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チリ化粧品製品市場 - 成長、トレンド、COVID-19影響、予測(2022年~2027年)


Chile Cosmetics Products Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

チリ化粧品市場は、2020年~2025年の予測期間において、年平均成長率2.65%を記録すると予測されています。 主なハイライト 多機能製品への需要の高まりが、チリの美容・化粧品市場を牽引しています。価格に... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

チリ化粧品市場は、2020年~2025年の予測期間において、年平均成長率2.65%を記録すると予測されています。

主なハイライト
多機能製品への需要の高まりが、チリの美容・化粧品市場を牽引しています。価格に敏感な消費者は、1つの製品で複数のメリットを提供する製品を好むため、これは依然として有利な条件となっています。
ソーシャルメディアの影響により、特に若い世代の消費者の化粧品への関心が高まっています。このことは、絶え間ない製品の革新とバリエーションと相まって、市場の成長の見通しを広げています。


主な市場動向

オーガニックスキンケア製品の需要急増

消費者は、乾燥やダメージを受けた肌を健やかに整えるために、ブレンド処方やピュアオーガニックなど、オイルを使用したスキンケアやコスメティックを求めています。このことが、調査対象市場の堅調な成長につながりました。従来の製品ではなく、自然や有機ベースのパーソナルケア製品を購入しながら、消費者行動のシフトは、全体の小売セグメントの提供で進化してきました。より自然な効能をうたったパッケージやラベリングが施された製品は、小売店全体で中心的な役割を果たすと予想されます。

ヘアスタイリング剤とカラーリング剤は大きなシェアを占め、潜在的な成長も期待できる

薄毛治療や植毛手術に伴う高額な費用のために、薄毛治療薬の代わりに育毛剤を使用したいという消費者の傾向が強まっており、機能性シャンプー、コンディショナー、美容液などの育毛剤の売上を支えています。同分野の成長要因のひとつは、特殊な製品への需要の高まりです。髪質は人によって異なり、髪や頭皮に関する悩みも人によって異なります。髪が傷んでいたり乾燥していたりする人もいれば、切れ毛や抜け毛の悩みを抱えている人もいます。その結果ロレアルのトータルリペアのように、様々な要因によるダメージの修復を謳った専門的な製品が市場に投入されています。

競合他社の状況

大手ブランドをターゲットとする新興市場の主要プレーヤーは、より成熟し洗練された市場において、市場リーダーを戦略的に買収している。これらのブランドを買収することで多角化を図り、安定したキャッシュフローとさらなる成長機会を手に入れることができます。化粧品市場は、世界的な大手企業の優位性により、高い競争を目の当たりにしています。化粧品市場の未開拓のポテンシャルを開拓するために、さまざまなプレイヤーが市場に参入しています。チリの化粧品市場における主なプレーヤーには、L'Oréal Group、Beiersdorf AG、The Estée Lauder Companies Inc、Oriflame Cosmetics S.Aなどが挙げられます。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Face Cosmetics
5.1.2 Eye Cosmetics
5.1.3 Lip Cosmetics
5.1.4 Hair styling and coloring products
5.2 By Category
5.2.1 Premium
5.2.2 Mass Merchandiser
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.2 Beauty Salons
5.3.3 Specialist Retailers
5.3.4 Online Retail
5.3.5 Other Distribution Channel

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 L'Oreal Group
6.3.2 Beiersdorf AG
6.3.3 The Estee Lauder Companies Inc.
6.3.4 Belcorp
6.3.5 Avon Products, Inc.
6.3.6 Oriflame Cosmetics S.A
6.3.7 Mary Kay
6.3.8 NaturaBrasil

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Chile Cosmetics Product Market is projected to register a CAGR of 2.65% during the forecast period 2020 - 2025.

Key Highlights
Increasing demand for multifunctional products is driving the beauty and cosmetics market in Chile. This, in turn, remains lucrative as price-conscious consumers prefer products that provide multi-benefits in a single product.
The influence of social media has ignited the interest of consumers in cosmetics products, especially among the younger generation. This, coupled with constant product innovations and variations, has broadened the growth prospects of the market.


Key Market Trends

Surge in the Demand for Organic Skin Care Products

Consumers are seeking skincare and cosmetics products with oils, including blended formulations and pure organics, in order to provide healthy fixes for dry and damaged skin. This has resulted in the robust growth of the market studied. The shift in consumer behavior while purchasing natural and organic-based personal care products rather than conventional products have evolved in the entire retailing segment offering. Products that have more natural claims along with packaging and labeling that claims about the benefits are expected to take the center stage across retail outlets.

Hair styling and Coloring Products Hold a Significant Share with Potential Growth

The growing inclination of consumers to use hair loss treatment products instead of hair loss treatment solutions, due to the high cost involving lesser therapy and hair transplant surgery, is supporting the sales of hair loss treatment products, such as functional shampoos, conditioners, and serums. One of the key drivers of the segment’s growth is the rising demand for specialized products. Hair textures vary from person to person and so do the hair and scalp related issues. Some people may have damaged or dry hair while others have to deal with breakage and hair fall problems. As a result: Specialized products, like L’Oréal’s Total Repair, are being introduced in the market that claims to fix damages caused by many factors.

Competitive Landscape

The major emerging market players targeting leading brands are making strategic acquisitions of the market leaders, in more mature and sophisticated markets. Acquiring these brands enables diversification and gives these players access to stable cash flows and further growth opportunities. The cosmetic products market witnesses high competition, with the dominance of major global players. Various players are entering the market, to tap the untapped potential of the cosmetic products market. Some of the major players in the Chile cosmetics products market are L’Oréal Group, Beiersdorf AG, The Estée Lauder Companies Inc, Oriflame Cosmetics S.A among others.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Face Cosmetics
5.1.2 Eye Cosmetics
5.1.3 Lip Cosmetics
5.1.4 Hair styling and coloring products
5.2 By Category
5.2.1 Premium
5.2.2 Mass Merchandiser
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.2 Beauty Salons
5.3.3 Specialist Retailers
5.3.4 Online Retail
5.3.5 Other Distribution Channel

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 L'Oreal Group
6.3.2 Beiersdorf AG
6.3.3 The Estee Lauder Companies Inc.
6.3.4 Belcorp
6.3.5 Avon Products, Inc.
6.3.6 Oriflame Cosmetics S.A
6.3.7 Mary Kay
6.3.8 NaturaBrasil

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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