世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米ハードセルザー市場:ABV(アルコール度数)含有量別(5%相当、5%未満、5%以上)、流通チャネル別(オフプレミス、オンプレミス)、国別(米国、カナダ、メキシコ)、競合・予測・機会、2017年~2027年


North America Hard Seltzer Market, By ABV (Alcohol by Volume) Content (Equals to 5%, Less than 5%, and More than 5%), By Distribution Channel (Off-Premise, and On-Premise), By Country (United States, Canada, and Mexico), Competition, Forecast & Opportunities, 2017-2027

北米のハードセルツァー市場は、2021年に4億1837万米ドルとなり、予測期間である2023~2027年にはCAGR22.76%で成長し、2027Fには1億4275万米ドルの市場規模に達すると予測されています。市場成長の背景には、他... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年2月1日 US$4,400
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
90 英語

 

サマリー

北米のハードセルツァー市場は、2021年に4億1837万米ドルとなり、予測期間である2023~2027年にはCAGR22.76%で成長し、2027Fには1億4275万米ドルの市場規模に達すると予測されています。市場成長の背景には、他の炭酸飲料やソーダ飲料よりもハードセルツァーの需要が急増していることがあります。また、ライフスタイルの進化、健康志向の高まり、革新的な製品開発の急速な増加が、今後5年間の北米ハードセルター市場の成長を後押ししています。米国、カナダ、メキシコなどの経済圏における若年人口の増加が、今後5年間の北米ハードセルター市場の成長を支える主な要因となっています。炭酸飲料やソーダ飲料の過剰消費と悪影響に関する国民の意識を喚起するための政府やNGOの取り組みが増加していることも、今後5年間の北米ハードセルター市場の成長をさらに後押ししています。
ハードセルツァーは、フレーバー炭酸水とアルコールを組み合わせたアルコール飲料です。ブランドによって成分は異なりますが、他の多くのアルコール飲料と比較して、アルコール、カロリー、糖分の含有量が少なくなっています。アルコール以外では、精製炭酸水や炭酸水にサトウキビ糖やアガベシロップなどの天然フレーバー、クエン酸やクエン酸ナトリウム(飲料の保存料としてよく使われる)、天然濃縮果汁などが、ハードセルターのカテゴリーでよく見られる成分(ラズベリー、レモンなど、果汁タイプはさまざま)です。
北米のハードセルター市場は、ABV含有量、流通チャネル、地域、競合状況によって区分されます。ABV含有量に基づいて、市場はさらにABV等量5%、5%未満、5%以上のようなカテゴリに細分化されています。ABV5%未満のハードセルターは、健康とアルコール摂取に強い関心を持つ消費者の急増を理由に、今後5年間で市場の最大の収益シェアを維持し、市場セグメントを支配すると予想されます。消費者は現在、アルコールの風味や含有量(ABV)の値を犠牲にすることなく、低糖、低カロリー、健康的な飲料の代替品を要求しています。この地域の複数の市場参加者が、スミノフ・セルツァーの糖分ゼログラム、カロリーわずか90キロカロリーのように、消費者の要求を満たす製品を提供しようと積極的に取り組んでいます。Vizzyハードセルツァーのフレーバーは、伝統的にビタミンCを多く含む果物のブレンドで、Smirnoffセルツァーは糖分ゼログラムで90カロリーのみ、White Clawは70カロリーバージョンのセルツァーを発売しています。
Mark Anthony Brands International (White Claw Hard Seltzer)、THE BOSTON BEER COMPANY, INC.(Truly)、Anheuser-Busch Companies LLC(Bud Light Seltzer, Natural Light Seltzer, Bon & Viv Seltzer)、E. & J. Gallo Winery(High Noon Spirits Company)、Molson Coors Beverage Company(Coors Seltzer, Vizzy Hard Seltzer, Topo Chico Hard Seltzer, Proof Point Setlzer)、Diageo North America Inc.(Smirnoff Seltzer)、Ficks & Co.、Nude Beverages、Kona Brewing Co.、Heineken USA Incorporated(AriZona SunRise Hard Seltzer)など、北米のハードセルザー市場の成長を導くアメリカプラットフォームの主要市場プレーヤーが名を連ねています。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2017年~2020年
基準年:2021年
推定年:2022年
予測期間:2023年~2027年
調査の目的
- 2017年から2020年までの北米ハードセルター市場規模を分析・推計すること。
- 2021年から2027年までの北米ハードセルツァー市場規模および2027年までの成長率を予測・推計すること。
- 北米のハードセルツァー市場をABV含有量、流通経路、地域、競合環境などに基づいて分類・予測する。
- 北米のハードセルツァー市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 北米のハードセルツァー市場の促進要因と課題を特定する。
- 北米の硬質炭酸飲料市場における事業拡大、新製品投入、M&Aなどの競争展開について検討する。
- 北米の硬質炭酸飲料市場で事業展開する主要企業のプロファイルを特定および分析する。
- 北米の硬質炭酸飲料市場で市場参加者が採用する持続可能な主要戦略を特定する。
TechSci Researchは本調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。当初、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定した企業に対して一次調査を実施した。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全世界のメーカー、流通チャネル、主要プレイヤーの存在を分析した。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、北米のハードセルザー市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプや用途の履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- メーカー、サプライヤ、流通業者、その他の関係者
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 硬質炭酸飲料に関連する団体、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、メーカー、サプライヤー、パートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資戦略を立て、市場機会を活用する上で有用なものです。
レポートの範囲
本レポートでは、北米のハードセルツァー市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 北米のハードセルツァー市場:ABV含有量別
o 5%未満
o 5%未満
5%以上
- 北米ハードセルター市場:流通チャネル別
o オフプレミス
o オンプレミス
- 北米のハードセルター市場(国別
o 米国
o カナダ
o メキシコ
競合他社の状況
企業プロフィール。北米のハードセルツァー市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業特有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on North America Hard Seltzer Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer
5.4. Preferred Distribution Channel
6. North America Hard Seltzer Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By ABV Content (Equals to 5%, Less than 5%, and More than 5%)
6.2.2. By Distribution Channel (Off-Premise and On-Premise)
6.2.3. By Company (2021)
6.2.4. By Country (United States, Canada, Mexico)
6.3. Market Map
7. United States Hard Seltzer Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By ABV Content
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Region (South, West, North-West, Mid-East)
7.3. Pricing Analysis
8. Canada Hard Seltzer Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By ABV Content
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Region (Central Canada, The Prairie Provinces, The West Coast, The Atlantic Provinces, The Northern Territories)
8.3. Pricing Analysis
9. Mexico Hard Seltzer Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By ABV Content
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Region (North, West, Center, South, East)
9.3. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. Competitive Landscape
13.1. Mark Anthony Brands International (White Claw Hard Seltzer)
13.2. THE BOSTON BEER COMPANY, INC. (Truly)
13.3. Anheuser-Busch Companies LLC (Bud Light Seltzer, Natural Light Seltzer, Bon & Viv Seltzer)
13.4. E. & J. Gallo Winery (High Noon Spirits Company)
13.5. Molson Coors Beverage Company (Coors Seltzer, Vizzy Hard Seltzer, Topo Chico Hard Seltzer, and Proof Point Setlzer)
13.6. Diageo North America Inc. (Smirnoff Seltzer)
13.7. Ficks & Co.
13.8. Nude Beverages
13.9. Kona Brewing Co.
13.10. Heineken USA Incorporated (AriZona SunRise Hard Seltzer)
14. Strategic Recommendations

 

ページTOPに戻る


 

Summary

North America hard seltzer market was valued at USD4184.37 million in 2021 and is anticipated to grow with a CAGR of 22.76% in the forecast years, 2023-2027, to reach the market value of USD14230.75 million by 2027F. The market growth can be attributed to the surge in demand for hard seltzers over other carbonated and soda drinks. Also, evolving lifestyles, rising health concerns among the conscious population, and rapidly increasing innovative product development are driving the growth of the North America hard seltzer market in the upcoming five years. The growing young population in the economies like the United States, Canada, and Mexico are the major factors behind the growth of the North America hard seltzer market in the next five years. Increasing initiatives from the government and NGOs to create awareness among the population regarding excessive consumption and adverse effects of carbonated drinks, and soda drinks, is further supporting the growth of the North America hard seltzer market in the next five years.
Hard seltzer is an alcoholic beverage that combines flavored carbonated water with alcohol. It contains less alcohol, calories, and sugar than many other alcoholic beverages, although the components may vary depending on the brand. Other than alcohol, this drink is more of purified carbonated water or sparkling water, with natural flavors like cane sugar or agave syrup, citric acid or sodium citrate (a frequent preservation addition in drinks), and natural concentrated juice which are some of the most prevalent ingredients (juice type can vary, like raspberry, lemon, or others) to be commonly found within hard seltzer category.
The North America hard seltzer market is segmented by ABV content, distribution channel, region, and competitional landscape. Based on ABV Content, the market is further fragmented into categories like ABV equals to 5%, less than 5%, and more than 5%. Hard seltzers with ABV equal to 5% is anticipated to hold the largest revenue shares of the market and dominate the market segment in the upcoming five years on account of a surge in the number of consumers that are highly concerned about their health and consumption of alcohol. Consumers are now demanding low sugar, low calorie, and healthier alternative of the beverages without sacrificing the alcohol flavors and content (ABV) value. Multiple market players in the region are actively trying to provide products that satisfy consumer demands like Smirnoff seltzers have zero grams of sugar and only 90 calories. Vizzy hard seltzer flavors are available in blends of fruits traditionally high in vitamin C, Smirnoff seltzers have zero grams of sugar and only 90 calories, and White Claw has come out with a 70-calorie version of their seltzer.
Mark Anthony Brands International (White Claw Hard Seltzer), THE BOSTON BEER COMPANY, INC. (Truly), Anheuser-Busch Companies LLC (Bud Light Seltzer, Natural Light Seltzer, Bon & Viv Seltzer), E. & J. Gallo Winery (High Noon Spirits Company), Molson Coors Beverage Company (Coors Seltzer, Vizzy Hard Seltzer, Topo Chico Hard Seltzer, and Proof Point Setlzer), Diageo North America Inc. (Smirnoff Seltzer), Ficks & Co., Nude Beverages, Kona Brewing Co., Heineken USA Incorporated (AriZona SunRise Hard Seltzer), etc. are among the major market players in the American platform that lead the market growth of the North America hard seltzer market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2017-2020
Base Year: 2021
Estimated Year: 2022
Forecast Period: 2023-2027
Objective of the Study:
• To analyze and estimate the market size of North America hard seltzer market from 2017 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of North America hard seltzer market from 2021 to 2027 and growth rate until 2027.
• To classify and forecast North America hard seltzer market based on ABV content, distribution channel, region, and competitional landscape.
• To identify dominant region or segment in the North America hard seltzer market.
• To identify drivers and challenges for North America hard seltzer market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in North America hard seltzer market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in North America hard seltzer market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in North America hard seltzer market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the globe.
TechSci Research calculated the market size of North America hard seltzer market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums and alliances related to hard seltzer
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers, partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, North America hard seltzer market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• North America Hard Seltzer Market, By ABV Content:
o Equals to 5%
o Less than 5%
o More than 5%
• North America Hard Seltzer Market, By Distribution Channel:
o Off-Premise
o On-Premise
• North America Hard Seltzer Market, By Country:
o United States
o Canada
o Mexico
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in North America hard seltzer market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on North America Hard Seltzer Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer
5.4. Preferred Distribution Channel
6. North America Hard Seltzer Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By ABV Content (Equals to 5%, Less than 5%, and More than 5%)
6.2.2. By Distribution Channel (Off-Premise and On-Premise)
6.2.3. By Company (2021)
6.2.4. By Country (United States, Canada, Mexico)
6.3. Market Map
7. United States Hard Seltzer Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By ABV Content
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Region (South, West, North-West, Mid-East)
7.3. Pricing Analysis
8. Canada Hard Seltzer Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By ABV Content
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Region (Central Canada, The Prairie Provinces, The West Coast, The Atlantic Provinces, The Northern Territories)
8.3. Pricing Analysis
9. Mexico Hard Seltzer Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By ABV Content
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Region (North, West, Center, South, East)
9.3. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. Competitive Landscape
13.1. Mark Anthony Brands International (White Claw Hard Seltzer)
13.2. THE BOSTON BEER COMPANY, INC. (Truly)
13.3. Anheuser-Busch Companies LLC (Bud Light Seltzer, Natural Light Seltzer, Bon & Viv Seltzer)
13.4. E. & J. Gallo Winery (High Noon Spirits Company)
13.5. Molson Coors Beverage Company (Coors Seltzer, Vizzy Hard Seltzer, Topo Chico Hard Seltzer, and Proof Point Setlzer)
13.6. Diageo North America Inc. (Smirnoff Seltzer)
13.7. Ficks & Co.
13.8. Nude Beverages
13.9. Kona Brewing Co.
13.10. Heineken USA Incorporated (AriZona SunRise Hard Seltzer)
14. Strategic Recommendations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research社のその他(治療を主目的としない薬物)分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る