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消費者向け外食ロイヤリティ・プログラムの現状と拡大の機会


State of Consumer Foodservice Loyalty Programmes and Opportunities for Expansion

外食産業における激しい競争と断片化のため、多くのレストラン経営者はロイヤルティプログラムによる顧客維持戦略に注力している。デリバリー・アプリの急増はこのシフトを促進し、これらのプログラムのシームレ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年4月23日 US$1,325
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サマリー

外食産業における激しい競争と断片化のため、多くのレストラン経営者はロイヤルティプログラムによる顧客維持戦略に注力している。デリバリー・アプリの急増はこのシフトを促進し、これらのプログラムのシームレスな統合を可能にしている。これらのスキームは、顧客をよりよく理解し、コミュニティを育成し、トランザクションを超えた価値を提供する機会を提供し、長期的なつながりを提供する機能を通じて、ブランドのアイデンティティとロイヤリティを強化する。
...

ユーロモニター・インターナショナルのグローバル・ブリーフィング「消費者向け外食ロイヤルティプログラムの現状と拡大の機会」は、消費者向け外食市場の規模と形状を洞察し、話題のトピック、新興地域、カテゴリー、トレンド、業界の喫緊の課題、ホワイトスペースにハイライトを当てている。主要な事業者とブランドを特定し、経営環境に影響を与える主要要因(経済/ライフスタイルの影響、新しいフードサービスのコンセプト、店舗の立地、メニューの革新、フォーマットの開発など)を戦略的に分析している。チェーン店、独立系を含む業界全体を対象としている。予測は、市場がどのように変化し、何が成功の基準となるかを示している。

対象製品フルフィルメント別の消費者向けフードサービス、ロケーション別の消費者向けフードサービス、注文プラットフォーム別の消費者向けフードサービス、タイプ別の消費者向けフードサービス。

データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 消費者向けフードサービス市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
State of play of loyalty programmes in foodservice
Key trends
Moving beyond the transactional
Hyper-personalisation
Brand communities
Key takeaways
Appendix

 

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Summary

Due to intense competition and fragmentation in the foodservice industry, many restaurant operators are focusing on customer retention strategies via loyalty programmes. The surge in delivery apps has facilitated this shift, allowing seamless integration of these programmes. These schemes offer opportunities to understand audiences better, foster communities and provide value beyond transactions, thus enhancing brand identity and loyalty through features that provide long-lasting connections.
...

Euromonitor International's State of Consumer Foodservice Loyalty Programmes and Opportunities for Expansion global briefing offers an insight into to the size and shape of the Consumer Foodservice market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading operators and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the operating environment - be they economic/lifestyle influences, new foodservice concepts, outlet locations, menu innovation or format development. The entire industry is considered, including both chained and independent operators. Forecasts illustrate how the market is set to change and what is the criteria for success.

Product coverage: Consumer Foodservice by Fulfillment, Consumer Foodservice by Location, Consumer Foodservice by Ordering Platform, Consumer Foodservice by Type.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Foodservice market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
State of play of loyalty programmes in foodservice
Key trends
Moving beyond the transactional
Hyper-personalisation
Brand communities
Key takeaways
Appendix

 

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