世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

チリ化粧品製品市場 - 成長、トレンド、COVID-19影響、予測(2022年~2027年)


Chile Cosmetics Products Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

チリ化粧品市場は、2020年~2025年の予測期間において、年平均成長率2.65%を記録すると予測されています。 主なハイライト 多機能製品への需要の高まりが、チリの美容・化粧品市場を牽引しています。価格に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
90 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

チリ化粧品市場は、2020年~2025年の予測期間において、年平均成長率2.65%を記録すると予測されています。

主なハイライト
多機能製品への需要の高まりが、チリの美容・化粧品市場を牽引しています。価格に敏感な消費者は、1つの製品で複数のメリットを提供する製品を好むため、これは依然として有利な条件となっています。
ソーシャルメディアの影響により、特に若い世代の消費者の化粧品への関心が高まっています。このことは、絶え間ない製品の革新とバリエーションと相まって、市場の成長の見通しを広げています。


主な市場動向

オーガニックスキンケア製品の需要急増

消費者は、乾燥やダメージを受けた肌を健やかに整えるために、ブレンド処方やピュアオーガニックなど、オイルを使用したスキンケアやコスメティックを求めています。このことが、調査対象市場の堅調な成長につながりました。従来の製品ではなく、自然や有機ベースのパーソナルケア製品を購入しながら、消費者行動のシフトは、全体の小売セグメントの提供で進化してきました。より自然な効能をうたったパッケージやラベリングが施された製品は、小売店全体で中心的な役割を果たすと予想されます。

ヘアスタイリング剤とカラーリング剤は大きなシェアを占め、潜在的な成長も期待できる

薄毛治療や植毛手術に伴う高額な費用のために、薄毛治療薬の代わりに育毛剤を使用したいという消費者の傾向が強まっており、機能性シャンプー、コンディショナー、美容液などの育毛剤の売上を支えています。同分野の成長要因のひとつは、特殊な製品への需要の高まりです。髪質は人によって異なり、髪や頭皮に関する悩みも人によって異なります。髪が傷んでいたり乾燥していたりする人もいれば、切れ毛や抜け毛の悩みを抱えている人もいます。その結果ロレアルのトータルリペアのように、様々な要因によるダメージの修復を謳った専門的な製品が市場に投入されています。

競合他社の状況

大手ブランドをターゲットとする新興市場の主要プレーヤーは、より成熟し洗練された市場において、市場リーダーを戦略的に買収している。これらのブランドを買収することで多角化を図り、安定したキャッシュフローとさらなる成長機会を手に入れることができます。化粧品市場は、世界的な大手企業の優位性により、高い競争を目の当たりにしています。化粧品市場の未開拓のポテンシャルを開拓するために、さまざまなプレイヤーが市場に参入しています。チリの化粧品市場における主なプレーヤーには、L'Oréal Group、Beiersdorf AG、The Estée Lauder Companies Inc、Oriflame Cosmetics S.Aなどが挙げられます。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Face Cosmetics
5.1.2 Eye Cosmetics
5.1.3 Lip Cosmetics
5.1.4 Hair styling and coloring products
5.2 By Category
5.2.1 Premium
5.2.2 Mass Merchandiser
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.2 Beauty Salons
5.3.3 Specialist Retailers
5.3.4 Online Retail
5.3.5 Other Distribution Channel

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 L'Oreal Group
6.3.2 Beiersdorf AG
6.3.3 The Estee Lauder Companies Inc.
6.3.4 Belcorp
6.3.5 Avon Products, Inc.
6.3.6 Oriflame Cosmetics S.A
6.3.7 Mary Kay
6.3.8 NaturaBrasil

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Chile Cosmetics Product Market is projected to register a CAGR of 2.65% during the forecast period 2020 - 2025.

Key Highlights
Increasing demand for multifunctional products is driving the beauty and cosmetics market in Chile. This, in turn, remains lucrative as price-conscious consumers prefer products that provide multi-benefits in a single product.
The influence of social media has ignited the interest of consumers in cosmetics products, especially among the younger generation. This, coupled with constant product innovations and variations, has broadened the growth prospects of the market.


Key Market Trends

Surge in the Demand for Organic Skin Care Products

Consumers are seeking skincare and cosmetics products with oils, including blended formulations and pure organics, in order to provide healthy fixes for dry and damaged skin. This has resulted in the robust growth of the market studied. The shift in consumer behavior while purchasing natural and organic-based personal care products rather than conventional products have evolved in the entire retailing segment offering. Products that have more natural claims along with packaging and labeling that claims about the benefits are expected to take the center stage across retail outlets.

Hair styling and Coloring Products Hold a Significant Share with Potential Growth

The growing inclination of consumers to use hair loss treatment products instead of hair loss treatment solutions, due to the high cost involving lesser therapy and hair transplant surgery, is supporting the sales of hair loss treatment products, such as functional shampoos, conditioners, and serums. One of the key drivers of the segment’s growth is the rising demand for specialized products. Hair textures vary from person to person and so do the hair and scalp related issues. Some people may have damaged or dry hair while others have to deal with breakage and hair fall problems. As a result: Specialized products, like L’Oréal’s Total Repair, are being introduced in the market that claims to fix damages caused by many factors.

Competitive Landscape

The major emerging market players targeting leading brands are making strategic acquisitions of the market leaders, in more mature and sophisticated markets. Acquiring these brands enables diversification and gives these players access to stable cash flows and further growth opportunities. The cosmetic products market witnesses high competition, with the dominance of major global players. Various players are entering the market, to tap the untapped potential of the cosmetic products market. Some of the major players in the Chile cosmetics products market are L’Oréal Group, Beiersdorf AG, The Estée Lauder Companies Inc, Oriflame Cosmetics S.A among others.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Face Cosmetics
5.1.2 Eye Cosmetics
5.1.3 Lip Cosmetics
5.1.4 Hair styling and coloring products
5.2 By Category
5.2.1 Premium
5.2.2 Mass Merchandiser
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.2 Beauty Salons
5.3.3 Specialist Retailers
5.3.4 Online Retail
5.3.5 Other Distribution Channel

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 L'Oreal Group
6.3.2 Beiersdorf AG
6.3.3 The Estee Lauder Companies Inc.
6.3.4 Belcorp
6.3.5 Avon Products, Inc.
6.3.6 Oriflame Cosmetics S.A
6.3.7 Mary Kay
6.3.8 NaturaBrasil

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/24 10:26

144.74 円

161.12 円

195.86 円

ページTOPに戻る