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乳製品代替品市場 ; 供給源別(大豆、アーモンド、ココナッツ、米、麦、その他)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、ハイパーマーケット&スーパー、ECプラットフォーム、その他)、製品別(牛乳、ヨーグルト、アイスクリーム、チーズ、クリーマー、その他)、地域別に分類 - 2019~2020年の市場規模、シェア&トレンド、2030年の予測に関する世界的な分析を掲載


Dairy Alternatives Market ; Segmented By Source (Soy, Almond, Coconut, Rice, Oats and Others); By Distribution Channel (Convenience Stores, Hypermarkets & Supermarkets, E-commerce platforms and Other); By Product (Milk, Yogurt, Ice Cream, Cheese, Creamers and Other); and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[174ページリサーチレポート】世界の乳製品代替品市場は、2020年の246億5千万米ドルから2030年には547億3千万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年の間に12.7%のCAGRで推移すると予想されています... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年3月1日 US$5,000
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158 英語

 

サマリー

[174ページリサーチレポート】世界の乳製品代替品市場は、2020年の246億5千万米ドルから2030年には547億3千万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年の間に12.7%のCAGRで推移すると予想されています。消費者の食習慣や食生活のトレンドの変化により、この業界は牽引力を増し、高い需要を経験しています。

製品概要
乳製品代替食品は、乳製品の代わりに使用できる食品や飲料です。これらの植物由来の食品や飲料は、乳製品の代わりとしてより健康的であると考えられています。豆乳、ライスミルク、アーモンドミルクは、世界中で最も一般的な乳製品代替品の一部です。乳製品には重要なビタミンやミネラルが豊富に含まれているため、乳製品の代用品は安全であると考えられています。また、低脂肪、低コレステロールで、ラクトースフリーです。乳製品代替食品は成熟市場と新興市場の両方で多くの支持を得ています。これは、乳製品にアレルギーを持つ人が増えていることが原因です。さらに、健康意識の高まりと可処分所得が、乳製品代替品分野の成長を後押ししています。

市場のハイライト
乳製品代替品の世界市場は、2030年には12.7%という顕著なCAGRを予測。
予測期間中、牛乳アレルギーや乳糖不耐症の患者が増加し、乳製品代替品の需要がさらに高まると予想されます。その結果、植物由来やその他の乳製品代替品を好む消費者の増加に対応するため、乳製品代替品はますます多くの食品・飲料製品に使用されるようになってきています。



乳製品代替物の世界市場セグメント
大豆セグメントは2020年から30年にかけて最も高いCAGRで成長する
乳製品代替品の世界市場は、供給源別に大豆、アーモンド、ココナッツ、米、オーツ麦、その他に区分されます。2020年には大豆セグメントが最大の市場シェアを獲得。他の乳製品代替品と比較して栄養素やタンパク質が豊富な豆乳は、予測期間中、同セグメントを牽引することが期待されます。豆乳はアジア太平洋地域で何世紀にもわたって使用されており、さまざまなレシピに使用されているため、予測期間中も製品需要は安定的に推移すると予想されます。豆乳は、減量や血中コレステロール値の低減に役立てられています。また、閉経後のさまざまな問題のリスク軽減や、心臓血管の健康増進にも役立つため、一般的なサプリメントとして利用されています。

ハイパーマーケット・スーパーマーケット部門は2020〜30年に最も高いCAGRで成長へ
乳製品代替品の世界市場は、流通チャネル別に、コンビニエンスストア、ハイパーマーケット&スーパーマーケット、Eコマースプラットフォーム、その他に分類されます。2020年はハイパーマーケット&スーパーマーケット分野が最大の市場シェアを獲得。スーパーマーケットとハイパーマーケットは、通常、一つ屋根の下で様々な小売製品カテゴリーを提供する巨大小売店です。ハイパーマーケットとスーパーマーケットがこの市場で人気を博している主な理由は、入手できる商品の種類が豊富であることと、顧客にとってリアルタイムでブランドを比較できる利便性があるからである。消費者に開かれた存在であるために、スーパーマーケットは通常、住宅地の近くに立地している。しかし、住宅地の近くでは土地が不足しているため、スーパーマーケットやハイパーマーケットチェーンの大半は郊外に進出している。

2020年から30年にかけて、ミルクセグメントが最も高いCAGRで成長する見込み
世界の乳製品代替品市場は、製品別に牛乳、ヨーグルト、アイスクリーム、チーズ、クリーマー、その他に分けられます。予測期間中は、ミルクセグメントが最も速いペースで拡大すると予測されます。欧州では、高齢者人口の増加により、牛乳ベースの乳製品代替品が好まれるようになっています。特に乳がん経験者の間で豆乳に対する健康不安が高まっており、市場成長の足かせとなることが予想されます。今後8年間は、低カロリー食品への需要の高まりと、植物由来の栄養財の人気の高まりが相まって、欧州における同商品の需要を押し上げると予想されます。

市場ダイナミクス
ドライバー
乳糖不耐症と健康意識の高まり
乳糖不耐症や乳製品アレルギーを持つ消費者の増加により、代替乳製品への需要が加速しています。牛乳やアイスクリーム、チーズ、ヨーグルトなどの乳製品には、主な炭水化物である乳糖が含まれています。乳糖不耐症は、腹部不快感、下痢、吐き気、胃部膨満感、鼓腸、便秘などの症状があります。消費者の健康的な食生活への意識が高まるにつれ、こうしたアレルギーの増加が乳製品代替品の消費を促しています。その結果、牛乳、アイスクリーム、クリーマー、チーズなどの植物由来の非乳製品など、さまざまな乳製品代替品に対する需要が消費者の間で高まっています。

市場の嗜好と有機食品に対する需要の増加
有機食品と飲料は乳製品代替品市場全体を変革する可能性を秘めています。有機食品の摂取がもたらす実際的な健康上のメリットに対する理解が深まったため、市場の嗜好はより健康的な食品と飲料へと移行しつつある。クリーンラベルの食品や飲料は世界中で消費者の関心を集め、有機食材への需要が高まっている。中国やインドなどの発展途上国では、予測期間中に供給側からの有機食品原料の需要が大幅に増加することが予想される。

抑制要因
木の実やアーモンドなどの植物由来の原料に関連するアレルギー

代替乳製品の製造に使用される植物由来の原料に関連するアレルギーは、市場の成長を制限する主要な要因の1つです。大豆は栄養価が高いにもかかわらず、大豆に含まれる抗栄養成分の存在がアレルギーを引き起こす可能性があります。大豆に含まれる無害なタンパク質を人間の免疫システムが有害と誤認し、それに対抗するために抗体が作られ、大豆アレルギーを引き起こすのです。また、アーモンドなどの木の実もアレルギーを起こしやすい食品です。そのため、アーモンドミルクや乳製品以外のアーモンド製品など、アーモンドを使った製品を避けなければならない。

乳製品代替品の世界市場主要なプレーヤー
オーガニック・バレー

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

ブルーダイヤモンド・グロワーズ
株式会社サンオプタ
アースオウンフードInc.
リビングハーベストフーズ株式会社
キッコーマン株式会社
リーベルキッチン
パノスブランズLLC
ホワイトウェーブ・フーズ・カンパニー
その他の著名なプレーヤー
世界の乳製品代替品地域別
世界の乳製品代替品市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカを含みます。2020年には、アジア太平洋地域の世界の乳製品代替品が最大の市場シェアを占めました。アジア太平洋地域では、インド、中国、日本などの発展途上国の人口が増加し、可処分所得が上昇するにつれて、この商品の需要が増加すると予想されます。乳糖不耐症の症例が増加し、乳製品に使用される有害な添加物に対する健康上の懸念が高まっていることから、豆乳、アーモンドミルク、ライスミルクなどの非乳製品代替品の需要が高まると予想されます。



世界の乳製品代替品市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の他の地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
乳製品代替品の世界市場に関する分析も含まれています。
乳製品代替品の市場セグメント
供給元別
大豆
アーモンド
ココナッツ

オーツ麦
その他
流通経路別
コンビニエンスストア
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
Eコマースプラットフォーム
その他
製品別
牛乳
ヨーグルト
アイスクリーム
チーズ
クリーマー
その他
乳製品代替品の市場動向
乳製品代替品の市場規模
供給と需要
現在の動向/問題点/課題
市場競争と参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Dairy Alternatives Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Dairy Alternatives Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Dairy Alternatives Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Dairy Alternatives Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Source: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Soy, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Almonds, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Coconut, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Rice, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Oats, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Distribution Channel : Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Convenience stores, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. E-commerce platforms, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Other, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Yoghurt, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Ice cream, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Cheese, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.5. Creamer, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.6. Other, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Organic Valley
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Blue Diamond Growers
3. SunOpta Inc.
4. Earth’s Own Food Inc.
5. Living Harvest Foods Inc.
6. Kikkoman Corporation
7. Rebel Kitchen
8. Panos Brands LLC
9. WhiteWave Foods Company
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[174+ Pages Research Report] Global Dairy Alternatives Market to surpass USD 54.73 billion by 2030 from USD 24.65 billion in 2020 at a CAGR of 12.7 % in the coming years, i.e., 2021-30. Because of the shift in consumer eating habits and diet trends, the industry is gaining traction and experiencing high demand.

Product Overview
Dairy substitutes are foods and drinks that can be used in place of dairy. These plant-based foods and drinks are thought to be a healthier alternative to dairy. Soy milk, rice milk, and almond milk are some of the most common dairy alternatives around the world. Due to the availability of a variety of important vitamins and minerals, dairy alternatives are considered safe. They're also low in fat and cholesterol, and lactose-free. Dairy Alternatives have gained a lot of traction in both the mature and emerging markets. This is due to an increase in the number of people who are allergic to dairy. Furthermore, rising health consciousness and disposable income have aided the growth of the dairy alternatives sector.

Market Highlights
Global Dairy Alternatives Market is expected to project a notable CAGR of 12.7% in 2030.
Over the forecast period, rising milk allergies and lactose intolerance cases are expected to fuel demand for dairy alternatives even further. As a result, dairy substitutes are being used in an increasing number of food and beverage products to cater to the growing number of consumers who prefer plant-based and other dairy alternatives.



Global Dairy Alternatives Market: Segments
Soy segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Dairy Alternatives Market is segmented by source into soy, almond, coconut, rice, oats, and others. Soy segment held the largest market share in the year 2020. Soy milk, which is high in nutrients and protein relative to other dairy alternatives, is expected to drive the segment over the forecast era. Soy milk has been used in the Asia Pacific region for centuries and is used in a variety of recipes, which is expected to keep product demand steady over the forecast period. It's used to help people lose weight and lower their blood cholesterol levels. It also helps to reduce the risk of a variety of postmenopausal problems, as well as improve cardiovascular health, making it a common supplement.

Hypermarkets & supermarkets segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Dairy Alternatives Market is segmented by distribution channel into convenience stores, hypermarkets & supermarkets, e-commerce platforms, and others. Hypermarkets & supermarkets segment held the largest market share in the year 2020. Supermarkets and hypermarkets are massive retail stores that typically deliver a variety of retail product categories under one roof. The wide variety of products available and the convenience of real-time brand comparison for customers are the primary reasons for hypermarkets and supermarkets' popularity in this market. In order to be open to consumers, supermarkets are normally situated near a residential area. However, due to a lack of land near residential areas, the majority of supermarket and hypermarket chains are expanding outside of the city.

Milk segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Dairy Alternatives Market is divided by-products into milk, yogurt, ice cream, cheese, creamer, and others. Over the forecast period, the milk segment is projected to expand at the fastest pace. In Europe, the growing elderly population has resulted in a preference for milk-based dairy alternatives. Growing health concerns about soymilk, especially among breast cancer survivors, are expected to stifle market growth. Over the next eight years, increasing demand for low-calorie foods, combined with the growing popularity of plant-based nutritional goods, is expected to boost demand for the commodity in Europe.

Market Dynamics
Drivers
Lactose Intolerance and Growing Health Awareness
The demand for dairy alternatives has accelerated due to the growing number of lactose-intolerant and dairy-allergic consumers. Milk and other dairy foods such as ice cream, cheese, and yogurt contain lactose, which is the main carbohydrate. Abdominal discomfort, diarrhea, nausea, stomach distension, flatulence, and constipation are some of the signs of lactose intolerance. As consumers become more conscious of healthy eating habits, the rising number of these allergies encourages the consumption of dairy alternatives. As a result, demand for a variety of dairy alternatives, such as plant-based non-dairy products like milk, ice creams, creamers, and cheese, is increasing among the consumers.

Market Tastes and Increased Demand for Organic Foods
Organic foods and beverages have the potential to transform the dairy alternatives market as a whole. Market tastes are shifting toward healthier foods and drinks, owing to increased understanding of the practical health benefits of organic food intake. Clean-label foods and drinks have piqued consumer interest around the world, increasing in demand for organic ingredients. Developing countries such as China and India are expected to see a significant increase in demand for organic food ingredients from the supply side during the forecast period.

Restraint
Allergies associated with Plant-Based Sources Such as Tree Nuts and Almonds

Allergies associated with the plant-based sources used to produce substitute dairy products are one of the major factors limiting the market's growth. Despite the high nutritional value of soybeans, the presence of anti-nutritional components in soy can cause allergies. When the human immune system misinterprets the harmless proteins found in soy as harmful, antibodies are produced to combat them, resulting in a soy allergy. Tree nuts, such as almonds, are another product that causes allergies. As a result, these individuals must avoid almond-based products like almond milk and other non-dairy almond products.

Global Dairy Alternatives Market: Key Players
Organic Valley

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Blue Diamond Growers
SunOpta Inc.
Earth’s Own Food Inc.
Living Harvest Foods Inc.
Kikkoman Corporation
Rebel Kitchen
Panos Brands LLC
WhiteWave Foods Company
Other Prominent Players
Global Dairy Alternatives: Regions
Global Dairy Alternatives market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. Global Dairy Alternatives in Asia Pacific held the largest market share in the year 2020. The Asia Pacific region's demand for the commodity is expected to increase as the population of developing countries such as India, China, and Japan grows and disposable incomes rise. Increased cases of lactose intolerance, combined with increasing health concerns about harmful additives used in dairy products, are expected to drive demand for non-dairy alternatives such as soy milk, almond milk, rice milk, and other dairy substitutes.



Global Dairy Alternatives Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Dairy Alternatives Market report also contains analysis on:
Dairy Alternatives Market Segments:
By Source
Soy
Almond
Coconut
Rice
Oats
Others
By Distribution Channel
Convenience stores
Hypermarkets & supermarkets
E-commerce platforms
Other
By Product
Milk
Yogurt
Ice Cream
Cheese
Creamer
Others
Dairy Alternatives Market Dynamics
Dairy Alternatives Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Dairy Alternatives Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Dairy Alternatives Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Dairy Alternatives Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Dairy Alternatives Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Source: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Soy, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Almonds, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Coconut, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Rice, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Oats, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Distribution Channel : Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Convenience stores, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. E-commerce platforms, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Other, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Yoghurt, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Ice cream, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Cheese, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.5. Creamer, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.6. Other, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Organic Valley
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Blue Diamond Growers
3. SunOpta Inc.
4. Earth’s Own Food Inc.
5. Living Harvest Foods Inc.
6. Kikkoman Corporation
7. Rebel Kitchen
8. Panos Brands LLC
9. WhiteWave Foods Company
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/09/20 10:26

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