企業資源計画(ERP)市場:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、展開モデル別(オンプレミス、クラウド、ハイブリッド)、エンドユーザー別(大企業、中小企業)、業務機能別(財務、人事(HR)、サプライチェーン、顧客管理、在庫管理、製造モジュール、その他)、産業分野別(製造、BFSI、医療、小売・流通、政府・公益事業、IT・通信、建設、航空宇宙・防衛、その他):世界のビジネスチャンス分析と産業予測、2024-2033年
Enterprise Resource Planning (ERP) Market By Component (Software, Services), By Deployement Model (On-Premise, Cloud, Hybrid), By End User (Large Enterprises, Small and Medium-sized Enterprises), By Business Function (Finance, Human Resource (HR), Supply Chain, Customer Management, Inventory Management, Manufacturing Module, Others), By Industry Vertical (Manufacturing, BFSI, Healthcare, Retail and Distribution, Government and Utilities, IT and Telecom, Construction, Aerospace and Defense, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033
エンタープライズリソースプランニング(ERP)市場
エンタープライズリソースプランニング市場の2023年の市場規模は635億ドルで、2024年から2033年までの年平均成長率は14.8%で、2033年には2,587億ドルに達する... もっと見る
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サマリー エンタープライズリソースプランニング(ERP)市場
エンタープライズリソースプランニング市場の2023年の市場規模は635億ドルで、2024年から2033年までの年平均成長率は14.8%で、2033年には2,587億ドルに達すると予測されている。
エンタープライズ・リソース・プランニング(ERP)市場は、近年大きな成長を遂げているが、その背景には、組織がさまざまなビジネス機能を統合システムに統合する必要性が高まっていることがある。ERPソリューションは、財務、人事(HR)、サプライチェーン、製造などの主要部門にわたるプロセスの合理化を支援し、スムーズな情報の流れを可能にし、業務効率を高め、意思決定を改善する。クラウドベースのERPシステムの台頭は、特に中小企業(SME)にとって大きな成長の原動力となっている。これらのシステムは、従来のオンプレミス・ソリューションに比べ、拡張性、柔軟性、初期コストの削減を実現している。リモートワークやデジタルトランスフォーメーションへの取り組みの増加傾向は、アクセシビリティとコラボレーションを可能にするクラウドERPプラットフォームへの需要をさらに高めている。
さらに、SAP、オラクル、マイクロソフト、インフォアをはじめとする大手ERPプロバイダーは、人工知能(AI)、機械学習(ML)、データ分析などの先進技術を取り入れてソリューションを強化している。これらのイノベーションは、企業がデータからより深い洞察を得たり、定型的なプロセスを自動化したり、より多くの情報に基づいた戦略的な意思決定を行ったりするのに役立っている。また、企業が環境・社会・ガバナンス(ESG)への取り組みを重視するようになるにつれ、ESG関連データを追跡・管理できるERPシステムへの需要が高まっている。
さらに、財務、サプライチェーン、人事など、さまざまな部門の意思決定を支援するためのリアルタイムデータの需要や業務の合理化ニーズが、ERPシステムの採用を促進すると予想される。さらに、ERPシステムの複雑な実装と高コストは、予測期間中の市場の成長を妨げると予想される。AIやMLなどの先進技術を従来のERPシステムに統合することは、特にデータ統合、拡張性、コンプライアンスとセキュリティの維持などの点で技術的な課題をもたらし、市場の成長をさらに抑制する。
セグメント別レビュー
ERPソフトウェア市場は、コンポーネント、展開モデル、企業規模、業務機能、エンドユーザー、地域によって区分される。コンポーネントベースでは、市場はソフトウェアとサービスに二分される。展開モデルによって、市場はオンプレミス、クラウド、ハイブリッドに分けられる。企業規模別では、大企業、中堅企業、中小企業に分類される。業務機能別では、財務、人事(HR)、サプライチェーン、顧客管理、在庫管理、製造モジュール、その他に分類される。エンドユーザー別では、製造、BFSI、ヘルスケア、小売・流通、政府・公共事業、IT・通信、建設、航空宇宙・防衛、その他に分けられる。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
競争状況
住宅保険市場で事業を展開する市場プレーヤーは、IBM Corporation、Infor、Microsoft Corporation、NetSuite Inc.、Oracle Corporation、Sage Group Plc.、SAP SE、SYSPRO、TOTVS S.A.、Unit4である。これらの主要プレーヤーは、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなどの様々な主要な開発戦略を採用しており、世界のエンタープライズリソースプランニング市場の成長を促進するのに役立っている。
ステークホルダーにとっての主なメリット
当レポートでは、2023年から2033年にかけてのエンタープライズリソースプランニング(ERP)市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、エンタープライズリソースプランニング(ERP)市場の有力な機会を特定します。
市場調査は、主要な推進要因、阻害要因、および機会に関連する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析では、利害関係者が利益指向のビジネス上の意思決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるように、バイヤーとサプライヤーの潜在力を強調します。
エンタープライズリソースプランニング(ERP)市場のセグメンテーションの詳細な分析は、一般的な市場機会を決定するのに役立ちます。
各地域の主要国は、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングされています。
市場プレイヤーのポジショニングは、ベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションの明確な理解を提供します。
この調査レポートは、地域別および世界別のERP(エンタープライズリソースプランニング)市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含んでいます。
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エンドユーザーの好みとペインポイント
地域別の業界ライフサイクル評価
製品ベンチマーク/製品仕様と用途
製品ライフサイクル
シナリオ分析と成長トレンド比較
技術トレンド分析
市場参入戦略
製品/セグメント別プレーヤーシェア分析
主要プレーヤーの新製品開発/製品マトリックス
ペインポイント分析
規制ガイドライン
戦略的提言
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
ブランドシェア分析
クリスクロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
産業分野別
製造業
BFSI
ヘルスケア
小売・流通
政府・公益事業
IT・通信
建設
航空宇宙・防衛
その他
コンポーネント別
ソフトウェア
サービス
導入モデル別
オンプレミス
クラウド
ハイブリッド
エンドユーザー別
大企業
中小企業
ビジネス機能別
人事(HR)
サプライチェーン
顧客管理
在庫管理
製造モジュール
財務
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
プライオリティ・ソフトウェア
QAD Inc.
シスプロ
SAP SE
Odoo SA
ワークデイ社
ラムコシステムズ
インタクト(アプテックビジネスシステム株式会社)
ユニットフォー
マイクロソフト株式会社
インフォア
IFS
ゾーホー株式会社
オラクル株式会社
アキュマティカ社
Sage Software Solutions Pvt Ltd. ○ Deltek Inc.
Deltek, Inc.
Epicor Software Corporation
タリー・ソリューションズ・プライベート・リミテッド
MYOB Australia Pty Ltd.
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目次 第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5フォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は低い
3.3.3.代替品の脅威は中程度から高い
3.3.4.ライバルの激しさは低~中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度から高い
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.ビジネスプロセスにおける業務効率と透明性へのニーズの高まり
3.4.1.2.クラウドベースのソリューションに対する需要の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.投資およびメンテナンスコストの上昇
3.4.3.機会
3.4.3.1.中小企業におけるERP需要の増加
3.4.3.2.ERPの技術的進歩
3.5.規制ガイドライン
第4章 ERP(企業資源計画)市場:コンポーネント別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ソフトウェア
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.サービス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 企業資源計画(ERP)市場:展開モデル別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.オンプレミス
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.クラウド
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.ハイブリッド
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
第6章 ERP(企業資源計画)市場:エンドユーザー別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.大企業
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.中小企業
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章 ERP(企業資源計画)市場:業務機能別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.財務
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.人的資源(HR)
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.サプライチェーン
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.地域別の市場規模と予測
7.4.3.国別市場シェア分析
7.5.顧客管理
7.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測、地域別
7.5.3.国別市場シェア分析
7.6.在庫管理
7.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.6.2.市場規模および予測、地域別
7.6.3.国別市場シェア分析
7.7.製造モジュール
7.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.7.2.地域別の市場規模と予測
7.7.3.国別市場シェア分析
7.8.その他
7.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.8.2.地域別の市場規模と予測
7.8.3.国別市場シェア分析
第8章 企業資源計画(ERP)市場:産業別
8.1.概要
8.1.1.市場規模と予測
8.2.製造
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.地域別の市場規模と予測
8.2.3.国別市場シェア分析
8.3.BFSI
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.地域別の市場規模と予測
8.3.3.国別市場シェア分析
8.4.ヘルスケア
8.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.4.2.地域別の市場規模と予測
8.4.3.国別市場シェア分析
8.5.小売・流通
8.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.5.2.地域別の市場規模と予測
8.5.3.国別市場シェア分析
8.6.政府・公益事業
8.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.6.2.地域別の市場規模と予測
8.6.3.国別市場シェア分析
8.7.IT・通信
8.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.7.2.地域別の市場規模と予測
8.7.3.国別市場シェア分析
8.8.建設
8.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.8.2.地域別の市場規模と予測
8.8.3.国別市場シェア分析
8.9.航空宇宙・防衛
8.9.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.9.2.地域別の市場規模と予測
8.9.3.国別市場シェア分析
8.10.その他
8.10.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.10.2.地域別の市場規模と予測
8.10.3.国別市場シェア分析
第9章 ERP(企業資源計画)市場:地域別
9.1.概要
9.1.1.市場規模および予測 地域別
9.2.北米
9.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
9.2.2.市場規模および予測(コンポーネント別
9.2.3.市場規模・予測:展開モデル別
9.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.2.5.市場規模・予測:業務機能別
9.2.6.市場規模・予測:業種別
9.2.7.市場規模・予測:国別
9.2.7.1.米国
9.2.7.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
9.2.7.1.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.2.7.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.2.7.1.4.市場規模・予測:業務機能別
9.2.7.1.5.市場規模・予測:業種別
9.2.7.2.カナダ
9.2.7.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.2.7.2.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.2.7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.2.7.2.4.市場規模・予測:業務機能別
9.2.7.2.5.市場規模・予測:業種別
9.3.欧州
9.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
9.3.2.市場規模および予測(コンポーネント別
9.3.3.市場規模・予測:展開モデル別
9.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.5.市場規模・予測:業務機能別
9.3.6.市場規模・予測:業種別
9.3.7.市場規模・予測:国別
9.3.7.1.英国
9.3.7.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.3.7.1.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.3.7.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.1.4.市場規模・予測:業務機能別
9.3.7.1.5.市場規模・予測:業種別
9.3.7.2.ドイツ
9.3.7.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.3.7.2.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.3.7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.2.4.市場規模・予測:業務機能別
9.3.7.2.5.市場規模・予測:業種別
9.3.7.3.フランス
9.3.7.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.3.7.3.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.3.7.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.3.4.市場規模・予測:業務機能別
9.3.7.3.5.市場規模・予測:業種別
9.3.7.4.イタリア
9.3.7.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.3.7.4.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.3.7.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.4.4.市場規模・予測:業務機能別
9.3.7.4.5.市場規模・予測:産業バーティカル別
9.3.7.5.スペイン
9.3.7.5.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.3.7.5.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.3.7.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.5.4.市場規模・予測:業務機能別
9.3.7.5.5.市場規模・予測:業種別
9.3.7.6.その他のヨーロッパ
9.3.7.6.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.3.7.6.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.3.7.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.3.7.6.4.市場規模・予測:業務機能別
9.3.7.6.5.市場規模・予測:業種別
9.4.アジア太平洋地域
9.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
9.4.2.市場規模および予測、コンポーネント別
9.4.3.市場規模・予測:展開モデル別
9.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.5.市場規模・予測:業務機能別
9.4.6.市場規模・予測:業種別
9.4.7.市場規模・予測:国別
9.4.7.1.中国
9.4.7.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.4.7.1.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.4.7.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.1.4.市場規模・予測:業務機能別
9.4.7.1.5.市場規模・予測:業種別
9.4.7.2.日本
9.4.7.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.4.7.2.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.4.7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.2.4.市場規模・予測:業務機能別
9.4.7.2.5.市場規模・予測:業種別
9.4.7.3.インド
9.4.7.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.4.7.3.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.4.7.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.3.4.市場規模・予測:業務機能別
9.4.7.3.5.市場規模・予測:業種別
9.4.7.4.オーストラリア
9.4.7.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.4.7.4.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.4.7.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.4.4.市場規模・予測:業務機能別
9.4.7.4.5.市場規模・予測:産業バーティカル別
9.4.7.5.韓国
9.4.7.5.1.市場規模および予測:コンポーネント別
9.4.7.5.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.4.7.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.5.4.市場規模・予測:業務機能別
9.4.7.5.5.市場規模・予測:産業バーティカル別
9.4.7.6.その他のアジア太平洋地域
9.4.7.6.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.4.7.6.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.4.7.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.4.7.6.4.市場規模・予測:業務機能別
9.4.7.6.5.市場規模・予測:業種別
9.5.ラメア
9.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
9.5.2.市場規模および予測(コンポーネント別
9.5.3.市場規模・予測:展開モデル別
9.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.5.5.市場規模・予測:業務機能別
9.5.6.市場規模・予測:業種別
9.5.7.市場規模・予測:国別
9.5.7.1.ラテンアメリカ
9.5.7.1.1.市場規模および予測、コンポーネント別
9.5.7.1.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.5.7.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.5.7.1.4.市場規模・予測:業務機能別
9.5.7.1.5.市場規模・予測:業種別
9.5.7.2.中東
9.5.7.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.5.7.2.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.5.7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.5.7.2.4.市場規模・予測:業務機能別
9.5.7.2.5.市場規模・予測:業種別
9.5.7.3.アフリカ
9.5.7.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
9.5.7.3.2.市場規模・予測:展開モデル別
9.5.7.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
9.5.7.3.4.市場規模・予測:業務機能別
9.5.7.3.5.市場規模・予測:業種別
第10章 競争環境
10.1.はじめに
10.2.上位の勝利戦略
10.3.トップ10選手の製品マッピング
10.4.競合ダッシュボード
10.5.競合ヒートマップ
10.6.トッププレーヤーのポジショニング(2023年
第11章 企業プロフィール
11.1.SAP SE
11.1.1.会社概要
11.1.2.主要役員
11.1.3.スナップショット
11.1.4.事業セグメント
11.1.5.製品ポートフォリオ
11.1.6.業績
11.1.7.主な戦略的動きと展開
11.2.インフォア
11.2.1.会社概要
11.2.2.主要役員
11.2.3.スナップショット
11.2.4.事業セグメント
11.2.5.製品ポートフォリオ
11.2.6.業績
11.2.7.主な戦略的動きと展開
11.3.オラクル
11.3.1.会社概要
11.3.2.主要役員
11.3.3.スナップショット
11.3.4.事業セグメント
11.3.5.製品ポートフォリオ
11.3.6.業績
11.3.7.主な戦略的動きと展開
11.4.マイクロソフト株式会社
11.4.1.会社概要
11.4.2.主要役員
11.4.3.スナップショット
11.4.4.事業セグメント
11.4.5.製品ポートフォリオ
11.4.6.業績
11.4.7.主な戦略的動きと展開
11.5.Sage Software Solutions Pvt Ltd.
11.5.1.会社概要
11.5.2.主要役員
11.5.3.スナップショット
11.5.4.事業セグメント
11.5.5.製品ポートフォリオ
11.5.6.業績
11.5.7.主な戦略的動きと展開
11.6.シスプロ
11.6.1.会社概要
11.6.2.主要役員
11.6.3.スナップショット
11.6.4.事業セグメント
11.6.5.製品ポートフォリオ
11.6.6.業績
11.6.7.主な戦略的動きと展開
11.7.ユニット4
11.7.1.会社概要
11.7.2.主要役員
11.7.3.スナップショット
11.7.4.事業セグメント
11.7.5.製品ポートフォリオ
11.7.6.業績
11.7.7.主な戦略的動きと展開
11.8.IFS
11.8.1.会社概要
11.8.2.主要役員
11.8.3.スナップショット
11.8.4.事業セグメント
11.8.5.製品ポートフォリオ
11.8.6.業績
11.8.7.主な戦略的動きと展開
11.9.ワークデイ・インク
11.9.1.会社概要
11.9.2.主要役員
11.9.3.スナップショット
11.9.4.事業セグメント
11.9.5.製品ポートフォリオ
11.9.6.業績
11.9.7.主な戦略的動きと展開
11.10.アキュマティカ社
11.10.1.会社概要
11.10.2.主要役員
11.10.3.スナップショット
11.10.4.事業セグメント
11.10.5.製品ポートフォリオ
11.10.6.業績
11.10.7.主な戦略的動きと展開
11.11.QAD Inc.
11.11.1.会社概要
11.11.2.主要役員
11.11.3.スナップショット
11.11.4.事業セグメント
11.11.5.製品ポートフォリオ
11.11.6.業績
11.11.7.主な戦略的動きと展開
11.12.デルテック
11.12.1.会社概要
11.12.2.主要役員
11.12.3.スナップショット
11.12.4.事業セグメント
11.12.5.製品ポートフォリオ
11.12.6.業績
11.12.7.主な戦略的動きと展開
11.13.プライオリティ・ソフトウェア
11.13.1.会社概要
11.13.2.主要役員
11.13.3.スナップショット
11.13.4.事業セグメント
11.13.5.製品ポートフォリオ
11.13.6.業績
11.13.7.主な戦略的動きと展開
11.14.ラムコシステムズ
11.14.1.会社概要
11.14.2.主要役員
11.14.3.スナップショット
11.14.4.事業セグメント
11.14.5.製品ポートフォリオ
11.14.6.業績
11.14.7.主な戦略的動きと展開
11.15.Odoo SA
11.15.1.会社概要
11.15.2.主要役員
11.15.3.スナップショット
11.15.4.事業セグメント
11.15.5.製品ポートフォリオ
11.15.6.業績
11.15.7.主な戦略的動きと展開
11.16.インタクト(アプテックビジネスシステム株式会社)
11.16.1.会社概要
11.16.2.主要役員
11.16.3.スナップショット
11.16.4.事業セグメント
11.16.5.製品ポートフォリオ
11.16.6.業績
11.16.7.主な戦略的動きと展開
11.17.エピコア・ソフトウェア・コーポレーション
11.17.1.会社概要
11.17.2.主要役員
11.17.3.スナップショット
11.17.4.事業セグメント
11.17.5.製品ポートフォリオ
11.17.6.業績
11.17.7.主な戦略的動きと展開
11.18.タリー・ソリューションズ・プライベート・リミテッド
11.18.1.会社概要
11.18.2.主要役員
11.18.3.スナップショット
11.18.4.事業セグメント
11.18.5.製品ポートフォリオ
11.18.6.業績
11.18.7.主な戦略的動きと展開
11.19.ゾーホー・コーポレーション
11.19.1.会社概要
11.19.2.主要役員
11.19.3.スナップショット
11.19.4.事業セグメント
11.19.5.製品ポートフォリオ
11.19.6.業績
11.19.7.主な戦略的動きと展開
11.20.MYOBオーストラリア社
11.20.1.会社概要
11.20.2.主要役員
11.20.3.スナップショット
11.20.4.事業セグメント
11.20.5.製品ポートフォリオ
11.20.6.業績
11.20.7.主な戦略的動きと展開
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Summary Enterprise Resource Planning (ERP) Market The enterprise resource planning market was valued at $63.5 billion in 2023 and is projected to reach $258.7 billion by 2033, growing at a CAGR of 14.8% from 2024 to 2033.
The enterprise resource planning market has witnessed significant growth in recent years, owing to increase in need for organizations to integrate their various business functions into a unified system. ERP solutions help streamline processes across key departments, including finance, human resources (HR), supply chain, and manufacturing, enabling a smooth flow of information, enhancing operational efficiency, and improving decision-making. The rise of cloud-based ERP systems has been a major growth driver, particularly for small and medium-sized enterprises (SMEs). These systems offer scalability, flexibility, and lower upfront costs compared to traditional on-premises solutions. The growing trend of remote work and digital transformation initiatives has further fueled the demand for cloud ERP platforms that enable accessibility and collaboration.
Furthermore, leading ERP providers including SAP, Oracle, Microsoft, and Infor are enhancing their solutions by incorporating advanced technologies such as artificial intelligence (AI), machine learning (ML), and data analytics. These innovations help organizations gain deeper insights from their data, automate routine processes, and make more informed strategic decisions. In addition, as businesses increasingly focus on Environmental, Social, and Governance (ESG) initiatives, there is growing demand for ERP systems that can track and manage ESG-related data.
Moreover, the demand for real-time data and need for streamlined operations to support decision-making across various departments such as finance, supply chain, HR, are others are expected to drive the adoption of ERP systems. Moreover, complex implementation and high costs of ERP systems are expected to hamper the growth of the market during the forecast period. Integrating advanced technologies such as AI and ML into traditional ERP systems poses technical challenges, particularly in terms of data integration, scalability, and maintaining compliance and security, further restraining the growth of the market.
Segment Review The ERP software market is segmented on the basis of component, deployment model, enterprise size, business function, end user, and region. On the basis of component, the market is bifurcated into software and services. Depending on deployment model, the market is divided into on-premise, cloud, and hybrid. By enterprise size, it is segregated into large enterprises, medium enterprises, and small enterprises. On the basis of business function, it is segregated into finance, human resources (HR), supply chain, customer management, inventory management, manufacturing module, and others. By end user, the market is divided into manufacturing, BFSI, healthcare, retail & distribution, government & utilities, IT & telecom, construction, aerospace & defense, and others. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Competitive Landscape The market players operating in the home insurance market are IBM Corporation, Infor, Microsoft Corporation, NetSuite Inc., Oracle Corporation, Sage Group Plc., SAP SE, SYSPRO, TOTVS S.A., and Unit4. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships, which help to drive the growth of the enterprise resource planning market globally.
Key Benefits for Stakeholders This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the enterprise resource planning (erp) market analysis from 2023 to 2033 to identify the prevailing enterprise resource planning (ERP) market opportunities. The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities. Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network. In-depth analysis of the enterprise resource planning (ERP) market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities. Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market. Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players. The report includes the analysis of the regional as well as global enterprise resource planning (ERP) market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.
Additional benefits you will get with this purchase are: ● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price) ● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update. ● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License. ● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries) ● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once) ● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report) ● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older. ● 24-hour priority response* ● Free Industry updates and white papers.
Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more) ● End user preferences and pain points ● Industry life cycle assessment, by region ● Product Benchmarking / Product specification and applications ● Product Life Cycles ● Senario Analysis & Growth Trend Comparision ● Technology Trend Analysis ● Go To Market Strategy ● Market share analysis of players by products/segments ● New Product Development/ Product Matrix of Key Players ● Pain Point Analysis ● Regulatory Guidelines ● Strategic Recommedations ● Additional company profiles with specific to client's interest ● Additional country or region analysis- market size and forecast ● Brands Share Analysis ● Criss-cross segment analysis- market size and forecast ● Expanded list for Company Profiles ● Historic market data ● Market share analysis of players at global/region/country level ● SWOT Analysis Key Market Segments By Industry Vertical ● Manufacturing ● BFSI ● Healthcare ● Retail and Distribution ● Government and Utilities ● IT and Telecom ● Construction ● Aerospace and Defense ● Others By Component ● Software ● Services By Deployement Model ● On-Premise ● Cloud ● Hybrid By End User ● Large Enterprises ● Small and Medium-sized Enterprises By Business Function ● Human Resource (HR) ● Supply Chain ● Customer Management ● Inventory Management ● Manufacturing Module ● Finance ● Others By Region ● North America ○ U.S. ○ Canada ● Europe ○ UK ○ Germany ○ France ○ Italy ○ Spain ○ Rest of Europe ● Asia-Pacific ○ China ○ Japan ○ India ○ Australia ○ South Korea ○ Rest of Asia-Pacific ● LAMEA ○ Latin America ○ Middle East ○ Africa ● Key Market Players ○ Priority Software ○ QAD Inc. ○ SYSPRO ○ SAP SE ○ Odoo SA ○ Workday Inc. ○ Ramco Systems Ltd. ○ Intact (Aptech Business Systems Ltd.) ○ Unit4 ○ Microsoft Corporation ○ Infor Inc. ○ IFS ○ Zoho Corporation ○ Oracle Corporation ○ Acumatica, Inc. ○ Sage Software Solutions Pvt Ltd. ○ Deltek, Inc. ○ Epicor Software Corporation ○ Tally Solutions Private Limited ○ MYOB Australia Pty Ltd.
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Table of Contents CHAPTER 1: INTRODUCTION 1.1. Report description 1.2. Key market segments 1.3. Key benefits to the stakeholders 1.4. Research methodology 1.4.1. Primary research 1.4.2. Secondary research 1.4.3. Analyst tools and models CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY 2.1. CXO perspective CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW 3.1. Market definition and scope 3.2. Key findings 3.2.1. Top impacting factors 3.2.2. Top investment pockets 3.3. Porter’s five forces analysis 3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers 3.3.2. Low threat of new entrants 3.3.3. Moderate to high threat of substitutes 3.3.4. Low to moderate intensity of rivalry 3.3.5. Moderate to high bargaining power of buyers 3.4. Market dynamics 3.4.1. Drivers 3.4.1.1. Rise in Need for Operational Efficiency & Transparency in Business Processes 3.4.1.2. Increase in Demand for Cloud-based Solutions 3.4.2. Restraints 3.4.2.1. Higher Investment and Maintenance Costs 3.4.3. Opportunities 3.4.3.1. Increase in Demand for ERP Among Small and Medium Enterprises 3.4.3.2. Technological Advancement in ERP 3.5. Regulatory Guidelines CHAPTER 4: ENTERPRISE RESOURCE PLANNING (ERP) MARKET, BY COMPONENT 4.1. Overview 4.1.1. Market size and forecast 4.2. Software 4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2. Market size and forecast, by region 4.2.3. Market share analysis by country 4.3. Services 4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2. Market size and forecast, by region 4.3.3. Market share analysis by country CHAPTER 5: ENTERPRISE RESOURCE PLANNING (ERP) MARKET, BY DEPLOYEMENT MODEL 5.1. Overview 5.1.1. Market size and forecast 5.2. On-Premise 5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2. Market size and forecast, by region 5.2.3. Market share analysis by country 5.3. Cloud 5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2. Market size and forecast, by region 5.3.3. Market share analysis by country 5.4. Hybrid 5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2. Market size and forecast, by region 5.4.3. Market share analysis by country CHAPTER 6: ENTERPRISE RESOURCE PLANNING (ERP) MARKET, BY END USER 6.1. Overview 6.1.1. Market size and forecast 6.2. Large Enterprises 6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.2. Market size and forecast, by region 6.2.3. Market share analysis by country 6.3. Small and Medium-sized Enterprises 6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.2. Market size and forecast, by region 6.3.3. Market share analysis by country CHAPTER 7: ENTERPRISE RESOURCE PLANNING (ERP) MARKET, BY BUSINESS FUNCTION 7.1. Overview 7.1.1. Market size and forecast 7.2. Finance 7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.2.2. Market size and forecast, by region 7.2.3. Market share analysis by country 7.3. Human Resource (HR) 7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.3.2. Market size and forecast, by region 7.3.3. Market share analysis by country 7.4. Supply Chain 7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.4.2. Market size and forecast, by region 7.4.3. Market share analysis by country 7.5. Customer Management 7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.5.2. Market size and forecast, by region 7.5.3. Market share analysis by country 7.6. Inventory Management 7.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.6.2. Market size and forecast, by region 7.6.3. Market share analysis by country 7.7. Manufacturing Module 7.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.7.2. Market size and forecast, by region 7.7.3. Market share analysis by country 7.8. Others 7.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.8.2. Market size and forecast, by region 7.8.3. Market share analysis by country CHAPTER 8: ENTERPRISE RESOURCE PLANNING (ERP) MARKET, BY INDUSTRY VERTICAL 8.1. Overview 8.1.1. Market size and forecast 8.2. Manufacturing 8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.2.2. Market size and forecast, by region 8.2.3. Market share analysis by country 8.3. BFSI 8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.3.2. Market size and forecast, by region 8.3.3. Market share analysis by country 8.4. Healthcare 8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.4.2. Market size and forecast, by region 8.4.3. Market share analysis by country 8.5. Retail and Distribution 8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.5.2. Market size and forecast, by region 8.5.3. Market share analysis by country 8.6. Government and Utilities 8.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.6.2. Market size and forecast, by region 8.6.3. Market share analysis by country 8.7. IT and Telecom 8.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.7.2. Market size and forecast, by region 8.7.3. Market share analysis by country 8.8. Construction 8.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.8.2. Market size and forecast, by region 8.8.3. Market share analysis by country 8.9. Aerospace and Defense 8.9.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.9.2. Market size and forecast, by region 8.9.3. Market share analysis by country 8.10. Others 8.10.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.10.2. Market size and forecast, by region 8.10.3. Market share analysis by country CHAPTER 9: ENTERPRISE RESOURCE PLANNING (ERP) MARKET, BY REGION 9.1. Overview 9.1.1. Market size and forecast By Region 9.2. North America 9.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 9.2.2. Market size and forecast, by Component 9.2.3. Market size and forecast, by Deployement Model 9.2.4. Market size and forecast, by End User 9.2.5. Market size and forecast, by Business Function 9.2.6. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.2.7. Market size and forecast, by country 9.2.7.1. U.S. 9.2.7.1.1. Market size and forecast, by Component 9.2.7.1.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.2.7.1.3. Market size and forecast, by End User 9.2.7.1.4. Market size and forecast, by Business Function 9.2.7.1.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.2.7.2. Canada 9.2.7.2.1. Market size and forecast, by Component 9.2.7.2.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.2.7.2.3. Market size and forecast, by End User 9.2.7.2.4. Market size and forecast, by Business Function 9.2.7.2.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.3. Europe 9.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 9.3.2. Market size and forecast, by Component 9.3.3. Market size and forecast, by Deployement Model 9.3.4. Market size and forecast, by End User 9.3.5. Market size and forecast, by Business Function 9.3.6. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.3.7. Market size and forecast, by country 9.3.7.1. UK 9.3.7.1.1. Market size and forecast, by Component 9.3.7.1.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.3.7.1.3. Market size and forecast, by End User 9.3.7.1.4. Market size and forecast, by Business Function 9.3.7.1.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.3.7.2. Germany 9.3.7.2.1. Market size and forecast, by Component 9.3.7.2.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.3.7.2.3. Market size and forecast, by End User 9.3.7.2.4. Market size and forecast, by Business Function 9.3.7.2.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.3.7.3. France 9.3.7.3.1. Market size and forecast, by Component 9.3.7.3.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.3.7.3.3. Market size and forecast, by End User 9.3.7.3.4. Market size and forecast, by Business Function 9.3.7.3.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.3.7.4. Italy 9.3.7.4.1. Market size and forecast, by Component 9.3.7.4.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.3.7.4.3. Market size and forecast, by End User 9.3.7.4.4. Market size and forecast, by Business Function 9.3.7.4.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.3.7.5. Spain 9.3.7.5.1. Market size and forecast, by Component 9.3.7.5.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.3.7.5.3. Market size and forecast, by End User 9.3.7.5.4. Market size and forecast, by Business Function 9.3.7.5.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.3.7.6. Rest of Europe 9.3.7.6.1. Market size and forecast, by Component 9.3.7.6.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.3.7.6.3. Market size and forecast, by End User 9.3.7.6.4. Market size and forecast, by Business Function 9.3.7.6.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.4. Asia-Pacific 9.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 9.4.2. Market size and forecast, by Component 9.4.3. Market size and forecast, by Deployement Model 9.4.4. Market size and forecast, by End User 9.4.5. Market size and forecast, by Business Function 9.4.6. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.4.7. Market size and forecast, by country 9.4.7.1. China 9.4.7.1.1. Market size and forecast, by Component 9.4.7.1.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.4.7.1.3. Market size and forecast, by End User 9.4.7.1.4. Market size and forecast, by Business Function 9.4.7.1.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.4.7.2. Japan 9.4.7.2.1. Market size and forecast, by Component 9.4.7.2.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.4.7.2.3. Market size and forecast, by End User 9.4.7.2.4. Market size and forecast, by Business Function 9.4.7.2.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.4.7.3. India 9.4.7.3.1. Market size and forecast, by Component 9.4.7.3.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.4.7.3.3. Market size and forecast, by End User 9.4.7.3.4. Market size and forecast, by Business Function 9.4.7.3.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.4.7.4. Australia 9.4.7.4.1. Market size and forecast, by Component 9.4.7.4.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.4.7.4.3. Market size and forecast, by End User 9.4.7.4.4. Market size and forecast, by Business Function 9.4.7.4.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.4.7.5. South Korea 9.4.7.5.1. Market size and forecast, by Component 9.4.7.5.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.4.7.5.3. Market size and forecast, by End User 9.4.7.5.4. Market size and forecast, by Business Function 9.4.7.5.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.4.7.6. Rest of Asia-Pacific 9.4.7.6.1. Market size and forecast, by Component 9.4.7.6.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.4.7.6.3. Market size and forecast, by End User 9.4.7.6.4. Market size and forecast, by Business Function 9.4.7.6.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.5. LAMEA 9.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 9.5.2. Market size and forecast, by Component 9.5.3. Market size and forecast, by Deployement Model 9.5.4. Market size and forecast, by End User 9.5.5. Market size and forecast, by Business Function 9.5.6. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.5.7. Market size and forecast, by country 9.5.7.1. Latin America 9.5.7.1.1. Market size and forecast, by Component 9.5.7.1.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.5.7.1.3. Market size and forecast, by End User 9.5.7.1.4. Market size and forecast, by Business Function 9.5.7.1.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.5.7.2. Middle East 9.5.7.2.1. Market size and forecast, by Component 9.5.7.2.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.5.7.2.3. Market size and forecast, by End User 9.5.7.2.4. Market size and forecast, by Business Function 9.5.7.2.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 9.5.7.3. Africa 9.5.7.3.1. Market size and forecast, by Component 9.5.7.3.2. Market size and forecast, by Deployement Model 9.5.7.3.3. Market size and forecast, by End User 9.5.7.3.4. Market size and forecast, by Business Function 9.5.7.3.5. Market size and forecast, by Industry Vertical CHAPTER 10: COMPETITIVE LANDSCAPE 10.1. Introduction 10.2. Top winning strategies 10.3. Product mapping of top 10 player 10.4. Competitive dashboard 10.5. Competitive heatmap 10.6. Top player positioning, 2023 CHAPTER 11: COMPANY PROFILES 11.1. SAP SE 11.1.1. Company overview 11.1.2. Key executives 11.1.3. Company snapshot 11.1.4. Operating business segments 11.1.5. Product portfolio 11.1.6. Business performance 11.1.7. Key strategic moves and developments 11.2. Infor Inc. 11.2.1. Company overview 11.2.2. Key executives 11.2.3. Company snapshot 11.2.4. Operating business segments 11.2.5. Product portfolio 11.2.6. Business performance 11.2.7. Key strategic moves and developments 11.3. Oracle Corporation 11.3.1. Company overview 11.3.2. Key executives 11.3.3. Company snapshot 11.3.4. Operating business segments 11.3.5. Product portfolio 11.3.6. Business performance 11.3.7. Key strategic moves and developments 11.4. Microsoft Corporation 11.4.1. Company overview 11.4.2. Key executives 11.4.3. Company snapshot 11.4.4. Operating business segments 11.4.5. Product portfolio 11.4.6. Business performance 11.4.7. Key strategic moves and developments 11.5. Sage Software Solutions Pvt Ltd. 11.5.1. Company overview 11.5.2. Key executives 11.5.3. Company snapshot 11.5.4. Operating business segments 11.5.5. Product portfolio 11.5.6. Business performance 11.5.7. Key strategic moves and developments 11.6. SYSPRO 11.6.1. Company overview 11.6.2. Key executives 11.6.3. Company snapshot 11.6.4. Operating business segments 11.6.5. Product portfolio 11.6.6. Business performance 11.6.7. Key strategic moves and developments 11.7. Unit4 11.7.1. Company overview 11.7.2. Key executives 11.7.3. Company snapshot 11.7.4. Operating business segments 11.7.5. Product portfolio 11.7.6. Business performance 11.7.7. Key strategic moves and developments 11.8. IFS 11.8.1. Company overview 11.8.2. Key executives 11.8.3. Company snapshot 11.8.4. Operating business segments 11.8.5. Product portfolio 11.8.6. Business performance 11.8.7. Key strategic moves and developments 11.9. Workday Inc. 11.9.1. Company overview 11.9.2. Key executives 11.9.3. Company snapshot 11.9.4. Operating business segments 11.9.5. Product portfolio 11.9.6. Business performance 11.9.7. Key strategic moves and developments 11.10. Acumatica, Inc. 11.10.1. Company overview 11.10.2. Key executives 11.10.3. Company snapshot 11.10.4. Operating business segments 11.10.5. Product portfolio 11.10.6. Business performance 11.10.7. Key strategic moves and developments 11.11. QAD Inc. 11.11.1. Company overview 11.11.2. Key executives 11.11.3. Company snapshot 11.11.4. Operating business segments 11.11.5. Product portfolio 11.11.6. Business performance 11.11.7. Key strategic moves and developments 11.12. Deltek, Inc. 11.12.1. Company overview 11.12.2. Key executives 11.12.3. Company snapshot 11.12.4. Operating business segments 11.12.5. Product portfolio 11.12.6. Business performance 11.12.7. Key strategic moves and developments 11.13. Priority Software 11.13.1. Company overview 11.13.2. Key executives 11.13.3. Company snapshot 11.13.4. Operating business segments 11.13.5. Product portfolio 11.13.6. Business performance 11.13.7. Key strategic moves and developments 11.14. Ramco Systems Ltd. 11.14.1. Company overview 11.14.2. Key executives 11.14.3. Company snapshot 11.14.4. Operating business segments 11.14.5. Product portfolio 11.14.6. Business performance 11.14.7. Key strategic moves and developments 11.15. Odoo SA 11.15.1. Company overview 11.15.2. Key executives 11.15.3. Company snapshot 11.15.4. Operating business segments 11.15.5. Product portfolio 11.15.6. Business performance 11.15.7. Key strategic moves and developments 11.16. Intact (Aptech Business Systems Ltd.) 11.16.1. Company overview 11.16.2. Key executives 11.16.3. Company snapshot 11.16.4. Operating business segments 11.16.5. Product portfolio 11.16.6. Business performance 11.16.7. Key strategic moves and developments 11.17. Epicor Software Corporation 11.17.1. Company overview 11.17.2. Key executives 11.17.3. Company snapshot 11.17.4. Operating business segments 11.17.5. Product portfolio 11.17.6. Business performance 11.17.7. Key strategic moves and developments 11.18. Tally Solutions Private Limited 11.18.1. Company overview 11.18.2. Key executives 11.18.3. Company snapshot 11.18.4. Operating business segments 11.18.5. Product portfolio 11.18.6. Business performance 11.18.7. Key strategic moves and developments 11.19. Zoho Corporation 11.19.1. Company overview 11.19.2. Key executives 11.19.3. Company snapshot 11.19.4. Operating business segments 11.19.5. Product portfolio 11.19.6. Business performance 11.19.7. Key strategic moves and developments 11.20. MYOB Australia Pty Ltd. 11.20.1. Company overview 11.20.2. Key executives 11.20.3. Company snapshot 11.20.4. Operating business segments 11.20.5. Product portfolio 11.20.6. Business performance 11.20.7. Key strategic moves and developments
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よくあるご質問
Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?
アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る
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在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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発注をする前のお問合せをお願いします。
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1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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お支払方法の方法はどのようになっていますか?
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請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
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尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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