コネクテッドカー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Connected Car Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のコネクテッドカー市場は、2021年に628億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.30%を示し、2027年までに1566億米ドルの市場に到達すると予測しています... もっと見る
サマリー世界のコネクテッドカー市場は、2021年に628億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.30%を示し、2027年までに1566億米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。コネクテッドカーとは、インターネット接続と高度な通信技術を搭載し、多数の通信チャネルを介した情報交換を容易にする自動車を指します。コネクテッドカーは、車両の性能向上、ユーザーの利便性向上、交通事故防止や駐車スペースの空き状況の通知など、交通システムと周囲の環境との効率的な相互作用を提供するように設計されています。また、ドライバーにリアルタイムで交通情報を提供し、不測の事態が発生した場合には救急隊に通報します。さらに、これらの警告や信号は、最適な運転快適性を確保しながら、全体的な交通パフォーマンスと交通安全管理を強化するのに役立っています。ナビゲーションサービスにアクセスするための中断のない接続性への依存度が高まっていることが、市場成長の推進力となっています。 コネクテッドカーの市場動向 この市場は主に、車載用安全ソリューションの需要増によって牽引されています。これに伴い、道路障害物をマッピングする先進運転支援システム(ADAS)や安全な制動を可能にするアンチロックブレーキシステム(ABS)とコネクテッドカーの統合が広まり、市場に明るい見通しが生まれると予測されます。さらに、5G接続の登場と人工知能(AI)および複数の自動車間のマシンツーマシン(M2M)相互接続の活用の高まりが、市場に好影響を及ぼしています。これに伴い、高度なサスペンションシステムの製造における継続的な開発も、市場に推進力を与えています。さらに、可処分所得水準の高い人々の間で高級車の人気が高まっていることや、自律運転のトレンドが出現していることも、市場を牽引しています。その他の市場成長要因としては、自動車業界全体の急速なデジタル化、主要企業による大規模な研究開発活動などが挙げられます。 主要市場のセグメンテーション IMARC Groupは、世界のコネクテッドカー市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、技術、接続ソリューション、サービス、エンドマーケットに基づき、市場を分類しています。 技術別の内訳 3G 4G/LTE 5G コネクティビティ・ソリューション別構成比。 統合 エンベデッド テザリング サービス別構成比 ドライバーアシスタンス セーフティ エンターテインメント ビークルマネジメント モビリティマネジメント その他 エンドマーケット別構成比 相手先商標製品メーカー(OEM) アフターマーケット 地域別の内訳です。 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境 AT&T Inc.、Audi AG (Volkswagen AG)、Bayerische Motoren Werke AG、Continental AG、Ford Motor Company、Mercedes-Benz Group AG、Qualcomm Incorporated、Robert Bosch GmbH、 Samsung Electronics Co.Ltd.、Sierra Wireless、Tesla Inc.、TomTom N.V.、Valeo、Verizon Communications Inc.、Vodafone Group Plc.など。 本レポートで回答した主な質問 世界のコネクテッドカー市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のコネクテッドカー市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? 技術に基づく市場のブレークアップは? コネクティビティソリューションに基づく市場のブレークアップは? サービス別の市場構成は? エンドマーケット別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界の主要な推進要因と課題とは? 世界のコネクテッドカー市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Connected Car Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Technology 6.1 3G 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 4G/LTE 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 5G 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Connectivity Solutions 7.1 Integrated 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Embedded 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Tethered 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Service 8.1 Driver Assistance 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Safety 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Entertainment 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Vehicle Management 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Mobility Management 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Market 9.1 Original Equipment Manufacturer (OEMs) 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Aftermarket 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AT&T Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Audi AG (Volkswagen AG) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Bayerische Motoren Werke AG 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Continental AG 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Ford Motor Company 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Mercedes-Benz Group AG 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Qualcomm Incorporated 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Robert Bosch GmbH 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 SWOT Analysis 15.3.9 Samsung Electronics Co. Ltd. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Sierra Wireless 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Tesla Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 TomTom N.V. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Valeo 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis 15.3.14 Verizon Communications Inc. 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.14.3 Financials 15.3.14.4 SWOT Analysis 15.3.15 Vodafone Group Plc 15.3.15.1 Company Overview 15.3.15.2 Product Portfolio 15.3.15.3 Financials 15.3.15.4 SWOT Analysis
SummaryThe global connected car market reached a value of US$ 62.83 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 156.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 15.30% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Connected Car Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Technology 6.1 3G 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 4G/LTE 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 5G 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Connectivity Solutions 7.1 Integrated 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Embedded 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Tethered 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Service 8.1 Driver Assistance 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Safety 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Entertainment 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Vehicle Management 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Mobility Management 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Market 9.1 Original Equipment Manufacturer (OEMs) 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Aftermarket 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AT&T Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Audi AG (Volkswagen AG) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Bayerische Motoren Werke AG 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Continental AG 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Ford Motor Company 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Mercedes-Benz Group AG 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Qualcomm Incorporated 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Robert Bosch GmbH 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 SWOT Analysis 15.3.9 Samsung Electronics Co. Ltd. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Sierra Wireless 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Tesla Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 TomTom N.V. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Valeo 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis 15.3.14 Verizon Communications Inc. 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.14.3 Financials 15.3.14.4 SWOT Analysis 15.3.15 Vodafone Group Plc 15.3.15.1 Company Overview 15.3.15.2 Product Portfolio 15.3.15.3 Financials 15.3.15.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(自動車)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の自動車分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(car)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |