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カッテージチーズの世界市場 - 2023-2030


Global Cottage Cheese Market - 2023-2030

概要 カッテージチーズの世界市場は2022年に914億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長し、2030年には1,494億1,000万米ドルに達すると予測されている。 カッテージチーズは人気... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年12月15日 US$4,350
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サマリー

概要
カッテージチーズの世界市場は2022年に914億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長し、2030年には1,494億1,000万米ドルに達すると予測されている。
カッテージチーズは人気のある乳製品の1つとして使用されている。牛、水牛、ヤギの乳がカッテージチーズの主原料として使用され、身体に必要な栄養素を供給する。カッテージチーズにはプロバイオティクスが豊富に含まれているため、免疫力を高める健康的な選択肢となる。タンパク質やその他の栄養素の1日の必要量を満たすために、健康志向の人々やフィットネス愛好家は、毎日の食事にカッテージチーズを取り入れている。
市場における製品需要の増加は、市場競争における競争力を維持するため、メーカーに生産能力の拡大を要求している。例えば、ケフィアと発酵プロバイオティクス製品の米国大手サプライヤーであるLifeway Foods, Inc.は、2023年8月にチーズの生産能力を拡大する計画を発表した。
消費者の間でヘルシーで便利な間食の傾向が高まっており、その健康上の利点からカッテージチーズのニーズが高まっている。市場における無脂肪・低脂肪製品の高い需要は、メーカーが通常のカッテージチーズに加えて低脂肪・無脂肪のカッテージチーズを市場に投入する後押しに大きく寄与している。
ダイナミクス
カッテージ・チーズに関連する健康上の利点
カッテージチーズに関連する様々な健康上の利点が、健康志向の消費者を毎日の食生活にカッテージチーズを取り入れるよう駆り立てている。カッテージチーズは骨の健康、筋肉の発達、血糖コントロール、腸の健康に有益である。乳製品であるカッテージチーズは、カルシウム、ビタミンD、リン、カリウム、マグネシウムなど、健康的な体の維持を促進する栄養素を体に供給するのに役立つ。
カッテージチーズに含まれる良質なタンパク質は、筋肉組織の形成、修復、回復を助ける。製品に含まれる80%近くのカゼインタンパク質は、カッテージチーズに含まれる高品質のタンパク質が筋肉組織の構築、修復、回復に役立つだけでなく、タンパク質の消化が遅いため、満腹感の促進にも役立つ。
製品に含まれる炭水化物の量が少なく、砂糖が添加されていないため、血糖値をコントロールするために食事量を制限している人にとっては完璧な選択肢となる。さらに、カッテージ・チーズには腸の健康をサポートする細菌が含まれているため、有益である。プロバイオティクスの摂取を積極的に取り入れている消費者の間で製品に対する需要が高まっていることは、市場の成長にプラスの影響を与える。
革新的な製品紹介
カッテージ・チーズは、その高い嗜好性と栄養価の高さから、様々な家庭用・業務用用途で広く使用されている。様々なレシピの調製において、スパイシーなトッピングにも風味豊かなトッピングにも使用される。カッテージチーズの消費に関連する利点に関する消費者の意識の高まりが、市場における同製品の需要を押し上げている。
より多くの消費者を引き付けるため、メーカーは市場に新しく革新的な製品を投入している。例えば、2023年2月、米国の乳製品会社であるKemps社は、新製品「Kemps Smooth Cottage Cheese for kids」の発売を発表した。この新しいカッテージ・チーズは凝乳がなく、滑らかでクリーミーな食感で、子供においしく栄養価の高いおやつを提供する。
2023年5月、ニューイングランドを拠点とする乳製品加工会社HP Hood LLCは、間食に最適な1人用カッテージチーズの新パックを発売した。カッテージチーズを他の材料と混ぜ合わせることで、美味しくて便利なスナック・オプションが出来上がる。パイナップルに蜂蜜ローストアーモンド、ストロベリーにグラハムクラッカーとチョコチップ、ブルーベリーにカリカリのオート麦グラノーラの3種類の味がある。
乳製品と乳糖不耐症の増加
乳糖不耐症は、乳製品に関連する大きな問題のひとつである。2023年3月の国立医学図書館によると、乳幼児期以降に乳糖を消化する能力が低下する人は、全人口の約65%に上ると推定されている。さらに、2023年9月の世界動物基金の統計によると、世界の消費者の48%が乳製品の代替品を求めている。
乳製品アレルギーや乳糖不耐症の増加に伴い、非乳製品への需要が急増しており、市場の成長を妨げている。様々な市場プレイヤーの新製品発売は、市場成長をプラスに推進する。例えば、2022年3月、ビーガンブランドのMiyoko's Creameryは、培養ビーガンコッテージチーズの市場投入を発表した。この製品はスイカの種のミルクとヒマワリの種のミルクから作られており、1食あたり10グラムの植物性タンパク質を提供している。
セグメント分析
世界のカッテージチーズ市場は、自然、ソース、タイプ、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
オーガニック・ナチュラル製品に対する需要の増加
世界のカッテージチーズ市場は、オーガニックと慣行に基づいてセグメント化される。有機カッテージチーズが最大のシェアを占めている。消費者は、合成化学ベースの製品の消費に関連する悪影響に関する意識を向上させ、有機および天然製品を求めている。Hollis Mead Cottage Cheeseなどはすでに市場に出回っており、需要の増加に対応している。
メーカー各社は、顧客を満足させるために新製品を市場に投入することに注力している。例えば、グッドカルチャー社は2022年6月、乳糖不使用の全乳オーガニック・カッテージチーズの市場投入を発表した。この製品は、腸に優しいプロバイオティクス培養物、小規模酪農場の放牧牛乳とクリーム、海塩など、シンプルでオーガニックな原材料で作られている。
地理的浸透
乳製品ベースの消費拡大
北米が世界のカッテージチーズ市場を支配している。この地域の消費者の健康意識の高まりにより、健康状態を改善するために様々な乳製品の消費が増加している。米国農務省経済調査局によると、米国の一人当たり乳製品消費量は2021年に12ポンドに達した。
米国農務省によると、2021年、平均的なアメリカ人は1.9ポンドのカッテージチーズを消費した。さらに、Good Culture社やMuuna社などの主要企業の存在が、パッケージや風味の革新で複数のバリエーションを持つ様々な製品の発売で市場の幅広い拡大を支えている。
さらに、地域市場における広告・宣伝活動の活発化が、市場への製品浸透を後押ししている。USDA National Retail Report, November 2023によると、カッテージ・チーズは商品別従来型広告全体の6%を占めている。全国の従来型乳製品では、16オンスのカッテージ・チーズは約4074店舗で広告を掲載している。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Kraft Heinz、Daisy Brand LLC、Good Culture、HP Hood LLC、Saputo Corporate、Cabot Creamery、The Agropur Dairy Cooperative、Kemps LLC、Arla Foods、Kalona SuperNaturalなどがある。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックの発生は、世界のカッテージチーズ市場に様々な影響を与えた。政府による突然の封鎖宣言と厳しい規制により、カッテージチーズを含む様々な製品の生産と流通が世界的に中断された。原料調達や労働力施設の減少といった不適切な設備は、しばらくの間、市場の成長にマイナスの影響を与えた。
消費者の健康志向の高まりは、健康全般をサポートし、免疫力を向上させる様々な健康的な乳製品ベースの製品に対する需要を増加させた。パンデミックは健康的な間食の選択肢を増やし、消費者によるカッテージチーズの受け入れを改善した。eコマース・プラットフォームで様々な種類のカッテージチーズ製品が入手可能になったことで、パンデミック時の市場需要が増加した。
ロシア・ウクライナ戦争の影響
ロシア・ウクライナ戦争は、食品を含むいくつかの産業分野に悪影響を与えた。世界的に、あらゆる産業がサプライ・チェーン活動の中断や需要サプライ・チェーン管理の障害による困難に直面した。いくつかの原材料が不足し、製品価格が上昇した。さらに、輸出入貿易の中断も市場に悪影響を与えた。
性質別
- オーガニック
- 在来種
産地別
- 牛
- 水牛
- ヤギ
- その他
タイプ別
- 通常のカッテージチーズ
- 低脂肪または低脂肪カッテージチーズ
- 無脂肪カッテージチーズ
流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- 専門店
- コンビニエンスストア
- Eコマース
- その他
用途別
- 家庭用
- レストラン
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な動向
- 2023年9月、アメリカの食品メーカーであるMiyoko's Creamery社は、植物乳チーズスプレッドの新製品を市場に導入した。この製品は、ガーリックハーブ、サンドライドトマトなど4種類のフレーバーがあり、様々なフレーバーに敏感な顧客を獲得している。
- 2022年2月、クリステン・ベルは、カッテージチーズ製造のための6400万ドルの資金調達ラウンドの一環として、持続可能な培養食品プラットフォームであるグッドカルチャーに投資した。
- 2021年7月、東海岸で人気のスーパーマーケット、ウェグマンズ・フード・マーケッツは、770ブロードウェイの路面店と低層階に約82,000平方フィートを占め、新鮮な肉、魚、最大300種類のチーズなど様々な商品を提供すると発表した。
レポートを購入する理由
- 世界のカッテージチーズ市場を自然、ソース、タイプ、流通チャネル、用途、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- カッテージチーズ市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的分析からなるPDFレポート。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のカッテージチーズ市場レポートは、約77の表、83の図と234ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Nature
3.2. Snippet by Source
3.3. Snippet by Type
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Application
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Health Benefits Associated with Cottage Cheese
4.1.1.2. Innovative Product Introductions
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Increasing Prevalence of Dairy and Lactose Intolerance
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Nature
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
7.2. Organic
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Conventional
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Cow
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Buffalo
8.4. Goat
8.5. Others
9. By Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
9.2. Regular Cottage Cheese
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Low-Fat Or Reduced-Fat Cottage Cheese
9.4. Fat-Free Cottage Cheese
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets/ Hypermarkets
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Convenience Stores
10.5. E-Commerce
10.6. Other
11. By Application
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Household
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Restaurants
11.4. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. U.K.
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Kraft Heinz
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Daisy Brand LLC
14.3. Good Culture
14.4. HP Hood LLC
14.5. Saputo Corporate
14.6. Cabot Creamery
14.7. The Agropur Dairy Cooperative
14.8. Kemps LLC
14.9. Arla Foods
14.10. Kalona SuperNatural
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Cottage Cheese Market reached US$ 91.4 billion in 2022 and is expected to reach US$ 149.41 billion by 2030, growing with a CAGR of 5.8% during the forecast period 2023-2030.
Cottage cheese is used as one of the popular dairy products. Cow, buffalo and goat milk are used as the main source in the production of cottage cheese, providing the required nutrients needed for the body. The high source of probiotics from the product makes it a healthy option for building immunity. To fulfil the daily requirement of protein and other nutrients, health-conscious people and fitness enthusiasts are including cottage cheese in their daily diet.
The increasing demand for products in the market is demanding manufacturers to expand their production capabilities to maintain race in the market competition. For instance, Lifeway Foods, Inc., a leading U.S. supplier of kefir and fermented probiotic products, announced its plans to expand its cheese production capacity in August 2023.
The rising healthy and convenient snacking trend among consumers is driving the need for cottage cheese, due to its health benefits. The high demand for fat-free and low-fat products trend in the market is highly contributing to push manufacturers to introduce low-fat and fat-free cottage cheeses into the market, in addition to the normal cottage cheeses.
Dynamics
Health Benefits Associated with Cottage Cheese
Various health benefits associated with cottage cheese are driving health-conscious consumers to take up these products in thier daily diet. Cottage cheese is beneficial for bone health, muscle development, blood sugar control and gut health. Being a dairy product, cottage cheese helps provide the body with calcium, vitamin D, phosphorus, potassium, and magnesium nutrients that promote healthy body maintenance.
The high-quality protein in cottage cheese helps build, repair, and restore muscle tissues. Nearly 80% of the casein protein in the product is not only helpful for providing high-quality protein in cottage cheese helps in building, repairing, and restoring muscle tissues but also helps in promoting a feeling of satiety, due to the slow digestion of protein.
The lower amount of carbohydrates in the product and no added sugar can be a perfect choice for people who are limiting their food consumption to control blood sugar levels. Further, cottage cheese is beneficial due to the presence of gut health-supporting bacteria. The higher demand for the product among consumers who are actively adopting the intake of probiotics positively impacts the market growth.
Innovative Product Introductions
Cottage cheese is widely used in various residential and commercial applications due to its high taste and nutritious value. They are used in both spicy and savoury toppings in the preparation of various recipes. Increasing consumer awareness regarding the benefits associated with the consumption of cottage cheese is boosting the demand for the product in the market.
To attract more consumers manufacturers are introducing new and innovative products into the market. For instance, in February 2023, Kemps, an American dairy company, announced the introduction of a new product Kemps Smooth Cottage Cheese for kids. The new cottage cheese is with no curds and has a smooth and creamy texture providing a delicious and nutritious snack for kids.
In May of 2023, HP Hood LLC, a dairy processor based in New England, introduced new single-serve cottage cheese packs, that are best suitable for snacking. The cottage cheese is mixed with other ingredients to create a tasty and convenient snack option. Pineapple with honey-roasted almonds, strawberry with graham crackers and chocolate chips, and blueberry with crunchy oat granola are the three different flavours available.
Increasing Prevalence of Dairy and Lactose Intolerance
Lactose intolerance is one of the major problems associated with dairy products. The National Library of Medicine March 2023 estimates that approximately 65 percent of the human population has a reduced ability to digest lactose after infancy. Further, according to the World Animal Foundation statistics in September 2023, 48% of the world's consumers are seeking dairy alternatives.
With the increasing prevalence of dairy allergies and lactose intolerance, the demand for non-dairy products is increasing rapidly, hindering market growth. The new product launches from various market players positively drive market growth. For instance, in March 2022, Miyoko’s Creamery, a vegan brand, announced the launch of cultured vegan cottage cheese into the market. The product is made from watermelon seed milk and sunflower seed milk and it offers 10 grams of plant-based protein per serving.
Segment Analysis
The global cottage cheese market is segmented based on nature, source, type, distribution channel, application and region.
Increasing demand for Organic and Natural Products
The global cottage cheese market is segmented based on organic and conventional. Organic cottage cheese accounted for the largest share. Consumers are improving their awareness regarding the adverse effects associated with the consumption of synthetic chemical-based products and demanding organic and natural products. Hollis Mead Cottage Cheese and others are already available in the market to meet the increasing demand.
Manufacturers are focussing on introducing new products into the market to satisfy the customers. For instance, Good Culture announced in June 2022 the release of a lactose-free, whole-milk organic cottage cheese in the market. The product is made with simple and organic ingredients such as gut-friendly probiotic cultures, pasture-raised milk and cream from small dairy farms, and sea salt.
Geographical Penetration
Increasing Consumption of Dairy-Based Products
North America dominated the global cottage cheese market. Increasing health consciousness among consumers of this region is increasing the consumption of various dairy products to improve their health conditions. According to the USDA Economic Research Service, U.S. per capita dairy consumption reached 12 lbs. per person in 2021.
According to the U.S. Department of Agriculture, in 2021, the average American consumed 1.9 pounds of cottage cheese. Further, the presence of key players such as Good Culture and Muuna supports the wide expansion of the market with various product launches with multiple variations in packaging and flavour innovations.
Further, increasing the development of advertising and promotional activities in the regional market boosts the penetration of the product into the market. According to the USDA National Retail Report, November 2023, cottage cheese has 6 % of total conventional ads by commodity. In the national conventional dairy products, the cottage has of pack size 16 oz accounted to have about 4074 stores with ads.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Kraft Heinz, Daisy Brand LLC, Good Culture, HP Hood LLC, Saputo Corporate, Cabot Creamery, The Agropur Dairy Cooperative, Kemps LLC, Arla Foods and Kalona SuperNatural.
COVID-19 Impact Analysis
The outbreak of the COVID-19 pandemic had a mixed impact on the global cottage cheese market. Sudden lockdown declaration and strict regulations from the government interrupted the production and distribution of various products including cottage cheeses globally. Improper facilities such as reduced raw material sourcing and workforce facilities negatively affected the market growth for a while.
Increased health consciousness among consumers increased the demand for various healthy and dairy-based products that support the overall health of a person and improve immunity. The pandemic increased healthy snacking options and improved the acceptance of cottage cheeses by consumers. The availability of various types of cottage cheese products in the e-commerce platform increased the market demand during the pandemic time.
Russia- Ukraine War Impact
The Russia-Ukraine war negatively impacted several industrial sectors, including food. Globally, every kind of industry faced challenges due to interrupted supply chain activities and disturbed demand supply chain management. The scarcity of several materials increased the price of the products. In addition, interrupted import and export trade transitions had a negative impact on the market.
By Nature
• Organic
• Conventional
By Source
• Cow
• Buffalo
• Goat
• Others
By Type
• Regular Cottage Cheese
• Low-Fat or Reduced-Fat Cottage Cheese
• Fat-Free Cottage Cheese
By Distribution Channel
• Supermarkets/ Hypermarkets
• Specialty Stores
• Convenience Stores
• E-Commerce
• Other
By Application
• Household
• Restaurants
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In September 2023, Miyoko’s Creamery, an American food producer introduced its new Plant Milk Cheese Spreads product into the market. The product is available in four different flavors such as Garlic Herb, Sundried Tomato and others tapping various flavored conscious customers.
• In February 2022, Kristen Bell invested in Good Culture, a sustainable cultured foods platform, as part of their $64 million funding round for cottage cheese production.
• In July 2021, Wegmans Food Markets, a well-liked East Coast supermarket, announced that the supermarket will occupy about 82,000 square feet on the street level and the lower levels of 770 Broadway providing various products including fresh meat, fish and up to 300 different kinds of cheese.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global cottage cheese market segmentation based on nature, source, type, distribution channel, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of cottage cheese market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global cottage cheese market report would provide approximately 77 tables, 83 figures and 234 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Nature
3.2. Snippet by Source
3.3. Snippet by Type
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Application
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Health Benefits Associated with Cottage Cheese
4.1.1.2. Innovative Product Introductions
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Increasing Prevalence of Dairy and Lactose Intolerance
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Nature
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
7.2. Organic
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Conventional
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Cow
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Buffalo
8.4. Goat
8.5. Others
9. By Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
9.2. Regular Cottage Cheese
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Low-Fat Or Reduced-Fat Cottage Cheese
9.4. Fat-Free Cottage Cheese
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets/ Hypermarkets
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Convenience Stores
10.5. E-Commerce
10.6. Other
11. By Application
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Household
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Restaurants
11.4. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. U.K.
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Kraft Heinz
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Daisy Brand LLC
14.3. Good Culture
14.4. HP Hood LLC
14.5. Saputo Corporate
14.6. Cabot Creamery
14.7. The Agropur Dairy Cooperative
14.8. Kemps LLC
14.9. Arla Foods
14.10. Kalona SuperNatural
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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