アイルランドのマスビューティ&パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Ireland COVID-19危機の際、Procter & GambleやUnileverなどの大衆向けブランドは、オンライン販売をTokopedia、Shopee、BlibliなどのピュアプレイEコマースに大きく依存しました。これは、販売チャネルがこれらのプラッ... もっと見る
サマリーCOVID-19危機の際、Procter & GambleやUnileverなどの大衆向けブランドは、オンライン販売をTokopedia、Shopee、BlibliなどのピュアプレイEコマースに大きく依存しました。これは、販売チャネルがこれらのプラットフォームですでに確立されていたことと、セフォラのようなオムニチャネル事業者が、マスマーケット・ブランドとは異なる市場(主に国際ブランドを求める消費者)を対象としているため、投資を行わないためであった。セフォラの商品価格は高めに設定されている。Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアの大衆向け美容とパーソナルケア」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Within online channels, pureplay e-commerce players are home for mass market products Local stores and large formats still key sources for mass market products Unilever retains lead as competition intensifies PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Promotions key to driving mass market sales on online platforms Pandemic boosts demand for mass market products Revival of demand for colour cosmetics CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDuring the COVID-19 crisis, mass market brands like Procter & Gamble and Unilever relied heavily on pureplay e-commerce players, such as Tokopedia, Shopee, and Blibli, for online sales. This was partly because the sales channels were already set up on these platforms and party because omni-channel operators like Sephora would not invest in mass market brands because they cater to a different market - mostly consumers looking for international brands. Sephora’s product prices are on the higher si... Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Within online channels, pureplay e-commerce players are home for mass market products Local stores and large formats still key sources for mass market products Unilever retains lead as competition intensifies PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Promotions key to driving mass market sales on online platforms Pandemic boosts demand for mass market products Revival of demand for colour cosmetics CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |