タンザニアの乳製品と代替品Dairy Products and Alternatives in Tanzania タンザニアの乳製品とその代替品は、地元での乳製品生産に対する政府の投資と輸入税の引き上げから恩恵を受け続けている。タンザニアは豊かな中間層が多く、付加価値の高い高価な乳製品や代替品への需要を支えて... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリータンザニアの乳製品とその代替品は、地元での乳製品生産に対する政府の投資と輸入税の引き上げから恩恵を受け続けている。タンザニアは豊かな中間層が多く、付加価値の高い高価な乳製品や代替品への需要を支えている。ユーロモニター・インターナショナルの『タンザニアの乳製品と代替品』レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない現地の見識と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品カバレッジ:ベビーフード、乳製品、植物由来の乳製品。データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 乳製品および代替品市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Dairy Products and Alternatives in TanzaniaEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN TANZANIA Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 5 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER BABY FOOD 2024 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 8 Sales of Baby Food by Category: Volume 2019-2024 Table 9 Sales of Baby Food by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 11 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 12 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2020-2024 Table 13 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2021-2024 Table 14 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2024-2029 Table 16 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY Table 18 Sales of Dairy by Category: Volume 2019-2024 Table 19 Sales of Dairy by Category: Value 2019-2024 Table 20 Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 21 Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 22 NBO Company Shares of Dairy: % Value 2020-2024 Table 23 LBN Brand Shares of Dairy: % Value 2021-2024 Table 24 Forecast Sales of Dairy by Category: Volume 2024-2029 Table 25 Forecast Sales of Dairy by Category: Value 2024-2029 Table 26 Forecast Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 27 Forecast Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2024-2029 PLANT-BASED DAIRY
SummaryTanzania’s dairy products and alternatives continues to benefit from government investment in local dairy production and the raising of import taxes. The country’s large, affluent middle class underpins demand for more expensive value-added dairy products and alternatives. However, although inflation remains lower than in other countries in Africa, prices are still increasing, leading to a shift in consumer consumption habits. Euromonitor International's Dairy Products and Alternatives in Tanzania report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Baby Food, Dairy, Plant-based Dairy. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Dairy Products and Alternatives market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsDairy Products and Alternatives in TanzaniaEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN TANZANIA Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 4 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 5 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER BABY FOOD 2024 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 8 Sales of Baby Food by Category: Volume 2019-2024 Table 9 Sales of Baby Food by Category: Value 2019-2024 Table 10 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 11 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 12 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2020-2024 Table 13 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2021-2024 Table 14 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2024-2029 Table 16 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY Table 18 Sales of Dairy by Category: Volume 2019-2024 Table 19 Sales of Dairy by Category: Value 2019-2024 Table 20 Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 21 Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 22 NBO Company Shares of Dairy: % Value 2020-2024 Table 23 LBN Brand Shares of Dairy: % Value 2021-2024 Table 24 Forecast Sales of Dairy by Category: Volume 2024-2029 Table 25 Forecast Sales of Dairy by Category: Value 2024-2029 Table 26 Forecast Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 27 Forecast Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2024-2029 PLANT-BASED DAIRY
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の乳製品と代替品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(dairy)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|