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リキュール市場


Liqueurs Market

リキュール市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したリキュール類に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調... もっと見る

 

 

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Future Market Insights
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サマリー

リキュール市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したリキュール類に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- ニュートラル/ビター
- クリーム
- フルーツフレーバー
- その他

パッケージ別

- ガラス
- ペットボトル
- 金属缶
- その他

流通チャネル別

- コンビニエンスストア
- 店舗
- 小売店
- スーパーマーケット

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

リキュール市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、リキュール市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、リキュール市場の市場範囲、分類、制限を紹介し、読者がリキュール市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のリキュール市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1,302億3,000万米ドル)および数量(3.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 リキュールの世界市場:価格分析

タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 リキュールの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 タイプ別

リキュール市場はタイプ別に、ニュートラル/ビター、クリーム、フルーツフレーバー、その他に区分されます。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 リキュールの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:パッケージ別

リキュール市場は包装別に、ガラス、ペットボトル、金属缶、その他に区分されます。また、「包装別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のBy Packagingについて、価値予測とYoY成長率比較も提供します。

第07章 リキュールの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、リキュール市場をコンビニエンスストア、オンプレミス、小売店、スーパーマーケットに区分します。また、流通チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 リキュール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

リキュール市場を地域別に分類すると、北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに分けられます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別リキュール市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米リキュール市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのリキュール市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のリキュール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のリキュール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるリキュール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのリキュール類市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるリキュール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのリキュール類市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるリキュール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのリキュール市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるリキュール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のリキュール類市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてリキュール類市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Bacardi Limited、Beam Suntory Inc.、Brown-Forman Corporation、Diageo Plc、Davide Campari-Milano S.p.A.、GirolamoLuxardo S.p.A.、Lucas Bols B.V.、Mast-Jägermeister SE、Pernod Ricard SA、Remy Cointreau、DeKuyper Royal Distillers、E. & J. Gallo Winery、Peel Liqueur、Sazerac Company、Stock Spirits Groupなどがある。

第18章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第19章 調査方法

この章では、リキュール市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|リキュール市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのタイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)タイプ別分析・予測、2023年~2033年

5.3.1.ニュートラル/ビター

5.3.2.クリーム

5.3.3.フルーツ

5.3.4.その他

5.4.タイプ別前年比成長動向分析、2018~2022年

5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.包装別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までのパッケージ別市場規模推移(百万米ドル)・数量(リットル)分析

6.3.包装材別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.ガラス

6.3.2.ペットボトル

6.3.3.金属缶

6.3.4.その他

6.4.包装別の前年比成長動向分析(2018~2022年

6.5.包装材別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析および予測:流通チャネル別、2023年~2033年

7.3.1.コンビニエンスストア

7.3.2.構内

7.3.3.小売店

7.3.4.スーパーマーケット

7.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.中東・アフリカ(MEA)

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.タイプ別

9.2.3.パッケージ別

9.2.4.流通チャネル別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.タイプ別

9.3.3.パッケージ別

9.3.4.流通チャネル別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.タイプ別

10.2.3.パッケージ別

10.2.4.流通チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.タイプ別

10.3.3.パッケージ別

10.3.4.流通チャネル別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.タイプ別

11.2.3.パッケージ別

11.2.4.流通チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.タイプ別

11.3.3.パッケージ別

11.3.4.流通チャネル別

11.4.主要項目

12.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.1.4.シンガポール

12.2.1.5.タイ

12.2.1.6.インドネシア

12.2.1.7.オーストラリア

12.2.1.8.ニュージーランド

12.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

12.2.2.タイプ別

12.2.3.パッケージ別

12.2.4.流通チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.タイプ別

12.3.3.パッケージ別

12.3.4.流通チャネル別

12.4.主要項目

13.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.GCC諸国

13.2.1.2.南アフリカ

13.2.1.3.イスラエル

13.2.1.4.その他のMEA諸国

13.2.2.タイプ別

13.2.3.パッケージ別

13.2.4.流通チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.タイプ別

13.3.3.パッケージ別

13.3.4.流通チャネル別

13.4.主要項目

14.主要国市場分析

14.1.アメリカ

14.1.1.価格分析

14.1.2.市場シェア分析、2022年

14.1.2.1.タイプ別

14.1.2.2.パッケージ別

14.1.2.3.流通チャネル別

14.2.カナダ

14.2.1.価格分析

14.2.2.市場シェア分析、2022年

14.2.2.1.タイプ別

14.2.2.2.パッケージ別

14.2.2.3.流通チャネル別

14.3.ブラジル

14.3.1.価格分析

14.3.2.市場シェア分析、2022年

14.3.2.1.タイプ別

14.3.2.2.パッケージ別

14.3.2.3.流通チャネル別

14.4.メキシコ

14.4.1.価格分析

14.4.2.市場シェア分析、2022年

14.4.2.1.タイプ別

14.4.2.2.パッケージ別

14.4.2.3.流通チャネル別

14.5.ドイツ

14.5.1.価格分析

14.5.2.市場シェア分析、2022年

14.5.2.1.タイプ別

14.5.2.2.パッケージ別

14.5.2.3.流通チャネル別

14.6.イギリス

14.6.1.価格分析

14.6.2.市場シェア分析、2022年

14.6.2.1.タイプ別

14.6.2.2.パッケージ別

14.6.2.3.流通チャネル別

14.7.フランス

14.7.1.価格分析

14.7.2.市場シェア分析、2022年

14.7.2.1.タイプ別

14.7.2.2.パッケージ別

14.7.2.3.流通チャネル別

14.8.スペイン

14.8.1.価格分析

14.8.2.市場シェア分析、2022年

14.8.2.1.タイプ別

14.8.2.2.パッケージ別

14.8.2.3.流通チャネル別

14.9.イタリア

14.9.1.価格分析

14.9.2.市場シェア分析、2022年

14.9.2.1.タイプ別

14.9.2.2.パッケージ別

14.9.2.3.流通チャネル別

14.10.中国

14.10.1.価格分析

14.10.2.市場シェア分析、2022年

14.10.2.1.タイプ別

14.10.2.2.包装別

14.10.2.3.流通チャネル別

14.11.日本

14.11.1.価格分析

14.11.2.市場シェア分析、2022年

14.11.2.1.タイプ別

14.11.2.2.包装別

14.11.2.3.流通チャネル別

14.12.韓国

14.12.1.価格分析

14.12.2.市場シェア分析、2022年

14.12.2.1.タイプ別

14.12.2.2.包装別

14.12.2.3.流通チャネル別

14.13.シンガポール

14.13.1.価格分析

14.13.2.市場シェア分析、2022年

14.13.2.1.タイプ別

14.13.2.2.包装別

14.13.2.3.流通チャネル別

14.14.タイ

14.14.1.価格分析

14.14.2.市場シェア分析、2022年

14.14.2.1.タイプ別

14.14.2.2.パッケージ別

14.14.2.3.流通チャネル別

14.15.インドネシア

14.15.1.価格分析

14.15.2.市場シェア分析、2022年

14.15.2.1.タイプ別

14.15.2.2.パッケージ別

14.15.2.3.流通チャネル別

14.16.オーストラリア

14.16.1.価格分析

14.16.2.市場シェア分析、2022年

14.16.2.1.タイプ別

14.16.2.2.パッケージ別

14.16.2.3.流通チャネル別

14.17.ニュージーランド

14.17.1.価格分析

14.17.2.市場シェア分析、2022年

14.17.2.1.タイプ別

14.17.2.2.パッケージ別

14.17.2.3.流通チャネル別

14.18.GCC諸国

14.18.1.価格分析

14.18.2.市場シェア分析、2022年

14.18.2.1.タイプ別

14.18.2.2.パッケージ別

14.18.2.3.流通チャネル別

14.19.南アフリカ

14.19.1.価格分析

14.19.2.市場シェア分析、2022年

14.19.2.1.タイプ別

14.19.2.2.パッケージ別

14.19.2.3.流通チャネル別

14.20.イスラエル

14.20.1.価格分析

14.20.2.市場シェア分析、2022年

14.20.2.1.タイプ別

14.20.2.2.包装別

14.20.2.3.流通チャネル別

15.市場構造分析

15.1.競争ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

15.3.1.地域別

15.3.2.タイプ別

15.3.3.パッケージ別

15.3.4.流通チャネル別

16.競合分析

16.1.競合の深堀り

16.1.1.CLワールド・ブランズ・リミテッド

16.1.1.1.概要

16.1.1.2.製品ポートフォリオ

16.1.1.3.市場セグメント別の収益性

16.1.1.4.販売拠点

16.1.1.5.戦略の概要

16.1.1.5.1.マーケティング戦略

16.1.1.5.2.製品戦略

16.1.1.5.3.チャネル戦略

16.1.2.テラ・リミテッド

16.1.2.1.概要

16.1.2.2.製品ポートフォリオ

16.1.2.3.市場セグメント別の収益性

16.1.2.4.販売拠点

16.1.2.5.戦略の概要

16.1.2.5.1.マーケティング戦略

16.1.2.5.2.製品戦略

16.1.2.5.3.チャネル戦略

16.1.3.ドランブイ・リキュール

16.1.3.1.概要

16.1.3.2.製品ポートフォリオ

16.1.3.3.市場セグメント別の収益性

16.1.3.4.販売拠点

16.1.3.5.戦略の概要

16.1.3.5.1.マーケティング戦略

16.1.3.5.2.製品戦略

16.1.3.5.3.チャネル戦略

16.1.4.ストック・スピリッツ・グループ

16.1.4.1.概要

16.1.4.2.製品ポートフォリオ

16.1.4.3.市場セグメント別の収益性

16.1.4.4.販売拠点

16.1.4.5.戦略の概要

16.1.4.5.1.マーケティング戦略

16.1.4.5.2.製品戦略

16.1.4.5.3.チャネル戦略

16.1.5.サゼラック社

16.1.5.1.概要

16.1.5.2.製品ポートフォリオ

16.1.5.3.市場セグメント別収益性

16.1.5.4.販売拠点

16.1.5.5.戦略の概要

16.1.5.5.1.マーケティング戦略

16.1.5.5.2.製品戦略

16.1.5.5.3.チャネル戦略

16.1.6.ピール・リキュール

16.1.6.1.概要

16.1.6.2.製品ポートフォリオ

16.1.6.3.市場セグメント別収益性

16.1.6.4.販売拠点

16.1.6.5.戦略の概要

16.1.6.5.1.マーケティング戦略

16.1.6.5.2.製品戦略

16.1.6.5.3.チャネル戦略

16.1.7.E・J・ガロワイナリー

16.1.7.1.概要

16.1.7.2.製品ポートフォリオ

16.1.7.3.市場セグメント別収益性

16.1.7.4.販売拠点

16.1.7.5.戦略の概要

16.1.7.5.1.マーケティング戦略

16.1.7.5.2.製品戦略

16.1.7.5.3.チャネル戦略

16.1.8.デカイパー・ロイヤル・ディスティラーズ

16.1.8.1.概要

16.1.8.2.製品ポートフォリオ

16.1.8.3.市場セグメント別収益性

16.1.8.4.販売拠点

16.1.8.5.戦略の概要

16.1.8.5.1.マーケティング戦略

16.1.8.5.2.製品戦略

16.1.8.5.3.チャネル戦略

16.1.9.マスト・イェーガーマイスターSE

16.1.9.1.概要

16.1.9.2.製品ポートフォリオ

16.1.9.3.市場セグメント別収益性

16.1.9.4.販売拠点

16.1.9.5.戦略の概要

16.1.9.5.1.マーケティング戦略

16.1.9.5.2.製品戦略

16.1.9.5.3.チャネル戦略

16.1.10.レミー・コアントロー

16.1.10.1.概要

16.1.10.2.製品ポートフォリオ

16.1.10.3.市場セグメント別の収益性

16.1.10.4.販売拠点

16.1.10.5.戦略の概要

16.1.10.5.1.マーケティング戦略

16.1.10.5.2.製品戦略

16.1.10.5.3.チャネル戦略

16.1.11.ペルノ・リカールSA

16.1.11.1.概要

16.1.11.2.製品ポートフォリオ

16.1.11.3.市場セグメント別収益性

16.1.11.4.販売拠点

16.1.11.5.戦略の概要

16.1.11.5.1.マーケティング戦略

16.1.11.5.2.製品戦略

16.1.11.5.3.チャネル戦略

16.1.12.ルーカス・ボルスB.V.

16.1.12.1.概要

16.1.12.2.製品ポートフォリオ

16.1.12.3.市場セグメント別の収益性

16.1.12.4.販売拠点

16.1.12.5.戦略の概要

16.1.12.5.1.マーケティング戦略

16.1.12.5.2.製品戦略

16.1.12.5.3.チャネル戦略

16.1.13.GiroamoLuxardoS.P.A

16.1.13.1.概要

16.1.13.2.製品ポートフォリオ

16.1.13.3.市場セグメント別収益性

16.1.13.4.販売拠点

16.1.13.5.戦略の概要

16.1.13.5.1.マーケティング戦略

16.1.13.5.2.製品戦略

16.1.13.5.3.チャネル戦略

16.1.14.ダヴィデ・カンパリ・ミラノ社

16.1.14.1.概要

16.1.14.2.製品ポートフォリオ

16.1.14.3.市場セグメント別の収益性

16.1.14.4.販売拠点

16.1.14.5.戦略の概要

16.1.14.5.1.マーケティング戦略

16.1.14.5.2.製品戦略

16.1.14.5.3.チャネル戦略

16.1.15.ブラウン・フォーマン社

16.1.15.1.概要

16.1.15.2.製品ポートフォリオ

16.1.15.3.市場セグメント別収益性

16.1.15.4.販売拠点

16.1.15.5.戦略の概要

16.1.15.5.1.マーケティング戦略

16.1.15.5.2.製品戦略

16.1.15.5.3.チャネル戦略

16.1.16.ビームサントリー

16.1.16.1.概要

16.1.16.2.製品ポートフォリオ

16.1.16.3.市場セグメント別の収益性

16.1.16.4.販売拠点

16.1.16.5.戦略の概要

16.1.16.5.1.マーケティング戦略

16.1.16.5.2.製品戦略

16.1.16.5.3.チャネル戦略

16.1.17.バカルドゥ・リミテッド

16.1.17.1.概要

16.1.17.2.製品ポートフォリオ

16.1.17.3.市場セグメント別収益性

16.1.17.4.販売拠点

16.1.17.5.戦略の概要

16.1.17.5.1.マーケティング戦略

16.1.17.5.2.製品戦略

16.1.17.5.3.チャネル戦略

16.1.18.ディアジオ・ピーエルシー

16.1.18.1.概要

16.1.18.2.製品ポートフォリオ

16.1.18.3.市場セグメント別の収益性

16.1.18.4.販売拠点

16.1.18.5.戦略の概要

16.1.18.5.1.マーケティング戦略

16.1.18.5.2.製品戦略

16.1.18.5.3.チャネル戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

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Summary

Liqueurs Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Liqueurs offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Neutrals/Bitters
• Creams
• Fruit Flavored
• Others

By Packaging:

• Glass
• PET Bottle
• Metal Can
• Others

By Distribution Channel:

• Convenience Stores
• On-premises
• Retailers
• Supermarkets

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Liqueurs Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Liqueurs Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Liqueurs Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Liqueurs Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 130.23 billion) and volume (3.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Liqueurs Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Liqueurs Market is segmented into Neutrals/Bitters, Creams, Fruit Flavored, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Packaging

Based on By Packaging, Liqueurs Market is segmented into Glass, PET Bottle, Metal Can, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Packaging. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Packaging.

Chapter 07 - Global Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Liqueurs Market is segmented into Convenience Stores, On-premises, Retailers, Supermarkets. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Liqueurs Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Liqueurs Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Liqueurs Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Liqueurs Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Liqueurs Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Liqueurs Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Liqueurs Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Liqueurs Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Bacardi Limited, Beam Suntory Inc., Brown-Forman Corporation, Diageo Plc, Davide Campari-Milano S.p.A., GirolamoLuxardo S.p.A, Lucas Bols B.V., Mast-Jägermeister SE, Pernod Ricard SA, Remy Cointreau, DeKuyper Royal Distillers, E. & J. Gallo Winery, Peel Liqueur, Sazerac Company, Stock Spirits Group.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Liqueurs Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Liqueurs Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyers

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

5.3.1. Neutrals / Bitters

5.3.2. Creams

5.3.3. Fruit

5.3.4. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Packaging

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Packaging, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Packaging, 2023 to 2033

6.3.1. Glass

6.3.2. PET Bottle

6.3.3. Metal Can

6.3.4. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Packaging, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Packaging, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

7.3.1. Convenience Stores

7.3.2. On-premises

7.3.3. Retailers

7.3.4. Supermarkets

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. Middle East & Africa (MEA)

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. The USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Type

9.2.3. By Packaging

9.2.4. By Distribution Channel

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Type

9.3.3. By Packaging

9.3.4. By Distribution Channel

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Type

10.2.3. By Packaging

10.2.4. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Type

10.3.3. By Packaging

10.3.4. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United Kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Type

11.2.3. By Packaging

11.2.4. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Type

11.3.3. By Packaging

11.3.4. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.1.4. Singapore

12.2.1.5. Thailand

12.2.1.6. Indonesia

12.2.1.7. Australia

12.2.1.8. New Zealand

12.2.1.9. Rest of Asia Pacific

12.2.2. By Type

12.2.3. By Packaging

12.2.4. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Type

12.3.3. By Packaging

12.3.4. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. GCC Countries

13.2.1.2. South Africa

13.2.1.3. Israel

13.2.1.4. Rest of MEA

13.2.2. By Type

13.2.3. By Packaging

13.2.4. By Distribution Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Type

13.3.3. By Packaging

13.3.4. By Distribution Channel

13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Market Analysis

14.1. The USA

14.1.1. Pricing Analysis

14.1.2. Market Share Analysis, 2022

14.1.2.1. By Type

14.1.2.2. By Packaging

14.1.2.3. By Distribution Channel

14.2. Canada

14.2.1. Pricing Analysis

14.2.2. Market Share Analysis, 2022

14.2.2.1. By Type

14.2.2.2. By Packaging

14.2.2.3. By Distribution Channel

14.3. Brazil

14.3.1. Pricing Analysis

14.3.2. Market Share Analysis, 2022

14.3.2.1. By Type

14.3.2.2. By Packaging

14.3.2.3. By Distribution Channel

14.4. Mexico

14.4.1. Pricing Analysis

14.4.2. Market Share Analysis, 2022

14.4.2.1. By Type

14.4.2.2. By Packaging

14.4.2.3. By Distribution Channel

14.5. Germany

14.5.1. Pricing Analysis

14.5.2. Market Share Analysis, 2022

14.5.2.1. By Type

14.5.2.2. By Packaging

14.5.2.3. By Distribution Channel

14.6. United Kingdom

14.6.1. Pricing Analysis

14.6.2. Market Share Analysis, 2022

14.6.2.1. By Type

14.6.2.2. By Packaging

14.6.2.3. By Distribution Channel

14.7. France

14.7.1. Pricing Analysis

14.7.2. Market Share Analysis, 2022

14.7.2.1. By Type

14.7.2.2. By Packaging

14.7.2.3. By Distribution Channel

14.8. Spain

14.8.1. Pricing Analysis

14.8.2. Market Share Analysis, 2022

14.8.2.1. By Type

14.8.2.2. By Packaging

14.8.2.3. By Distribution Channel

14.9. Italy

14.9.1. Pricing Analysis

14.9.2. Market Share Analysis, 2022

14.9.2.1. By Type

14.9.2.2. By Packaging

14.9.2.3. By Distribution Channel

14.10. China

14.10.1. Pricing Analysis

14.10.2. Market Share Analysis, 2022

14.10.2.1. By Type

14.10.2.2. By Packaging

14.10.2.3. By Distribution Channel

14.11. Japan

14.11.1. Pricing Analysis

14.11.2. Market Share Analysis, 2022

14.11.2.1. By Type

14.11.2.2. By Packaging

14.11.2.3. By Distribution Channel

14.12. South Korea

14.12.1. Pricing Analysis

14.12.2. Market Share Analysis, 2022

14.12.2.1. By Type

14.12.2.2. By Packaging

14.12.2.3. By Distribution Channel

14.13. Singapore

14.13.1. Pricing Analysis

14.13.2. Market Share Analysis, 2022

14.13.2.1. By Type

14.13.2.2. By Packaging

14.13.2.3. By Distribution Channel

14.14. Thailand

14.14.1. Pricing Analysis

14.14.2. Market Share Analysis, 2022

14.14.2.1. By Type

14.14.2.2. By Packaging

14.14.2.3. By Distribution Channel

14.15. Indonesia

14.15.1. Pricing Analysis

14.15.2. Market Share Analysis, 2022

14.15.2.1. By Type

14.15.2.2. By Packaging

14.15.2.3. By Distribution Channel

14.16. Australia

14.16.1. Pricing Analysis

14.16.2. Market Share Analysis, 2022

14.16.2.1. By Type

14.16.2.2. By Packaging

14.16.2.3. By Distribution Channel

14.17. New Zealand

14.17.1. Pricing Analysis

14.17.2. Market Share Analysis, 2022

14.17.2.1. By Type

14.17.2.2. By Packaging

14.17.2.3. By Distribution Channel

14.18. GCC Countries

14.18.1. Pricing Analysis

14.18.2. Market Share Analysis, 2022

14.18.2.1. By Type

14.18.2.2. By Packaging

14.18.2.3. By Distribution Channel

14.19. South Africa

14.19.1. Pricing Analysis

14.19.2. Market Share Analysis, 2022

14.19.2.1. By Type

14.19.2.2. By Packaging

14.19.2.3. By Distribution Channel

14.20. Israel

14.20.1. Pricing Analysis

14.20.2. Market Share Analysis, 2022

14.20.2.1. By Type

14.20.2.2. By Packaging

14.20.2.3. By Distribution Channel

15. Market Structure Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.3.1. By Regional

15.3.2. By Type

15.3.3. By Packaging

15.3.4. By Distribution Channel

16. Competition Analysis

16.1. Competition Deep Dive

16.1.1. CL World Brands Limited

16.1.1.1. Overview

16.1.1.2. Product Portfolio

16.1.1.3. Profitability by Market Segments

16.1.1.4. Sales Footprint

16.1.1.5. Strategy Overview

16.1.1.5.1. Marketing Strategy

16.1.1.5.2. Product Strategy

16.1.1.5.3. Channel Strategy

16.1.2. Terra Ltd.

16.1.2.1. Overview

16.1.2.2. Product Portfolio

16.1.2.3. Profitability by Market Segments

16.1.2.4. Sales Footprint

16.1.2.5. Strategy Overview

16.1.2.5.1. Marketing Strategy

16.1.2.5.2. Product Strategy

16.1.2.5.3. Channel Strategy

16.1.3. The Drambuie Liqueur

16.1.3.1. Overview

16.1.3.2. Product Portfolio

16.1.3.3. Profitability by Market Segments

16.1.3.4. Sales Footprint

16.1.3.5. Strategy Overview

16.1.3.5.1. Marketing Strategy

16.1.3.5.2. Product Strategy

16.1.3.5.3. Channel Strategy

16.1.4. Stock Spirits Group

16.1.4.1. Overview

16.1.4.2. Product Portfolio

16.1.4.3. Profitability by Market Segments

16.1.4.4. Sales Footprint

16.1.4.5. Strategy Overview

16.1.4.5.1. Marketing Strategy

16.1.4.5.2. Product Strategy

16.1.4.5.3. Channel Strategy

16.1.5. Sazerac Company

16.1.5.1. Overview

16.1.5.2. Product Portfolio

16.1.5.3. Profitability by Market Segments

16.1.5.4. Sales Footprint

16.1.5.5. Strategy Overview

16.1.5.5.1. Marketing Strategy

16.1.5.5.2. Product Strategy

16.1.5.5.3. Channel Strategy

16.1.6. Peel Liqueur

16.1.6.1. Overview

16.1.6.2. Product Portfolio

16.1.6.3. Profitability by Market Segments

16.1.6.4. Sales Footprint

16.1.6.5. Strategy Overview

16.1.6.5.1. Marketing Strategy

16.1.6.5.2. Product Strategy

16.1.6.5.3. Channel Strategy

16.1.7. E. & J. Gallo Winery

16.1.7.1. Overview

16.1.7.2. Product Portfolio

16.1.7.3. Profitability by Market Segments

16.1.7.4. Sales Footprint

16.1.7.5. Strategy Overview

16.1.7.5.1. Marketing Strategy

16.1.7.5.2. Product Strategy

16.1.7.5.3. Channel Strategy

16.1.8. DeKuyper Royal Distillers

16.1.8.1. Overview

16.1.8.2. Product Portfolio

16.1.8.3. Profitability by Market Segments

16.1.8.4. Sales Footprint

16.1.8.5. Strategy Overview

16.1.8.5.1. Marketing Strategy

16.1.8.5.2. Product Strategy

16.1.8.5.3. Channel Strategy

16.1.9. Mast-Jagermeister SE

16.1.9.1. Overview

16.1.9.2. Product Portfolio

16.1.9.3. Profitability by Market Segments

16.1.9.4. Sales Footprint

16.1.9.5. Strategy Overview

16.1.9.5.1. Marketing Strategy

16.1.9.5.2. Product Strategy

16.1.9.5.3. Channel Strategy

16.1.10. Remy Cointreau

16.1.10.1. Overview

16.1.10.2. Product Portfolio

16.1.10.3. Profitability by Market Segments

16.1.10.4. Sales Footprint

16.1.10.5. Strategy Overview

16.1.10.5.1. Marketing Strategy

16.1.10.5.2. Product Strategy

16.1.10.5.3. Channel Strategy

16.1.11. PernodRicard SA

16.1.11.1. Overview

16.1.11.2. Product Portfolio

16.1.11.3. Profitability by Market Segments

16.1.11.4. Sales Footprint

16.1.11.5. Strategy Overview

16.1.11.5.1. Marketing Strategy

16.1.11.5.2. Product Strategy

16.1.11.5.3. Channel Strategy

16.1.12. Lucas Bols B.V.

16.1.12.1. Overview

16.1.12.2. Product Portfolio

16.1.12.3. Profitability by Market Segments

16.1.12.4. Sales Footprint

16.1.12.5. Strategy Overview

16.1.12.5.1. Marketing Strategy

16.1.12.5.2. Product Strategy

16.1.12.5.3. Channel Strategy

16.1.13. GiroamoLuxardoS.P.A

16.1.13.1. Overview

16.1.13.2. Product Portfolio

16.1.13.3. Profitability by Market Segments

16.1.13.4. Sales Footprint

16.1.13.5. Strategy Overview

16.1.13.5.1. Marketing Strategy

16.1.13.5.2. Product Strategy

16.1.13.5.3. Channel Strategy

16.1.14. Davide Campari-Milano S.p.A.

16.1.14.1. Overview

16.1.14.2. Product Portfolio

16.1.14.3. Profitability by Market Segments

16.1.14.4. Sales Footprint

16.1.14.5. Strategy Overview

16.1.14.5.1. Marketing Strategy

16.1.14.5.2. Product Strategy

16.1.14.5.3. Channel Strategy

16.1.15. Brown-Forman Corporation

16.1.15.1. Overview

16.1.15.2. Product Portfolio

16.1.15.3. Profitability by Market Segments

16.1.15.4. Sales Footprint

16.1.15.5. Strategy Overview

16.1.15.5.1. Marketing Strategy

16.1.15.5.2. Product Strategy

16.1.15.5.3. Channel Strategy

16.1.16. Beam Suntory Inc.

16.1.16.1. Overview

16.1.16.2. Product Portfolio

16.1.16.3. Profitability by Market Segments

16.1.16.4. Sales Footprint

16.1.16.5. Strategy Overview

16.1.16.5.1. Marketing Strategy

16.1.16.5.2. Product Strategy

16.1.16.5.3. Channel Strategy

16.1.17. Bacardu Limited

16.1.17.1. Overview

16.1.17.2. Product Portfolio

16.1.17.3. Profitability by Market Segments

16.1.17.4. Sales Footprint

16.1.17.5. Strategy Overview

16.1.17.5.1. Marketing Strategy

16.1.17.5.2. Product Strategy

16.1.17.5.3. Channel Strategy

16.1.18. Diageo Plc.

16.1.18.1. Overview

16.1.18.2. Product Portfolio

16.1.18.3. Profitability by Market Segments

16.1.18.4. Sales Footprint

16.1.18.5. Strategy Overview

16.1.18.5.1. Marketing Strategy

16.1.18.5.2. Product Strategy

16.1.18.5.3. Channel Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

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2024/07/11 10:25

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