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アイルランドのマスビューティ&パーソナルケア


Mass Beauty and Personal Care in Ireland

COVID-19危機の際、Procter & GambleやUnileverなどの大衆向けブランドは、オンライン販売をTokopedia、Shopee、BlibliなどのピュアプレイEコマースに大きく依存しました。これは、販売チャネルがこれらのプラッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月12日 US$990
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24 英語

 

サマリー

COVID-19危機の際、Procter & GambleやUnileverなどの大衆向けブランドは、オンライン販売をTokopedia、Shopee、BlibliなどのピュアプレイEコマースに大きく依存しました。これは、販売チャネルがこれらのプラットフォームですでに確立されていたことと、セフォラのようなオムニチャネル事業者が、マスマーケット・ブランドとは異なる市場(主に国際ブランドを求める消費者)を対象としているため、投資を行わないためであった。セフォラの商品価格は高めに設定されている。

Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアの大衆向け美容とパーソナルケア」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。

データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Mass Beauty and Personal Care in Indonesia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Within online channels, pureplay e-commerce players are home for mass market products
Local stores and large formats still key sources for mass market products
Unilever retains lead as competition intensifies
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Promotions key to driving mass market sales on online platforms
Pandemic boosts demand for mass market products
Revival of demand for colour cosmetics
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

During the COVID-19 crisis, mass market brands like Procter & Gamble and Unilever relied heavily on pureplay e-commerce players, such as Tokopedia, Shopee, and Blibli, for online sales. This was partly because the sales channels were already set up on these platforms and party because omni-channel operators like Sephora would not invest in mass market brands because they cater to a different market - mostly consumers looking for international brands. Sephora’s product prices are on the higher si...

Euromonitor International's Mass Beauty and Personal Care in Indonesia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Mass Adult Sun Care, Mass Baby and Child-specific Products, Mass Bath and Shower, Mass Colour Cosmetics, Mass Deodorants, Mass Fragrances , Mass Hair Care, Mass Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Mass Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Mass Beauty and Personal Care in Indonesia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Within online channels, pureplay e-commerce players are home for mass market products
Local stores and large formats still key sources for mass market products
Unilever retains lead as competition intensifies
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Promotions key to driving mass market sales on online platforms
Pandemic boosts demand for mass market products
Revival of demand for colour cosmetics
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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