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メキシコの美容・パーソナルケア市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Mexico Beauty and Personal Care Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

メキシコの美容・パーソナルケア市場は、予測期間中(2020年〜2025年)に年平均成長率9.42%で成長すると予測されています。 主なハイライト 男性消費者の美容意識の高まりと、インターネット通販に進出する... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

メキシコの美容・パーソナルケア市場は、予測期間中(2020年〜2025年)に年平均成長率9.42%で成長すると予測されています。

主なハイライト
男性消費者の美容意識の高まりと、インターネット通販に進出するブランドの増加が、メキシコの化粧品市場の成長を牽引しています。男性向けの広告キャンペーンが展開されており、この需要を満たすために特別な製品を製造する企業が増えています。
消費者のライフスタイルの改善と職場における女性従業員の増加が、メキシコにおける美容・パーソナルグルーミング製品の消費に大きな影響を与えると予想されます。小型で手に取りやすいパッケージの登場により、メーカーは購買力の低い消費者層へのアプローチを意図しています。


主な市場動向

スキンケア製品が市場の主要なシェアを占める

スキンケア市場は、保湿剤、フェイス&ネッククリーム、クレンジング、ハンド&ボディローション、サンケア製品、その他の皮膚保護・洗浄用化粧品で構成されています。メキシコは世界で最も急速に人口が増加している国の一つであり、メキシコ人はスキンケア化粧品のかなりの量を消費する可能性があるため、スキンケア製品の成長を大いに後押ししています。この分野での技術革新は、製品の売上を促進し、国内での新規市場への浸透と拡大を可能にします。さらに、インターネットの高い信頼性が、オンラインショップによるスキンケア製品の消費を促進しています。これは、オンラインショップが提供するコストの低さと柔軟性が理由です。

電子商取引は市場の成長を大きく促進する

主要プレイヤーは、消費者が化粧品を購入する際にオンラインを利用するよう誘導している。革新的なモデルによるこのダイナミックな転換は、長年の業界の常識をますます破壊しています。メキシコでは過去3年間、Eコマース産業が驚異的な成長を遂げ、18歳から45歳の年齢層が継続的にショッピングを行い、その成長に貢献しています。メキシコのインターネット利用人口の割合は2016年に44%と記録され、2022年には50%近くに達すると予想されており、これはEコマースの成長を支える傾向として考えることができます。幅広い商品の入手が可能で、他の流通チャネルと比較して提供される割引価格と相まって、メキシコにおける電子商取引の売上高の成長を促進すると予想されます。

競合他社の状況

コルゲート・パルモリーブ、ユニリーバPLC、プロクター・アンド・ギャンブルなどが、同国で美容・スキンケア製品を製造する主要な企業である。大手企業は技術革新に積極的であった。新製品の開発には、すでに認知度の高いブランドのライン拡張、新カテゴリーへの参入、スキンケア効果に関連する天然成分を使った新バージョン、新しい使用形態、他の競合製品と差別化するための処方の改良などが含まれる。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Facial Care
5.1.2 Lip Care
5.1.3 Body Care
5.1.4 Foot Care
5.1.5 Hand Care
5.2 By Category
5.2.1 Premium Products
5.2.2 Mass Products
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.2 Specialist Retailers
5.3.3 Convenience Stores
5.3.4 Pharmacies/Drug Stores
5.3.5 Online Retail Channels
5.3.6 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Share Analysis
6.2 Most Active Companies
6.3 Most Adopted Strategies
6.4 Company Profiles
6.4.1 Avon Cosmetics
6.4.2 Colgate-Palmolive Company
6.4.3 Unilever PLC
6.4.4 Procter & Gamble
6.4.5 L'OREAL PARIS
6.4.6 Estee Lauder Inc
6.4.7 Johnson & Johnson Services, Inc.
6.4.8 Revlon

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Mexico beauty and personal care market is forecasted to grow at a CAGR of 9.42% during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
Growing beauty consciousness among the male consumers and increase in the number of brands foraying into internet retailing is driving the growth of cosmetic products in Mexico. Advertising campaigns are being developed for men, and more companies will be producing products aimed specifically at satisfying this demand.
Improved consumer lifestyles and an increase in women employees at the workplace are expected to heavily impact the consumption of beauty and personal grooming products in Mexico. With the advent of smaller and easily accessible packaging, manufacturers are intending to reach the consumer base with less purchasing power.


Key Market Trends

Skin Care Products Hold a Major Share in the Market

The segment comprises of moisturizers, face and neck creams, cleansers, hand and body lotions, sun care products and other skin protection and cleansing cosmetics.The skin care market is one of the leading shareholders amongst other product segments, owing to increasing awareness about skin rituals and urge to have a beautiful and younger appearance among users. Mexico being one of the fastest growing population in the world greatly supplements the growth of skin care products, as Mexicans are likely to consume a considerable amount of skin care cosmetics. Innovation in this segment is driving product sales, allowing deeper penetration and expansion to new markets within the country. Furthermore, high internet reliability is driving the consumption of skin care from online retail, owing to lower costs and flexibility offered by the channel.

E-Commerce to Foster the Market Growth Significantly

Key players are directing consumers to go online for buying cosmetic products. This dynamic turn with an innovative model is increasingly disrupting the longstanding industry norms. The e-commerce industry has witnessed tremendous growth in Mexico in the past three years, taking the lion’s chunk, with the 18-45 age group continuously engaged in shopping and contributing to the growth. The percentage of the population using the internet in Mexico was recorded as 44% in 2016 and is expected to reach nearly 50% by 2022, which can be considered as a trend that supports the growth of e-commerce. Availability of a wide range of products, coupled with discounted prices offered as compared to other distribution channels, is expected to drive the growth of e-commerce sales in Mexico.

Competitive Landscape

Colgate-Palmolive, Unilever PLC, and Procter & Gamble are some major key players in the country manufacturing beauty and skin care products. Leading companies were active in terms of innovation. New product developments included line extensions of already well-recognised brands, manufacturers entering new categories, new versions with natural ingredients associated with skincare benefits, new application formats and improved formulations to differentiate from other competitors.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Facial Care
5.1.2 Lip Care
5.1.3 Body Care
5.1.4 Foot Care
5.1.5 Hand Care
5.2 By Category
5.2.1 Premium Products
5.2.2 Mass Products
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.2 Specialist Retailers
5.3.3 Convenience Stores
5.3.4 Pharmacies/Drug Stores
5.3.5 Online Retail Channels
5.3.6 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Share Analysis
6.2 Most Active Companies
6.3 Most Adopted Strategies
6.4 Company Profiles
6.4.1 Avon Cosmetics
6.4.2 Colgate-Palmolive Company
6.4.3 Unilever PLC
6.4.4 Procter & Gamble
6.4.5 L'OREAL PARIS
6.4.6 Estee Lauder Inc
6.4.7 Johnson & Johnson Services, Inc.
6.4.8 Revlon

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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