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クウェートにおける乳製品とその代替品


Dairy Products and Alternatives in Kuwait

人口の増加と高い所得が、多くの乳製品カテゴリーにおける消費の拡大を支えているため、乳製品とその代替品は2022年にプラス成長を記録し続けた。パンデミック後のクウェート社会は再び開放的になり、ブランドに... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年2月20日 US$2,100
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30 英語

 

サマリー

人口の増加と高い所得が、多くの乳製品カテゴリーにおける消費の拡大を支えているため、乳製品とその代替品は2022年にプラス成長を記録し続けた。パンデミック後のクウェート社会は再び開放的になり、ブランドにとっては乳製品の衝動買いを促進する機会があった。一般に、乳製品はその健康的なイメージから恩恵を受けていますが、粉ミルクやその他の必須カテゴリーに対する価格補助は依然として需要に大きな影響を与えています。Euromonitor Internationalの『クウェートの乳製品と代替品』レポートは、全国レベルの市場に関する深い知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解をもたらします。最新の小売販売データ2018-2022年に加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者の需要と売上高の成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの重要なトレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示しています。ベビーフード、乳製品、植物性乳製品。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 乳製品および代替品市場の詳細な情報を得る、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどう発展する予測なのかを評価するEuromonitor Internationalは市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システム出版において40年を超える経験を持ちます。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を後押しする信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。

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目次

Dairy Products and Alternatives in Kuwait
Euromonitor International
February 2023

List Of Contents And Tables

DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN KUWAIT
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 5 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 6 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 7 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
BABY FOOD
2022 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 8 Sales of Baby Food by Category: Volume 2017-2022
Table 9 Sales of Baby Food by Category: Value 2017-2022
Table 10 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 11 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 12 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2018-2022
Table 13 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2019-2022
Table 14 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2022-2027
Table 15 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2022-2027
Table 16 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 17 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2022-2027
DAIRY
Table 18 Sales of Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 19 Sales of Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 20 Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 21 Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 22 NBO Company Shares of Dairy: % Value 2018-2022
Table 23 LBN Brand Shares of Dairy: % Value 2019-2022
Table 24 Forecast Sales of Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 25 Forecast Sales of Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 26 Forecast Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 27 Forecast Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027
PLANT-BASED DAIRY

 

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Summary

Dairy products and alternatives continued to record positive growth in 2022 as population growth and high incomes underpinned widening consumption across numerous dairy categories. With Kuwaiti society opening up again during the post-pandemic era, there were opportunities for brands to encourage impulse buying of their dairy products. Generally, dairy is benefiting from its healthy image, while price subsidies on milk formula and other essential categories remain a major influence on demand. Euromonitor International's Dairy Products and Alternatives in Kuwait report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Baby Food, Dairy, Plant-based Dairy. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Dairy Products and Alternatives market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Dairy Products and Alternatives in Kuwait
Euromonitor International
February 2023

List Of Contents And Tables

DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN KUWAIT
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 5 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 6 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 7 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
BABY FOOD
2022 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 8 Sales of Baby Food by Category: Volume 2017-2022
Table 9 Sales of Baby Food by Category: Value 2017-2022
Table 10 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 11 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 12 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2018-2022
Table 13 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2019-2022
Table 14 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2022-2027
Table 15 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2022-2027
Table 16 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 17 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2022-2027
DAIRY
Table 18 Sales of Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 19 Sales of Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 20 Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 21 Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 22 NBO Company Shares of Dairy: % Value 2018-2022
Table 23 LBN Brand Shares of Dairy: % Value 2019-2022
Table 24 Forecast Sales of Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 25 Forecast Sales of Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 26 Forecast Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 27 Forecast Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027
PLANT-BASED DAIRY

 

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