世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

デンマークのプレミアムビューティー&パーソナルケア


Premium Beauty and Personal Care in Denmark

コロンビアは、消費者の購買力の低下、雇用不安、インフレの観点からのより一般的なマイナス経済見通しに苦しんでいるにもかかわらず、プレミアム美容・パーソナルケアは2021年に現在価値ベースで再び成長するこ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月12日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
25 英語

 

サマリー

コロンビアは、消費者の購買力の低下、雇用不安、インフレの観点からのより一般的なマイナス経済見通しに苦しんでいるにもかかわらず、プレミアム美容・パーソナルケアは2021年に現在価値ベースで再び成長することになった。これらの製品は、販売において美容専門店や百貨店に大きく依存しており、そのため規制の緩和の恩恵を受けた。また、これらの製品は、汎用の開始以来、電子商取引の立場がかなり強くなっていることからも恩恵を受けている...

Euromonitor Internationalの「コロンビアのプレミアム美容とパーソナルケア」レポートは、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売売上データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲プレミアムアダルトサンケア、プレミアムベビー&チャイルド専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラーコスメ、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス 、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。

データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* プレミアムビューティー&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Premium Beauty and Personal Care in Colombia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN COLOMBIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Increasing attention to skin health and the use of natural ingredients
Premium brands under pressure as mass brands offer more sophisticated options
Sales of premium colour cosmetics
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Economic pressures could limit stronger growth over the forecast period
A different perception of premium expected to inform demand
A greater focus on sustainability expected to be seen from both consumers and brands
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN COLOMBIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Despite Colombia suffering from reduced consumer purchasing power, job insecurity and a more general negative economic outlook in terms of inflation, premium beauty and personal care still saw a return to growth in current value terms in 2021. These products rely heavily on beauty specialist retailers and department stores for sales and as such benefited from the easing of restrictions. These products also benefited from the considerably stronger position of e-commerce since the start of the pan...

Euromonitor International's Premium Beauty and Personal Care in Colombia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Premium Adult Sun Care, Premium Baby and Child-specific Products, Premium Bath and Shower, Premium Colour Cosmetics, Premium Deodorants, Premium Fragrances , Premium Hair Care, Premium Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Premium Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Premium Beauty and Personal Care in Colombia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN COLOMBIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Increasing attention to skin health and the use of natural ingredients
Premium brands under pressure as mass brands offer more sophisticated options
Sales of premium colour cosmetics
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Economic pressures could limit stronger growth over the forecast period
A different perception of premium expected to inform demand
A greater focus on sustainability expected to be seen from both consumers and brands
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN COLOMBIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る