シンガポールにおけるマスビューティ&パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Singapore パンデミックの期間中、メンタルヘルスとウェルネスへの注目が高まっており、これは消費者の加齢に対する認識の変化と関連しています。2021年に大衆向けアンチエイジング製品の売上がさらに伸びるにもかかわらず... もっと見る
サマリーパンデミックの期間中、メンタルヘルスとウェルネスへの注目が高まっており、これは消費者の加齢に対する認識の変化と関連しています。2021年に大衆向けアンチエイジング製品の売上がさらに伸びるにもかかわらず、加齢は治療や回復が必要な状態であるという認識から、年を取ることは自然のプロセスであり、これを変える万能薬は存在しないという認識へと徐々に変化しています。多くの有名ブランドがアンチエイジングに関するメッセージで批判にさらされており、...Euromonitor Internationalの調査レポート「ニュージーランドの大衆向け美容とパーソナルケア」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in New ZealandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Concept of age reversal is increasingly challenged in New Zealand Blurring boundaries between health and beauty and better for the environment Price barrier emerges as a result of the pandemic PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Inclusivity and diversity are driving change in the industry Sustainability through green and blue beauty movements Fragrance-free products as safer alternatives CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDuring the pandemic, there has been an increasing focus on mental health and wellness, which is associated with changes in the way consumers perceive ageing. There has been a gradual shift from perceptions of ageing as a condition that needs to be treated or reversed to acknowledging that growing old is a natural process and that there is no elixir to change this, despite further sales growth for mass anti-agers in 2021. Many well-known brands have faced criticism for their anti-ageing messages,... Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in New ZealandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Concept of age reversal is increasingly challenged in New Zealand Blurring boundaries between health and beauty and better for the environment Price barrier emerges as a result of the pandemic PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Inclusivity and diversity are driving change in the industry Sustainability through green and blue beauty movements Fragrance-free products as safer alternatives CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |