米国冷凍食品市場規模・シェア・動向分析レポート:製品別(冷凍フルーツ・野菜、冷凍スナック)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、セグメント別予測、2022年~2030年U.S. Frozen Food Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Frozen Fruits & Vegetables, Frozen Snacks), By Distribution Channel (Offline, Online), And Segment Forecasts, 2022 - 2030 米国冷凍食品市場の成長とトレンド グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、米国の冷凍食品市場は、2022年から2030年の予測期間中にCAGR4.7%を記録し、2030年までに845億8000万ドルに達すると予測さ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー米国冷凍食品市場の成長とトレンドグランドビューリサーチ社の最新レポートによると、米国の冷凍食品市場は、2022年から2030年の予測期間中にCAGR4.7%を記録し、2030年までに845億8000万ドルに達すると予測されています。これらの食品は、温度が低いと微生物が繁殖しないため、防腐剤を必要としません。そのため、消費者の間で食べられる食品として、良い選択肢となっている。 安全性や衛生面への配慮から、消費者の冷凍食品に対する需要が高まっているため、大手食品メーカーは生産能力を増強しています。これらの製品は、容器や箱、袋にしっかりと梱包されているため、消費者にとって安全な選択肢となる。2020年4月、Food Diveに掲載された記事によると、冷凍食品部門の4つのカテゴリは、冷凍肉(101%)、冷凍スナック(82.3%)、冷凍飲料(94.6%)を含む調理に便利で、国の安全プロトコルによるパンデミックの間にレストランのほとんどが停止していたとして前例のない成長を目の当たりにしました。 レディミールは2021年に最大のセグメントを占め、予測期間中も優位性を維持すると予想される。冷凍レディミールは、再加熱以外のさらなる加工をほとんど行わずに消費されることが多く、それゆえ調理に便利である。さらに、これらの製品は、作物が鮮度の高い時期に収穫され、栄養素と味を封じ込めるために急速冷凍されるため、栄養価や味も高くなります。Food Dive 2020年4月号」によると、国内の消費者の10人中7人が、食事用の丼物やピザなどの冷凍惣菜を多く購入しているという。 オフライン部門がシェアの大半を占め、2021年の世界売上でより大きな部門となる。コンビニエンスストアやスーパーマーケットを含む多くのオフライン店舗が冷凍・定温設備を備えており、これがオフライン流通チャネルの成長を促進している。また、Wal-MartやCostcoなどの独立系小売大手が浸透しつつあることも、製品の認知度を高め、より多くの消費者層を引きつけています。例えば、冷凍食品ブランドのバンケットは、米国のWal-Martでオールシーズン販売されています。米国の冷凍食品市場は、多数の地域・地元プレーヤーが存在するため、非常に断片化されています。 米国冷凍食品市場レポートハイライト - 冷凍ベーカリー製品は、その高い栄養価、オールシーズンでの利用可能性、競争力のある価格設定により、最も速い成長を記録すると予測されます。この成長の要因は以下の通りです。 - アマゾン、ウォルマート、その他のサービスプロバイダーなどのeコマースプラットフォームの成長により、オンラインチャネルが予測期間中に最速の成長を記録すると予想される 目次Table of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation& Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Product Outlook 2.3. Distribution Channel Outlook Chapter 3. U.S. Frozen Food Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Introduction 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Impact of COVID-19 on the U.S. Frozen Food Market 3.4. Industry Value Chain Analysis 3.4.1. Sales/Retail Channel Analysis 3.4.2. Profit Margin Analysis 3.5. Market Dynamics 3.5.1. Market Driver Analysis 3.5.2. Market Restraint Analysis 3.5.3. Industry Challenges 3.5.4. Industry Opportunities 3.6. Business Environment Analysis 3.6.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces Analysis 3.6.1.1. Supplier Power 3.6.1.2. Buyer Power 3.6.1.3. Substitution Threat 3.6.1.4. Threat from New Entrant 3.6.1.5. Competitive Rivalry 3.7. Roadmap of U.S. Frozen Food Market 3.8. Market Entry Strategies Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Demographic Analysis 4.2. Consumer Trends and Preferences 4.3. Factors Affecting Buying Decision 4.4. Consumer Product Adoption 4.5. Observations & Recommendations Chapter 5. U.S. Frozen Food Market: Product Estimates & Trend Analysis 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 5.2. Frozen Fruits & Vegetables 5.2.1. Market estimates and forecast for frozen fruit & vegetables 2017 - 2030 (USD Million) 5.3. Frozen Snacks 5.3.1. Market estimates and forecast for frozen snacks2017 - 2030 (USD Million) 5.4. Frozen Baked Products 5.4.1. Market estimates and forecast for frozen baked products 2017 - 2030 (USD Million) 5.5. Meat & Seafood Products 5.5.1. Market estimates and forecast for meat & seafood products 2017 - 2030 (USD Million) 5.6. Ready Meals 5.6.1. Market estimates and forecast for ready meals 2017 - 2030 (USD Million) 5.7. Others 5.7.1. Market estimates and forecast for others 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 6. U.S. Frozen Food Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 6.2. Offline 6.2.1. Market estimates and forecast through offline, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3. Online 6.3.1. Market estimates and forecast through online, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 7. Competitive Analysis 7.1. Key regional players, recent developments & their impact on the industry 7.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players) 7.3. Vendor Landscape 7.3.1. Key company market share analysis, 2021 Chapter 8. Company Profiles 8.1. Cargill, Incorporated 8.1.1. Company Overview 8.1.2. Financial Performance 8.1.3. Product Benchmarking 8.1.4. Strategic Initiatives 8.2. Nestlé S.A. 8.2.1. Company Overview 8.2.2. Financial Performance 8.2.3. Product Benchmarking 8.2.4. Strategic Initiatives 8.3. Kraft Heinz Company 8.3.1. Company Overview 8.3.2. Financial Performance 8.3.3. Product Benchmarking 8.3.4. Strategic Initiatives 8.4. General Mills, Inc. 8.4.1. Company Overview 8.4.2. Financial Performance 8.4.3. Product Benchmarking 8.4.4. Strategic Initiatives 8.5. ConAgra Foods, Inc. 8.5.1. Company Overview 8.5.2. Financial Performance 8.5.3. Product Benchmarking 8.5.4. Strategic Initiatives 8.6. Ajinomoto Co., Inc 8.6.1. Company Overview 8.6.2. Financial Performance 8.6.3. Product Benchmarking 8.6.4. Strategic Initiatives 8.7. McCain Foods 8.7.1. Company Overview 8.7.2. Financial Performance 8.7.3. Product Benchmarking 8.7.4. Strategic Initiatives 8.8. Nomad Foods Ltd 8.8.1. Company Overview 8.8.2. Financial Performance 8.8.3. Product Benchmarking 8.8.4. Strategic Initiatives 8.9. Bellisio Foods 8.9.1. Company Overview 8.9.2. Financial Performance 8.9.3. Product Benchmarking 8.9.4. Strategic Initiatives 8.10. Wawona Frozen Foods 8.10.1. Company Overview 8.10.2. Financial Performance 8.10.3. Product Benchmarking 8.10.4. Strategic Initiatives
SummaryU.S. Frozen Food Market Growth & Trends Table of ContentsTable of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation& Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Product Outlook 2.3. Distribution Channel Outlook Chapter 3. U.S. Frozen Food Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Introduction 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Impact of COVID-19 on the U.S. Frozen Food Market 3.4. Industry Value Chain Analysis 3.4.1. Sales/Retail Channel Analysis 3.4.2. Profit Margin Analysis 3.5. Market Dynamics 3.5.1. Market Driver Analysis 3.5.2. Market Restraint Analysis 3.5.3. Industry Challenges 3.5.4. Industry Opportunities 3.6. Business Environment Analysis 3.6.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces Analysis 3.6.1.1. Supplier Power 3.6.1.2. Buyer Power 3.6.1.3. Substitution Threat 3.6.1.4. Threat from New Entrant 3.6.1.5. Competitive Rivalry 3.7. Roadmap of U.S. Frozen Food Market 3.8. Market Entry Strategies Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Demographic Analysis 4.2. Consumer Trends and Preferences 4.3. Factors Affecting Buying Decision 4.4. Consumer Product Adoption 4.5. Observations & Recommendations Chapter 5. U.S. Frozen Food Market: Product Estimates & Trend Analysis 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 5.2. Frozen Fruits & Vegetables 5.2.1. Market estimates and forecast for frozen fruit & vegetables 2017 - 2030 (USD Million) 5.3. Frozen Snacks 5.3.1. Market estimates and forecast for frozen snacks2017 - 2030 (USD Million) 5.4. Frozen Baked Products 5.4.1. Market estimates and forecast for frozen baked products 2017 - 2030 (USD Million) 5.5. Meat & Seafood Products 5.5.1. Market estimates and forecast for meat & seafood products 2017 - 2030 (USD Million) 5.6. Ready Meals 5.6.1. Market estimates and forecast for ready meals 2017 - 2030 (USD Million) 5.7. Others 5.7.1. Market estimates and forecast for others 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 6. U.S. Frozen Food Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 6.2. Offline 6.2.1. Market estimates and forecast through offline, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3. Online 6.3.1. Market estimates and forecast through online, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 7. Competitive Analysis 7.1. Key regional players, recent developments & their impact on the industry 7.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players) 7.3. Vendor Landscape 7.3.1. Key company market share analysis, 2021 Chapter 8. Company Profiles 8.1. Cargill, Incorporated 8.1.1. Company Overview 8.1.2. Financial Performance 8.1.3. Product Benchmarking 8.1.4. Strategic Initiatives 8.2. Nestlé S.A. 8.2.1. Company Overview 8.2.2. Financial Performance 8.2.3. Product Benchmarking 8.2.4. Strategic Initiatives 8.3. Kraft Heinz Company 8.3.1. Company Overview 8.3.2. Financial Performance 8.3.3. Product Benchmarking 8.3.4. Strategic Initiatives 8.4. General Mills, Inc. 8.4.1. Company Overview 8.4.2. Financial Performance 8.4.3. Product Benchmarking 8.4.4. Strategic Initiatives 8.5. ConAgra Foods, Inc. 8.5.1. Company Overview 8.5.2. Financial Performance 8.5.3. Product Benchmarking 8.5.4. Strategic Initiatives 8.6. Ajinomoto Co., Inc 8.6.1. Company Overview 8.6.2. Financial Performance 8.6.3. Product Benchmarking 8.6.4. Strategic Initiatives 8.7. McCain Foods 8.7.1. Company Overview 8.7.2. Financial Performance 8.7.3. Product Benchmarking 8.7.4. Strategic Initiatives 8.8. Nomad Foods Ltd 8.8.1. Company Overview 8.8.2. Financial Performance 8.8.3. Product Benchmarking 8.8.4. Strategic Initiatives 8.9. Bellisio Foods 8.9.1. Company Overview 8.9.2. Financial Performance 8.9.3. Product Benchmarking 8.9.4. Strategic Initiatives 8.10. Wawona Frozen Foods 8.10.1. Company Overview 8.10.2. Financial Performance 8.10.3. Product Benchmarking 8.10.4. Strategic Initiatives
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
Grand View Research 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問Grand View Research社はどのような調査会社ですか?グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/08 10:26 154.13 円 166.76 円 202.76 円 |