チーズスティックの世界市場 - 2023-2030Global Cheese Sticks Market - 2023-2030 概要 世界のチーズスティック市場は2022年に61億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長し、2030年には95.7億米ドルに達すると予測されている。 チーズは様々な食品製造の原料と... もっと見る
サマリー概要世界のチーズスティック市場は2022年に61億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長し、2030年には95.7億米ドルに達すると予測されている。 チーズは様々な食品製造の原料として広く使用されている。チーズには豊富な栄養成分が含まれているため、食品・飲料業界では健康的な食材となっている。ピザ、ハンバーガー、サンドイッチの製造に使用される。多忙なライフスタイルとすぐに食べられる製品への高い需要に伴い、手軽で簡単な間食オプションへの需要が世界レベルで広く高まっている。 美味しくて便利なスナッキング・オプションに対する消費者の嗜好の高まりは、美味しくて同時に健康的な様々なチーズベースのスナックの需要を高めている。チーズスティックは、その健康と味の嗜好性から消費者に高く受け入れられている。この製品には、モッツァレラ、チェダー、マーブル・スティックなど様々なタイプがある。 子供から大人まですべての年齢層に受け入れられる製品の高い受容性が、市場成長にプラスの影響を与えている。複数の外食産業やフードチェーンのカテゴリーでこれらの製品の利用可能性が高まっていることが、市場成長を牽引する売上を増加させている。様々なフレーバーの革新的な新製品の発売が増加していることが、市場の成長を促進している。 ダイナミクス チーズ間食習慣の需要増加 健康志向の高まりと、健康的で栄養価の高いスナック習慣への高い需要が、世界レベルでのチーズスティック市場の成長を牽引している。チーズの高い栄養価は豊富なカルシウムとタンパク質含有量によるものであり、消費者にとってより良い健康的なスナックベースの選択肢としてチーズスナックの価値を高めている。メーカーは新製品を市場に投入している。 2023年8月、アイルランドの乳製品ブランドであるKerrygoldは、米国で新しいチーズスナックを発売し、外出先でのスナッキングカテゴリーに参入して製品ポートフォリオを拡大した。これらの製品は、グルテンフリーで良質なタンパク源である便利なスナックとして消費者の間で有名である。 2022年8月、100%チーズベースのスナック菓子で知られるムーン・チーズ社は、同社の「クランチー・チーズ・スティック」の新フレーバー、ワイルド・ホワイト・チェダを市場に投入した。この製品は、100%本物のチーズを使用し、ケトフレンドリーでグルテンフリーのチーズスナックとして消費者の間で大人気である。高タンパク・低炭水化物であるこの製品は、糖質を控えようとする健康志向の人々を引きつけるのに役立っている。 新しく革新的な製品の発売 市場での製品需要の増加と競争の激化に伴い、メーカーは自社ブランド製品により多くの消費者を惹きつけるため、新しいフレーバーを投入している。例えば、2023年3月、Midwest Farmsを通じて高品質のチーズを提供するCrystal Farms Dairy Companyは、大人の間食の選択肢として、新しいフレーバーのスナックチーズスティック、ゴーダとシャープチェダーを提供している。 便利で健康的な食品への需要の高まりは、メーカー各社を市場に革新的な新製品を投入させ、その拡大を後押ししている。2021年3月、乳製品部門と高品質食品の国際的グループであるダルターフード・グループは、製品にユニークな食感を提供するユニークな新カットを施した新チーズスティックブランドを発表した。同社の新しい立体カットのチーズは消費者の間で高い人気を集めている。 ビーガン人口の増加 乳製品に関連する健康への懸念が高まる中、消費者は非乳製品やヴィーガン製品にシフトしつつある。世界動物基金によると、世界には8800万人のビーガンがいる。2023年3月の国立医学図書館の推計によると、人類の約65%は乳幼児期以降、乳糖を消化する能力が低下するという。 乳製品によるアレルギーに対処し、菜食主義を手に入れるために、消費者は乳製品の代替品を選んでいる。例えば、2023年9月の世界動物基金の統計によると、世界の消費者の48%が乳製品の代替品を求めている。ビーガンチーズスティックのカテゴリーにおける新製品の発売は、乳製品をベースとするオリジナルチーズスティックの市場成長を妨げている。 2021年11月、Wholly Veggie社は新しいビーガンチーズスティックを市場に投入した。新しく発売されたトリュフ入りモッツァレラ風スティックは、リサイクルされていないカリフラワーを使用しており、乳製品不使用のチーズスティックを探している人々に高く受け入れられている。ヴィーガン、グルテンフリー、大豆不使用、非遺伝子組み換えという製品の特徴が、市場での価値を高めている。 セグメント分析 世界のチーズスティック市場は、ソース、製品、タイプ、流通チャネル、年齢層、地域によって区分される。 モッツァレラチーズの独特な味と高い需要 世界のチーズスティック市場は、製品別にモッツァレラスティック、チェダースティック、マーブルスティックに区分される。モッツァレラチーズはその独特な味から需要が高く、モッツァレラスティックセグメントが世界市場で最大のシェアを占めている。モッツァレラチーズに対する消費者の高い嗜好性が、チーズ・スティック市場におけるモッツァレラチーズの需要を高めている。 モッツァレラチーズは、おいしい食品を製造するのに非常に役立つ、非常に好まれる品質のため、製造業者に非常に好まれている。このタイプのチーズの好ましい溶融性と弾力性は、最終製品に必要な食感と味を得るのに役立ち、市場での価値を高めている。 地理的浸透 北米における便利な食品への高い需要 北米は世界のスティック・チーズ市場を支配しており、簡便食品と加工食品に対する幅広い需要がある。人口と雇用の比率が高く、多忙なライフスタイルを送る人々は時間がないため、手軽ですぐに食べられる食品への嗜好が高まっている。この地域の市場成長は、消費者の健康意識の高まりと、便利な食品オプションへの嗜好によるものである。 また、チーズ・スティックの需要が高いことから、マクドナルドやバーガーキングなど、北米のさまざまな食品チェーンにチーズ・スティックが採用されるようになった。健康的でおいしいチーズベースのスナックに対する消費者の嗜好の高さが市場成長を積極的に促進しており、予測期間中に成長すると推定される。 同地域における製品の高い受容性と、同地域の小売店における様々なブランドの幅広い展開が、同地域市場をプラスに牽引している。例えば、2022年にWholly Veggieは1,200のTargetロケーションへの展開を通じて米国での存在感を高めた。同ブランドは現在、北米の5,000以上の店舗で販売されており、今後数年間で小売店舗数を増やす計画である。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、Keith's Quality Foods、Baker Cheese, Inc.、McCain Foods Ltd、INNOVATE FOODS LTD、Cavendish Farms、Leprino Foods Company、Rich Products Corporation、SAPUTO CHEESE USA INC、Arla Foods amba、Bega Cheese Limitedなどがいる。 COVID-19の影響分析 COVID-19パンデミックは世界のスティックチーズ市場にプラスとマイナスの両方の影響を与えた。突然の封鎖宣言は、チーズスティックの調製に使用される様々な原材料の世界的なサプライチェーン活動に悪影響を及ぼした。様々な地域のメーカーが、原材料の調達や製品の生産・流通に必要なリソースの手配で困難に直面した。 製造部門の一時的な操業停止は、世界のサプライチェーン活動に大きな影響を与えた。広範囲に及ぶ戸締まりや懇親会の制限、様々なフードチェーンやレストランの閉鎖により、市場の売上と需要はパンデミックレベルで減少した。 その一方で、人々は自由な時間を持ち、家庭レベルで簡単に調理できるチーズスティックは、パンデミック状況においてその価値を向上させた。さらに、様々なフレーバーのチーズスティック製品がパック詰めされ、すぐに食べられる形態で入手できるようになったことは、電子商取引のプラットフォームが広く普及したことで、市場にプラスの影響を与えている。 ロシア・ウクライナ戦争の影響 ロシア・ウクライナ戦争はチーズスティック市場にマイナスの影響を与えた。ロシアは、世界レベルで最も重要なチーズの生産国と消費国のひとつである。戦争は、チーズおよびチーズを原料とする製品の世界統計におけるその地位を中断させた。世界的な輸出入取引は一時的に停止し、需要が満たされていないサプライ・チェーン活動により、すべての地域の経済的配慮を混乱させた。 ソース別 - オーガニック - コンベンショナル 製品別 - モッツァレラ・スティック - チェダースティック - マーブルスティック - その他 タイプ別 - ナチュラルチーズ - プロセスチーズ 流通チャネル別 - 外食産業 - ハイパーマーケット・スーパーマーケット - コンビニエンスストア - オンラインストア - その他 年齢層別 - 子供 - 大人 地域別 - 北米 o アメリカ o カナダ o メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主な展開 - 2022年8月、100%チーズベースのスナックで知られるMoon Cheese社は、同社のCrunchy Cheese Sticksの新フレーバー、ワイルドホワイトチェダを市場に投入した。この製品は、100%本物のチーズを使用し、ケトフレンドリーでグルテンフリーのチーズスナックとして消費者の間で大人気である。高タンパク・低糖質であるため、糖質を控えようとする健康志向の人々を惹きつけている。 - 2021年3月、乳業協同組合ティラムックは、新しいチーズスナック「ティラムック・クリーマリー・コレクション」の市場導入を発表した。この製品はサクサクしたパン粉の皮でコーティングされており、消費者においしいスナッキングの選択肢を提供する。 - 2021年9月、米国の多国籍加工食品製造・販売業者であるGeneral Mill社は、同社のNature Valleyブランドを通じて、チーズスナックの新ラインを市場に投入した。 レポートを購入する理由 - ソース、製品、タイプ、流通チャネル、年齢層、地域に基づく世界のチーズスティック市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - チーズスティック市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品で構成されたエクセルによる製品マッピング。 世界のチーズスティック市場レポートは、約77の表、77の図、214ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Source 3.2. Snippet by Product 3.3. Snippet by Type 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by End Use 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing Demand for Cheese Snacking Habits 4.1.1.2. New and Innovative Product Launches 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Increasing Vegan Population 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Source 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 7.2. Organic 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Product 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 8.2. Mozzarella Sticks 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Cheddar Sticks 8.4. Marble Sticks 8.5. Others 9. By Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 9.2. Natural Cheese 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Processed Cheese 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Foodservice Sectors 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Hypermarkets & Supermarkets 10.4. Convenience Stores 10.5. Online Stores 10.6. Others 11. By Age Group 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group 11.2. Kids 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Adults 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. U.K. 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Spain 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. Keith's Quality Foods 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Baker Cheese, Inc. 14.3. McCain Foods Ltd 14.4. INNOVATE FOODS LTD 14.5. Cavendish Farms 14.6. Leprino Foods Company 14.7. Rich Products Corporation 14.8. SAPUTO CHEESE USA INC 14.9. Arla Foods amba 14.10. Bega Cheese Limited LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Source 3.2. Snippet by Product 3.3. Snippet by Type 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by End Use 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing Demand for Cheese Snacking Habits 4.1.1.2. New and Innovative Product Launches 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Increasing Vegan Population 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Source 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 7.2. Organic 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Product 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 8.2. Mozzarella Sticks 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Cheddar Sticks 8.4. Marble Sticks 8.5. Others 9. By Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 9.2. Natural Cheese 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Processed Cheese 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Foodservice Sectors 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Hypermarkets & Supermarkets 10.4. Convenience Stores 10.5. Online Stores 10.6. Others 11. By Age Group 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group 11.2. Kids 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Adults 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. U.K. 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Spain 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. Keith's Quality Foods 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Baker Cheese, Inc. 14.3. McCain Foods Ltd 14.4. INNOVATE FOODS LTD 14.5. Cavendish Farms 14.6. Leprino Foods Company 14.7. Rich Products Corporation 14.8. SAPUTO CHEESE USA INC 14.9. Arla Foods amba 14.10. Bega Cheese Limited LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(加工食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の加工食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(cheese)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|