プレミアムビューティー&パーソナルケア(イギリスPremium Beauty and Personal Care in the United Kingdom COVID-19は、2021年にプレミアムビューティーとパーソナルケアを購入する際の消費者行動を引き続き形成しています。人々が自宅で過ごす時間が長くなったことで、スキンケア製品に注目が集まり、メイクアップは減... もっと見る
サマリーCOVID-19は、2021年にプレミアムビューティーとパーソナルケアを購入する際の消費者行動を引き続き形成しています。人々が自宅で過ごす時間が長くなったことで、スキンケア製品に注目が集まり、メイクアップは減少し、消費者は自分の健康や幸福に関心を持つようになった。また、外出時にフェイスマスクをする人が増えたことで、カラー化粧品の需要もさらに減少しました。その結果、2021年のプレミアムカラー化粧品の売上は減少を続けましたが、プレミアムスキンケア化粧品の売上は増加しました。Euromonitor Internationalの調査レポート「タイのプレミアム美容とパーソナルケア」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲プレミアムアダルトサンケア、プレミアムベビー&チャイルド専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラーコスメ、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス 、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。 データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * プレミアムビューティー&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Premium Beauty and Personal Care in ThailandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales focus on premium skin care as consumers wear less make-up Premium fragrances sees growth thanks to attractive promotions and a desire for affordable luxury COVID-19 measures have a mixed impact on demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce set for growth alongside new sales channels as customers go in search of greater convenience Exclusivity and personalisation key to adding value in premium beauty and personal care Competition set to intensify with price promotions expected to proliferate CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryCOVID-19 continued to shape consumer behaviour when purchasing premium beauty and personal care in 2021. With people spending more time at home there was a greater focus on skin care products and less on make-up, with consumers becoming more concerned with their health and wellbeing. Additionally, with people wearing face masks when going out this further reduced the demand for colour cosmetics. As a result, while sales of premium colour cosmetics continued to decline in 2021 premium skin care p... Table of ContentsPremium Beauty and Personal Care in ThailandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales focus on premium skin care as consumers wear less make-up Premium fragrances sees growth thanks to attractive promotions and a desire for affordable luxury COVID-19 measures have a mixed impact on demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce set for growth alongside new sales channels as customers go in search of greater convenience Exclusivity and personalisation key to adding value in premium beauty and personal care Competition set to intensify with price promotions expected to proliferate CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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