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インドのセルフサービス・カフェテリア


Self-Service Cafeterias in India

セルフサービス・カフェテリアは店舗の成長を維持し、2023 年のインドの現行金額ベースでは引き続き増加した。しかし、セルフサービス・カフェテリアは圧倒的に小規模なチャネルであることに変わりはなく、今年 ... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年4月5日 US$990
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サマリー

セルフサービス・カフェテリアは店舗の成長を維持し、2023 年のインドの現行金額ベースでは引き続き増加した。しかし、セルフサービス・カフェテリアは圧倒的に小規模なチャネルであることに変わりはなく、今年 のインドにおける消費者向けフードサービス全体の売上高に占める割合は 1%未満であった。このチャネルの規模が限定的である主な要因は、ウェイティングスタッフによるサービスが限定的であることと、メニューに制約があり、消費者の大きな足が遠のくことである。

ユーロモニター・インターナショナルの『インドのセルフサービス・カフェテリア』レポートは、全国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供する。セクター別の外食売上高、店舗数、取引件数を掲載しており、成長を牽引する外食セクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、食習慣、ライフスタイルの変化、観光消費、法律問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品チェーン型セルフサービス・カフェテリア、独立型セルフサービス・カフェテリア

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* セルフサービス・カフェテリア市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Self-Service Cafeterias in India
Euromonitor International
April 2024

List Of Contents And Tables

SELF-SERVICE CAFETERIAS IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Limited-service restaurants and menu constraints hamper potential for self-service cafeterias
Self-service cafeterias are popular amongst busy urban consumers looking for full meals at reasonable prices
Streamlining of menus to tackle elevated ingredients prices and cater to cost-conscious consumers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Self-service cafeterias to remain a niche due to lack of delivery, and limited waiting staff
Partnerships with meal coupon providers, and occasion-specific offers could enhance visibility and attract footfall
The healthy and nutritional food offered at self-service cafeterias could help drive sales
CATEGORY DATA
Table 1 Self-Service Cafeterias: Units/Outlets 2018-2023
Table 2 Sales in Self-Service Cafeterias: Number of Transactions 2018-2023
Table 3 Sales in Self-Service Cafeterias: Foodservice Value 2018-2023
Table 4 Sales in Self-Service Cafeterias: % Units/Outlets Growth 2018-2023
Table 5 Sales in Self-Service Cafeterias: % Transaction Growth 2018-2023
Table 6 Sales in Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value Growth 2018-2023
Table 7 GBO Company Shares in Chained Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value 2019-2023
Table 8 GBN Brand Shares in Chained Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value 2020-2023
Table 9 Forecast Self-Service Cafeterias: Units/Outlets 2023-2028
Table 10 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: Number of Transactions 2023-2028
Table 11 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: Foodservice Value 2023-2028
Table 12 Forecast Self-Service Cafeterias: % Units/Outlets Growth 2023-2028
Table 13 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: % Transaction Growth 2023-2028
Table 14 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value Growth 2023-2028
CONSUMER FOODSERVICE IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer foodservice in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Independent foodservice developments
What next for consumer foodservice?
MARKET DATA
Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2018-2023
Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2018-2023
Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2023
Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2018-2023
Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2018-2023
Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2023
Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2018-2023
Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Fulfilment: % Foodservice Value 2018-2023
Table 23 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2019-2023
Table 24 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2020-2023
Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2023
Table 26 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2023-2028
Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Self-service cafeterias maintained outlet growth and continued to increase in current value terms in India in 2023. However, it remained by far the smallest channel, representing less than 1% of overall consumer foodservice value sales in India in this year. The primary factors contributing to the limited size of this channel are the limited service from waiting staff, and menu constraints, preventing significant consumer footfall.

Euromonitor International's Self-Service Cafeterias in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides foodservice sales, the number of outlets and the number of transactions by sector, allowing you to identify the foodservice sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they eating habits, lifestyle changes, tourism spending or legislative issues. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Chained Self-Service Cafeterias, Independent Self-Service Cafeterias.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Self-Service Cafeterias market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Self-Service Cafeterias in India
Euromonitor International
April 2024

List Of Contents And Tables

SELF-SERVICE CAFETERIAS IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Limited-service restaurants and menu constraints hamper potential for self-service cafeterias
Self-service cafeterias are popular amongst busy urban consumers looking for full meals at reasonable prices
Streamlining of menus to tackle elevated ingredients prices and cater to cost-conscious consumers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Self-service cafeterias to remain a niche due to lack of delivery, and limited waiting staff
Partnerships with meal coupon providers, and occasion-specific offers could enhance visibility and attract footfall
The healthy and nutritional food offered at self-service cafeterias could help drive sales
CATEGORY DATA
Table 1 Self-Service Cafeterias: Units/Outlets 2018-2023
Table 2 Sales in Self-Service Cafeterias: Number of Transactions 2018-2023
Table 3 Sales in Self-Service Cafeterias: Foodservice Value 2018-2023
Table 4 Sales in Self-Service Cafeterias: % Units/Outlets Growth 2018-2023
Table 5 Sales in Self-Service Cafeterias: % Transaction Growth 2018-2023
Table 6 Sales in Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value Growth 2018-2023
Table 7 GBO Company Shares in Chained Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value 2019-2023
Table 8 GBN Brand Shares in Chained Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value 2020-2023
Table 9 Forecast Self-Service Cafeterias: Units/Outlets 2023-2028
Table 10 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: Number of Transactions 2023-2028
Table 11 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: Foodservice Value 2023-2028
Table 12 Forecast Self-Service Cafeterias: % Units/Outlets Growth 2023-2028
Table 13 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: % Transaction Growth 2023-2028
Table 14 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value Growth 2023-2028
CONSUMER FOODSERVICE IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer foodservice in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Independent foodservice developments
What next for consumer foodservice?
MARKET DATA
Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2018-2023
Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2018-2023
Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2023
Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2018-2023
Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2018-2023
Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2023
Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2018-2023
Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Fulfilment: % Foodservice Value 2018-2023
Table 23 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2019-2023
Table 24 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2020-2023
Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2023
Table 26 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2023-2028
Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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