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シンガポールにおけるマスビューティ&パーソナルケア


Mass Beauty and Personal Care in Singapore

パンデミックの期間中、メンタルヘルスとウェルネスへの注目が高まっており、これは消費者の加齢に対する認識の変化と関連しています。2021年に大衆向けアンチエイジング製品の売上がさらに伸びるにもかかわらず... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月13日 US$990
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25 英語

 

サマリー

パンデミックの期間中、メンタルヘルスとウェルネスへの注目が高まっており、これは消費者の加齢に対する認識の変化と関連しています。2021年に大衆向けアンチエイジング製品の売上がさらに伸びるにもかかわらず、加齢は治療や回復が必要な状態であるという認識から、年を取ることは自然のプロセスであり、これを変える万能薬は存在しないという認識へと徐々に変化しています。多くの有名ブランドがアンチエイジングに関するメッセージで批判にさらされており、...

Euromonitor Internationalの調査レポート「ニュージーランドの大衆向け美容とパーソナルケア」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。

データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Mass Beauty and Personal Care in New Zealand
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Concept of age reversal is increasingly challenged in New Zealand
Blurring boundaries between health and beauty and better for the environment
Price barrier emerges as a result of the pandemic
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Inclusivity and diversity are driving change in the industry
Sustainability through green and blue beauty movements
Fragrance-free products as safer alternatives
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

During the pandemic, there has been an increasing focus on mental health and wellness, which is associated with changes in the way consumers perceive ageing. There has been a gradual shift from perceptions of ageing as a condition that needs to be treated or reversed to acknowledging that growing old is a natural process and that there is no elixir to change this, despite further sales growth for mass anti-agers in 2021. Many well-known brands have faced criticism for their anti-ageing messages,...

Euromonitor International's Mass Beauty and Personal Care in New Zealand report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Mass Adult Sun Care, Mass Baby and Child-specific Products, Mass Bath and Shower, Mass Colour Cosmetics, Mass Deodorants, Mass Fragrances , Mass Hair Care, Mass Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Mass Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Mass Beauty and Personal Care in New Zealand
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Concept of age reversal is increasingly challenged in New Zealand
Blurring boundaries between health and beauty and better for the environment
Price barrier emerges as a result of the pandemic
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Inclusivity and diversity are driving change in the industry
Sustainability through green and blue beauty movements
Fragrance-free products as safer alternatives
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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