アイルランドのプレミアムビューティー&パーソナルケアPremium Beauty and Personal Care in Ireland プレミアム美容・パーソナルケア製品セグメントは、COVID-19危機によって特に大きな打撃を受けている。店舗の閉鎖やオンラインでの限定的な存在感などの要因により、2020年に売上が減少したプレミアムセグメント... もっと見る
サマリープレミアム美容・パーソナルケア製品セグメントは、COVID-19危機によって特に大きな打撃を受けている。店舗の閉鎖やオンラインでの限定的な存在感などの要因により、2020年に売上が減少したプレミアムセグメントは、2021年にはマスセグメントよりも大幅に成長が鈍化した。健康危機、不況、購買力の低下により、多くの消費者が予算を削減し、商品の選択肢をプレミアムブランドからマスブランドに変更した。Euromonitor Internationalの「インドネシアのプレミアム美容とパーソナルケア」レポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲プレミアムアダルトサンケア、プレミアムベビー&チャイルド専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラーコスメ、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス 、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。 データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * プレミアムビューティー&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Premium Beauty and Personal Care in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Premium segment faces particular challenges during COVID-19 crisis Different types of e-commerce channels tapping into different kinds of premium beauty and personal care products Premium international brands and large FMCG brands drive omni-channel sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premium beauty and personal care driven by skin care and fragrances E-commerce here to stay Focus on skin health benefits CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe premium beauty and personal care products segment has been hit particularly hard by the COVID-19 crisis. Having experienced declining sales in 2020 due to factors such as store closures and its limited online presence, the premium segment saw significantly slower growth than its mass counterpart in 2021. Arising from the health crisis, recession and declining purchasing power led many consumers to tighten their budgets and change their product choices from premium to mass brands, particularl... Table of ContentsPremium Beauty and Personal Care in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Premium segment faces particular challenges during COVID-19 crisis Different types of e-commerce channels tapping into different kinds of premium beauty and personal care products Premium international brands and large FMCG brands drive omni-channel sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premium beauty and personal care driven by skin care and fragrances E-commerce here to stay Focus on skin health benefits CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートEuromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|