オンライン自動車購入市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Online Car Buying Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のオンライン自動車購入市場は、2021年に2,612億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.60%を示し、2027年までに5,156億米ドルに達すると予測しています。COVID-1... もっと見る
サマリー世界のオンライン自動車購入市場は、2021年に2,612億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.60%を示し、2027年までに5,156億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。オンライン自動車購入とは、顧客がウェブブラウザやモバイルアプリを使って、新車や中古車を直接購入したりリースしたりすることができる電子商取引活動を指します。便利で手頃な価格、時間効率、手間がかからず、膨大な商品カタログといくつかのカスタマイズされたサービスを提供します。現在では、複数の企業がウェブサイト上でインテリジェントな検索エンジンを活用し、顧客が異なる価格帯の複数の自動車を比較したり、世界中の自動車所有者と公正な取引を行うための交渉を行ったりできるようになっています。 オンライン車買取の市場動向 個人の利便性に対する意識の高まりによるeコマース産業の隆盛が、全世界のオンライン自動車購入の需要を押し上げる重要な要因のひとつとなっています。また、デジタルリテラシーの向上、インターネットへのアクセスの改善、急速な都市化、可処分所得水準の上昇なども要因として挙げられます。さらに、ソーシャルメディア・ネットワーキング・サイトの利用が急増しているため、企業はこれらのサイトを通じて革新的な自動車情報を提供しており、これは市場にプラスの影響を与えています。これとは別に、電気自動車(EV)の需要も大幅に増加しています。これは、ガソリンを燃料とする自動車が環境に与える悪影響に対する人々の懸念が高まっていることに起因しています。また、各国の政府機関が燃費の良い車の使用を促進するために有利な政策を実施しているため、世界中のEVを購入するためのオンライン自動車購入ポータルの採用が増加しています。また、都市部の道路インフラ整備に伴い、マイカーの普及が進んでいることも、市場拡大に寄与しています。また、手頃な価格とアクセスの良さから、特に若い世代を中心に中古車人気が高まっていることも、市場の成長に拍車をかけています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のオンライン自動車購入市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、車両タイプ、推進タイプ、カテゴリーに基づき、市場を分類しています。 車種別構成。 ハッチバック セダン SUV その他 推進タイプ別構成比。 ガソリン ディーゼル その他 カテゴリー別内訳 中古車 新車 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 業界の競争環境についても、Asbury Automotive Group Inc.、AutoNation Inc.、Cargurus Inc.、CarsDirect.com、Cars.com Inc.、Cox Automotive Inc、Group 1 Automotive Inc、Hendrick Automotive Group、Lithia Motors Inc、TrueCar Incといった主要企業のプロファイルと共に検証している。本レポートで回答した主な質問 世界のオンライン自動車購入市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のオンライン車購入市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 車種別の市場構成は? 推進タイプに基づく市場の内訳は? カテゴリー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のオンライン自動車購入市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Online Car Buying Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Vehicle Type 6.1 Hatchback 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Sedan 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 SUV 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Propulsion Type 7.1 Petrol 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Diesel 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Category 8.1 Pre-Owned Vehicle 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 New Vehicle 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Asbury Automotive Group Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AutoNation Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Cargurus Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 CarsDirect.com 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Cars.com Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 Cox Automotive Inc 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Group 1 Automotive Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Hendrick Automotive Group 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Lithia Motors Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 TrueCar Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials
SummaryThe global online car buying market reached a value of US$ 261.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 515.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Online Car Buying Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Vehicle Type 6.1 Hatchback 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Sedan 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 SUV 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Propulsion Type 7.1 Petrol 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Diesel 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Category 8.1 Pre-Owned Vehicle 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 New Vehicle 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Asbury Automotive Group Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AutoNation Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Cargurus Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 CarsDirect.com 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Cars.com Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 Cox Automotive Inc 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Group 1 Automotive Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Hendrick Automotive Group 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Lithia Motors Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 TrueCar Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(自動車)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の自動車分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/19 10:26 155.94 円 162.31 円 199.02 円 |