メキシコの露店/キオスクStreet Stalls/Kiosks in Mexico メキシコの屋台/キオスクは、家族、自営業者、小規模業者によって経営されている店舗が多いため、消費者向け食品サービス・チャネルとしては極めて断片的である。屋台は、正式な運営にかかるコストが高いため、... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーメキシコの屋台/キオスクは、家族、自営業者、小規模業者によって経営されている店舗が多いため、消費者向け食品サービス・チャネルとしては極めて断片的である。屋台は、正式な運営にかかるコストが高いため、非公式に運営されていることが多い。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「メキシコの屋台/キオスク」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。セクター別の外食売上高、店舗数、取引件数を掲載しており、成長を牽引する外食セクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、食習慣、ライフスタイルの変化、観光消費、法律問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品チェーン型屋台/キオスク、独立型屋台/キオスク データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 屋台/キオスク市場の詳細なイメージを得る; * 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定します; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Street Stalls/Kiosks in MexicoEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables STREET STALLS/KIOSKS IN MEXICO KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS A fragmented channel with significant shifts in the competitive landscape Collaborations with influencers to enhance brand awareness Brand collaborations as a means to reach new consumer groups PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More frequent out-of-home consumption opportunities to drive future growth Landscape to remain fragmented throughout the forecast period Plant-based ingredients as an opportunity to enter a rising niche CATEGORY DATA Table 1 Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2018-2023 Table 2 Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2018-2023 Table 3 Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2018-2023 Table 4 Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2018-2023 Table 5 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2018-2023 Table 6 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2018-2023 Table 7 GBO Company Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2019-2023 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2020-2023 Table 9 Forecast Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2023-2028 Table 10 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2023-2028 Table 11 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2023-2028 Table 12 Forecast Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2023-2028 Table 13 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2023-2028 Table 14 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2023-2028 CONSUMER FOODSERVICE IN MEXICO EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2018-2023 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2018-2023 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2023 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2018-2023 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2018-2023 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2023 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2018-2023 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Fulfillment: % Foodservice Value 2018-2023 Table 23 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2019-2023 Table 24 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2020-2023 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2023 Table 26 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2023-2028 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryStreet stalls/kiosks in Mexico is an extremely fragmented consumer foodservice channel, due to the country’s abundance of outlets run by families, self-employed individuals, or small-scale traders. They often operate unofficially due to the high costs associated with formalisation. Table of ContentsStreet Stalls/Kiosks in MexicoEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables STREET STALLS/KIOSKS IN MEXICO KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS A fragmented channel with significant shifts in the competitive landscape Collaborations with influencers to enhance brand awareness Brand collaborations as a means to reach new consumer groups PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More frequent out-of-home consumption opportunities to drive future growth Landscape to remain fragmented throughout the forecast period Plant-based ingredients as an opportunity to enter a rising niche CATEGORY DATA Table 1 Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2018-2023 Table 2 Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2018-2023 Table 3 Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2018-2023 Table 4 Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2018-2023 Table 5 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2018-2023 Table 6 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2018-2023 Table 7 GBO Company Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2019-2023 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2020-2023 Table 9 Forecast Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2023-2028 Table 10 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2023-2028 Table 11 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2023-2028 Table 12 Forecast Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2023-2028 Table 13 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2023-2028 Table 14 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2023-2028 CONSUMER FOODSERVICE IN MEXICO EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2018-2023 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2018-2023 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2023 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2018-2023 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2018-2023 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2023 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2018-2023 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Fulfillment: % Foodservice Value 2018-2023 Table 23 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2019-2023 Table 24 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2020-2023 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2023 Table 26 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2023-2028 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポートEuromonitor International社の消費者向け食品サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |