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イギリスのキッチンアプライアンス市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


United Kingdom Kitchen Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

消費者動向の変化は、厨房機器においてよりエネルギー効率に優れた機能を提供する、より持続可能な製品へと市場を動かしています。技術の向上と家電製品に導入されているイノベーションは、技術に精通した若い顧... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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120 英語

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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

消費者動向の変化は、厨房機器においてよりエネルギー効率に優れた機能を提供する、より持続可能な製品へと市場を動かしています。技術の向上と家電製品に導入されているイノベーションは、技術に精通した若い顧客が多いことから、国内のキッチン家電の需要を牽引しています。スマート家電の需要を理解し、2019年の第1四半期に、キッチン家電の主要メーカーの1つであるサムスンは、食事計画やその他の日常業務を自動化し、顧客の家族のカレンダーの管理、スマートビューの助けを借りて写真の共有、家庭内の1000以上のSmartThings対応製品の監視とコントロールを可能にするなど、よりパーソナルな体験を提供する先進機能を備えた「ファミリーハブ冷蔵庫」の販売を開始しました。また、同じく市場をリードするワールプール社は、新しい冷蔵庫シリーズ、ワールプールプロダブルドア冷蔵庫アルファスチールを発売しました。今回発売された冷蔵庫は、6th sense intellifresh cooling technologyを採用し、カラーはアクアスティールで、Storage Capacityは445リットルです。

主な市場動向

家庭用が大きなシェアを占めています。

英国では、住宅建設が増加傾向にあり、住宅リフォームの増加に伴い、厨房機器の需要が高まっています。リフォームが買い替えを促進し、新規購入の83%以上が買い替えで、そのうち約53%は家電製品の故障だけが原因です。次いで、消費者の転居、家族の人数の増加、家の外観を変えたい、革新的な製品を所有したい、エネルギーや水の効率に対する懸念の増加などのニーズの変化が挙げられます。

浄水器部門は国内で一定の成長率を記録している

水を媒介とする病気への関心の高まり、健康意識の高まり、可処分所得水準の向上などが、国内における浄水器の需要を後押ししています。浄水器は、RO浄水システムを搭載した機種が大きなシェアを占めており、次いでUV浄水システムが高い優位性と性能、消費電力の低さなどの利点により、市場を牽引しています。また、業界における技術革新の向上も、特に住宅分野での市場浸透を後押ししています。

競合他社の状況

本レポートでは、英国のキッチン家電市場で事業を展開する主要プレイヤーを取り上げています。手頃な価格の範囲で適度な品質の製品を提供している中小企業の増加とともに、同国で事業を展開しているいくつかの国際的なプレーヤーがあります。いくつかのメーカーは、技術的に高度で質的な製品を提供することで、より多くの顧客の注目を集める方法に焦点を当てています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Market Opportunities
4.5 Value Chain Analysis
4.6 Porter's Five Forces Analysis
4.7 Technological Innovations in the Industry
4.8 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Major Appliances
5.1.1 Refrigerators and Freezers
5.1.2 Dishwashers
5.1.3 Food Processors
5.1.4 Mixers And Grinders
5.1.5 Microwave Ovens
5.1.6 Grills And Roasters
5.1.7 Water Purifiers
5.1.8 Other Kitchen Appliances
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Mass Merchandisers
5.2.2 Specialty Stores
5.2.3 Online
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 By End-User
5.3.1 Residential
5.3.2 Commercial

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Electrolux AB
6.2.2 BSH Hausgerate GmbH
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Koninklijke Philips N.V.
6.2.5 Smeg S.p.A.
6.2.6 Miele
6.2.7 Whirlpool Corporation
6.2.8 Russell Hobbs
6.2.9 Morphy Richards
6.2.10 Samsung
6.2.11 Other Companies (Vestel, Beko plc, Haier, Panasonic, Dyson Ltd, Dualit Limited, Tefal)*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

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Summary

Changing consumer dynamics are driving the market towards more sustainable products which are offering more energy efficiency features in the kitchen appliances. Improving technology and the innovation that is being introduced in the appliances is driving the demand for kitchen appliances in the country owing to the high number of tech-savvy and younger customers. Understanding the demand for Smart appliances, during the first quarter of 2019, one of the key manufacturers of kitchen appliances, Samsung launched “Family Hub refrigerator” which has more advanced features that automate meal planning and other daily tasks and deliver a more personalized experience such as managing the customer's family’s calendars, share pictures with the help of smart view and allows them to monitor and control over 1,000 SmartThings-compatible products throughout the home. Also, another leading market player, Whirlpool launched a new refrigerator series, Whirlpool Pro double door refrigerator alpha steel. The newly launched refrigerator uses 6th sense intellifresh cooling technology and comes in aqua steel color with a Storage Capacity of 445 liters.

Key Market Trends

Residential Segment Occupies a Major Share of the Market

The residential construction which is on the rise in the United Kingdom is driving the demand for kitchen appliances in the country which is fueled by the increasing home renovations. Home renovations have been driving the replacement sales with more than 83% of all new purchases are replacements and out of this around 53% are solely due to appliance breakdown, followed by the consumers moving from home, and their changing needs such as an increase in family size, or their desire to change the appearance of the home, or to own an innovative product, or increasing concerns about energy and water efficiency.

Water Purifier Segment is Recording Constant Growth Rate in the Country

The rising concerns on water-borne diseases, the rising awareness of health, and the increasing disposable income levels are fueling the demand for water purifiers in the country. Models that are equipped with the RO water purification system have occupied a major share of the market followed by the UV purification system owing to the high advantages and performance, along with the benefits such as low electricity consumption. Improving technological innovations in the industry is also helping the segment to penetrate more into the market especially in the residential segment.

Competitive Landscape

The report covers major players operating in the kitchen appliances market in the United Kingdom. There are several international players that are performing in the country along with a growing number of smaller players, who are offering moderate quality products in an affordable range of prices. Several manufacturers are focusing on ways to grab more customer attention by offering technologically advanced and qualitative products.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Market Opportunities
4.5 Value Chain Analysis
4.6 Porter's Five Forces Analysis
4.7 Technological Innovations in the Industry
4.8 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Major Appliances
5.1.1 Refrigerators and Freezers
5.1.2 Dishwashers
5.1.3 Food Processors
5.1.4 Mixers And Grinders
5.1.5 Microwave Ovens
5.1.6 Grills And Roasters
5.1.7 Water Purifiers
5.1.8 Other Kitchen Appliances
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Mass Merchandisers
5.2.2 Specialty Stores
5.2.3 Online
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 By End-User
5.3.1 Residential
5.3.2 Commercial

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Electrolux AB
6.2.2 BSH Hausgerate GmbH
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Koninklijke Philips N.V.
6.2.5 Smeg S.p.A.
6.2.6 Miele
6.2.7 Whirlpool Corporation
6.2.8 Russell Hobbs
6.2.9 Morphy Richards
6.2.10 Samsung
6.2.11 Other Companies (Vestel, Beko plc, Haier, Panasonic, Dyson Ltd, Dualit Limited, Tefal)*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

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