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クルエルティフリー化粧品の世界市場規模、シェア、動向分析レポート:エンドユーザー別、地域別、セグメント別予測、2023年~2032年


Global Cruelty-Free Cosmetics Market Size, Share & Trends Analysis Report By End-user, By Region, and Segment Forecasts, 2023 - 2032

クルーエルティフリー化粧品の世界市場規模、シェア、動向分析レポート:エンドユーザー別、地域別、セグメント別予測、2023年~2032年 クルーエルティフリー化粧品の世界市場規模は、2023年に62億米ドル、2032... もっと見る

 

 

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サマリー

クルーエルティフリー化粧品の世界市場規模、シェア、動向分析レポート:エンドユーザー別、地域別、セグメント別予測、2023年~2032年
クルーエルティフリー化粧品の世界市場規模は、2023年に62億米ドル、2032年には120億米ドルに達すると予測され、予測期間2023年から2032年にかけての年平均成長率は7.2%である。
動物実験を行っていない化粧品は、クルーエルティフリー化粧品と呼ばれる。クルーエルティフリー」という言葉は、完成品もその構成成分も動物実験を受けていないことを明確に示している。ただし、一部の製品には動物由来の化学物質が含まれている可能性があることを忘れてはならない。企業が動物実験を行わないことを確認するために、多くの法律が制定されています。今日の市場では、顧客は原材料の原産地や調達先を考慮して製品を選ぶようになり、より注意深くなっている。動物実験が環境に与える悪影響に対する意識が高まるにつれ、無添加化粧品への需要が高まっている。個人用衛生製品に対する消費者の需要の高まりと、無残な美容に対する意識の高まりから、市場の拡大が予想される。さらに、環境に優しい製品に対する需要が高まるにつれ、天然由来製品の市場も拡大している。しかし、顧客は危険な化学物質や毒物にさらされるかもしれないという心配をし続けており、健康への心配から無残な化粧品市場は縮小する可能性がある。
クルーエルティ・フリーの化粧品へのニーズは、化粧品の動物実験に使われるひどい方法に対する意識の高まりによって、さらに高まっている。従来、化粧品の試験には、ラット、ウサギ、マウスなどの実験動物が使われ、製品の傷害、刺激、悪影響の可能性を評価してきた。これらの動物は、このプロセスを通じて化学物質にさらされ、皮膚に火傷を負ったり、吸入したりすることがある。一方、クルーエルティ・フリーの化粧品への需要は、副作用が少ない、皮膚刺激が少ない、自然な香りがする、といった利点が原動力となっている。クルクルフリーの化粧品にもっとお金をかけたいという消費者の欲求は高まっており、この準備は市場拡大の大きな要因となっている。非政府組織(NGO)や動物愛護団体による厳格な法律が施行された結果、人々の意識は高まっている。人々は知識を深めるにつれ、理想を共有する企業を支持するようになった。汚染レベルの上昇が肌、髪、目に悪影響を及ぼすことから、無農薬のオーガニック・メイクアップ製品への需要が高まっている。その結果、顧客は製品ラベルを注意深く読んで成分を確認するようになり、より良い購入の意思決定に役立っている。



"スキンケア部門、製品タイプ別で2023年から2030年にかけて最大市場に"
スキンケアカテゴリーには、スキンケア、ヘアケア、メイクアップ&カラーコスメ、香水&フレグランスなど幅広い商品が含まれる。クレンジング、モイスチャライザー、美容液、マスク、トリートメントなど、スキンケアカテゴリーには、肌に栄養を与え、保護し、改善することを目的とした膨大な商品が含まれる。これらのアイテムがテスト中に動物を傷つけることなく開発されていることを確認するため、消費者はクルーエルティ・フリーのソリューションを頻繁に探している。シャンプー、コンディショナー、スタイリングツール、髪を健康に保ちスタイリングするためのトリートメントなどは、すべてヘアケアアイテムのカテゴリーに含まれる。このセクションでは、クルーエルティ・フリーの代用品は、開発やテストの段階を通じて動物実験が行われていないことを保証している。チーク、アイシャドウ、口紅、ファンデーションなど、幅広い商品がメイクアップとカラーコスメに含まれる。動物に害を与えることなく、希望する色、質感、仕上がりが得られることを保証するこの市場には幅広い商品があるため、顧客はよりクルーエルティ・フリーのソリューションを求めている。
"2023年から2030年にかけて、顧客志向別では女性セグメントが最大市場になる"
世界の顧客志向別無添加化粧品市場は、男性、女性、子供、ユニセックスといった主要セグメントで構成される。女性用は、特に女性消費者のために作られた化粧品を提供する。スキンケア、ヘアケア、メーキャップ用品など、女性消費者の要求と好みを満たすようにデザインされた幅広い品揃えで構成されている。これらの製品は、様々な肌色、種類、典型的な女性の美容法に合うようにデザインされている。クルーエルティ・フリーの化粧品市場において、メンズ・セクションは特に男性向けに作られたグルーミング・アイテムを専門としている。これには、アフターシェーブ、洗顔料、保湿剤、ヘアケア製品などが含まれ、特に男性の肌の悩みに合わせて作られている。これらの製品は、男性の嗜好に合わせたパッケージや香りを使って、企業によって頻繁に販売されている。キッズ・セクションには、特に子供向けに作られたパーソナルケアやスキンケア製品がある。子供の肌はより敏感であるため、これらの製品は通常、より優しく、低刺激性で、刺激の強い化学物質を含まない。このカテゴリーの製品には、石鹸、ローション、マイルドなシャンプーなどがある。ユニセックス」または「ジェンダー・ニュートラル」と表示されている製品は、性別に関係なく誰でも使えるように設計されている。これらの商品は、幅広い顧客に適応し、アピールできるように作られている。性別に関係なく使える処方、パッケージ、香りのものが多いので、男性も女性も使うことができる。
"ヨーロッパは無添加化粧品市場で最大の地域になる"
欧州連合(EU)では、ナチュラル・オーガニック製品に対する需要が大幅に増加している。その主な理由は、消臭剤、スキンケア製品、ヘアケア製品に含まれるパラベンやアルミニウム化合物など、特定の化学物質に関連する可能性のあるリスクに対する消費者の知識が高まったためである。現在では、ヨーロッパの消費者の多くが、自然で倫理的な成分により、他のブランドよりも特定のブランドを好んでいる。
ビーガン美容製品の売上は、近年、特に英国で大幅に増加している。安全でナチュラル、そしてオーガニックなヴィーガン化粧品への需要が急増しているのは、化学物質を使用する企業による長期的な害の可能性に対する意識が高まっていることの反動である。例えば、ヴィーガン・ソサエティが2021年に実施した世論調査では、英国の美容関係者の39%以上が、ヴィーガン化粧品を販売する企業に対する第三者認証の重要性を強調した。
ヴィーガン物質が市場で好まれていることは明らかであり、有効性、長持ちする保護効果、治療効果が消費者の選択に影響を与える主な要因となっている。このため、大半の企業が、いくつかの用途を持つ植物から得られる高品質の植物成分など、自然から着想を得た成分を使ったヴィーガンブランドや商品を発売している。例えば、ファストファッションのアパレルブランドBoohooは、2022年2月に50以上のアイテムを揃えたヴィーガン・ビューティーシリーズを発表した。Boohooのビューティー・ポートフォリオは、顔、唇、眉毛、目元用のアイテムで、幅広い肌色と顔色に対応している。
クルーエルティフリー化粧品の競争環境
無添加化粧品市場の競争環境では、業界の強み、弱み、機会、脅威を理解するために競争環境を評価する。業界の主要企業は、無添加化粧品技術の採用がさらなる成長の可能性を秘めていることを認識しています。生産コストを最適化したいという生産者の願望の高まりは、生産能力を拡大するための企業間の協力的な取り組みに拍車をかけている。このような戦略的提携は、収益を増やすだけでなく、市場での優位性を確立することも目的としている。
無添加化粧品市場は競争が激しく、数多くの企業が市場シェアを争っている。無添加化粧品市場の主要企業は以下の通り:
主要企業
ロレアルSA
コティ社
ミューロンドン
ビリー・ジーリー
ビューティ・ウィズアウト・クルエルティ
最近の動き
- 韓国の消費財大手LGハウスホールド&ヘルスケアは2022年6月、ヴィーガン認証の「フレシアン」ライン・カラー化粧品を発売した。このアクションの目的は、Z世代とY世代の美容顧客を引き込むことだった。同ブランドからは、日焼け止め、複数のリップクリーム、2種類のクッションコンパクトなど、さまざまなアイテムが発売されている。これらの商品提供により、今後の市場拡大が期待される。
- 2022年8月、植物由来のスキンケア・ヘアケアブランド「OrgaGlo」がインドのパーソナルケア・化粧品市場で18アイテムを発売した。これらの商品は、ボディケア、フェイスケア、ヘアケア、ベビーケアのカテゴリーに分かれている。OrgaGloのクルーエルティフリーでヴィーガンの商品ラインは、インドにおけるヴィーガン化粧品の需要を後押しすると予想される。
- ヴィーガン化粧品ブランド「クリーンビューティブランドW3ll People」は、2020年8月にエルフ化粧品に買収され、同ブランドの製品ラインを世界的に拡大することができた。
- 韓国の消費財メーカーであるLG Household and Health Care Ltd.は、ヴィーガン美容製品のラインナップを拡大するため、2021年11月に7つの新製品を世界的に発売した。韓国のヴィーガン認証サービス機関がこのブランドを認証した。

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目次

目次
1.要旨
2.市場紹介
o市場の範囲
市場の定義
3.調査方法
4.市場展望
o主要トレンド
oガイドライン/規制
oCOVID-19:世界の無添加化粧品市場への影響
o市場ダイナミクス
推進要因
顧客の意識の高まり
 クルーエルティフリー化粧品への研究開発投資の増加
制約事項
偽造品の容易な入手可能性
機会
 クルエルティフリー化粧品製品および付属品のオンライン小売の増加
分析
 ポーターの5力モデル
新規参入の脅威
代替品の脅威
サプライヤーの交渉力
買い手の交渉力
競合の激しさ
5.世界無害化粧品市場, 製品タイプ別, 市場予測, 2022-2032年, 金額(百万米ドル)
序論
o市場シェア分析
oスキンケア
ヘアケア
メイクアップとカラー化粧品
香水・フレグランス
その他
6.世界無害化粧品市場、形態別、市場予測、2022-2032年、金額(百万米ドル)
序論
市場シェア分析
ゲル
クリーム
液体
オパウダー
その他
7.無添加化粧品の世界市場:顧客志向別、市場予測、2022-2032年)、金額(百万米ドル)
序論
市場シェア分析
女性
女性
子供
男女兼用
8.世界無害化粧品市場, 性質別, 市場予測, 2022-2032年, 金額 (百万米ドル)
序論
市場シェア分析
有機
従来型
9.無添加化粧品の世界市場:流通チャネル別、2022-2032年予測、金額(百万米ドル)
序論
o市場シェア分析
o専門店
サロン&スパ
o百貨店
コンビニエンスストア
オンラインストア
o 薬局
その他
10.世界の無添加化粧品市場、地域別分析 市場予測および予測、2022-2032年、金額(百万米ドル)
序論
北米の無添加化粧品市場
北米の無添加化粧品市場:国別
米国
カナダ
メキシコ
北米のクルエルティフリー化粧品市場:製品タイプ別
北米の無添加化粧品市場:形態別
 北米クルエルティフリー化粧品市場:顧客志向別
北米の無添加化粧品市場:性状別
北米のクルエルティフリー化粧品市場:流通経路別
o欧州の無添加化粧品市場
欧州のクルエルティフリー化粧品市場:国別
ドイツ
 イギリス
フランス
イタリア
 スペイン
ロシア
その他ヨーロッパ
欧州の無添加化粧品市場:製品タイプ別
北米の無添加化粧品市場:形態別
欧州の無添加化粧品市場:顧客志向別
欧州の無添加化粧品市場:性状別
欧州のクルエルティフリー化粧品市場:流通経路別
アジア太平洋地域の無添加化粧品市場
アジア太平洋地域のクルエルティフリー化粧品市場:国別
中国
日本
インド
オーストラリア
シンガポール
韓国
タイ
インドネシア
 マレーシア
Philippines
その他のアジア太平洋地域
アジア太平洋地域の無添加化粧品市場:製品タイプ別
北米の無添加化粧品市場:形態別
アジア太平洋地域の無添加化粧品市場:顧客志向別
アジア太平洋地域の無添加化粧品市場:性状別
アジア太平洋地域の無添加化粧品市場:流通経路別
o中東・アフリカクルーエルティフリー化粧品市場
中東・アフリカのクルエルティフリー化粧品市場:国別
UAE
サウジアラビア
南アフリカ
中東・アフリカのその他
中東・アフリカのクルエルティフリー化粧品市場:製品タイプ別
北米のクルエルティフリー化粧品市場:形態別
中東・アフリカの無添加化粧品市場:顧客志向別
中東・アフリカの無添加化粧品市場:性状別
中東・アフリカの無添加化粧品市場:流通経路別
o南米クルエルティフリー化粧品市場
南米クルエルティフリー化粧品市場:国別
ブラジル
アルゼンチン
ペルー
南米のその他
南米の無添加化粧品市場:製品タイプ別
北米の無添加化粧品市場:形態別
南米の無添加化粧品市場:顧客志向別
 南米の無添加化粧品市場:性状別
 南米の無添加化粧品市場:流通経路別
11.世界無添加化粧品市場:競合情報
競合ポジショニング
競合ベンチマーキング
競合クアドラント
市場シェア分析、2022年(%)
12.世界のクルーエルティフリー化粧品市場、企業分析
oBilly Jealousy
会社概要
事業展望
本社
設立/法人格
従業員数/従業員力
財務概要
売上高/収入
研究開発費
事業セグメント別売上高シェア
地域別販売シェア
提供商品
SWOT分析
Key Developments (Expansion/New Product Development/Agreement/Mergers & Acquisitions, Partnership/Investment/Etc.)
oBilly Jealousy
oCoty Inc.
オディスガイズ化粧品
ol.f.コスメティックス
o エマ・ジーン化粧品株式会社
oファーバーカステル
oガブリエル化粧品株式会社
oグループロシェ
oイニカ
oITC株式会社
oコクヨ株式会社
oMO MI BEAUTY
oMuLondon
ネイチャーズゲート
オナトリグロウ化粧品
oPHB エシカルビューティー
パシフィカビューティー
ぺんてる
パイロットコーポレーション
oPLUM
oOTHERS

 

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Summary

Global Cruelty-Free Cosmetics Market Size, Share & Trends Analysis Report By End-user, By Region, and Segment Forecasts, 2023 – 2032
The Global Cruelty-Free Cosmetics market was valued at US $6.2 Billion in 2023 and is expected to reach ~US $12 Billion by 2032, growing at a CAGR of 7.2% during the forecast period 2023-2032.
Cosmetics that are not tested on animals are referred to as cruelty-free cosmetics. The phrase "cruelty-free" indicates clearly that neither the finished product nor any of its constituents were tested on animals. It's crucial to remember that some items could still include chemicals that come from animals. There are a number of laws in place to make sure companies don't test on animals. Customers are becoming more attentive about the products they choose in today's market, taking raw material origins and sourcing into account. As people grow increasingly conscious of the damaging effects that animal experimentation has on the environment, there is a growing demand for cruelty-free cosmetics. The market is anticipated to expand as a result of rising consumer demand for personal hygiene products and increased awareness of cruelty-free beauty. Furthermore, as demand for eco-friendly products rises, the market for naturally derived products is growing. However, customers continue to worry that they might be exposed to dangerous chemicals or poisons, which could reduce the market for cruelty-free cosmetics because of worries about their health.
The need for cruelty-free makeup is being fuelled by growing awareness of the terrible methods used in cosmetic animal testing. Animals, frequently rats, rabbits, mice, and other lab animals, have traditionally been used in cosmetics testing to evaluate the products' potential for injury, irritation, and negative reactions. These animals are exposed to chemicals throughout this process, which can cause burns to their skin and inhalation. On the other hand, the demand for cruelty-free makeup products is driven by benefits like fewer side effects, less skin irritation, and natural smells. The desire of consumers to spend more money on cruelty-free makeup is increasing, and this readiness is a major factor in the market's expansion. Public awareness has increased as a result of strict laws enforced by non-governmental organisations (NGOs) and animal welfare. As people gain more knowledge, they favour supporting businesses that share their ideals. The demand for cruelty-free organic makeup products has increased due to the negative impacts of rising pollution levels on skin, hair, and eyes. As a result, customers are carefully reading product labels to confirm components, which helps them make better purchase decisions.



“Skincare segment, by product type, to be largest market from 2023 to 2030.”
Skincare category includes a wide range of products such as Skincare, haircare, makeup and colour cosmetics, perfume & Fragrance and others. A vast array of goods, including cleansers, moisturisers, serums, masks, and treatments, are included in the skincare category with the goal of nourishing, protecting, and improving the skin. In order to make sure that these items are developed without injuring animals during testing, consumers frequently look for cruelty-free solutions. Shampoos, conditioners, styling tools, and treatments for keeping hair healthy and styled are all included in the category of haircare items. In this section, cruelty-free substitutes guarantee that animal experimentation is not used throughout the development or testing phases. A wide range of goods, such as blushes, eyeshadows, lipsticks, foundations, and more, are included in makeup and colour cosmetics. Customers are requesting more cruelty-free solutions due to the wide range in this market, which guarantees that the desired colours, textures, and finishes are obtained without causing harm to animals.
“Women segment, by customer orientation, to be largest market from 2023 to 2030.”
The global Cruelty-Free Cosmetics market by customer orientation comprises major segments such as men, women, kids and unisex. The women's section offers cosmetics made especially for female consumers. It consists of an extensive selection of skincare, hair care, and makeup goods designed to satisfy the demands and inclinations of female customers. These products are designed to fit a range of skin tones, kinds, and typical female beauty regimens. In the market for cruelty-free cosmetics, the men's section specialises in grooming items made specifically for males. This includes aftershaves, face cleansers, moisturisers, and hair care products made specifically for men's skin difficulties. These products are frequently marketed by companies using packaging and smells that cater to the tastes of men. The kids section includes personal care and skincare products that are especially made for kids. Given that children's skin is more sensitive, these products are usually gentler, hypoallergenic, and devoid of harsh chemicals. Products in this category include soaps, lotions, and mild shampoos. Products labelled as "Unisex" or "gender-neutral" are designed to be used by anybody, regardless of gender. These goods are made to be adaptable and appealing to a wide range of customers. Both men and women can use them because they frequently have gender-neutral formulas, packaging, and fragrances.
“Europe to be largest region in Cruelty-Free Cosmetics Market.”
The demand for natural and organic products has increased significantly in the European Union, mostly due to rising consumer knowledge of the possible risks connected with certain chemicals, such as parabens and aluminium compounds, which are present in deodorants, skincare products, and hair care products. Nowadays, a large number of European consumers prefer certain brands over others due to their natural and ethical compositions.
Vegan beauty product sales have increased significantly in recent years, especially in the United Kingdom. This spike in demand for safe, natural, and organic vegan cosmetics is a reaction to growing awareness of the possible long-term harm caused by chemical-based companies. For example, in a 2021 poll conducted by The Vegan Society, more than thirty-nine percent of British beauty customers underlined the significance of third-party accreditation for businesses that sell vegan cosmetics.
Vegan substances are clearly preferred in the market, and efficacy, long-lasting protection, and therapeutic qualities are the main factors influencing consumer choices. Because of this, the majority of businesses have launched vegan brands and goods with ingredients inspired by nature, such as high-quality botanical components obtained from plants that have several uses. For instance, the fast-fashion clothing brand Boohoo introduced a vegan beauty range with over 50 items in February 2022. Boohoo's Beauty portfolio caters to a wide range of skin tones and complexions with items for the face, lips, eyebrows, and eyes.
Cruelty-Free Cosmetics Competitive Landscape
The competitive landscape of the Cruelty-Free Cosmetics Market involves assessing the competitive landscape to understand the strengths, weaknesses, opportunities, and threats of the industry. Key industry players have recognized that the adoption of Cruelty-Free Cosmetics technology holds the potential for further growth. The growing desire among producers to optimize their production costs has spurred collaborative efforts among companies to scale up their production capacity. This strategic collaboration not only aims to increase revenue but also seeks to establish dominance in the market.
The Cruelty-Free Cosmetics Market is highly competitive, with numerous companies vying for market share. Prominent companies in the Cruelty-Free Cosmetics Market include:
Major Players:
Loreal SA
Coty Inc.
MuLondon
Billy Jealousy
Beauty Without Cruelty
Recent Developments:
• The vegan-certified 'Freshian' line of colour cosmetics was launched in June 2022 by South Korean consumer goods giant LG Household & Health Care. The goal of this action was to draw in Gen Z and Y beauty customers. A variety of items have been introduced by the brand, such as a sunscreen, multiple lip balms, and two cushion compacts. Future market expansion is anticipated as a result of these product offers.
• August 2022 marked the launch of 18 items by plant-based skincare and haircare brand 'OrgaGlo' in India's personal care and cosmetics market. These goods are divided into categories for body, face, hair, and baby care. It is anticipated that OrgaGlo's line of cruelty-free and vegan goods will help boost the demand for vegan cosmetics in India.
• The vegan cosmetic brand "Clean beauty brand W3ll People" was acquired by Elf Cosmetics in August 2020, which allowed the brand's product line to expand globally.
• To expand their range of vegan beauty products, LG Household and Health Care Ltd., a consumer goods company located in South Korea, introduced seven new products globally in November 2021. The Korean Agency of Vegan Certification and Services has certified this brand.



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Table of Contents

Table of Contents
1.Executive summary
2.MARKET INTRODUCTION
oMARKET SCOPE
oMARKET Definitions
3.research methodology
4.market outlook
oKey Trends
oGUIDELINES / REGULATIONS
oCOVID-19 IMPACT ON GLOBAL CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET
oMARKET DYNAMICS
Drivers
Rising awareness of customers
Increasing R&D investments for cruelty-free cosmetics
Restraints
Easy availability of counterfeit products
Opportunities
Rise in online retailing in the Cruelty-Free Cosmetics products and accessories
PriCing Analysis
PORTER’S FIVE FORCE MODEL
Threat of new entrants
Threat of substitute
Bargaining power of suppliers
Bargaining power of buyers
Intensity of competitive rivalry
5.GLOBAL CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET, By product Type, MARKET ESTIMATION AND FORECAST, 2022-2032, value (USD million)
oINTRODUCTION
oMARKET SHARE ANALYSIS
oSkincare
ohaircare
omakeup and colour cosmetics
operfume & Fragrance
oOthers
6.GLOBAL CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET, By form, MARKET ESTIMATION AND FORECAST, 2022-2032, value (USD million)
oINTRODUCTION
oMARKET SHARE ANALYSIS
ogel
ocream
oliquid
opowder
oothers
7.GLOBAL CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET, By CUSTOMER ORIENTIENTION, MARKET ESTIMATION AND FORECAST, 2022-2032), value (USD million)
oINTRODUCTION
oMARKET SHARE ANALYSIS
owomen
omen
okids
ounisex
8.GLOBAL CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET, BY nature, MARKET ESTIMATION AND FORECAST, 2022-2032, value (USD million)
oINTRODUCTION
oMARKET SHARE ANALYSIS
oorganic
oConventional
9.GLOBAL CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET, BY distribution channel, MARKET ESTIMATION AND FORECAST, 2022-2032, value (USD million)
oINTRODUCTION
oMARKET SHARE ANALYSIS
oSpeciality Stores
oSalons & Spas
oDepartmental Stores
oConvenience Stores
oOnline Stores
oPharmacies
oother
10.GLOBAL CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET, REGIONAL ANALYSIS MARKET ESTIMATION AND FORECAST, 2022-2032, value (USD million)
oINTRODUCTION
oNORTH AMERICA CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Country
Us
Canada
Mexico
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Product Type
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Form
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Customer Orientation
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Nature
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Distribution Channel
oEUROPE CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET
Europe Cruelty-Free Cosmetics Market, By Country
Germany
UK
France
Italy
Spain
Russia
Rest of Europe
Europe Cruelty-Free Cosmetics Market, By Product Type
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Form
Europe Cruelty-Free Cosmetics Market, By Customer Orientation
Europe Cruelty-Free Cosmetics Market, By Nature
Europe Cruelty-Free Cosmetics Market, By Distribution Channel
oASIA PACIFIC CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET
Asia Pacific Cruelty-Free Cosmetics Market, By Country
China
Japan
India
Australia
Singapore
South Korea
Thailand
Indonesia
Malaysia
Philippines
Rest of Asia Pacific
Asia-Pacific Cruelty-Free Cosmetics Market, By Product Type
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Form
Asia-Pacific Cruelty-Free Cosmetics Market, By Customer Orientation
Asia-Pacific Cruelty-Free Cosmetics Market, By Nature
Asia-Pacific Cruelty-Free Cosmetics Market, By Distribution Channel
oMIDDLE EAST & AFRICA CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET
Middle East & Africa Cruelty-Free Cosmetics Market, By Country
UAE
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa
Middle East & Africa Cruelty-Free Cosmetics Market, By Product Type
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Form
Middle East & Africa Cruelty-Free Cosmetics Market, By Customer Orientation
Middle East & Africa Cruelty-Free Cosmetics Market, By Nature
Middle East & Africa Cruelty-Free Cosmetics Market, By Distribution Channel
oSOUTH AMERICA CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET
South America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Country
Brazil
Argentina
Peru
Rest of South America
South America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Product Type
North America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Form
South America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Customer Orientation
South America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Nature
South America Cruelty-Free Cosmetics Market, By Distribution Channel
11.GLOBAL CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET, COMPETITIVE Intelligence
oCOMPETITIVE POSITIONING
ocompetitor benchmarking
oCompetitive Quadrant
omarket share analysis, 2022 (%)
12.GLOBAL CRUELTY-FREE COSMETICS MARKET, COMPANY ANALYSIS
oBilly Jealousy
Company Overview
Business outlook
Headquarter
Established/Incorporated
Headcounts/ Employee strength
Financial Overview
Sales/revenue
R&D expenditure
Business segment sales share
Regional sales share
Product Offerings
SWOT Analysis
Key Developments (Expansion/New Product Development/Agreement/Mergers & Acquisitions, Partnership/Investment/Etc.)
oBilly Jealousy
oCoty Inc.
odisguise cosmetics
ol.f. Cosmetics Inc.
oEmma Jean Cosmetics Inc.
oFaber-Castell
oGabriel Cosmetics Inc.
oGroupe Rocher
oInika
oITC Limited
oKOKUYO CO., LTD.
oMO MI BEAUTY
oMuLondon
oNature&s Gate
onutriglow cosmetics
oPHB Ethical beauty Ltd.
oPacifica Beauty
oPentel
oPilot Corporation
oPLUM
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