世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ビーガン・プロテイン食品市場


Vegan Protein Foods Market

ビーガンプロテイン食品市場:世界の産業分析2016-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したビーガンプロテイン食品に関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年5月17日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
324 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ビーガンプロテイン食品市場:世界の産業分析2016-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したビーガンプロテイン食品に関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- 大豆プロテイン
- 小麦プロテイン
- エンドウ豆プロテイン

形態別

- 分離物
- 濃縮物
- 加水分解物

性質別

- オーガニック
- 従来型

用途別

- 栄養製品
- ベーカリー、スナック、シリアル
- 乳製品、菓子、デザート
- コンビニエンス食品
- 飲料
- 飼料

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

ヴィーガン・プロテイン食品市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダー検査システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、ビーガンプロテイン食品市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。この章ではまた、読者がVegan Protein Foods市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 ビーガンタンパク食品の世界市場需要分析2016-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2016-2022年)、現在および将来の市場価値(10327百万米ドル)および数量(7%)予測(2023-2033年)を含む。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 ビーガンタンパク食品の世界市場:価格分析

製品タイプ別に基づく価格分析章には、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主要因が含まれます。

第05章 ビーガンタンパク質食品の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、ビーガンプロテイン食品市場は大豆プロテイン、小麦プロテイン、エンドウ豆プロテインに区分される。上記の製品タイプ別の価値予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 ビーガンプロテイン食品の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:形態別

ビーガンタンパク質食品市場は形態別に、単離物、濃縮物、加水分解物に区分されます。本セクションでは、形態別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の形態別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 ビーガンタンパク食品の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:性質別

ビーガンタンパク質食品市場は、性質別にオーガニック、従来型に区分されます。本セクションではまた、By Natureに基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Natureについて、価値予測と前年比成長率の比較も提供します。

第08章 ビーガンタンパク質食品の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、ビーガンタンパク質食品市場は、栄養製品、ベーカリー、スナック&シリアル、乳製品、菓子&デザート、コンビニエンスフード、飲料、動物飼料に区分されます。このセクションでは、用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の用途別市場について、金額予測と前年比成長率の比較も行います。

第09章 ビーガンタンパク質食品市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、ビーガンタンパク質食品市場は北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。読者は、上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米ビーガンタンパク質食品市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の地域別動向、規制、異なるセグメントや国に基づく市場成長についても紹介しています。

第11章 ラテンアメリカのビーガンタンパク質食品市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、ラテンアメリカ地域におけるビーガンプロテイン食品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 欧州のビーガンタンパク質食品市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるビーガンプロテイン食品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのビーガンタンパク質食品市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるビーガンプロテイン食品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのビーガンタンパク質食品市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるビーガンプロテイン食品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカのビーガンタンパク質食品市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるビーガンプロテイン食品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国のビーガンタンパク質食品市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

この章では、世界の主要国でビーガンプロテイン食品市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-世界の評価

この章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを含む。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Hammer Nutrition Direct、Country Life LLC、Australian Natural Protein Company、Ghost LLC Puris、Garden of Life、LLC Reliance Private Label Supplements、ALOHA Genuine Health Inc.、Vitamer Laboratories、Manitoba Harvest Hemp Foods、Archon Vitamin LLC、Archon Vitamin LLC's Sequel Natural Ltd.、Prevention LLC、Riff Enterprises Inc.、Orgain Inc.などがある。

第19章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定 のリストが含まれる。

第20章 調査方法

この章では、ビーガンプロテイン食品市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。





ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|ヴィーガン・プロテイン食品市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と数量(MT)分析

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:供給源別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までの供給源別市場規模推移(百万米ドル)・数量(MT)分析

5.3.2023年から2033年までの供給源別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測

5.3.1.キヌア

5.3.2.豆類

5.3.3.ナッツ

5.3.4.オート麦

5.3.5.大豆プロテイン

5.3.6.グリーンピース

5.3.7.その他

5.4.供給源別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.供給源別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、性質別

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と自然別数量(MT)分析

6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析および自然別予測、2023年~2033年

6.3.1.有機

6.3.2.コンベンショナル

6.4.2018年から2022年までの自然別前年比成長トレンド分析

6.5.2023年から2033年までの自然別絶対価格機会分析

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、用途別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの用途別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)過去分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析および用途別予測、2023年~2033年

7.3.1.飲料

7.3.2.サプリメント

7.3.3.栄養パウダー

7.3.4.乳製品

7.3.5.スナック菓子

7.4.用途別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

7.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

8.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット

8.3.2.コンビニエンスストア

8.3.3.専門店

8.3.4.オンラインストア

8.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

8.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.アジア太平洋

9.3.5.中東・アフリカ(MEA)

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.ソース別

10.2.3.性質別

10.2.4.用途別

10.2.5.流通チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.ソース別

10.3.3.性質別

10.3.4.用途別

10.3.5.流通チャネル別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.ソース別

11.2.3.性質別

11.2.4.用途別

11.2.5.流通チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.ソース別

11.3.3.性質別

11.3.4.用途別

11.3.5.流通チャネル別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.ソース別

12.2.3.性質別

12.2.4.用途別

12.2.5.流通チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.ソース別

12.3.3.性質別

12.3.4.用途別

12.3.5.流通チャネル別

12.4.主要項目

13.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.1.4.シンガポール

13.2.1.5.タイ

13.2.1.6.インドネシア

13.2.1.7.オーストラリア

13.2.1.8.ニュージーランド

13.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

13.2.2.ソース別

13.2.3.性質別

13.2.4.用途別

13.2.5.流通チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.ソース別

13.3.3.性質別

13.3.4.用途別

13.3.5.流通チャネル別

13.4.主要項目

14.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)・数量(MT)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.GCC諸国

14.2.1.2.南アフリカ

14.2.1.3.イスラエル

14.2.1.4.その他のMEA諸国

14.2.2.ソース別

14.2.3.性質別

14.2.4.用途別

14.2.5.流通チャネル別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.ソース別

14.3.3.性質別

14.3.4.用途別

14.3.5.流通チャネル別

14.4.主要項目

15.主要国市場分析

15.1.アメリカ

15.1.1.価格分析

15.1.2.市場シェア分析、2022年

15.1.2.1.ソース別

15.1.2.2.性質別

15.1.2.3.用途別

15.1.2.4.流通チャネル別

15.2.カナダ

15.2.1.価格分析

15.2.2.市場シェア分析、2022年

15.2.2.1.ソース別

15.2.2.2.性質別

15.2.2.3.用途別

15.2.2.4.流通チャネル別

15.3.ブラジル

15.3.1.価格分析

15.3.2.市場シェア分析、2022年

15.3.2.1.ソース別

15.3.2.2.性質別

15.3.2.3.用途別

15.3.2.4.流通チャネル別

15.4.メキシコ

15.4.1.価格分析

15.4.2.市場シェア分析、2022年

15.4.2.1.ソース別

15.4.2.2.性質別

15.4.2.3.用途別

15.4.2.4.流通チャネル別

15.5.ドイツ

15.5.1.価格分析

15.5.2.市場シェア分析、2022年

15.5.2.1.ソース別

15.5.2.2.性質別

15.5.2.3.用途別

15.5.2.4.流通チャネル別

15.6.イギリス

15.6.1.価格分析

15.6.2.市場シェア分析、2022年

15.6.2.1.ソース別

15.6.2.2.性質別

15.6.2.3.用途別

15.6.2.4.流通チャネル別

15.7.フランス

15.7.1.価格分析

15.7.2.市場シェア分析、2022年

15.7.2.1.ソース別

15.7.2.2.性質別

15.7.2.3.用途別

15.7.2.4.流通チャネル別

15.8.スペイン

15.8.1.価格分析

15.8.2.市場シェア分析、2022年

15.8.2.1.ソース別

15.8.2.2.性質別

15.8.2.3.用途別

15.8.2.4.流通チャネル別

15.9.イタリア

15.9.1.価格分析

15.9.2.市場シェア分析、2022年

15.9.2.1.ソース別

15.9.2.2.性質別

15.9.2.3.用途別

15.9.2.4.流通チャネル別

15.10.中国

15.10.1.価格分析

15.10.2.市場シェア分析、2022年

15.10.2.1.ソース別

15.10.2.2.性質別

15.10.2.3.用途別

15.10.2.4.流通チャネル別

15.11.日本

15.11.1.価格分析

15.11.2.市場シェア分析、2022年

15.11.2.1.ソース別

15.11.2.2.性質別

15.11.2.3.用途別

15.11.2.4.流通チャネル別

15.12.韓国

15.12.1.価格分析

15.12.2.市場シェア分析、2022年

15.12.2.1.ソース別

15.12.2.2.性質別

15.12.2.3.用途別

15.12.2.4.流通チャネル別

15.13.シンガポール

15.13.1.価格分析

15.13.2.市場シェア分析、2022年

15.13.2.1.ソース別

15.13.2.2.性質別

15.13.2.3.用途別

15.13.2.4.流通チャネル別

15.14.タイ

15.14.1.価格分析

15.14.2.市場シェア分析、2022年

15.14.2.1.ソース別

15.14.2.2.性質別

15.14.2.3.用途別

15.14.2.4.流通チャネル別

15.15.インドネシア

15.15.1.価格分析

15.15.2.市場シェア分析、2022年

15.15.2.1.ソース別

15.15.2.2.性質別

15.15.2.3.用途別

15.15.2.4.流通チャネル別

15.16.オーストラリア

15.16.1.価格分析

15.16.2.市場シェア分析、2022年

15.16.2.1.ソース別

15.16.2.2.性質別

15.16.2.3.用途別

15.16.2.4.流通チャネル別

15.17.ニュージーランド

15.17.1.価格分析

15.17.2.市場シェア分析、2022年

15.17.2.1.ソース別

15.17.2.2.性質別

15.17.2.3.用途別

15.17.2.4.流通チャネル別

15.18.GCC諸国

15.18.1.価格分析

15.18.2.市場シェア分析、2022年

15.18.2.1.ソース別

15.18.2.2.性質別

15.18.2.3.用途別

15.18.2.4.流通チャネル別

15.19.南アフリカ

15.19.1.価格分析

15.19.2.市場シェア分析、2022年

15.19.2.1.ソース別

15.19.2.2.性質別

15.19.2.3.用途別

15.19.2.4.流通チャネル別

15.20.イスラエル

15.20.1.価格分析

15.20.2.市場シェア分析、2022年

15.20.2.1.ソース別

15.20.2.2.性質別

15.20.2.3.用途別

15.20.2.4.流通チャネル別

16.市場構造分析

16.1.競争ダッシュボード

16.2.コンペティション・ベンチマーク

16.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

16.3.1.地域別

16.3.2.ソース別

16.3.3.性質別

16.3.4.用途別

16.3.5.流通チャネル別

17.競合分析

17.1.競合の深堀り

17.1.1.ハンマー・ニュートリション・ダイレクト

17.1.1.1.概要

17.1.1.2.製品ポートフォリオ

17.1.1.3.市場セグメント別の収益性

17.1.1.4.販売拠点

17.1.1.5.戦略の概要

17.1.1.5.1.マーケティング戦略

17.1.1.5.2.製品戦略

17.1.1.5.3.チャネル戦略

17.1.2.カントリーライフLLC

17.1.2.1.概要

17.1.2.2.製品ポートフォリオ

17.1.2.3.市場セグメント別の収益性

17.1.2.4.販売拠点

17.1.2.5.戦略の概要

17.1.2.5.1.マーケティング戦略

17.1.2.5.2.製品戦略

17.1.2.5.3.チャネル戦略

17.1.3.オーストラリア・ナチュラル・プロテイン社

17.1.3.1.概要

17.1.3.2.製品ポートフォリオ

17.1.3.3.市場セグメント別の収益性

17.1.3.4.販売拠点

17.1.3.5.戦略の概要

17.1.3.5.1.マーケティング戦略

17.1.3.5.2.製品戦略

17.1.3.5.3.チャネル戦略

17.1.4.ゴーストLLCピュリス

17.1.4.1.概要

17.1.4.2.製品ポートフォリオ

17.1.4.3.市場セグメント別の収益性

17.1.4.4.販売拠点

17.1.4.5.戦略の概要

17.1.4.5.1.マーケティング戦略

17.1.4.5.2.製品戦略

17.1.4.5.3.チャネル戦略

17.1.5.ガーデン・オブ・ライフ

17.1.5.1.概要

17.1.5.2.製品ポートフォリオ

17.1.5.3.市場セグメント別収益性

17.1.5.4.販売拠点

17.1.5.5.戦略の概要

17.1.5.5.1.マーケティング戦略

17.1.5.5.2.製品戦略

17.1.5.5.3.チャネル戦略

17.1.6.LLCリライアンス・プライベートブランド・サプリメント

17.1.6.1.概要

17.1.6.2.製品ポートフォリオ

17.1.6.3.市場セグメント別収益性

17.1.6.4.販売拠点

17.1.6.5.戦略の概要

17.1.6.5.1.マーケティング戦略

17.1.6.5.2.製品戦略

17.1.6.5.3.チャネル戦略

17.1.7.ALOHA Genuine Health Inc.

17.1.7.1.概要

17.1.7.2.製品ポートフォリオ

17.1.7.3.市場セグメント別収益性

17.1.7.4.販売拠点

17.1.7.5.戦略の概要

17.1.7.5.1.マーケティング戦略

17.1.7.5.2.製品戦略

17.1.7.5.3.チャネル戦略

17.1.8.ビタマー・ラボラトリーズ

17.1.8.1.概要

17.1.8.2.製品ポートフォリオ

17.1.8.3.市場セグメント別収益性

17.1.8.4.販売拠点

17.1.8.5.戦略の概要

17.1.8.5.1.マーケティング戦略

17.1.8.5.2.製品戦略

17.1.8.5.3.チャネル戦略

17.1.9.マニトバ・ハーベスト・ヘンプ・フーズ

17.1.9.1.概要

17.1.9.2.製品ポートフォリオ

17.1.9.3.市場セグメント別収益性

17.1.9.4.販売拠点

17.1.9.5.戦略の概要

17.1.9.5.1.マーケティング戦略

17.1.9.5.2.製品戦略

17.1.9.5.3.チャネル戦略

17.1.10.アーコン・ビタミン・エルエルシー

17.1.10.1.概要

17.1.10.2.製品ポートフォリオ

17.1.10.3.市場セグメント別の収益性

17.1.10.4.販売拠点

17.1.10.5.戦略の概要

17.1.10.5.1.マーケティング戦略

17.1.10.5.2.製品戦略

17.1.10.5.3.チャネル戦略

17.1.11.アーコン・ビタミンLLCのSequel Natural Ltd.

17.1.11.1.概要

17.1.11.2.製品ポートフォリオ

17.1.11.3.市場セグメント別収益性

17.1.11.4.販売拠点

17.1.11.5.戦略の概要

17.1.11.5.1.マーケティング戦略

17.1.11.5.2.製品戦略

17.1.11.5.3.チャネル戦略

17.1.12.予防LLC

17.1.12.1.概要

17.1.12.2.製品ポートフォリオ

17.1.12.3.市場セグメント別の収益性

17.1.12.4.販売拠点

17.1.12.5.戦略の概要

17.1.12.5.1.マーケティング戦略

17.1.12.5.2.製品戦略

17.1.12.5.3.チャネル戦略

17.1.13.リフ・エンタープライズとオルゲイン

17.1.13.1.概要

17.1.13.2.製品ポートフォリオ

17.1.13.3.市場セグメント別収益性

17.1.13.4.販売拠点

17.1.13.5.戦略の概要

17.1.13.5.1.マーケティング戦略

17.1.13.5.2.製品戦略

17.1.13.5.3.チャネル戦略

18.前提条件と略語

19.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Vegan Protein Foods Market: Global Industry Analysis 2016-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Vegan Protein Foods offers a global industry analysis for 2016-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Soy Protein
• Wheat Protein
• Pea Protein

By Form:

• Isolates
• Concentrates
• Hydrolysates

By Nature:

• Organic
• Conventional

By Application:

• Nutritional Products
• Bakery, Snacks & Cereals
• Dairy, Confectionary and Dessert
• Convenience Food
• Beverages
• Animal Feed

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Vegan Protein Foods Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Vegan Protein Foods Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Vegan Protein Foods Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Vegan Protein Foods Market Demand Analysis 2016-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2016-2022) and current and future market value (US$ 10327 million) and volume (7%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Vegan Protein Foods Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Vegan Protein Foods Market is segmented into Soy Protein, Wheat Protein, Pea Protein. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, Vegan Protein Foods Market is segmented into Isolates, Concentrates, Hydrolysates. This section also offers market attractiveness analysis based on By Form. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 07 - Global Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Nature

Based on By Nature, Vegan Protein Foods Market is segmented into Organic, Conventional. This section also offers market attractiveness analysis based on By Nature. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Nature.

Chapter 08 - Global Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Vegan Protein Foods Market is segmented into Nutritional Products, Bakery, Snacks & Cereals, Dairy, Confectionary and Dessert, Convenience Food, Beverages, Animal Feed. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 09 - Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Vegan Protein Foods Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Protein Foods Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Protein Foods Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Protein Foods Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Protein Foods Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Protein Foods Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Vegan Protein Foods Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Vegan Protein Foods Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Hammer Nutrition Direct, Country Life LLC, Australian Natural Protein Company, Ghost LLC Puris, Garden of Life, LLC Reliance Private Label Supplements, ALOHA Genuine Health Inc., Vitamer Laboratories, Manitoba Harvest Hemp Foods, Archon Vitamin LLC, Archon Vitamin LLC’s Sequel Natural Ltd., Prevention LLC, Riff Enterprises Inc. and Orgain Inc.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Vegan Protein Foods Market.





ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Vegan Protein Foods Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Source

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Source, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Source, 2023 to 2033

5.3.1. Quinoa

5.3.2. Pulses

5.3.3. Nuts

5.3.4. Oats

5.3.5. Soy Protein

5.3.6. Green Peas

5.3.7. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Source, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Source, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Nature

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Nature, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Nature, 2023 to 2033

6.3.1. Organic

6.3.2. Conventional

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Nature, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Nature, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Application, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

7.3.1. Beverages

7.3.2. Supplements

7.3.3. Nutritional Powders

7.3.4. Dairy Products

7.3.5. Snacks

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

8.3.1. Supermarkets/Hypermarkets

8.3.2. Convenience Stores

8.3.3. Specialty Stores

8.3.4. Online Stores

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. Asia Pacific

9.3.5. Middle East & Africa (MEA)

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. The USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Source

10.2.3. By Nature

10.2.4. By Application

10.2.5. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Source

10.3.3. By Nature

10.3.4. By Application

10.3.5. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Source

11.2.3. By Nature

11.2.4. By Application

11.2.5. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Source

11.3.3. By Nature

11.3.4. By Application

11.3.5. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United Kingdom (UK)

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Source

12.2.3. By Nature

12.2.4. By Application

12.2.5. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Source

12.3.3. By Nature

12.3.4. By Application

12.3.5. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.1.4. Singapore

13.2.1.5. Thailand

13.2.1.6. Indonesia

13.2.1.7. Australia

13.2.1.8. New Zealand

13.2.1.9. Rest of Asia Pacific

13.2.2. By Source

13.2.3. By Nature

13.2.4. By Application

13.2.5. By Distribution Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Source

13.3.3. By Nature

13.3.4. By Application

13.3.5. By Distribution Channel

13.4. Key Takeaways

14. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. GCC Countries

14.2.1.2. South Africa

14.2.1.3. Israel

14.2.1.4. Rest of MEA

14.2.2. By Source

14.2.3. By Nature

14.2.4. By Application

14.2.5. By Distribution Channel

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Source

14.3.3. By Nature

14.3.4. By Application

14.3.5. By Distribution Channel

14.4. Key Takeaways

15. Key Countries Market Analysis

15.1. USA

15.1.1. Pricing Analysis

15.1.2. Market Share Analysis, 2022

15.1.2.1. By Source

15.1.2.2. By Nature

15.1.2.3. By Application

15.1.2.4. By Distribution Channel

15.2. Canada

15.2.1. Pricing Analysis

15.2.2. Market Share Analysis, 2022

15.2.2.1. By Source

15.2.2.2. By Nature

15.2.2.3. By Application

15.2.2.4. By Distribution Channel

15.3. Brazil

15.3.1. Pricing Analysis

15.3.2. Market Share Analysis, 2022

15.3.2.1. By Source

15.3.2.2. By Nature

15.3.2.3. By Application

15.3.2.4. By Distribution Channel

15.4. Mexico

15.4.1. Pricing Analysis

15.4.2. Market Share Analysis, 2022

15.4.2.1. By Source

15.4.2.2. By Nature

15.4.2.3. By Application

15.4.2.4. By Distribution Channel

15.5. Germany

15.5.1. Pricing Analysis

15.5.2. Market Share Analysis, 2022

15.5.2.1. By Source

15.5.2.2. By Nature

15.5.2.3. By Application

15.5.2.4. By Distribution Channel

15.6. United Kingdom

15.6.1. Pricing Analysis

15.6.2. Market Share Analysis, 2022

15.6.2.1. By Source

15.6.2.2. By Nature

15.6.2.3. By Application

15.6.2.4. By Distribution Channel

15.7. France

15.7.1. Pricing Analysis

15.7.2. Market Share Analysis, 2022

15.7.2.1. By Source

15.7.2.2. By Nature

15.7.2.3. By Application

15.7.2.4. By Distribution Channel

15.8. Spain

15.8.1. Pricing Analysis

15.8.2. Market Share Analysis, 2022

15.8.2.1. By Source

15.8.2.2. By Nature

15.8.2.3. By Application

15.8.2.4. By Distribution Channel

15.9. Italy

15.9.1. Pricing Analysis

15.9.2. Market Share Analysis, 2022

15.9.2.1. By Source

15.9.2.2. By Nature

15.9.2.3. By Application

15.9.2.4. By Distribution Channel

15.10. China

15.10.1. Pricing Analysis

15.10.2. Market Share Analysis, 2022

15.10.2.1. By Source

15.10.2.2. By Nature

15.10.2.3. By Application

15.10.2.4. By Distribution Channel

15.11. Japan

15.11.1. Pricing Analysis

15.11.2. Market Share Analysis, 2022

15.11.2.1. By Source

15.11.2.2. By Nature

15.11.2.3. By Application

15.11.2.4. By Distribution Channel

15.12. South Korea

15.12.1. Pricing Analysis

15.12.2. Market Share Analysis, 2022

15.12.2.1. By Source

15.12.2.2. By Nature

15.12.2.3. By Application

15.12.2.4. By Distribution Channel

15.13. Singapore

15.13.1. Pricing Analysis

15.13.2. Market Share Analysis, 2022

15.13.2.1. By Source

15.13.2.2. By Nature

15.13.2.3. By Application

15.13.2.4. By Distribution Channel

15.14. Thailand

15.14.1. Pricing Analysis

15.14.2. Market Share Analysis, 2022

15.14.2.1. By Source

15.14.2.2. By Nature

15.14.2.3. By Application

15.14.2.4. By Distribution Channel

15.15. Indonesia

15.15.1. Pricing Analysis

15.15.2. Market Share Analysis, 2022

15.15.2.1. By Source

15.15.2.2. By Nature

15.15.2.3. By Application

15.15.2.4. By Distribution Channel

15.16. Australia

15.16.1. Pricing Analysis

15.16.2. Market Share Analysis, 2022

15.16.2.1. By Source

15.16.2.2. By Nature

15.16.2.3. By Application

15.16.2.4. By Distribution Channel

15.17. New Zealand

15.17.1. Pricing Analysis

15.17.2. Market Share Analysis, 2022

15.17.2.1. By Source

15.17.2.2. By Nature

15.17.2.3. By Application

15.17.2.4. By Distribution Channel

15.18. GCC Countries

15.18.1. Pricing Analysis

15.18.2. Market Share Analysis, 2022

15.18.2.1. By Source

15.18.2.2. By Nature

15.18.2.3. By Application

15.18.2.4. By Distribution Channel

15.19. South Africa

15.19.1. Pricing Analysis

15.19.2. Market Share Analysis, 2022

15.19.2.1. By Source

15.19.2.2. By Nature

15.19.2.3. By Application

15.19.2.4. By Distribution Channel

15.20. Israel

15.20.1. Pricing Analysis

15.20.2. Market Share Analysis, 2022

15.20.2.1. By Source

15.20.2.2. By Nature

15.20.2.3. By Application

15.20.2.4. By Distribution Channel

16. Market Structure Analysis

16.1. Competition Dashboard

16.2. Competition Benchmarking

16.3. Market Share Analysis of Top Players

16.3.1. By Regional

16.3.2. By Source

16.3.3. By Nature

16.3.4. By Application

16.3.5. By Distribution Channel

17. Competition Analysis

17.1. Competition Deep Dive

17.1.1. Hammer Nutrition Direct

17.1.1.1. Overview

17.1.1.2. Product Portfolio

17.1.1.3. Profitability by Market Segments

17.1.1.4. Sales Footprint

17.1.1.5. Strategy Overview

17.1.1.5.1. Marketing Strategy

17.1.1.5.2. Product Strategy

17.1.1.5.3. Channel Strategy

17.1.2. Country Life LLC

17.1.2.1. Overview

17.1.2.2. Product Portfolio

17.1.2.3. Profitability by Market Segments

17.1.2.4. Sales Footprint

17.1.2.5. Strategy Overview

17.1.2.5.1. Marketing Strategy

17.1.2.5.2. Product Strategy

17.1.2.5.3. Channel Strategy

17.1.3. Australian Natural Protein Company

17.1.3.1. Overview

17.1.3.2. Product Portfolio

17.1.3.3. Profitability by Market Segments

17.1.3.4. Sales Footprint

17.1.3.5. Strategy Overview

17.1.3.5.1. Marketing Strategy

17.1.3.5.2. Product Strategy

17.1.3.5.3. Channel Strategy

17.1.4. Ghost LLC Puris

17.1.4.1. Overview

17.1.4.2. Product Portfolio

17.1.4.3. Profitability by Market Segments

17.1.4.4. Sales Footprint

17.1.4.5. Strategy Overview

17.1.4.5.1. Marketing Strategy

17.1.4.5.2. Product Strategy

17.1.4.5.3. Channel Strategy

17.1.5. Garden of Life

17.1.5.1. Overview

17.1.5.2. Product Portfolio

17.1.5.3. Profitability by Market Segments

17.1.5.4. Sales Footprint

17.1.5.5. Strategy Overview

17.1.5.5.1. Marketing Strategy

17.1.5.5.2. Product Strategy

17.1.5.5.3. Channel Strategy

17.1.6. LLC Reliance Private Label Supplements

17.1.6.1. Overview

17.1.6.2. Product Portfolio

17.1.6.3. Profitability by Market Segments

17.1.6.4. Sales Footprint

17.1.6.5. Strategy Overview

17.1.6.5.1. Marketing Strategy

17.1.6.5.2. Product Strategy

17.1.6.5.3. Channel Strategy

17.1.7. ALOHA Genuine Health Inc.

17.1.7.1. Overview

17.1.7.2. Product Portfolio

17.1.7.3. Profitability by Market Segments

17.1.7.4. Sales Footprint

17.1.7.5. Strategy Overview

17.1.7.5.1. Marketing Strategy

17.1.7.5.2. Product Strategy

17.1.7.5.3. Channel Strategy

17.1.8. Vitamer Laboratories

17.1.8.1. Overview

17.1.8.2. Product Portfolio

17.1.8.3. Profitability by Market Segments

17.1.8.4. Sales Footprint

17.1.8.5. Strategy Overview

17.1.8.5.1. Marketing Strategy

17.1.8.5.2. Product Strategy

17.1.8.5.3. Channel Strategy

17.1.9. Manitoba Harvest Hemp Foods

17.1.9.1. Overview

17.1.9.2. Product Portfolio

17.1.9.3. Profitability by Market Segments

17.1.9.4. Sales Footprint

17.1.9.5. Strategy Overview

17.1.9.5.1. Marketing Strategy

17.1.9.5.2. Product Strategy

17.1.9.5.3. Channel Strategy

17.1.10. Archon Vitamin LLC

17.1.10.1. Overview

17.1.10.2. Product Portfolio

17.1.10.3. Profitability by Market Segments

17.1.10.4. Sales Footprint

17.1.10.5. Strategy Overview

17.1.10.5.1. Marketing Strategy

17.1.10.5.2. Product Strategy

17.1.10.5.3. Channel Strategy

17.1.11. Archon Vitamin LLC’s Sequel Natural Ltd.

17.1.11.1. Overview

17.1.11.2. Product Portfolio

17.1.11.3. Profitability by Market Segments

17.1.11.4. Sales Footprint

17.1.11.5. Strategy Overview

17.1.11.5.1. Marketing Strategy

17.1.11.5.2. Product Strategy

17.1.11.5.3. Channel Strategy

17.1.12. Prevention LLC

17.1.12.1. Overview

17.1.12.2. Product Portfolio

17.1.12.3. Profitability by Market Segments

17.1.12.4. Sales Footprint

17.1.12.5. Strategy Overview

17.1.12.5.1. Marketing Strategy

17.1.12.5.2. Product Strategy

17.1.12.5.3. Channel Strategy

17.1.13. Riff Enterprises Inc. and Orgain Inc.

17.1.13.1. Overview

17.1.13.2. Product Portfolio

17.1.13.3. Profitability by Market Segments

17.1.13.4. Sales Footprint

17.1.13.5. Strategy Overview

17.1.13.5.1. Marketing Strategy

17.1.13.5.2. Product Strategy

17.1.13.5.3. Channel Strategy

18. Assumptions & Acronyms Used

19. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る