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バーチャルプロダクション市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、タイプ別(プリプロダクション、プロダクション、ポストプロダクション)、エンドユーザー別(映画、テレビシリーズ、CM、オンラインビデオ、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034


Virtual Production Market Size, Share, and Analysis, By Component (Hardware, Software, Services), By Type (Pre-Production, Production, Post-Production), By End-User (Movies, Television Series, Commercial Advertisement, Online Videos, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

バーチャルプロダクション市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、タイプ別(プリプロダクション、プロダクション、ポストプロダクション)、エンドユーザー別(映... もっと見る

 

 

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2024年2月28日 US$5,150
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サマリー

バーチャルプロダクション市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、タイプ別(プリプロダクション、プロダクション、ポストプロダクション)、エンドユーザー別(映画、テレビシリーズ、CM、オンラインビデオ、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034

製品概要
バーチャルプロダクション市場は、2024年から2034年の予測期間中に16.2%の年間平均成長率(CAGR)を示すと予測される。2023年の市場規模は25億米ドルと評価され、2034年には129億米ドルに達すると予測されている。
バーチャル・プロダクションとは、物理的なセットとCGIを実時間で組み合わせる最新の映画撮影手法のことである。この手法により、映画制作者はシーンを即座に視覚化して記録することができ、ポストプロダクションのタイムラインを短縮することができる。さらに、バーチャル・プロダクションでは、LEDウォール、モーション・センサー、強力なゲーム・エンジンなどの先端技術を駆使して、俳優をデジタル環境に完全に没入させ、現実的な設定に置くことで演技を向上させる。この技術は、監督が実写シーン中に背景、照明、音響効果を操作できるようにすることで、インタラクティブなストーリーテリングを提供し、独自の創造的柔軟性とコスト効率を提供する。したがって、物理的な世界とデジタルの世界の違いをなくすことができるため、映画制作プロセスが簡素化され、その結果、没入感のある視覚的に魅力的なストーリーテリング体験が可能になる。

市場ハイライト
バーチャルプロダクション市場は、リアルタイムレンダリング、モーションキャプチャシステム、高解像度LEDスクリーンなどの最新技術の組み合わせにより、予測期間中に129億米ドルを達成すると予測されている。これらの技術革新は、物理的セットとCGIのシームレスな統合を実現し、映画やテレビ制作のプロセスを変革する。さらに、スタジオやプロダクションは、リアルな環境を生成する有効性からバーチャル制作手法を採用するようになっており、高価な物理的セットへの依存を大幅に減らし、制作プロセス全体を加速することができる。その上、この市場は広告、ゲーム、ライブイベント、建築の視覚化など他の側面もカバーしており、映画製作以外にもバーチャル・プロダクションの応用を広げている。したがって、テクノロジー企業、スタジオ、クリエイターの努力の結集がバーチャル・プロダクション市場の成長に貢献し、複数の領域にわたって創造的で没入感のあるストーリーテリングを提供することになる。

バーチャルプロダクション市場のセグメント
- コンポーネント別
o ハードウェア
o ソフトウェア
o サービス
- タイプ別
o プリプロダクション
プロダクション
ポストプロダクション
- エンドユーザー別
o 映画
o テレビシリーズ
o 商業広告
o オンラインビデオ
o その他
市場ダイナミクス
成長促進要因
各業界におけるバーチャルプロダクション導入の増加が市場拡大を牽引
リアリズムとエンゲージメントの向上が成長機会をもたらす
阻害要因
バーチャルプロダクションにおける技術インフラの問題が市場成長の妨げになる

主要プレイヤー
- エヌビディア・コーポレーション
- ユニティ・テクノロジーズ
- オートデスク
- The Foundry Visionmongers Ltd.
- アンリアルエンジン
- アドビ株式会社
- Blackmagic Design Pty.Ltd.
- モーシス・エンジニアリング
- エピック・ゲームズ
- ファウンドリ
- ラックス・マキナ
- ARRIグループ
- DNEG
- テクニカラーSA
- フレームストア
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Virtual Production Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Virtual Production Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Virtual Production Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Virtual Production Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Component
11.3.1.1. Hardware
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Software
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.3.Services
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.3.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Type
11.3.2.1.Pre-Production
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Production
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3. Post-Production
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.By End User
11.3.3.1.Movies
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Television Series
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.3. Commercial Advertisement
11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.4. Online Videos
11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.5. Others
11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12.North America Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Component
12.3.2. By Type
12.3.3. By End-User
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Component
13.3.2. By Type
13.3.3. By End-User
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Component
14.3.2. By Type
14.3.3. By End-User
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Component
15.3.2. By Type
15.3.3. By End-User
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Component
16.3.2. By Type
16.3.3. By End-User
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. NVIDIA Corporation
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Unity Technologies
18.3.Autodesk, Inc.
18.4.The Foundry Visionmongers Ltd.
18.5.Unreal Engine
18.6.Epic Games
18.7.Adobe Inc.
18.8.Blackmagic Design Pty. Ltd.
18.9.Mo-Sys Engineering Ltd.
18.10.Foundry
18.11. Lux Machina
18.12.ARRI Group
18.13.DNEG
18.14.Technicolor SA
18.15.Framestore
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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Summary

Virtual Production Market Size, Share, and Analysis, By Component (Hardware, Software, Services), By Type (Pre-Production, Production, Post-Production), By End-User (Movies, Television Series, Commercial Advertisement, Online Videos, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Virtual Production Market is anticipated to exhibit a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 16.2% during the forecast span from 2024 to 2034. In 2023, the market size was assessed at USD 2.5 billion and is projected to reach USD 12.9 billion by the completion of 2034.
Virtual production refers to a modern cinematography method that combines physical sets with computer-generated imagery (CGI) in actual time. This method transforms traditional production techniques by allowing filmmakers to instantly visualize and record scenes, resulting in a shorter post-production timeline. Moreover, virtual production utilize advanced technologies such as LED walls, motion sensors, and powerful game engines to completely immerse actors in digital environments, which elevates their performances by placing them in realistic settings. This technique provides interactive storytelling by enabling directors to manipulate backgrounds, lighting, and sound effects during live-action scenes, offering unique creative flexibility and cost efficiency. Hence, the ability to diminish the difference between physical and digital worlds simplifies the filmmaking process, which results in an immersive and visually appealing storytelling experiences.

MARKET HIGHLIGHTS
Virtual Production Market is projected to achieve USD 12.9 billion during the forecast period, driven by the combination of modern technologies like real-time rendering, motion capture systems, and high-resolution LED screens. These innovations offer seamless integration of physical sets with computer-generated imagery (CGI) and transforms the processes of film and television production. Additionally, studios and production houses are increasingly embracing virtual production methods due to their effectiveness in generating realistic environments, that can significantly reduce dependence on expensive physical sets and accelerates the entire production process. Besides, the market covers other aspects such as advertising, gaming, live events, and architectural visualization, expanding the application of virtual production beyond filmmaking. Therefore, the combined efforts of technology companies, studios, and creators will contribute to the growth of virtual production market, providing creative and immersive storytelling across multiple domains.

Virtual Production Market Segments:
• By Component
o Hardware
o Software
o Services
• By Type
o Pre-Production
o Production
o Post-Production
• By End-User
o Movies
o Television Series
o Commercial Advertisement
o Online Videos
o Others
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Rising Adoption of Virtual Production Across Industries Will Drive Market Expansion
Increased Realism and Engagement to Provide Opportunities for Growth
Restraint
Technological Infrastructure Issues in Virtual Production Will Hinder Market Growth

Key Players
• NVIDIA Corporation
• Unity Technologies
• Autodesk, Inc.
• The Foundry Visionmongers Ltd.
• Unreal Engine
• Adobe Inc.
• Blackmagic Design Pty. Ltd.
• Mo-Sys Engineering Ltd.
• Epic Games
• Foundry
• Lux Machina
• ARRI Group
• DNEG
• Technicolor SA
• Framestore
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Virtual Production Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Virtual Production Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Virtual Production Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Virtual Production Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Component
11.3.1.1. Hardware
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Software
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.3.Services
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.3.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Type
11.3.2.1.Pre-Production
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Production
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3. Post-Production
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.By End User
11.3.3.1.Movies
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Television Series
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.3. Commercial Advertisement
11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.4. Online Videos
11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.5. Others
11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12.North America Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Component
12.3.2. By Type
12.3.3. By End-User
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Component
13.3.2. By Type
13.3.3. By End-User
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Component
14.3.2. By Type
14.3.3. By End-User
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Component
15.3.2. By Type
15.3.3. By End-User
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Virtual Production Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Component
16.3.2. By Type
16.3.3. By End-User
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. NVIDIA Corporation
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Unity Technologies
18.3.Autodesk, Inc.
18.4.The Foundry Visionmongers Ltd.
18.5.Unreal Engine
18.6.Epic Games
18.7.Adobe Inc.
18.8.Blackmagic Design Pty. Ltd.
18.9.Mo-Sys Engineering Ltd.
18.10.Foundry
18.11. Lux Machina
18.12.ARRI Group
18.13.DNEG
18.14.Technicolor SA
18.15.Framestore
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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