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コネクテッドカー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Connected Car Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のコネクテッドカー市場は、2021年に628億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.30%を示し、2027年までに1566億米ドルの市場に到達すると予測しています... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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サマリー

世界のコネクテッドカー市場は、2021年に628億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.30%を示し、2027年までに1566億米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

コネクテッドカーとは、インターネット接続と高度な通信技術を搭載し、多数の通信チャネルを介した情報交換を容易にする自動車を指します。コネクテッドカーは、車両の性能向上、ユーザーの利便性向上、交通事故防止や駐車スペースの空き状況の通知など、交通システムと周囲の環境との効率的な相互作用を提供するように設計されています。また、ドライバーにリアルタイムで交通情報を提供し、不測の事態が発生した場合には救急隊に通報します。さらに、これらの警告や信号は、最適な運転快適性を確保しながら、全体的な交通パフォーマンスと交通安全管理を強化するのに役立っています。ナビゲーションサービスにアクセスするための中断のない接続性への依存度が高まっていることが、市場成長の推進力となっています。

コネクテッドカーの市場動向
この市場は主に、車載用安全ソリューションの需要増によって牽引されています。これに伴い、道路障害物をマッピングする先進運転支援システム(ADAS)や安全な制動を可能にするアンチロックブレーキシステム(ABS)とコネクテッドカーの統合が広まり、市場に明るい見通しが生まれると予測されます。さらに、5G接続の登場と人工知能(AI)および複数の自動車間のマシンツーマシン(M2M)相互接続の活用の高まりが、市場に好影響を及ぼしています。これに伴い、高度なサスペンションシステムの製造における継続的な開発も、市場に推進力を与えています。さらに、可処分所得水準の高い人々の間で高級車の人気が高まっていることや、自律運転のトレンドが出現していることも、市場を牽引しています。その他の市場成長要因としては、自動車業界全体の急速なデジタル化、主要企業による大規模な研究開発活動などが挙げられます。

主要市場のセグメンテーション
IMARC Groupは、世界のコネクテッドカー市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、技術、接続ソリューション、サービス、エンドマーケットに基づき、市場を分類しています。

技術別の内訳

3G
4G/LTE
5G

コネクティビティ・ソリューション別構成比。

統合
エンベデッド
テザリング

サービス別構成比

ドライバーアシスタンス
セーフティ
エンターテインメント
ビークルマネジメント
モビリティマネジメント
その他

エンドマーケット別構成比

相手先商標製品メーカー(OEM)
アフターマーケット

地域別の内訳です。

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境
AT&T Inc.、Audi AG (Volkswagen AG)、Bayerische Motoren Werke AG、Continental AG、Ford Motor Company、Mercedes-Benz Group AG、Qualcomm Incorporated、Robert Bosch GmbH、 Samsung Electronics Co.Ltd.、Sierra Wireless、Tesla Inc.、TomTom N.V.、Valeo、Verizon Communications Inc.、Vodafone Group Plc.など。

本レポートで回答した主な質問
世界のコネクテッドカー市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のコネクテッドカー市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場とは?
技術に基づく市場のブレークアップは?
コネクティビティソリューションに基づく市場のブレークアップは?
サービス別の市場構成は?
エンドマーケット別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける各ステージとは?
業界の主要な推進要因と課題とは?
世界のコネクテッドカー市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Connected Car Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 3G
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 4G/LTE
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 5G
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Connectivity Solutions
7.1 Integrated
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Embedded
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Tethered
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Service
8.1 Driver Assistance
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Safety
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Entertainment
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Vehicle Management
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Mobility Management
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Market
9.1 Original Equipment Manufacturer (OEMs)
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Aftermarket
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AT&T Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Audi AG (Volkswagen AG)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Bayerische Motoren Werke AG
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Continental AG
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Ford Motor Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Mercedes-Benz Group AG
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Qualcomm Incorporated
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Robert Bosch GmbH
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 SWOT Analysis
15.3.9 Samsung Electronics Co. Ltd.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Sierra Wireless
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Tesla Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 TomTom N.V.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials
15.3.12.4 SWOT Analysis
15.3.13 Valeo
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.13.3 Financials
15.3.13.4 SWOT Analysis
15.3.14 Verizon Communications Inc.
15.3.14.1 Company Overview
15.3.14.2 Product Portfolio
15.3.14.3 Financials
15.3.14.4 SWOT Analysis
15.3.15 Vodafone Group Plc
15.3.15.1 Company Overview
15.3.15.2 Product Portfolio
15.3.15.3 Financials
15.3.15.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global connected car market reached a value of US$ 62.83 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 156.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 15.30% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Connected cars refer to vehicles that are equipped with internet connectivity and advanced communication technologies to facilitate the exchange of information via numerous communication channels. They are designed to offer improved vehicle performance, enhanced convenience to the users, and efficient interaction of the transport system with its surroundings to prevent road accidents and notify prompts regarding parking space availability. They also provide real-time traffic alerts to the driver and alarm emergency services in case of an unfortunate circumstance. Along with this, these alerts and signals further aid in enhancing the overall traffic performance and road safety management while ensuring optimal driving comfort. The growing dependency on uninterrupted connectivity to access navigation services is providing a thrust to the market growth.

Connected Car Market Trends:
The market is primarily driven by the increasing demand for in-car safety solutions. In line with this, the widespread integration of connected cars with advanced driver-assistance systems (ADAS) for mapping road obstacles and anti-lock braking systems (ABS) to enable safe braking is expected to create a positive outlook for the market. Moreover, the advent of 5G connectivity and the rising utilization of artificial intelligence (AI) and machine-to-machine (M2M) interconnectivity between multiple cars are favorably impacting the market. In line with this, continual developments in the manufacturing of advanced suspension systems are also providing an impetus to the market. The market is further driven by the escalating popularity of luxury cars among individuals with high disposable income levels and the emergence of autonomous driving trends. Some of the other factors contributing to the market growth include rapid digitization across the automotive sector and extensive research and development (R&D) activities conducted by key players.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global connected car market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on technology, connectivity solutions, service and end market.

Breakup by Technology:

3G
4G/LTE
5G

Breakup by Connectivity Solutions:

Integrated
Embedded
Tethered

Breakup by Service:

Driver Assistance
Safety
Entertainment
Vehicle Management
Mobility Management
Others

Breakup by End Market:

Original Equipment Manufacturer (OEMs)
Aftermarket

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AT&T Inc., Audi AG (Volkswagen AG), Bayerische Motoren Werke AG, Continental AG, Ford Motor Company, Mercedes-Benz Group AG, Qualcomm Incorporated, Robert Bosch GmbH, Samsung Electronics Co. Ltd., Sierra Wireless, Tesla Inc., TomTom N.V., Valeo, Verizon Communications Inc. and Vodafone Group Plc.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global connected car market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global connected car market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the technology?
What is the breakup of the market based on the connectivity solutions?
What is the breakup of the market based on the service?
What is the breakup of the market based on the end market?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global connected car market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Connected Car Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 3G
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 4G/LTE
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 5G
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Connectivity Solutions
7.1 Integrated
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Embedded
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Tethered
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Service
8.1 Driver Assistance
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Safety
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Entertainment
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Vehicle Management
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Mobility Management
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Market
9.1 Original Equipment Manufacturer (OEMs)
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Aftermarket
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AT&T Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Audi AG (Volkswagen AG)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Bayerische Motoren Werke AG
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Continental AG
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Ford Motor Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Mercedes-Benz Group AG
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Qualcomm Incorporated
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Robert Bosch GmbH
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 SWOT Analysis
15.3.9 Samsung Electronics Co. Ltd.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Sierra Wireless
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Tesla Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 TomTom N.V.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials
15.3.12.4 SWOT Analysis
15.3.13 Valeo
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.13.3 Financials
15.3.13.4 SWOT Analysis
15.3.14 Verizon Communications Inc.
15.3.14.1 Company Overview
15.3.14.2 Product Portfolio
15.3.14.3 Financials
15.3.14.4 SWOT Analysis
15.3.15 Vodafone Group Plc
15.3.15.1 Company Overview
15.3.15.2 Product Portfolio
15.3.15.3 Financials
15.3.15.4 SWOT Analysis

 

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