長率を示すと予想される

ヘアケアへの関心が高まり、プロバイオティクス・ヘアケア製品など、専門的なソリューションへの需要が高まっています。若くて活発な人口だけでなく、高齢者も髪や頭皮に関するさまざまな問題のために、染毛剤、育毛オイル、美容液などの製品を購入することに関心を持っています。さらに、世界中の消費者は、プロバイオティクスなどの純粋な有機物を含むヘアケア製品を継続的に求めています。しかし、ヘアケア分野における製品の革新は、今後数年間の市場成長を促進すると予想されます。例えば、2019年にTela Beauty Organics by Philip Pelusiは、健康な髪のためのTela Life Force Collectionに新たに加わったProbiotic Scalp Scrubを発売しました。

北米が市場で大きなシェアを占める

北米では、健康的なライフスタイルを志向する人口の割合が増加しており、環境への負荷が少ない製品への需要が高まっていることが、同地域の市場成長を牽引する主な要因となっています。さらに、特にミレニアル世代を中心に、化粧品などのプロバイオティクス製品が受け入れられつつあることも、今後数年間の市場成長に寄与するものと思われます。さらに、化学物質や合成製品の有害性に対する認識も、市場の成長を高めるいくつかの要因となっています。北米のプロバイオティクス化粧品市場では、米国が主要なシェアを占めています。

競合他社の状況

プロバイオティクス化粧品市場は、様々な地域および世界のプレーヤーが存在し、非常に競争が激しい市場です。企業は、製品ラインナップの拡大、機能性の向上、マーケティング活動などに投資しています。市場の主要プレイヤーには、ESSE SKINCARE、L'OREAL SA、Unilever PLC、Estée Lauder Inc.、Aurelia Skincare Ltd.が含まれます。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Skin Care
5.1.2 Hair Care
5.1.3 Other Product Types
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Speciality Stores
5.2.2 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.3 Convenience Stores
5.2.4 Online Retail
5.2.5 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 ESSE SKINCARE
6.4.2 LOREAL SA
6.4.3 Unilever PLC
6.4.4 Estee Lauder Inc
6.4.5 Aurelia Skincare Ltd
6.4.6 EMINENCE ORGANIC SKIN CARE
6.4.7 Tula Life Inc.
6.4.8 LaFlore Probiotic Skincare

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The probiotic cosmetic products market is forecasted to grow at a CAGR of 7.2% during the forecast period (2021-2026).

Key Highlights
The rise in popularity of probiotics as a main functional ingredient, which is efficient against various skin concerns, such as acne, wrinkle, and blemishes, is anticipated to drive the market growth during the study period.
Furthermore, a rise in demand for natural cosmetics among various consumer groups, particularly millennials, supported by growing awareness about their clinical evidence and efficacy has also added to the growth of the market.
Additionally, factors, such as growing about personal appearance, skin, hair, health, and wellness coupled with demand for Multi-functional beauty products which allows consumers to extract maximum value by spending on a single product are the key trends driving probiotic cosmetic products market in the coming years.


Key Market Trends

Hair Cosmetics is Anticipated to Grow at a Significant Rate

Owning to a deep concern for hair care, there is an increase in demand for specialized solutions, which include probiotic hair care products. Not only the younger and dynamic population, but the older individuals are also interested in buying products, like hair dyes, hair growth oils, and serums owing to different hair and scalp related problems. Additionally, consumers across the world are continuously seeking for hair care products with pure organics, such as probiotics. However, product innovation in the hair care segment is anticipated to drive the market growth in the coming years. For instance, in 2019, Tela Beauty Organics by Philip Pelusi launched Probiotic Scalp Scrub, a new addition to Tela Life Force Collection for healthy hair.

North America Holds Significant Share in the Market

North America has witnessed an increase in the percentage of population inclined towards healthier lifestyles supported by a rise in demand for products that have a low impact on the environment are the major factors driving the market growth in the region. Furthermore, growing acceptance of probiotic products, including cosmetics, especially among millennials, is likely to contribute to the growth of the market in the coming years. Furthermore, awareness about the harmful effects of chemicals and synthetic products are few factors enhancing the growth of the market. The United States holds the major share in the North America probiotic cosmetic products market.

Competitive Landscape

The probiotic cosmetics market is highly competitive, with the presence of various regional and global players. Companies are investing in expanding their product offerings, improving functionality, and marketing activities. Key players in the market include ESSE SKINCARE, L’OREAL SA, Unilever PLC, Estée Lauder Inc., and Aurelia Skincare Ltd.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Skin Care
5.1.2 Hair Care
5.1.3 Other Product Types
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Speciality Stores
5.2.2 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.3 Convenience Stores
5.2.4 Online Retail
5.2.5 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 ESSE SKINCARE
6.4.2 LOREAL SA
6.4.3 Unilever PLC
6.4.4 Estee Lauder Inc
6.4.5 Aurelia Skincare Ltd
6.4.6 EMINENCE ORGANIC SKIN CARE
6.4.7 Tula Life Inc.
6.4.8 LaFlore Probiotic Skincare

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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