世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

冷凍食品製造市場。製品タイプ別(果物・野菜、乳製品、海産物、肉・鶏肉、焼き製品、冷蔵スープ、その他)、消費地別(フードサービス、小売)、流通チャネル別(スーパー、コンビニ、オフライン、オンライン)、地域別 - 2019~2020年の市場規模・シェア・動向と2030年までの予測に関する世界規模の分析


Frozen Food Manufacturing Market: Segmented By Product Type (Fruits & Vegetables, Dairy, Sea Food, Meat & Poultry, Baked Products, Refrigerated Soups and Others); By Consumption (Food Service and Retail); By Distribution Channel (Supermarket, Convenience Store, Offline and Online), and Region - Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019-2020 and Forecasts to 2030

[174ページリサーチレポート】冷凍食品製造市場は、2020年の2270億9000万米ドルから2030年には4944億7000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2020年から30年の間にCAGR8.09%で推移すると予想されています。 ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年5月1日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
189 英語

 

サマリー

[174ページリサーチレポート】冷凍食品製造市場は、2020年の2270億9000万米ドルから2030年には4944億7000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2020年から30年の間にCAGR8.09%で推移すると予想されています。

製品の概要
冷凍食品は、調理してから食べるまで便利に使える保存食である。食品を冷凍すると、食品に残った水分が氷になることで腐敗が減速される。この凍結のプロセスにより、バクテリアの繁殖を防ぐことができる。食品業界では、機械的凍結と急速凍結と呼ばれる極低温凍結の2つのプロセスを採用しています。食品の凍結は、食感や品質を維持するために不可欠なプロセスです。冷凍食品は、凍結濃縮された固形物の内部にある結晶性の氷で構成されています。冷凍食品は凍結濃縮された固形物の内部に結晶性の氷が存在し、里帰り加工をする前に調質または解凍されます。

市場ハイライト
冷凍食品製造市場は、2030年に8.09%の顕著なCAGRを予測する見込みです。
今日の若者や高齢者の間で保存可能な食品の消費が増加しており、冷凍食品製造市場の成長を世界的に拡大させると予測されています。消費者の多忙なワークスタイルや食習慣により、家庭での調理が億劫になり、それが冷凍食品の需要を大きく促しています。このような急速な都市化、高い個人所得、およびグローバル化などの主要な要因は、世界市場の成長を促進するための援助である。世界中で植物性食品やビーガン食品の採用が増加していることも、さまざまな市場動向に大きな影響を与えています。



冷凍食品製造市場。セグメント
2020〜30年に野菜・果物分野が最も高いCAGRで成長する
冷凍食品製造市場は、製品タイプ別に、果物・野菜、乳製品、海産物、肉・鶏肉、焼き製品、冷蔵スープ、その他に分類されます。果物・野菜分野は、保存期間が長く、栄養価の高い食品であることから、冷凍食品製造市場において有利な成長を記録すると予想されます。さらに、フライドポテト、ピザ、ハンバーガー、その他のファーストフードが食品業界を活気づけることが期待されます。また、焼き菓子分野は、品質、味、鮮度の向上、準備時間の短縮などの特性により、食品市場を強化すると推定されます。

スーパーマーケット分野が2020~30年に最も高いCAGRで成長する
冷凍食品製造市場は、流通チャネル別にスーパーマーケット、オフライン、オンラインに区分される。スーパーマーケットセグメントが冷凍食品製造市場を支配すると予想される。食品産業協会(FIA)によると、全体の食料品の販売の43%は、年間あたりの冷凍食品の収益によって全体の市場シェアを例示しています。さらに、オフラインセグメントとコンビニエンスストアの温度制御と冷凍設備は、グローバルグラデーションで冷凍食品製造市場を強化する傾向があります。

市場ダイナミクス
ドライバー
調理済み食品(Ready-to-eat)の採用拡大
ライフスタイルの変化や多忙な業務スケジュールにより、すぐに食べられる冷凍食品の採用が増加しています。新鮮な食品や有機食品を求める消費者の食習慣の変化は、世界市場に影響を与えると予測されています。さらに、グローバル化、可処分所得の増加、都市化、およびいくつかの主要な側面は、世界の食品市場を支援する傾向があります。

安全対策と規制措置の採用
上昇安全性と規制措置は、急速に世界のメーカーによって採用されています。一人当たりの所得と個人の食習慣のシフトの文明を通じて、国際市場での冷凍食品の需要を推進しています。RTE食品の受け入れの増加は、常に冷凍食品市場の世界的な成長の主要な側面であった。さらに、先進国や都市部の地方都市は、このトレンドの伝播に重要な役割を果たしています。

制約事項
自然食品および生鮮食品に対する需要の増加
冷凍食品は生鮮・天然食品の代替品としては劣ると考えられており、これが冷凍食品製造市場の世界的な成長を阻害している。冷凍食品に関する不確かな憶測が市場成長を阻害している。しかし、FDAとIFICは、食品の長期保存は一定期間後にその品質と食感を低下させるという神話を追放しました。新興国におけるコールドチェーンインフラの不足は、世界の冷凍食品製造市場を脅かす可能性があります。

COVID-19の影響
COVIDパンデミックの初期段階では、世界中のほぼすべての国が、それぞれの政府によって課せられた厳しい制限といくつかのガイドラインを負担していました。世界中のこの恐ろしいサイトは、その長引く貯蔵寿命と品質への影響を引き起こさないために、冷凍食品製品の需要を推し進めた。また、顧客は非常にオンライン食料品店を経由して冷凍食品の項目を支持している。これらのグローバルな市場動向は、冷凍食品製造市場全体の成長を刺激しています。これに加えて、非必須の製品の貿易に関する厳格な政府の規制やサービスを生産を通じて汚名の脅威は悪化につながった。疫病は、市場の成長を否定的に阻害し続けました。逆に、冷凍食品市場は、それが「世界市場におけるブラックスワンのイベント」であるという事実のポイントとして、予測期間中に損傷を修復すると予測される。冷凍食品は、他の生鮮野菜や果物、肉類に比べて保存期間が長く、栄養価も高いため、需要の急増が見込まれ、市場の成長を後押しするものと期待されています。

冷凍食品製造市場主要プレイヤー
エイミーズ・キッチン

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

コン・アグラ・ブランズ
タイソンフーズ社
Grupo Bimbo
マッケイン・フーズ・リミテッド
ユニリーバ・ピーエルシー
ケロッグ
ネスレSA
シュワンズ・カンパニー
ラム・ウェストン・ホールディングス
その他の著名なプレーヤー
冷凍食品製造市場:地域別
冷凍食品製造市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東、アフリカを含みます。ヨーロッパは、冷凍食品の最大の市場であると予測されています。この地域は、COVID-19の大流行によって深刻かつ大きな打撃を受けています。政府のデータによると、5万人以上の人々がコロナウイルス感染症が原因で亡くなりました。また、英国、ベルギー、オランダもこのパンデミックによって残酷に襲われている。これは、コロナウイルスの難破船の中で、ヨーロッパの冷凍食品のための巨大な需要を後押ししている。また、アジア太平洋地域はまた、インドや中国などの新興国の労働者の間ですぐに食べられる食品のための取付ドリフトのおかげで、収益によって最も急成長する市場シェアを保持するために予測されています。社会的な距離を維持するための継続的な傾向は、おそらく世界の食品市場のインフレを支援する棚に安定した食品の範囲を促している。



冷凍食品製造市場は、さらに地域別に次のように区分されます。
北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東とアフリカの市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
冷凍食品製造市場レポートでは、以下の分析も行っています。
製品タイプ別
果物・野菜
乳製品
シーフード
肉類・家禽類
ベークド製品
冷凍スープ
その他
消費者別
フードサービス
小売
流通チャネル別
スーパーマーケット
コンビニエンスストア
オフライン
オンライン
冷凍食品製造の市場ダイナミクス
冷凍食品製造の市場規模
需要と供給
現在の動向・課題・問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
冷凍食品製造市場のレポート範囲とセグメンテーション
レポート属性の詳細
2020年の市場規模値 2,270億9,000万米ドル
2030年の売上高予測 4,944億7,000万米ドル
2021年から2030年までの成長率CAGRは8.09
推計基準年 2020年
数量単位
2021年から2030年までの売上高(百万米ドル)およびCAGR

レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント 製品タイプ、消費量、流通チャネル 地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ(MEA)
主要企業
Amy's Kitchen、Con Agra Brands、Tyson Foods Inc.、Grupo Bimbo、McCain Foods Limited

Unilever Plc、Kellogg Co.、Nestle SA、Schwan's Company、Lamb Weston Holdings Inc.、その他有力企業

よくある質問
Q1.冷凍食品製造の市場規模はどの程度ですか?

Q2.冷凍食品製造の市場規模はどの程度ですか?

Q3.今後、市場シェアが拡大すると予想されるセグメントは何ですか?

Q4.冷凍食品製造の市場占有率が高い地域はどこですか?

Q5.冷凍食品製造市場を牽引する要因は何か?

ページTOPに戻る


目次

Contents
1. Executive Summary
2. Frozen Food Manufacturing Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Frozen Food Manufacturing Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Frozen Food Manufacturing Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Frozen Food Manufacturing Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Product Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Fruits & Vegetables, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Dairy, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Sea Food, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Meat & Poultry, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Baked Products, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Refrigerated Soups, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.7. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Consumption: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Food Service, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Retail, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Distribution Channel: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Supermarket, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Convenience, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Online, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Offline, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Amy’s Kitchen
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Con Agra Brands
3. Tyson Foods Inc.
4. Grupo Bimbo
5. McCain Foods Limited
6. Unilever Plc
7. Kellogg Co.
8. Nestle SA
9. Schwan’s Company
10. Lamb Weston Holdings Inc.
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

[174+ Pages Research Report] The Frozen Food Manufacturing Market to surpass USD 494.47 billion by 2030 from USD 227.09 billion in 2020 at a CAGR of 8.09% in the coming years, i.e., 2020-30.

Product Overview
Frozen food is a preserved food that can be conveniently used from the time it is prepared to the time it is eaten. Freezing of food decelerates the decomposition by turning the remaining moisture of the food into ice. This process of freezing prevents the growth of bacteria. The food commodity industry follows two processes: mechanical and cryogenic which also called flash freezing. Freezing food is a vital process to maintain the texture and quality of the food. Frozen foods consist of crystalline ice inside freeze-concentrated solids. They are tempered or thawed before foster processing.

Market Highlights
Frozen Food Manufacturing Market is expected to project a notable CAGR of 8.09% in 2030.
Increasing consumption of shelf-stable foods among today’s youngsters and elderly has projected to expand the growth of the Frozen Food Manufacturing Market, globally. Hectic work style and eating habits of consumers have made them lethargic to cook at home which has prompted the demand for Frozen Food on a large scale. Primary factors such as rapid urbanization, high personal income, and globalization are an aid to fuel the global market growth. The rising adoption of plant-based and vegan food products across the world is becoming major influencers for the varying market trends.



Frozen Food Manufacturing Market: Segments
Vegetables & Fruits segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
The frozen Food Manufacturing Market is segmented by Product Type into Fruits & Vegetables, Dairy, Sea Food, Meat & Poultry, Baked Products, Refrigerated Soups, and Others. The Fruits & Vegetable segment is expected to register lucrative growth in the Frozen Food Manufacturing Market attributable to the protracted shelf-life and high nutrient-rich food products. Moreover, French fries, pizza, burgers, and other fast foods are expected to boom the food industry. Also, the Baked Products segment is estimated to enhance the Food market, owing to its properties such as betterment of quality, taste, and freshness, and consuming less preparation time.

Supermarket segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
The frozen Food Manufacturing Market is segmented by Distribution Channel into Supermarket, Offline, and Online. The Supermarket segment is anticipated to dominate the Frozen Food Manufacturing Market. According to Food Industry Association (FIA), 43% of the sale of the overall grocery exemplifies the entire market share by revenue for frozen foods per annum. Further, temperature-controlled and freezing facilities in the offline segment and convenience stores tend to bolster the Frozen Food Manufacturing Market on the Global gradation.

Market Dynamics
Drivers
Increasing adoption of ready-to-eat food products
The Frozen Food market is being compelled by the rising adoption of ready-to-eat frozen foods due to changing lifestyles and busy working schedules. Consumer shift in the eating customs for fresh and organic foods are predicted to impact the global market. Additionally, globalization, escalating disposable income, fleet urbanization, and several major aspects tend to aid the Global food market

Adoption of safety and regulatory measures
Rising safety and regulatory measures are rapidly adopted by the global manufacturers. Through civilization of per capita income and shifting of food habits in an individual has propelled the demand for frozen foods in an international market. The increasing acceptance of RTE food products has always been a prime aspect of the global growth of the frozen food market. Moreover, developed and urban provincial sectors are playing a vital role in the propagation of this trend.

Restraints
Increasing demand for natural and fresh food products
Frozen food is considered to be an inferior alternate for fresh and natural food products which is deterring the worldwide growth for the Frozen Food Manufacturing Market. Uncertain speculations regarding frozen food set to hinder the market growth. However, FDA and IFIC ousted the myth that the prolonged storage of food reduces its quality and texture after a certain period. The shortfall of cold chain infrastructure in the emerging economies can threaten the Frozen Food Manufacturing Market globally.

COVID-19 Impact
At the initial stage of the COVID pandemic, almost every country across the world bared the stern restrictions and several guidelines imposed by every respective government. This dreadful site around the world thrust the demand for frozen food products due to their protracted shelf-life and no causing effect to the quality. Moreover, customers are highly favoring frozen food items via online grocery stores. These Global market trends are stimulating the entire Frozen Food Manufacturing Market growth. In addition to this, stringent government regulations regarding the trade of non-essential products and a threat of stigma through producing services aided to deteriorate. The epidemic continued to negatively hamper the market growth. Conversely, Frozen Food Market is projected to mend the damage over the forecast period as in point of fact it is a ‘black swan event in the Global market. The surge in the demand for frozen foods owing to its possessions of preserving nutrition for a long time and higher shelf life compared to other fresh vegetables, fruits, and meat which are also estimated to fuel the market growth.

Frozen Food Manufacturing Market: Key Players
Amy’s Kitchen

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Con Agra Brands
Tyson Foods Inc.
Grupo Bimbo
McCain Foods Limited
Unilever Plc
Kellogg Co.
Nestle SA
Schwan’s Company
Lamb Weston Holdings Inc.
Other Prominent Players
Frozen Food Manufacturing Market: Regions
Frozen Food Manufacturing Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East, and Africa. Europe is projected to be the largest market for frozen food. The region is severely and largely hit by the COVID-19 pandemic. According to government data, more than 50 thousand people pass away due to coronavirus infection. Moreover, the U.K., Belgium, and the Netherlands have also been brutally hit by this pandemic. This has boosted gigantic demand for frozen food in Europe within coronavirus wreck. Moreover, Asia-Pacific is also projected to hold the fastest-growing market share by revenue owing to mounting drift for ready-to-eat food among the working people of emerging economies such as India and China. The ongoing trend of maintaining social distance has likely prompted the extent of shelf-stable food products, that will assist inflation in the global food market.



Frozen Food Manufacturing Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Frozen Food Manufacturing Market report also contains analysis on:
By Product Type
Fruits & Vegetables
Dairy
Sea Food
Meat & Poultry
Baked Products
Refrigerated Soups
Others
By Consumption
Food Service
Retail
By Distribution Channel
Supermarket
Convenience Store
Offline
Online
Frozen Food Manufacturing Market Dynamics
Frozen Food Manufacturing Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Frozen Food Manufacturing Market Report Scope and Segmentation
Report Attribute Details
Market size value in 2020 USD 227.09 billion
Revenue forecast in 2030 USD 494.47 billion
Growth Rate CAGR of 8.09% from 2021 to 2030
Base year for estimation 2020
Quantitative units
Revenue in USD million and CAGR from 2021 to 2030

Report coverage Revenue forecast, company ranking, competitive landscape, growth factors, and trends
Segments covered Product Type, Consumption, Distribution Channel Region
Regional scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa (MEA)
Key companies profiled
Amy’s Kitchen, Con Agra Brands, Tyson Foods Inc., Grupo Bimbo, McCain Foods Limited

Unilever Plc, Kellogg Co., Nestle SA, Schwan’s Company, Lamb Weston Holdings Inc., and other prominent players

Frequently Asked Questions
Q1.How large is the Frozen Food Manufacturing Market?

Q2.What is the Frozen Food Manufacturing Market growth?

Q3.Which segment is projected to bolster the Market share in the future?

Q4.Which regional market is highly dominating Frozen Food Manufacturing Market?

Q5. What are the factors driving the Frozen Food Manufacturing Market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Frozen Food Manufacturing Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Frozen Food Manufacturing Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Frozen Food Manufacturing Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Frozen Food Manufacturing Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Product Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Fruits & Vegetables, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Dairy, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Sea Food, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Meat & Poultry, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Baked Products, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Refrigerated Soups, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.7. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Consumption: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Food Service, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Retail, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Distribution Channel: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Supermarket, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Convenience, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Online, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Offline, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Amy’s Kitchen
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Con Agra Brands
3. Tyson Foods Inc.
4. Grupo Bimbo
5. McCain Foods Limited
6. Unilever Plc
7. Kellogg Co.
8. Nestle SA
9. Schwan’s Company
10. Lamb Weston Holdings Inc.
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Fatpos Global社の通信回線分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る