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米国オーガニック食品市場、製品タイプ別(オーガニック果物・野菜、オーガニック肉・鶏肉・乳製品、オーガニック加工食品、オーガニック飲料、オーガニックパン・ベーカリー、その他(スパイス、豆類、穀物・食品など)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、食品スーパー、Eコマース、その他(個人商店、直販))、地域別、上位10州、競合予測・機会、2026年


United States Organic Food Market, By Product Type (Organic Fruits & Vegetables, Organic Meat, Poultry & Dairy, Organic Processed Food, Organic Beverages, Organic Bread & Bakery, Others (Spices, Pulses, Cereals & Food Grains etc.)), By Distribution Channel (Hypermarket/Supermarket, Specialty Stores, Grocery Stores, E-Commerce, Others (Independent Stores, Direct Selling)), By Region, By Top 10 States, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国のオーガニック食品市場は、2020年に592.8億米ドルとなり、予測期間である2022~2026年にはさらにCAGR13.83%で成長し、2026Fには125.5億米ドルの市場規模になると予測されています。市場成長の要因としては... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年2月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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79 英語

 

サマリー

米国のオーガニック食品市場は、2020年に592.8億米ドルとなり、予測期間である2022~2026年にはさらにCAGR13.83%で成長し、2026Fには125.5億米ドルの市場規模になると予測されています。市場成長の要因としては、より健康的でハーブを使った代替食品への需要の高まりや、食品摂取量、化学物質が注入された食品素材、サプリメントに関心を持つ人口の急激な増加が挙げられます。また、農薬や肥料などの化学物質を食品栽培に過度に使用することによる弊害に対する意識の高まりも、米国の有機食品市場の成長を後押ししています。フィットネスや健康への関心が高まり、食品やサプリメントが消費されるようになったことも、市場の成長を後押ししています。肥満、糖尿病、高コレステロール問題、高血圧などの生活習慣病の事例が増加していることも、今後5年間の米国有機食品市場の成長を実質的に後押ししています。また、人口の可処分所得の増加、認定有機農場の急増は、さらに米国の有機食品市場の成長を支援しています。また、環境安全性に対する懸念が高まっていることも、大きな成長要因の一つです。厳格な有機栽培基準により、土壌、水、大気に対する農法の影響が抑制されるため、環境面でのメリットがあり、予測期間において米国の有機食品市場の成長を後押ししています。
米国の有機食品市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域分布、上位10州、競争環境に基づいてセグメント化されています。製品タイプに基づいて、市場はさらに有機果物&野菜、有機肉、鶏肉&乳製品、有機加工食品、有機飲料、有機パン&ベーカリー、スパイス、豆類、穀物&食品穀物などのその他に二分化されています。有機野菜・果物分野は、健康志向の消費者からの需要が高まっていることから、最大の市場シェアを占め、予測期間中も優位性を保つと予想されます。また、農薬や化学肥料を使用しない有機野菜や果物の栽培が増加していることも、今後5年間の米国有機食品市場の成長を後押ししています。
米国の有機食品市場で事業を展開している主な企業は、Sprouts Farmers Market, Inc.、Danone North America、General Mills, Inc.、The Hain Celestial Group, Inc.、Organic Valley、その他です。米国の有機食品市場で競争力を維持するために、企業は継続的に国の消費者基盤の大部分をキャプチャするために、マーケティング戦略を変更し、技術をアップグレードし、流通チャネルを変更しています。Sprouts Farmers Market, Inc.という会社は、より収益性の高い差別化された価値提案を促進するためにマーケティング戦略を変更し、会社の急成長を支援しました。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2016年~2019年
基準年:2020年
予測年: 2021E
予測期間:2022F-2026F
調査の目的
- 2016年から2020年までのアメリカ合衆国有機食品市場の市場規模における歴史的成長を分析すること。
- 2021年から2026年までのアメリカ合衆国有機食品市場の市場規模および2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 製品タイプ、流通チャネル、地域、上位10州、企業に基づいて、アメリカ合衆国の有機食品市場を定義、分類、予測する。
- 南、西、北東、中西の4地域に基づいて、詳細な市場区分と市場規模を精査・予測する。
- 米国の有機食品市場における事業拡大、革新的な製品の発売、政府政策や投資、新規参入などの競争展開を検証する。
- 米国の有機食品市場で事業展開している主要企業を戦略的にプロファイルする。
TechSci Researchは、この調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まずTechSci Researchは、米国内の主要な有機食品企業のリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査を実施しました。インタビューを行いながら、企業の担当者に主要製品、製品の価格、競合他社について質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかった企業も含めることができました。TechSci Researchは、全国の主要な有機食品会社の製品タイプ、流通チャネル、上位10州、地域の存在感を分析した。

TechSci Researchは、製品タイプ、流通チャネルに関するメーカーのバリューシェアデータを記録し、将来の予測を行うトップダウンアプローチにより、米国の有機食品市場規模を算出した。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、各メーカーの過去の販売データの分析を通じて外部で検証し、全体の市場規模を算出しました。企業の年次報告書、世界銀行、国際貿易センター、米国国勢調査局、プレスリリース、業界誌、業界レポート、ニュースデイリー、信頼できる有料データベース、独自データベースなど、さまざまな二次資料もTechSci Researchでは調査しています。

主なターゲットオーディエンス
- 有機食品企業/輸入業者、サプライヤー、流通業者、その他の関係者。
- 有機食品に関連する業界団体、組織、フォーラム、アライアンス
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、有機食品企業、流通業者、販売業者、政策立案者などの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供する上で有用である。また、本調査は、今後数年間にどの市場セグメントをターゲットとすべきかを決定し、投資を戦略化し、市場の成長に資本投下する際にも有用であろう。
レポートの範囲
本レポートでは、米国の有機食品市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 米国の有機食品市場:製品タイプ別
o 有機果物・野菜
o オーガニック肉、家禽、乳製品
o オーガニック加工食品
オーガニック飲料
o オーガニックパン&ベーカリー
o その他
- 米国のオーガニック食品市場:流通チャネル別
o ハイパーマーケット/スーパーマーケット
o 専門店
o 食料品店
o Eコマース
o その他
- 米国のオーガニック食品市場(地域別
o 南部
西
o 北東部
o 中西部
競合他社の状況
企業のプロフィールをご紹介します。米国の有機食品市場で事業を展開している主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です。
チャネルパートナー分析
- 米国の全主要地域における販売店・代理店の詳細リスト。
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Organic Food Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer Post Purchase
6. United States Organic Food Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Organic Fruits & Vegetables; Organic Meat, Poultry & Dairy; Organic Processed Food; Organic Beverages; Organic Bread & Bakery; and Others {Spices, Pulses, Cereals & Food Grains etc.})
6.2.2. By Distribution Channel (Hypermarket/Supermarket, Specialty Stores, Grocery Stores, E-Commerce & Others {Independent Stores, Direct Selling})
6.2.3. By Region
6.2.4. By Top 10 States
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. United States Organic Fruits & Vegetables Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
8. United States Organic Meat, Poultry, & Dairy Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
9. United States Organic Processed Food Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
10. United States Organic Beverages Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. United States Organic Bread & Bakery Food Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Developments
14. Policy & Regulatory Landscape
15. United States Economic Profile
16. Competitive Landscape
16.1. Sprouts Farmers Market, Inc.
16.2. General Mills, Inc.
16.3. Danone North America Public Benefit Corporation (Danone North America)
16.4. The Hain Celestial Group, inc.
16.5. Organic Valley
16.6. Amy's Kitchen, Inc.
16.7. Aurora Organic Dairy
16.8. Sun-Maid Company (Plum Organics)
16.9. Eden Foods, Inc.
16.10. Clif Bar & Company
17. Strategic Recommendations

 

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Summary

United States organic food market valued at USD59.28 billion in 2020 and is expected to further grow with a CAGR of 13.83% in the forecast years 2022-2026, to achieve a market value of USD125.65 billion by 2026F. The factors contributing to the growth of the market include growing demand for healthier and herbal alternatives of food items and rapidly growing population that is concerned about their food intake, chemical infused food material, and supplements. Also, growing awareness about harmful effects of excessive usage of chemicals like pesticides, and fertilizers for food cultivation is supporting the growth of the United States organic food market. Increasing focus on fitness, and health and consumption of food and supplements is also driving market growth. Increasing instances of lifestyle related diseases like obesity, diabetes, high-cholesterol issues, high blood-pressure are also substantiating the growth of the United States organic food market in the future five years. Moreover, rising disposable income among the population, surging count of certified organic farms, are further aiding the growth of the United States organic food market. Growing concerns over environmental safety is also one of the major growth factors. Strict organic cultivation standards, ensure the impact of agricultural practices on soil, water, and air and thus provides environmental advantages and thus drives the growth of the United States organic food market in the forecast period.
United States organic food market segmentation is based on product type, distribution channel, regional distribution, top 10 states, and competitive landscape. Based on product type, the market is further bifurcated into organic fruits & vegetables, organic meat, poultry & dairy, organic processed food, organic beverages, organic bread & bakery, others like spices, pulses, cereals & food grains, etc. Organic fruits & vegetables segment holds the largest market share and is expected to remain dominant in the forecast period as well owing to the increasing demand from the health-conscious consumers. Increased cultivation of organic fruits and vegetables without the use of chemically infused pesticides, and fertilizers is also supporting the growth of the United States organic food market in the future five years.
Some of the major players operating in the United States organic food market are Sprouts Farmers Market, Inc., Danone North America, General Mills, Inc., The Hain Celestial Group, Inc., Organic Valley and Others. To remain competitive in the Unites States organic food market companies are continuously changing distribution channel, upgrading technology, changing marketing strategy to capture majority of the consumer base in the country. The company named Sprouts Farmers Market, Inc. has changed its marketing strategy to promote its differentiated value propositions which is more profitable and helped the company to grow faster.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F-2026F
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of United States organic food market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of United States organic food market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To define, classify and forecast the United States organic food market based on product type, distribution channel, region, top 10 states, and company.
• To scrutinize the detailed market segmentation and forecast the market size based on four regions, namely – South, West, Northeast, and Midwest.
• To examine competitive developments such as expansions, innovative product launches, government policy and investments and new entrants in the United States organic food market.
• To strategically profile leading players operating in the United States organic food market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of leading organic food companies across the United States. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the company personnel were also enquired about their key products, prices of products and competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the companies which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the product type, distribution channel, top 10 states and regional presence of all major organic food companies across the country.

TechSci Research calculated the United States organic food market size using a top-down approach, where manufacturers’ value share data for product type, distribution channel was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical sales data of respective manufacturers to arrive at the overall market size. Various secondary sources such as company annual reports, World Bank, International Trade Centre, United States Census Bureau, press releases, industry magazines, industry reports, news dailies, credible paid databases and proprietary databases were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Organic food companies/importers, suppliers, distributors and other stakeholders.
• Trade Associations, organizations, forums and alliances related to organic food
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Market research and consulting firms.
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for industry stakeholders, such as organic food companies, distributors, dealers, and policy makers. The study would also help them in deciding which market segments should be targeted over the coming years to strategize investments and capitalize on growth of the market.
Report Scope:
In this report, United States organic food market has been segmented into the following categories in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Organic Food Market, By Product Type:
o Organic Fruits & Vegetables
o Organic Meat, Poultry & Dairy
o Organic Processed Food
o Organic Beverages
o Organic Bread & Bakery
o Others
• United States Organic Food Market, By Distribution Channel:
o Hypermarket/Supermarket
o Specialty Stores
o Grocery Stores
o E-Commerce
o Others
• United States Organic Food Market, By Region:
o South
o West
o Northeast
o Midwest
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies operating in the United States organic food market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Channel Partner Analysis
• Detailed list of distributors and dealers across all major regions of the United States.
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Organic Food Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer Post Purchase
6. United States Organic Food Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Organic Fruits & Vegetables; Organic Meat, Poultry & Dairy; Organic Processed Food; Organic Beverages; Organic Bread & Bakery; and Others {Spices, Pulses, Cereals & Food Grains etc.})
6.2.2. By Distribution Channel (Hypermarket/Supermarket, Specialty Stores, Grocery Stores, E-Commerce & Others {Independent Stores, Direct Selling})
6.2.3. By Region
6.2.4. By Top 10 States
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. United States Organic Fruits & Vegetables Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
8. United States Organic Meat, Poultry, & Dairy Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
9. United States Organic Processed Food Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
10. United States Organic Beverages Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. United States Organic Bread & Bakery Food Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Developments
14. Policy & Regulatory Landscape
15. United States Economic Profile
16. Competitive Landscape
16.1. Sprouts Farmers Market, Inc.
16.2. General Mills, Inc.
16.3. Danone North America Public Benefit Corporation (Danone North America)
16.4. The Hain Celestial Group, inc.
16.5. Organic Valley
16.6. Amy's Kitchen, Inc.
16.7. Aurora Organic Dairy
16.8. Sun-Maid Company (Plum Organics)
16.9. Eden Foods, Inc.
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