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ランジェリー市場製品タイプ別(ブラジャー、ニッカー、シェイプウェア、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別に分類 ~2019~2020年の市場規模、シェア&トレンド、2030年までの予測をグローバルで分析


Lingerie Market: Segmented By Product Type (Brassiere, Knickers, Shape Wear and Others); By Distribution Channel (Online and Offline); and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019 – 2020 and Forecasts to 2030

製品概要 ランジェリーは女性のワードローブに欠かせないアイテムであり、ファッショントレンドの変化に伴い、独自のデザインやパターンを持つランジェリーの市場も変化しています。ランジェリーは下着の一種で... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年5月31日 US$4,350
シングルユーザーライセンス
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161 英語

 

サマリー

製品概要
ランジェリーは女性のワードローブに欠かせないアイテムであり、ファッショントレンドの変化に伴い、独自のデザインやパターンを持つランジェリーの市場も変化しています。ランジェリーは下着の一種であり、一般的に伸縮性のある生地で作られている。ナイロン、ポリエステル、サテン、レース、薄手生地、ライクラ、シルクなどがある。これらの素材は、より実用的でシンプルな下着には一般的に使用されていない。コットンが多く使われています。ランジェリーデザイナーは、レースや刺繍、高級生地、淡い色合いなどを強調したデザインを好むようになってきている。下着はメーカーや問屋が買い付け、一般消費者に販売される。ランジェリーはファッション業界では貴重な商品となっているため、多くのカタログやスーパーマーケット、Eコマースサイトがランジェリーの品揃えを充実させている。ランジェリーは従来のファッションよりも利益率が高く、その結果、商社はより多くの時間とリソースを市場に投入しているのです。新しいランジェリー・ラインが販売されるだけでなく、旧来のランジェリーもデザインを一新して販売されています。ランジェリー業界は競争が激しくなっています。その結果、メーカーや小売業者はニッチなランジェリー製品に力を入れるようになっています。

市場ハイライト
ランジェリーの世界市場は2030年に6.62%のCAGRを予測
ランジェリーの世界市場は、2020年の338.7億ドルから2030年には643億ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年の間にCAGR6.62%で成長すると予想されます。この市場の成長は、ショッピングサイトを含むeコマース分野の発展に起因しています。このため、大手企業はオンラインストアやサイトを通じたビジネスの強化に注力しています。Eコマースでは、遠隔地で生産された商品を簡単に購入することができます。このことが、世界のランジェリー業界の発展に大きく寄与している。



ランジェリーの世界市場セグメント
ブラジャー分野は2020~30年に最も高いCAGRで成長する
ランジェリーの世界市場は、製品タイプ別にブラジャー、ニッカーズ、シェイプウェア、その他に区分される。ブラジャー部門は、2020年に最大の市場シェアを獲得。生地の供給と継続的な技術進歩により、デザイナーは市場の覇権を維持しながら革命的な製品を生み出すことができるようになりました。企業は、ランジェリーの革新的な性質のために、伸縮性のあるレース、プリーツ加工されたポリエステル、チュール、マイクロファイバーなどの生地を使用しています。リーサーカットのシームレス、モデル、フルTシャツのブラッセリーなどの開発は、様々な正確なサイズで容易にアクセスできるようになりました。例えば、リトラッティは、液体シリコンを埋め込んだブラジャーを製造しているイタリアのブランドです。また、「メッシュインティメイト」は、フリル付きのブラジャーを展開している。

2020年から30年にかけて、オンラインセグメントが最も高いCAGRで成長する
ランジェリーの世界市場は、流通チャネルによってオンラインとオフラインに区分される。予測期間中は、オンライン販売チャネルが最も速いペースで拡大すると予測される。このチャネルを介した販売は、メーカーにおけるEコマースプラットフォームの人気の高まりとインターネットの高い普及率が原動力となっています。

市場ダイナミクス
ドライバー
ベストフィットに関する認知度の向上と入手しやすさの向上
予測期間中、ベストフィットに対する意識の高まり、ミレニアル世代の人口増加、女性の購買力向上が市場の牽引役となると考えられます。また、スポーツ、ブライダル、日常着など、様々な用途に応じた幅広いデザインの製品が入手可能になりつつあることも、世界市場を牽引しています。また、世界市場の成長には、自然な魅力を高めたいという女性の願望も関係しています。

生地の多用途利用に関する懸念の高まりと主要メーカー
また、ランジェリーにおける汎用性の高い生地の使用に対する懸念が高まっていることも、需要を後押しする要因の一つです。ナイロン、ポリエステル、サテン、レース、シアー、ライクラ、シルク、コットンなどの素材が使われ、需要を伸ばしている。デザイナーはレースや刺繍、豪華な生地、明るい色合いなどをランジェリーで強調しており、これが予測期間中の需要を押し上げると予想される。色、生地、スタイルが顧客にとってますます重要になってきているため、メーカーはさまざまなアクティビティで着用できるシックなランジェリーを発表している。例えば、Jockeyは授乳用ブラジャーやスポーツブラジャーを幅広く展開しています。自然な外観を持つシームレスでワンピースタイプのインナーウェアに対する消費者の需要が高まっており、これが世界市場の発展に拍車をかけています。

抑制要因
ファッショントレンドの変化と消費者嗜好の変化
ファッショントレンドの変化やお客様の嗜好・期待の変化により、ランジェリー市場の価格は年々上昇しています。その結果、ランジェリー市場の生産コストが上昇し、世界のランジェリー産業にマイナスの影響を与えています。

世界のランジェリー市場主要プレイヤー
ヤンディLLC

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

マークス&スペンサー グループ plc
ヴィクトリアズ・シークレット
シャンテルグループ
MASホールディングス
ジョッキー・インターナショナル
ファッション・ノヴァ
ヘネス・アンド・マウリッツAB
LVMH モエ ヘネシー・ルイ ヴィトン SE
ハンケメラー・インターナショナルB.V.
トライアンフ・インターナショナル
その他の有力企業
ランジェリーの世界市場地域別
ランジェリーの世界市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東とアフリカを含む。アジア太平洋地域のグローバルランジェリーは、収益の面で2020年にXX.X%の最大の市場シェアを保持しました。競争力を高めるために、企業は提供する商品、サイズ、内容、パッケージ、デザインなどの面で製品を差別化しています。企業は現在、デジタル広告やソーシャルメディア広告を利用して、新製品発売を顧客に警告しています。製品需要の背景には、用途に応じたベストスーツへの理解の高まり、働くミレニアル世代のライフスタイルの変化、入手可能なベストグッズに投資するための所得の増加、身だしなみを整えることへの執着があります。近い将来、消費者は新しい商品に対してお金を使うようになる可能性が高い。より広い顧客層に対応するため、外資系企業の出店が進んでいる。



ランジェリーの世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、トレンド、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルグ、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAのその他地域
ランジェリーの世界市場に関する分析も含まれています。
ランジェリーの世界市場セグメント
製品タイプ別
ブラジャー
ニッカーズ
シェイプアップウェア
その他
販売チャネル別
オンライン
オフライン
ランジェリー市場のダイナミクス
ランジェリー市場規模
需要と供給
現在のトレンド/問題点/課題
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
ランジェリー市場のレポート範囲とセグメンテーション。


よくある質問
ランジェリー市場の規模は?
ランジェリー市場の成長率は?
ランジェリー市場で最もシェアを獲得しているのはどのセグメントか?
ランジェリー市場のキープレイヤーは?
ランジェリー市場を牽引する要因は?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Lingerie Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Lingerie Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Lingerie Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Lingerie Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Product Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Brassiere, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Knickers, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Shape wear, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Distribution Channel: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Online, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Offline, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Yandy LLC
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Marks & Spencer Group plc
3. Victoria's Secret
4. Groupe Chantelle
5. MAS Holdings
6. Jockey International, Inc.
7. Fashion Nova, Inc.
8. Hennes & Mauritz AB
9. LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE
10. Hunkemöller International B.V.
11. Triumph International
12. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

Product Overview
Lingerie is an integral part of a woman's wardrobe, and as fashion trends change, so does the market for lingerie with exclusive designs and patterns. Lingerie is a style of underwear that is generally made of one or more stretchy fabrics. Nylon, polyester, satin, lace, sheer fabrics, Lycra, and silk are examples of these fabrics. These materials aren't generally used in more practical and simple underwear. Cotton is widely used in these goods. Lingerie designers are increasingly emphasizing lace, embroidery, luxury fabrics, and lighter hues in their designs. Manufacturers and wholesalers buy lingerie, which is then sold to the general public. Since lingerie has become a valuable product in the fashion industry, many catalogs, supermarkets, and e-commerce sites are expanding their lingerie range. Lingerie has higher profit margins than traditional fashion, and merchants are spending more time and resources in the market as a result. There are new lingerie lines on sale, as well as older lingerie pieces that have been redesigned. The lingerie industry is becoming more competitive. As a result, manufacturers and retailers are focusing on niche lingerie products.

Market Highlights
Global Lingerie Market is expected to project a notable CAGR of 6.62% in 2030.
Global Lingerie Market to surpass USD 64.3 billion by 2030 from USD 33.87 billion in 2020 at a CAGR of 6.62% in the coming years, i.e., 2021-30. The growth of this market is attributed to the developing e-commerce sector, including shopping websites. This, in turn, is inducing major players to focus on enhancing their business via online stores and sites. E-commerce allows the simple purchasing of goods manufactured in remote locations. This, in turn, has made a major contribution to the development of the global Lingerie industry.



Global Lingerie Market: Segments
Brassiere segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Lingerie Market is segmented by Product Type into Brassiere, Knickers, Shape Wear, and Others. Brassiere segment held the largest market share in the year 2020. Fabric supply and continuous technical advances have allowed designers to produce revolutionary products while retaining their market supremacy. Companies use fabrics with elastic laces, pleated polyester, tulle, and microfiber for the innovative nature of lingerie. Developments such as leaser cut seamless, model, and full t-shirts brasserie are now readily accessible with various precise sizes. Ritratti, for example, is an Italian brand that produces brassieres with liquid silicon embedded in them. Mesh Intimate, on the other hand, offers brassieres with ruffle trims.

Online segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Lingerie Market is segmented by distribution channels into online and offline. Over the forecast period, the online distribution channel is projected to expand at the fastest pace. Sales via this channel have been powered by the increasing popularity of e-commerce platforms among manufacturers and high internet penetration.

Market Dynamics
Drivers
Increasing Awareness About Best Fit and Growing Availability
Over the forecast period, the market is expected to be powered by increasing awareness about the best fit, a growing millennial population, and increased purchasing power among women. The global market is also being guided by the growing availability of a wide range of products in different designs for various purposes such as sports, bridal wear, and everyday wear. The growing growth of the global market can also be attributed to women's desire to improve their natural attractiveness.

Increasing Concerns About Versatile Use of Fabric and Leading Manufacturers
Another factor driving the demand is increasing concerns about the use of versatile fabric in lingerie. The use of fabrics such as nylon, polyester, satin, lace, sheer, lycra, silk, and cotton is growing demand for the commodity. Designers are emphasizing lace, embroidery, luxurious fabrics, and lighter hues in their lingerie, which is expected to boost the demand over the forecast era. Color, fabric, and style are becoming increasingly important to customers, leading manufacturers to introduce chic lingerie that can be worn for a variety of activities. Jockey, for example, has a wide variety of nursing and sports brassieres. Consumer demand for seamless and one-piece intimate apparel with a natural appearance is rising, which is fueling global market development.

Restraint
Changing Fashion Trends as Well as Consumer Tastes
Changing fashion trends, as well as a constant change in customer tastes and expectations, have resulted in increasing prices for the lingerie market over time. As a result, rising production costs for the market are having a negative effect on the global lingerie industry.

Global Lingerie Market: Key Players
Yandy LLC

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Marks & Spencer Group plc
Victoria's Secret
Groupe Chantelle
MAS Holdings
Jockey International, Inc.
Fashion Nova, Inc.
Hennes & Mauritz AB
LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE
Hunkemöller International B.V.
Triumph International
Other Prominent Players
Global Lingerie Market: Regions
Global Lingerie Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. Global Lingerie in Asia Pacific held the largest market share of XX.X% in the year 2020 in terms of revenue. To gain a competitive edge, businesses distinguish their products in terms of offerings, size, content, packaging, and design. Companies are now using digital and social media ads to warn customers of new product releases. The product demand is being driven by a rise in understanding of best suits as use, changes in working millennial' lifestyles, increased income to invest in best available goods and an obsession with maintaining a well-groomed structure. Consumers are likely to spend money on new goods in the near future. To meet a broader customer base, foreign companies are opening stores in the city.



Global Lingerie Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Lingerie Market report also contains analysis on:
Lingerie Market Segments:
By Product Type
Brassiere
Knickers
Shape Wear
Others
By Distribution Channel
Online
Offline
Lingerie Market Dynamics
Lingerie Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Lingerie Market Report Scope and Segmentation:


Frequently Asked Questions
How big is the Lingerie market?
What is the Lingerie market growth?
Which segment accounted for the largest Lingerie market share?
Who are the key players in the Lingerie market?
What are the factors driving the Lingerie market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Lingerie Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Lingerie Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Lingerie Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Lingerie Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Product Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Brassiere, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Knickers, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Shape wear, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Distribution Channel: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Online, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Offline, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Yandy LLC
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Marks & Spencer Group plc
3. Victoria's Secret
4. Groupe Chantelle
5. MAS Holdings
6. Jockey International, Inc.
7. Fashion Nova, Inc.
8. Hennes & Mauritz AB
9. LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE
10. Hunkemöller International B.V.
11. Triumph International
12. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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