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オンライン自動車購入市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Online Car Buying Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のオンライン自動車購入市場は、2021年に2,612億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.60%を示し、2027年までに5,156億米ドルに達すると予測しています。COVID-1... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界のオンライン自動車購入市場は、2021年に2,612億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.60%を示し、2027年までに5,156億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

オンライン自動車購入とは、顧客がウェブブラウザやモバイルアプリを使って、新車や中古車を直接購入したりリースしたりすることができる電子商取引活動を指します。便利で手頃な価格、時間効率、手間がかからず、膨大な商品カタログといくつかのカスタマイズされたサービスを提供します。現在では、複数の企業がウェブサイト上でインテリジェントな検索エンジンを活用し、顧客が異なる価格帯の複数の自動車を比較したり、世界中の自動車所有者と公正な取引を行うための交渉を行ったりできるようになっています。

オンライン車買取の市場動向
個人の利便性に対する意識の高まりによるeコマース産業の隆盛が、全世界のオンライン自動車購入の需要を押し上げる重要な要因のひとつとなっています。また、デジタルリテラシーの向上、インターネットへのアクセスの改善、急速な都市化、可処分所得水準の上昇なども要因として挙げられます。さらに、ソーシャルメディア・ネットワーキング・サイトの利用が急増しているため、企業はこれらのサイトを通じて革新的な自動車情報を提供しており、これは市場にプラスの影響を与えています。これとは別に、電気自動車(EV)の需要も大幅に増加しています。これは、ガソリンを燃料とする自動車が環境に与える悪影響に対する人々の懸念が高まっていることに起因しています。また、各国の政府機関が燃費の良い車の使用を促進するために有利な政策を実施しているため、世界中のEVを購入するためのオンライン自動車購入ポータルの採用が増加しています。また、都市部の道路インフラ整備に伴い、マイカーの普及が進んでいることも、市場拡大に寄与しています。また、手頃な価格とアクセスの良さから、特に若い世代を中心に中古車人気が高まっていることも、市場の成長に拍車をかけています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のオンライン自動車購入市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、車両タイプ、推進タイプ、カテゴリーに基づき、市場を分類しています。

車種別構成。

ハッチバック
セダン
SUV
その他

推進タイプ別構成比。

ガソリン
ディーゼル
その他

カテゴリー別内訳

中古車
新車

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況
業界の競争環境についても、Asbury Automotive Group Inc.、AutoNation Inc.、Cargurus Inc.、CarsDirect.com、Cars.com Inc.、Cox Automotive Inc、Group 1 Automotive Inc、Hendrick Automotive Group、Lithia Motors Inc、TrueCar Incといった主要企業のプロファイルと共に検証している。本レポートで回答した主な質問
世界のオンライン自動車購入市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界のオンライン車購入市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
車種別の市場構成は?
推進タイプに基づく市場の内訳は?
カテゴリー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のオンライン自動車購入市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Online Car Buying Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Vehicle Type
6.1 Hatchback
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Sedan
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 SUV
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Propulsion Type
7.1 Petrol
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Diesel
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Category
8.1 Pre-Owned Vehicle
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 New Vehicle
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Asbury Automotive Group Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 AutoNation Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Cargurus Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 CarsDirect.com
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Cars.com Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.6 Cox Automotive Inc
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 SWOT Analysis
14.3.7 Group 1 Automotive Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Hendrick Automotive Group
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Lithia Motors Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 TrueCar Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials

 

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Summary

The global online car buying market reached a value of US$ 261.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 515.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Online car buying refers to an e-commerce activity wherein customers can directly buy or lease new or pre-owned cars using a web browser or a mobile app. It is convenient, affordable, time-efficient, and hassle-free and offers a huge product catalog and several customized services. Nowadays, several companies utilize intelligent search engines on their websites to help customers compare multiple cars in different price ranges or negotiate for a fair deal with car owners worldwide.

Online Car Buying Market Trends:
The thriving e-commerce industry on account of the rising awareness among individuals about the associated convenience represents one of the key factors driving the demand for online car buying across the globe. This can also be attributed to the increasing digital literacy, improving internet accessibility, rapid urbanization, and inflating disposable income levels. Moreover, with the surging use of social media networking sites, companies are offering innovative car deals via these sites, which is influencing the market positively. Apart from this, there is a significant rise in the demand for electric vehicles (EVs), which can be accredited to the growing concerns among people about the detrimental environmental effects of petrol-based automobiles. In addition, as governing agencies of numerous countries are implementing favorable policies to promote the usage of fuel-efficient cars, there is an increase in the adoption of online car buying portals to purchase EVs from across the globe. Furthermore, the emerging trend of personal vehicles on account of improving urban road infrastructure is contributing to the market growth. The rising popularity of pre-owned cars, especially among the young population, due to their affordability and accessibility is also impelling the market growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global online car buying market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on vehicle type, propulsion type and category.

Breakup by Vehicle Type:

Hatchback
Sedan
SUV
Others

Breakup by Propulsion Type:

Petrol
Diesel
Others

Breakup by Category:

Pre-Owned Vehicle
New Vehicle

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Asbury Automotive Group Inc., AutoNation Inc., Cargurus Inc., CarsDirect.com, Cars.com Inc., Cox Automotive Inc, Group 1 Automotive Inc., Hendrick Automotive Group, Lithia Motors Inc. and TrueCar Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global online car buying market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global online car buying market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the vehicle type?
What is the breakup of the market based on the propulsion type?
What is the breakup of the market based on the category?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global online car buying market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Online Car Buying Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Vehicle Type
6.1 Hatchback
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Sedan
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 SUV
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Propulsion Type
7.1 Petrol
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Diesel
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Category
8.1 Pre-Owned Vehicle
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 New Vehicle
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Asbury Automotive Group Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 AutoNation Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Cargurus Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 CarsDirect.com
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Cars.com Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.6 Cox Automotive Inc
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 SWOT Analysis
14.3.7 Group 1 Automotive Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Hendrick Automotive Group
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Lithia Motors Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 TrueCar Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials

 

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