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On-the-Go Breakfast Products市場。セグメント化されています。種類別(ベーカリー製品、フルーツ・野菜系製品、シリアル系製品、乳製品、飲料、肉・鶏肉)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンラインショップ)、地域別 - 市場規模・シェア・トレンドのグローバル分析 2019-2021年と2031年までの予測


On-the-Go Breakfast Products Market: Segmented: By Type (Bakery Products, Fruit & Vegetable-based Products, Cereal-based Products, Dairy Products, Beverages, Meat & Poultry), By Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online Retail), And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2019–2021 And Forecasts To 2031

[170 + ページ調査レポート】 外出先での朝食製品市場は、2021年の14億米ドルから2031年には21億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から2031年にかけてCAGR4.2%で推移する見込みです。 製品概要 持ち... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年6月26日 US$4,950
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サマリー

[170 + ページ調査レポート】 外出先での朝食製品市場は、2021年の14億米ドルから2031年には21億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から2031年にかけてCAGR4.2%で推移する見込みです。

製品概要
持ち帰り可能な朝食製品は、調理する必要がなく、すぐに食べることができる食品である。サンドイッチやハンバーガー、卵料理、ベーカリー製品、ソーセージやサラミ、飲料、ブレックファストバー、シリアルミールなどがこの領域に含まれる。持ち運びに便利で栄養価の高い朝食は、ヘルシーな野菜や脂肪、食物繊維、果物などを含み、一日中満足感と活力を与えてくれます。このような朝食は、仕事が忙しく、料理をする時間がない人に最適です。

市場の特徴
外出先での朝食製品市場は、2031年までに4.2%のCAGRが予測されています。

都市部の人々の間で西洋の食文化や食生活が広まりつつあるため、持ち運び可能な朝食用製品の需要が高まっています。また、外出先で食べる朝食は、1日を通して急性栄養素を摂取できるため、体重維持に役立ちます。さらに、すぐに食べられるアイテムの生産における技術開発が、調査期間中に持ち帰り可能な朝食用製品の市場を押し上げると予想されます。

持ち帰り可能な朝食製品の世界市場。セグメント
シリアルベースの製品セグメントは、2021年から31年の間に最も高いCAGRで成長すると予測される

On-the-Go Breakfast Productsの世界市場は、タイプ別に、ベーカリー製品、果物・野菜ベース製品、シリアルベース製品、乳製品、飲料、肉・鶏肉に細分化されています。この地域では健康的な朝食の傾向が拡大しているため、北米や欧州の先進市場では、持ち運び可能な朝食用シリアルやシリアルバーなどのシリアル系アイテムが一般的になっています。発展途上国での西洋式食生活の普及により、朝食用クッキー、サンドイッチ、ベーグル、ハンバーガーなどのベーカリー製品が人気を博しています。

スーパーマーケットとハイパーマーケット部門は、2021年から31年の間に最も高いCAGRで成長すると予想される

持ち帰り用朝食製品の世界市場は、流通チャネルに基づいて、スーパーマーケットおよびハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン小売に分類されます。スーパーマーケットとハイパーマーケットは、幅広い品揃えを持ち、一つ屋根の下で買い物ができるという利便性から、急成長が見込まれています。このような店舗では、商品が特定の通路に割り当てられ、顧客は幅広い選択肢を持つことができます。これらの量販店では、割引や特典で顧客を惹きつけることで、販売実績も伸びていくと思われます。

マーケットダイナミクス
ドライバー
パッケージングされた食品を好む傾向とともに、革新的なパッケージングの採用が進む。

オンザゴーブレックファスト食品分野の台頭は、パッケージング技術の向上と先進国全体でのパッケージ食品消費への大きな傾向によって促進されています。メーカーは、さまざまな技術技術のおかげで、温めて食べる食事や迅速な食事のオプションという形で、消費者に便利さを提供するよう生産することを奨励されている。その結果、すぐに食べられるものの生産における技術的進歩が、予測期間中に持ち帰り可能な朝食製品市場を押し上げると予想されます。

ライフスタイルの変化が包装食品に要求するもの

労働時間、移動時間、毎日の家事時間など、人々のライフスタイルの変化に伴い、簡便な食品、またはパッケージされた食品への需要が高まっています。また、単身世帯や社会人、学生の間では、スーパーマーケットやコンビニエンスストアで手軽に購入できるオン・ザ・ゴー形式の朝食を採用する人が増えており、オン・ザ・ゴー形式の朝食アイテムの市場拡大が見込まれています。

抑制要因
On-the-Go Breakfast Productsに関連する高いコスト

主に発展途上国における持ち帰り用朝食製品のネットワーク流通が弱いため、持ち帰り用朝食製品の業界成長が制限されると予測されます。また、従来の朝食製品と比べて比較的高価であるため、持ち帰り用朝食製品の業界成長を抑制すると予測されるもう一つの重要な要因は、その品目の豊富さです。

持ち帰り用朝食製品の世界市場。主要なプレーヤー
ケロッグ株式会社
会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発, 地域的存在感, SWOT分析

General Mills Inc.
ライシオPLC
バグリーズ・インディア・リミテッド(Bagrry's India Ltd.
サニタリウム
クエーカーオーツ社
ウィータビックス社
ネスレS.A.
モマフーズ
アンクル・トビ-ズ
その他の有力企業
On-the-go Breakfast Productsの世界市場。地域別
持ち運び可能な朝食製品の世界市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。北米、中南米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカの5つの地域です。北米は、人々の忙しいワークスケジュールと混沌としたライフスタイルのために、急速に成長すると予測されています。この地域では、ヘルシーな間食のトレンドが拡大しているため、外出先でも摂取できるヘルシーな朝食の代用品が高い需要を誇っています。健康的で便利な朝食の選択肢に対する需要の高まりに対応するため、生産者は新しいアイテムを投入しています。

COVID-19による外出先での朝食製品市場への影響
北米、南米、欧州、アジア太平洋、中東、アフリカなどの主要地域で複数の工場や施設が一時的に閉鎖されたことにより、世界のサプライチェーンに深刻な影響を与え、製造、各種アイテムの販売、納期などに影響を及ぼしました。さらに、複数の企業が、商品の納入が延期され、今後の販売に影響が出る可能性があることをすでに表明しています。

On-the-go Breakfast Productsの世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。

北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、メキシコ、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-アルゼンチン、コロンビア、ブラジル、その他の中南米地域
ヨーロッパ市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、ロシア、その他のヨーロッパ地域
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、東南アジア、アジア太平洋地域のその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - UAE、サウジアラビア、南アフリカ、中東・アフリカのその他地域
持ち運び可能な朝食製品の世界市場に関する分析も掲載しています。
持ち運び可能な朝食製品の市場セグメント。

タイプ別
ベーカリー製品
フルーツ&ベジタブルベース製品
シリアルベース製品
乳製品
飲料
肉類・家禽類
流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
オンラインショップ
On-the-Go Breakfast Productsの市場ダイナミクス
On-the-Go Breakfast製品の市場規模
需要と供給
現在の動向/課題/問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
On-the-Go Breakfast Products市場のレポート範囲とセグメンテーション
レポート属性の詳細
2021年の市場規模値 14億米ドル
2031年の収益予測 21億米ドル
2021年〜2031年の成長率CAGRは4.2%。
推計の基準年 2020年
定量的単位 2021年から2031年までの売上高(百万米ドル)およびCAGR
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント タイプ、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東&アフリカ(MEA)
主要企業のプロファイル ケロッグ社、ゼネラルミルズ社、ライシオPLC、バグリーズインディア社、サニタリウム社、クエーカーオーツ社、ウィータビックス社、ネスレ社、モマフーズ、アンクルトビーズ、その他有力企業など。


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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global On The Go Breakfast Products Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global On The Go Breakfast Products Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global On The Go Breakfast Products Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2031F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12. Global On The Go Breakfast Products Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:( United States, Mexico, and Canada), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.2. Latin America: (Argentina, Columbia, Brazil, and Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.3. Europe: (United Kingdom, France, Germany, Italy, Russia, and Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.4. Asia-Pacific: (India, China, South Korea, Japan, Southeast Asia, and Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.5. Middle East and Africa: (UAE, Saudi Arabia, South Africa, and Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2. By Type: Market Share (2020-2031F)
12.2.1. Bakery Products, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.2. Fruit & Vegetable-based Products, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%)
12.2.3. Cereal-based Products, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.4. Dairy Products, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.5. Beverages, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.6. Meat & Poultry, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3. By Distribution Channel: Market Share (2020-2031F)
12.3.1. Supermarkets and Hypermarkets, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.2. Convenience Stores, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.3. Specialty Stores, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.4. Online Retail, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
13. Company Profile
13.1. Kellogg Co.
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Company Total Revenue (Financials)
13.1.3. Market Potential
13.1.4. Global Presence
13.1.5. Key Performance Indicators
13.1.6. SWOT Analysis
13.1.7. Product Launch
13.2. General Mills Inc.
13.3. Raisio PLC
13.4. Bagrry's India Ltd.
13.5. Sanitarium
13.6. Quaker Oats Company
13.7. Weetabix Ltd.
13.8. Nestle S.A.
13.9. Moma Foods
13.10. Uncle Toby's
13.11. Other Prominent Players

14. Consultant Recommendation
**The above given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[ 170 + Pages Research Report ] On-the-Go Breakfast Products Market to surpass USD 2.1 billion by 2031 from USD 1.4 billion in 2021 at a CAGR of 4.2% in the coming years, i.e., 2021-2031.

Product Overview
On-the-go breakfast products are foods that don't need to be cooked and can be consumed right away. Sandwiches and burgers, egg meals, bakery products, sausages and salamis, beverages, breakfast bars, and cereal meals are all included in this area. On-the-go breakfast products are nutrient-dense and convenient, containing healthy vegetables, fats, fiber, and fruits to keep you satisfied and invigorated throughout the day. These kinds of breakfasts are perfect for people who have a busy work schedule and don't have time to cook.

Market Highlights
On-the-Go Breakfast Products Market is expected to project a notable CAGR of 4.2% by 2031

Owing to the rising western culinary culture and diet among the urban population, on-the-go breakfast goods are in high demand. Breakfast On-the-Go also helps weight maintenance by offering acute nutrients to the individual throughout the day. Furthermore, technological developments in the production of ready-to-eat items are expected to boost the market for on-the-go breakfast products over the research period.

Global On-the-go Breakfast Products Market: Segments
The cereal-based Products segment is expected to grow with the highest CAGR during 2021-31

Based on Type, the global On-the-Go Breakfast Products Market is fragmented into Bakery Products, Fruit & Vegetable-based Products, Cereal-based Products, Dairy Products, Beverages, and Meat & Poultry. Due to the expanding trend of healthy breakfast in the region, cereal-based items such as on-the-go breakfast cereals and cereal bars have become common in developed markets in North America and Europe. Due to the increased adoption of western diets in developing economies, bakery products such as breakfast cookies, sandwiches, bagels, and burgers are gaining appeal.

The supermarkets and Hypermarkets segment is expected to grow with the highest CAGR during 2021-31

Global On-the-go Breakfast Products Market is classified based on Distribution Channel into Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, and Online Retail. Supermarkets and hypermarkets are expected to grow rapidly due to the broad range of products available and the convenience of making purchases all under one roof. In such stores, products are assigned to specific aisles, giving customers a wide range of choices. These mass merchandisers' discounts and offers to attract customers are likely to increase their sales performance as well.

Market Dynamics
Drivers
Higher adoption of innovative packaging along with inclination towards a preference for packaged foods

The rise of the on-the-go-breakfast food sector is being fueled by rising packaging technologies and a significant trend toward packaged food consumption throughout industrialized countries. Manufacturers are being encouraged to produce and give convenience to consumers in the form of heat-and-eat meals or rapid meal options thanks to a variety of technological technology. As a result, technological advancements in the production of ready-to-eat items are expected to boost the market for on-the-go breakfast products over the forecast period.

Changes in Lifestyle are demanding Packaged Foods

Demand for easy or packaged food is increasing as people's lifestyles change in terms of working hours, transportation time, and daily chore time. Furthermore, an increasing number of single-person homes, working professionals, and students are adopting on-the-go breakfast, which is readily available in supermarkets and convenience stores, which is likely to fuel market expansion for on-the-go breakfast items.

Restraint
High costs associated with the On-the-Go Breakfast Products

Weak network distribution of on-the-go breakfast products mainly in developing countries is projected to limit the industry growth of on-the-go breakfast products. Another key factor that is predicted to restrain the industry growth of on-the-go breakfast products is richness as these items are comparatively costly compared to traditional breakfast products.

Global On-the-go Breakfast Products Market: Key Players
Kellogg Co.
Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

General Mills Inc.
Raisio PLC
Bagrry's India Ltd.
Sanitarium
Quaker Oats Company
Weetabix Ltd.
Nestle S.A.
Moma Foods
Uncle Toby's
Other Prominent Players
Global On-the-go Breakfast Products Market: Regions
Global On-the-go Breakfast Products Market is segmented based on regional analysis into five major regions: North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. Owing to people's busy work schedules and chaotic lifestyles, North America is predicted to rise rapidly. Healthy breakfast alternatives that can be taken on the go are in high demand in the region, thanks to an expanding trend of healthy snacking. To accommodate the increased demand for healthy, convenient breakfast options, producers are introducing new items.

Impact of COVID-19 on On-the-Go Breakfast Products Market
The temporary closure of several factories and facilities in major regions like North America, South America, Europe, Asia Pacific, the Middle East, and Africa had a serious impact on the global supply chain, impacting manufacturing, sales of various items, and delivery schedules. In addition to this, multiple companies have already stated that deliveries of goods may be deferred and that the future sales of their products may get affected.

Global On-the-go Breakfast Products Market is further segmented by region into:

North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States, Mexico, and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Argentina, Columbia, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Russia, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Southeast Asia, and Rest of Asia Pacific
the Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – UAE, Saudi Arabia, South Africa, and Rest of the Middle East and Africa
Global On-the-go Breakfast Products Market report also contains analysis on:
On-the-Go Breakfast Products Market Segments:

By Type
Bakery Products
Fruit & Vegetable-based Products
Cereal-based Products
Dairy Products
Beverages
Meat & Poultry
By Distribution Channel
Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Specialty Stores
Online Retail
On-the-Go Breakfast Products Market Dynamics
On-the-Go Breakfast Products Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
On-the-Go Breakfast Products Market Report Scope and Segmentation
Report Attribute Details
The market size value in 2021 USD 1.4 billion
The revenue forecast in 2031 USD 2.1 billion
Growth Rate CAGR of 4.2% from 2021 to 2031
The base year for estimation 2020
Quantitative units Revenue in USD million and CAGR from 2021 to 2031
Report coverage Revenue forecast, company ranking, competitive landscape, growth factors, and trends
Segments covered Type, Distribution Channel, and Region
Regional scope North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East & Africa (MEA)
Key companies profiled Kellogg Co., General Mills Inc., Raisio PLC, Bagrry's India Ltd., Sanitarium, Quaker Oats Company, Weetabix Ltd., Nestle S.A., Moma Foods, Uncle Toby's, and Other Prominent Players.



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global On The Go Breakfast Products Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global On The Go Breakfast Products Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global On The Go Breakfast Products Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2031F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12. Global On The Go Breakfast Products Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:( United States, Mexico, and Canada), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.2. Latin America: (Argentina, Columbia, Brazil, and Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.3. Europe: (United Kingdom, France, Germany, Italy, Russia, and Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.4. Asia-Pacific: (India, China, South Korea, Japan, Southeast Asia, and Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.5. Middle East and Africa: (UAE, Saudi Arabia, South Africa, and Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2. By Type: Market Share (2020-2031F)
12.2.1. Bakery Products, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.2. Fruit & Vegetable-based Products, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%)
12.2.3. Cereal-based Products, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.4. Dairy Products, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.5. Beverages, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.6. Meat & Poultry, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3. By Distribution Channel: Market Share (2020-2031F)
12.3.1. Supermarkets and Hypermarkets, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.2. Convenience Stores, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.3. Specialty Stores, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.4. Online Retail, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
13. Company Profile
13.1. Kellogg Co.
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Company Total Revenue (Financials)
13.1.3. Market Potential
13.1.4. Global Presence
13.1.5. Key Performance Indicators
13.1.6. SWOT Analysis
13.1.7. Product Launch
13.2. General Mills Inc.
13.3. Raisio PLC
13.4. Bagrry's India Ltd.
13.5. Sanitarium
13.6. Quaker Oats Company
13.7. Weetabix Ltd.
13.8. Nestle S.A.
13.9. Moma Foods
13.10. Uncle Toby's
13.11. Other Prominent Players

14. Consultant Recommendation
**The above given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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