カッテージチーズの世界市場 - 2023-2030Global Cottage Cheese Market - 2023-2030 概要 カッテージチーズの世界市場は2022年に914億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長し、2030年には1,494億1,000万米ドルに達すると予測されている。 カッテージチーズは人気... もっと見る
サマリー概要カッテージチーズの世界市場は2022年に914億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長し、2030年には1,494億1,000万米ドルに達すると予測されている。 カッテージチーズは人気のある乳製品の1つとして使用されている。牛、水牛、ヤギの乳がカッテージチーズの主原料として使用され、身体に必要な栄養素を供給する。カッテージチーズにはプロバイオティクスが豊富に含まれているため、免疫力を高める健康的な選択肢となる。タンパク質やその他の栄養素の1日の必要量を満たすために、健康志向の人々やフィットネス愛好家は、毎日の食事にカッテージチーズを取り入れている。 市場における製品需要の増加は、市場競争における競争力を維持するため、メーカーに生産能力の拡大を要求している。例えば、ケフィアと発酵プロバイオティクス製品の米国大手サプライヤーであるLifeway Foods, Inc.は、2023年8月にチーズの生産能力を拡大する計画を発表した。 消費者の間でヘルシーで便利な間食の傾向が高まっており、その健康上の利点からカッテージチーズのニーズが高まっている。市場における無脂肪・低脂肪製品の高い需要は、メーカーが通常のカッテージチーズに加えて低脂肪・無脂肪のカッテージチーズを市場に投入する後押しに大きく寄与している。 ダイナミクス カッテージ・チーズに関連する健康上の利点 カッテージチーズに関連する様々な健康上の利点が、健康志向の消費者を毎日の食生活にカッテージチーズを取り入れるよう駆り立てている。カッテージチーズは骨の健康、筋肉の発達、血糖コントロール、腸の健康に有益である。乳製品であるカッテージチーズは、カルシウム、ビタミンD、リン、カリウム、マグネシウムなど、健康的な体の維持を促進する栄養素を体に供給するのに役立つ。 カッテージチーズに含まれる良質なタンパク質は、筋肉組織の形成、修復、回復を助ける。製品に含まれる80%近くのカゼインタンパク質は、カッテージチーズに含まれる高品質のタンパク質が筋肉組織の構築、修復、回復に役立つだけでなく、タンパク質の消化が遅いため、満腹感の促進にも役立つ。 製品に含まれる炭水化物の量が少なく、砂糖が添加されていないため、血糖値をコントロールするために食事量を制限している人にとっては完璧な選択肢となる。さらに、カッテージ・チーズには腸の健康をサポートする細菌が含まれているため、有益である。プロバイオティクスの摂取を積極的に取り入れている消費者の間で製品に対する需要が高まっていることは、市場の成長にプラスの影響を与える。 革新的な製品紹介 カッテージ・チーズは、その高い嗜好性と栄養価の高さから、様々な家庭用・業務用用途で広く使用されている。様々なレシピの調製において、スパイシーなトッピングにも風味豊かなトッピングにも使用される。カッテージチーズの消費に関連する利点に関する消費者の意識の高まりが、市場における同製品の需要を押し上げている。 より多くの消費者を引き付けるため、メーカーは市場に新しく革新的な製品を投入している。例えば、2023年2月、米国の乳製品会社であるKemps社は、新製品「Kemps Smooth Cottage Cheese for kids」の発売を発表した。この新しいカッテージ・チーズは凝乳がなく、滑らかでクリーミーな食感で、子供においしく栄養価の高いおやつを提供する。 2023年5月、ニューイングランドを拠点とする乳製品加工会社HP Hood LLCは、間食に最適な1人用カッテージチーズの新パックを発売した。カッテージチーズを他の材料と混ぜ合わせることで、美味しくて便利なスナック・オプションが出来上がる。パイナップルに蜂蜜ローストアーモンド、ストロベリーにグラハムクラッカーとチョコチップ、ブルーベリーにカリカリのオート麦グラノーラの3種類の味がある。 乳製品と乳糖不耐症の増加 乳糖不耐症は、乳製品に関連する大きな問題のひとつである。2023年3月の国立医学図書館によると、乳幼児期以降に乳糖を消化する能力が低下する人は、全人口の約65%に上ると推定されている。さらに、2023年9月の世界動物基金の統計によると、世界の消費者の48%が乳製品の代替品を求めている。 乳製品アレルギーや乳糖不耐症の増加に伴い、非乳製品への需要が急増しており、市場の成長を妨げている。様々な市場プレイヤーの新製品発売は、市場成長をプラスに推進する。例えば、2022年3月、ビーガンブランドのMiyoko's Creameryは、培養ビーガンコッテージチーズの市場投入を発表した。この製品はスイカの種のミルクとヒマワリの種のミルクから作られており、1食あたり10グラムの植物性タンパク質を提供している。 セグメント分析 世界のカッテージチーズ市場は、自然、ソース、タイプ、流通チャネル、用途、地域によって区分される。 オーガニック・ナチュラル製品に対する需要の増加 世界のカッテージチーズ市場は、オーガニックと慣行に基づいてセグメント化される。有機カッテージチーズが最大のシェアを占めている。消費者は、合成化学ベースの製品の消費に関連する悪影響に関する意識を向上させ、有機および天然製品を求めている。Hollis Mead Cottage Cheeseなどはすでに市場に出回っており、需要の増加に対応している。 メーカー各社は、顧客を満足させるために新製品を市場に投入することに注力している。例えば、グッドカルチャー社は2022年6月、乳糖不使用の全乳オーガニック・カッテージチーズの市場投入を発表した。この製品は、腸に優しいプロバイオティクス培養物、小規模酪農場の放牧牛乳とクリーム、海塩など、シンプルでオーガニックな原材料で作られている。 地理的浸透 乳製品ベースの消費拡大 北米が世界のカッテージチーズ市場を支配している。この地域の消費者の健康意識の高まりにより、健康状態を改善するために様々な乳製品の消費が増加している。米国農務省経済調査局によると、米国の一人当たり乳製品消費量は2021年に12ポンドに達した。 米国農務省によると、2021年、平均的なアメリカ人は1.9ポンドのカッテージチーズを消費した。さらに、Good Culture社やMuuna社などの主要企業の存在が、パッケージや風味の革新で複数のバリエーションを持つ様々な製品の発売で市場の幅広い拡大を支えている。 さらに、地域市場における広告・宣伝活動の活発化が、市場への製品浸透を後押ししている。USDA National Retail Report, November 2023によると、カッテージ・チーズは商品別従来型広告全体の6%を占めている。全国の従来型乳製品では、16オンスのカッテージ・チーズは約4074店舗で広告を掲載している。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、Kraft Heinz、Daisy Brand LLC、Good Culture、HP Hood LLC、Saputo Corporate、Cabot Creamery、The Agropur Dairy Cooperative、Kemps LLC、Arla Foods、Kalona SuperNaturalなどがある。 COVID-19の影響分析 COVID-19パンデミックの発生は、世界のカッテージチーズ市場に様々な影響を与えた。政府による突然の封鎖宣言と厳しい規制により、カッテージチーズを含む様々な製品の生産と流通が世界的に中断された。原料調達や労働力施設の減少といった不適切な設備は、しばらくの間、市場の成長にマイナスの影響を与えた。 消費者の健康志向の高まりは、健康全般をサポートし、免疫力を向上させる様々な健康的な乳製品ベースの製品に対する需要を増加させた。パンデミックは健康的な間食の選択肢を増やし、消費者によるカッテージチーズの受け入れを改善した。eコマース・プラットフォームで様々な種類のカッテージチーズ製品が入手可能になったことで、パンデミック時の市場需要が増加した。 ロシア・ウクライナ戦争の影響 ロシア・ウクライナ戦争は、食品を含むいくつかの産業分野に悪影響を与えた。世界的に、あらゆる産業がサプライ・チェーン活動の中断や需要サプライ・チェーン管理の障害による困難に直面した。いくつかの原材料が不足し、製品価格が上昇した。さらに、輸出入貿易の中断も市場に悪影響を与えた。 性質別 - オーガニック - 在来種 産地別 - 牛 - 水牛 - ヤギ - その他 タイプ別 - 通常のカッテージチーズ - 低脂肪または低脂肪カッテージチーズ - 無脂肪カッテージチーズ 流通チャネル別 - スーパーマーケット/ハイパーマーケット - 専門店 - コンビニエンスストア - Eコマース - その他 用途別 - 家庭用 - レストラン - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主な動向 - 2023年9月、アメリカの食品メーカーであるMiyoko's Creamery社は、植物乳チーズスプレッドの新製品を市場に導入した。この製品は、ガーリックハーブ、サンドライドトマトなど4種類のフレーバーがあり、様々なフレーバーに敏感な顧客を獲得している。 - 2022年2月、クリステン・ベルは、カッテージチーズ製造のための6400万ドルの資金調達ラウンドの一環として、持続可能な培養食品プラットフォームであるグッドカルチャーに投資した。 - 2021年7月、東海岸で人気のスーパーマーケット、ウェグマンズ・フード・マーケッツは、770ブロードウェイの路面店と低層階に約82,000平方フィートを占め、新鮮な肉、魚、最大300種類のチーズなど様々な商品を提供すると発表した。 レポートを購入する理由 - 世界のカッテージチーズ市場を自然、ソース、タイプ、流通チャネル、用途、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - カッテージチーズ市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的分析からなるPDFレポート。 - すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界のカッテージチーズ市場レポートは、約77の表、83の図と234ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Nature 3.2. Snippet by Source 3.3. Snippet by Type 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Application 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Health Benefits Associated with Cottage Cheese 4.1.1.2. Innovative Product Introductions 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Increasing Prevalence of Dairy and Lactose Intolerance 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Nature 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 7.2. Organic 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Source 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 8.2. Cow 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Buffalo 8.4. Goat 8.5. Others 9. By Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 9.2. Regular Cottage Cheese 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Low-Fat Or Reduced-Fat Cottage Cheese 9.4. Fat-Free Cottage Cheese 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/ Hypermarkets 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. Convenience Stores 10.5. E-Commerce 10.6. Other 11. By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. Household 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Restaurants 11.4. Others 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. U.K. 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Spain 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. Kraft Heinz 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Daisy Brand LLC 14.3. Good Culture 14.4. HP Hood LLC 14.5. Saputo Corporate 14.6. Cabot Creamery 14.7. The Agropur Dairy Cooperative 14.8. Kemps LLC 14.9. Arla Foods 14.10. Kalona SuperNatural LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Nature 3.2. Snippet by Source 3.3. Snippet by Type 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Application 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Health Benefits Associated with Cottage Cheese 4.1.1.2. Innovative Product Introductions 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Increasing Prevalence of Dairy and Lactose Intolerance 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Nature 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 7.2. Organic 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Source 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 8.2. Cow 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Buffalo 8.4. Goat 8.5. Others 9. By Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 9.2. Regular Cottage Cheese 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Low-Fat Or Reduced-Fat Cottage Cheese 9.4. Fat-Free Cottage Cheese 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/ Hypermarkets 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. Convenience Stores 10.5. E-Commerce 10.6. Other 11. By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. Household 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Restaurants 11.4. Others 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. U.K. 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Spain 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. Kraft Heinz 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Daisy Brand LLC 14.3. Good Culture 14.4. HP Hood LLC 14.5. Saputo Corporate 14.6. Cabot Creamery 14.7. The Agropur Dairy Cooperative 14.8. Kemps LLC 14.9. Arla Foods 14.10. Kalona SuperNatural LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(加工食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の加工食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(cheese)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |