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米国冷凍食品市場規模・シェア・動向分析レポート:製品別(冷凍フルーツ・野菜、冷凍スナック)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、セグメント別予測、2022年~2030年


U.S. Frozen Food Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Frozen Fruits & Vegetables, Frozen Snacks), By Distribution Channel (Offline, Online), And Segment Forecasts, 2022 - 2030

米国冷凍食品市場の成長とトレンド グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、米国の冷凍食品市場は、2022年から2030年の予測期間中にCAGR4.7%を記録し、2030年までに845億8000万ドルに達すると予測さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2022年4月26日 US$3,950
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85 英語

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サマリー

米国冷凍食品市場の成長とトレンド

グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、米国の冷凍食品市場は、2022年から2030年の予測期間中にCAGR4.7%を記録し、2030年までに845億8000万ドルに達すると予測されています。これらの食品は、温度が低いと微生物が繁殖しないため、防腐剤を必要としません。そのため、消費者の間で食べられる食品として、良い選択肢となっている。

安全性や衛生面への配慮から、消費者の冷凍食品に対する需要が高まっているため、大手食品メーカーは生産能力を増強しています。これらの製品は、容器や箱、袋にしっかりと梱包されているため、消費者にとって安全な選択肢となる。2020年4月、Food Diveに掲載された記事によると、冷凍食品部門の4つのカテゴリは、冷凍肉(101%)、冷凍スナック(82.3%)、冷凍飲料(94.6%)を含む調理に便利で、国の安全プロトコルによるパンデミックの間にレストランのほとんどが停止していたとして前例のない成長を目の当たりにしました。

レディミールは2021年に最大のセグメントを占め、予測期間中も優位性を維持すると予想される。冷凍レディミールは、再加熱以外のさらなる加工をほとんど行わずに消費されることが多く、それゆえ調理に便利である。さらに、これらの製品は、作物が鮮度の高い時期に収穫され、栄養素と味を封じ込めるために急速冷凍されるため、栄養価や味も高くなります。Food Dive 2020年4月号」によると、国内の消費者の10人中7人が、食事用の丼物やピザなどの冷凍惣菜を多く購入しているという。

オフライン部門がシェアの大半を占め、2021年の世界売上でより大きな部門となる。コンビニエンスストアやスーパーマーケットを含む多くのオフライン店舗が冷凍・定温設備を備えており、これがオフライン流通チャネルの成長を促進している。また、Wal-MartやCostcoなどの独立系小売大手が浸透しつつあることも、製品の認知度を高め、より多くの消費者層を引きつけています。例えば、冷凍食品ブランドのバンケットは、米国のWal-Martでオールシーズン販売されています。米国の冷凍食品市場は、多数の地域・地元プレーヤーが存在するため、非常に断片化されています。

米国冷凍食品市場レポートハイライト

- 冷凍ベーカリー製品は、その高い栄養価、オールシーズンでの利用可能性、競争力のある価格設定により、最も速い成長を記録すると予測されます。この成長の要因は以下の通りです。

- アマゾン、ウォルマート、その他のサービスプロバイダーなどのeコマースプラットフォームの成長により、オンラインチャネルが予測期間中に最速の成長を記録すると予想される



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目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation& Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Product Outlook
2.3. Distribution Channel Outlook
Chapter 3. U.S. Frozen Food Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Introduction
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Impact of COVID-19 on the U.S. Frozen Food Market
3.4. Industry Value Chain Analysis
3.4.1. Sales/Retail Channel Analysis
3.4.2. Profit Margin Analysis
3.5. Market Dynamics
3.5.1. Market Driver Analysis
3.5.2. Market Restraint Analysis
3.5.3. Industry Challenges
3.5.4. Industry Opportunities
3.6. Business Environment Analysis
3.6.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces Analysis
3.6.1.1. Supplier Power
3.6.1.2. Buyer Power
3.6.1.3. Substitution Threat
3.6.1.4. Threat from New Entrant
3.6.1.5. Competitive Rivalry
3.7. Roadmap of U.S. Frozen Food Market
3.8. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. U.S. Frozen Food Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
5.2. Frozen Fruits & Vegetables
5.2.1. Market estimates and forecast for frozen fruit & vegetables 2017 - 2030 (USD Million)
5.3. Frozen Snacks
5.3.1. Market estimates and forecast for frozen snacks2017 - 2030 (USD Million)
5.4. Frozen Baked Products
5.4.1. Market estimates and forecast for frozen baked products 2017 - 2030 (USD Million)
5.5. Meat & Seafood Products
5.5.1. Market estimates and forecast for meat & seafood products 2017 - 2030 (USD Million)
5.6. Ready Meals
5.6.1. Market estimates and forecast for ready meals 2017 - 2030 (USD Million)
5.7. Others
5.7.1. Market estimates and forecast for others 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Frozen Food Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
6.2. Offline
6.2.1. Market estimates and forecast through offline, 2017 - 2030 (USD Million)
6.3. Online
6.3.1. Market estimates and forecast through online, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Competitive Analysis
7.1. Key regional players, recent developments & their impact on the industry
7.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
7.3. Vendor Landscape
7.3.1. Key company market share analysis, 2021
Chapter 8. Company Profiles
8.1. Cargill, Incorporated
8.1.1. Company Overview
8.1.2. Financial Performance
8.1.3. Product Benchmarking
8.1.4. Strategic Initiatives
8.2. Nestlé S.A.
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Financial Performance
8.2.3. Product Benchmarking
8.2.4. Strategic Initiatives
8.3. Kraft Heinz Company
8.3.1. Company Overview
8.3.2. Financial Performance
8.3.3. Product Benchmarking
8.3.4. Strategic Initiatives
8.4. General Mills, Inc.
8.4.1. Company Overview
8.4.2. Financial Performance
8.4.3. Product Benchmarking
8.4.4. Strategic Initiatives
8.5. ConAgra Foods, Inc.
8.5.1. Company Overview
8.5.2. Financial Performance
8.5.3. Product Benchmarking
8.5.4. Strategic Initiatives
8.6. Ajinomoto Co., Inc
8.6.1. Company Overview
8.6.2. Financial Performance
8.6.3. Product Benchmarking
8.6.4. Strategic Initiatives
8.7. McCain Foods
8.7.1. Company Overview
8.7.2. Financial Performance
8.7.3. Product Benchmarking
8.7.4. Strategic Initiatives
8.8. Nomad Foods Ltd
8.8.1. Company Overview
8.8.2. Financial Performance
8.8.3. Product Benchmarking
8.8.4. Strategic Initiatives
8.9. Bellisio Foods
8.9.1. Company Overview
8.9.2. Financial Performance
8.9.3. Product Benchmarking
8.9.4. Strategic Initiatives
8.10. Wawona Frozen Foods
8.10.1. Company Overview
8.10.2. Financial Performance
8.10.3. Product Benchmarking
8.10.4. Strategic Initiatives

 

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Summary

U.S. Frozen Food Market Growth & Trends

The U.S. frozen food market is expected to reach USD 84.58 billion by 2030, registering a CAGR of 4.7% during the forecast period 2022 to 2030 according to a new report by Grand View Research, Inc. Growth in the number of the millennial opting for the convenience foods is giving rise to the acceptance of frozen food in the U.S. These foods do not require any preservatives as microorganism do not grow when the temperature is low. Hence, making it a good option for the eatable between consumers.

Major food manufacturers have been ramping up their production capacity due to increased demand for frozen foods among consumers owing to safety and hygiene concerns. These products are packed well in containers, boxes, and bags hence making them a safe option for consumption. According to an article published in Food Dive, April 2020, four categories of frozen food section witnessed unprecedented growth including frozen meat (101%), frozen snacks (82.3%), and frozen beverages (94.6%) due to their convenience to cook as most of the restaurants were shut down during the pandemic due to safety protocols in the country.

Ready meals held the largest segment in 2021 and are expected to maintain dominance during the forecast period. The frozen ready meal is often consumed with little or no further processing except reheating, hence convenient to cook. Furthermore, these products are also high in nutritional value and flavor, since crops are harvested at the height of freshness and frozen quickly to seal in nutrients and taste. According to Food Dive April 2020, 7 out of 10 consumers in the country are buying more frozen ready-made food including meal bowls, and pizza.

The offline segment contributed a majority of the share to become a larger division in the global revenue in 2021. Many offline stores including convenience stores and supermarkets have freezing and temperature-controlled facilities, which is driving the growth of offline distribution channels. Additionally, the increasing penetration of independent retail giants such as Wal-Mart, and Costco among others, is boosting product visibility and attracting a larger consumer base. For instance, Banquet, a frozen food brand is all seasons available at Wal-Mart in the U.S. The U.S. frozen food market is highly fragmented with the presence of a large number of regional and local players.

U.S. Frozen Food Market Report Highlights

• Frozen baked products are projected to register the fastest growth due to their high nutritional value, all-season availability, and competitive pricing. These are the factors credited for this growth

• Online channel is anticipated to register the fastest growth during the forecast years owing to promising growth exhibited by e-commerce platforms, including Amazon, Wal-Mart, and other such service providers



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation& Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Product Outlook
2.3. Distribution Channel Outlook
Chapter 3. U.S. Frozen Food Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Introduction
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Impact of COVID-19 on the U.S. Frozen Food Market
3.4. Industry Value Chain Analysis
3.4.1. Sales/Retail Channel Analysis
3.4.2. Profit Margin Analysis
3.5. Market Dynamics
3.5.1. Market Driver Analysis
3.5.2. Market Restraint Analysis
3.5.3. Industry Challenges
3.5.4. Industry Opportunities
3.6. Business Environment Analysis
3.6.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces Analysis
3.6.1.1. Supplier Power
3.6.1.2. Buyer Power
3.6.1.3. Substitution Threat
3.6.1.4. Threat from New Entrant
3.6.1.5. Competitive Rivalry
3.7. Roadmap of U.S. Frozen Food Market
3.8. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. U.S. Frozen Food Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
5.2. Frozen Fruits & Vegetables
5.2.1. Market estimates and forecast for frozen fruit & vegetables 2017 - 2030 (USD Million)
5.3. Frozen Snacks
5.3.1. Market estimates and forecast for frozen snacks2017 - 2030 (USD Million)
5.4. Frozen Baked Products
5.4.1. Market estimates and forecast for frozen baked products 2017 - 2030 (USD Million)
5.5. Meat & Seafood Products
5.5.1. Market estimates and forecast for meat & seafood products 2017 - 2030 (USD Million)
5.6. Ready Meals
5.6.1. Market estimates and forecast for ready meals 2017 - 2030 (USD Million)
5.7. Others
5.7.1. Market estimates and forecast for others 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Frozen Food Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
6.2. Offline
6.2.1. Market estimates and forecast through offline, 2017 - 2030 (USD Million)
6.3. Online
6.3.1. Market estimates and forecast through online, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Competitive Analysis
7.1. Key regional players, recent developments & their impact on the industry
7.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
7.3. Vendor Landscape
7.3.1. Key company market share analysis, 2021
Chapter 8. Company Profiles
8.1. Cargill, Incorporated
8.1.1. Company Overview
8.1.2. Financial Performance
8.1.3. Product Benchmarking
8.1.4. Strategic Initiatives
8.2. Nestlé S.A.
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Financial Performance
8.2.3. Product Benchmarking
8.2.4. Strategic Initiatives
8.3. Kraft Heinz Company
8.3.1. Company Overview
8.3.2. Financial Performance
8.3.3. Product Benchmarking
8.3.4. Strategic Initiatives
8.4. General Mills, Inc.
8.4.1. Company Overview
8.4.2. Financial Performance
8.4.3. Product Benchmarking
8.4.4. Strategic Initiatives
8.5. ConAgra Foods, Inc.
8.5.1. Company Overview
8.5.2. Financial Performance
8.5.3. Product Benchmarking
8.5.4. Strategic Initiatives
8.6. Ajinomoto Co., Inc
8.6.1. Company Overview
8.6.2. Financial Performance
8.6.3. Product Benchmarking
8.6.4. Strategic Initiatives
8.7. McCain Foods
8.7.1. Company Overview
8.7.2. Financial Performance
8.7.3. Product Benchmarking
8.7.4. Strategic Initiatives
8.8. Nomad Foods Ltd
8.8.1. Company Overview
8.8.2. Financial Performance
8.8.3. Product Benchmarking
8.8.4. Strategic Initiatives
8.9. Bellisio Foods
8.9.1. Company Overview
8.9.2. Financial Performance
8.9.3. Product Benchmarking
8.9.4. Strategic Initiatives
8.10. Wawona Frozen Foods
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8.10.2. Financial Performance
8.10.3. Product Benchmarking
8.10.4. Strategic Initiatives

 

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