世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オンライン学習プラットフォーム市場:製品タイプ別(学術、企業、政府)、技術別(Eラーニング、学習管理システム、アプリケーションシミュレーションツール、ラピッドEラーニング、ポッドキャスト、バーチャル教室)、地域別に分類 ~2019~2020年の市場規模、シェア&トレンド、2030年までの予測について世界規模で分析


Online Learning Platforms Market : Segmented By Product Type (Academic, Corporate and Government); By Technology (E-learning, learning Management System, Application Simulation Tool, Rapid E-Learning, Podcasts, and Virtual Classroom) and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019 – 2020 and Forecasts to 2030

製品概要 オンライン学習プラットフォームまたはeラーニングプラットフォームは、オンラインリソースの学習またはトレーニング活動である。Eラーニングは、正式な学校教育に基づいていますが、コンピュータ、モ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年4月26日 US$4,350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
168 英語

 

サマリー

製品概要
オンライン学習プラットフォームまたはeラーニングプラットフォームは、オンラインリソースの学習またはトレーニング活動である。Eラーニングは、正式な学校教育に基づいていますが、コンピュータ、モバイル、その他の携帯端末で提供されます。Eラーニングは、新興の教育システムの一部であるが、2つのシステムの境界は変動しており、2つのシステムのニーズに対応している。教育という観点からは、フォーマルなeラーニングとインフォーマルなeラーニングの2つの形態がある。

市場のハイライト
オンライン学習プラットフォームの世界市場は、2030年に9.41%という注目すべきCAGRを予測。
世界のオンライン学習プラットフォーム市場は、2020年の2,053億米ドルから、今後数年間、すなわち2021年から30年にかけてCAGR9.41%で2030年には5,048億米ドルを突破すると予想されます。AI、IoT、ビッグデータなど、教育・学習体験をより生産的かつ個別化する技術の採用が進んでいることから、今後10年間、市場は適応性、いつでもどこでもアクセス可能、低価格といったオンライン学習プラットフォームの利点をさらに訴求していくと思われます。また、技術開発、スマートフォンの普及、新製品の発売、大手企業によるコスト増などが、2030年までの市場成長を押し上げると予想されます。



オンライン学習プラットフォームの世界市場セグメント別
2020年~30年にかけて、法人向けセグメントが最も高いCAGRで成長する
オンライン学習プラットフォームの世界市場は、タイプ別に学術、企業、政府機関に区分されます。予測されるタイムラインでは、サービスとしての企業部門がOnline Learning Platform市場全体の最も大きな部分を占めると予測される。2020年には、企業カテゴリが最大の市場シェアを獲得しました。従業員に対するトレーニングや業界関連トレーニングの頻繁な必要性から、企業はこの予測期間中も市場で優位性を保つと予想され、さまざまなオンライン学習プラットフォームの選択肢につながると考えられる。

バーチャルクラスルームセグメントは2020-30年に最も高いCAGRで成長する
オンライン学習プラットフォームの世界市場は、技術別にEラーニング、学習管理システム、アプリケーションシミュレーションツール、ラピッドEラーニング、ポッドキャスト、バーチャルクラスルームに分類されます。技術別では、2030年までにバーチャルクラスルームカテゴリが世界のオンライン学習産業で最も大きな割合を占めると予想されます。今後数年間は、トレーニングコストを削減し、エンドユーザーにトレーニングや学習モジュールを組み込んで提供するバーチャルクラスルーム部門が大きく成長すると思われます。また、インターネットの普及が進み、デバイスやインターネットのコストが低下していることから、モバイルラーニング分野も力強い成長を遂げると予想されます。

市場ダイナミクス
ドライバー
教育への投資拡大
教育は、大多数の国で、人権としてだけでなく、住民や政府にとって基本的なトレーニングへのアクセスを保証する責任として捉えられています。各国政府も、世界の教育危機を支援するために、教育への投資を直ちに増やすことを宣言している。

技術的な浸透の増加
AI、IoT、ビッグデータなど、教育・学習体験をより生産的かつ個別化する技術の導入が進んでいることから、今後10年間で、適応性、いつでもどこでもアクセス可能、低価格といったオンライン学習プラットフォームの優位性がさらに促進されるものと思われます。また、技術開発、スマートフォンの普及、新製品の発売、大手企業によるコスト増などが、2030年までの市場成長を押し上げると予想されます。

情報へのアクセスの簡便化
情報へのシンプルなアクセス、バーチャルリアリティとの融合、強力なアプローチ、最新技術の統合は、語学学習用オンライン市場の規模を拡大させる主要な要因となっています。また、教育水準の向上、インターネットおよびモバイルユーザーの増加、多国籍企業による多言語選択などが、オンライン学習プラットフォーム市場全体に膨大な成長機会を与えています。

抑制事項
オンライン学習プラットフォームの存在に関する認識不足
多くの企業は、オンライン学習プラットフォーム市場の成長を妨げると推定されているオンライン学習プラットフォームの基本を認識していないです。また、インターネットへのアクセスは、このように市場の成長を妨げている世界のすべての部分に浸透していない。

オンライン学習プラットフォームの世界市場主要プレイヤー
アプタラ(Aptara, Inc.

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

アドビ システムズ社
メリディアン・ナレッジ・ソリューションズ
コーナーストーン
シトリックス・エデュケーション
CERTPOINT Systems Inc.
株式会社オラクル
マイクロソフト株式会社
シスコシステムズ株式会社
ラーニングプール
ネットディメンジョンズ
SAP SE
その他の著名なプレーヤー
オンライン学習プラットフォームの世界市場地域別
世界のオンライン学習プラットフォームは、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東とアフリカが含まれています。

アジア太平洋地域のグローバルオンライン学習プラットフォーム市場は、2020年に最大の市場シェアを保持しました。ヨーロッパ、中東・アフリカ、ラテンアメリカが続くアジア太平洋地域は、2030年までにオンライン学習プラットフォーム産業全体の中で最も高い割合を占めると予想されています。また、アジア太平洋地域は、オンライン高校への入学者数の増加、多国籍企業の急増、より良い仕事を探す若者の増加、モバイルの普及率の増加、コンテンツのデジタル化の増加、国のオンライン教育ネットワークへの政府の介入、教師の不足などの要因から最も急速に成長している地域です。



世界のオンライン学習プラットフォーム市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルグ、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
世界のオンライン学習プラットフォーム市場レポートには、以下の分析も含まれています。
オンライン学習プラットフォームのセグメント
製品タイプ別
アカデミック
企業
政府機関
技術タイプ別
eラーニング
ラーニングマネジメントシステム
アプリケーションシミュレーションツール
ラピッドeラーニング
ポッドキャスト
バーチャルクラスルーム
オンライン学習プラットフォーム Dynamics
オンライン学習プラットフォームの規模
需要と供給
現在の動向/課題/問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
オンライン学習プラットフォーム市場のレポート範囲とセグメンテーション

よくある質問
オンライン学習プラットフォームの市場規模は?
オンライン学習プラットフォームの市場規模はどの程度か?
オンライン学習プラットフォームの市場シェアが最も大きいのはどのセグメントか?
Online learning platform市場のキープレイヤーはどこか?
Online learning platformの市場を牽引する要因は何か?

ページTOPに戻る


目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Online learning platforms Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Online learning platforms Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Online learning platforms Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Online learning platforms Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Technology: Market Share (2020-2030);
12.2.1. E-learning, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. learning management system, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. application simulation tool, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. rapid e-learning, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. podcasts, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. virtual classroom, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product Type: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Academic, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Corporate, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Government, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Aptara, Inc.
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Adobe Systems Inc.
3. Meridian Knowledge Solutions
4. Cornerstone
5. Citrix Education
6. CERTPOINT Systems Inc.
7. Oracle Corporation
8. Microsoft Corporation
9. Cisco Systems Inc.
10. Learning Pool
11. NetDimensions.
12. SAP SE
13. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Product Overview
Online learning platforms or e-learning platforms are an online resource learning or training activity. E-learning is based on official schooling but is provided by a computer, mobile, and other portable devices. E-learning is a part of an emerging education system, but the borders between the two systems are fluctuating and address the needs of the two systems. In terms of education, there are two forms of formal and informal e-learning.

Market Highlights
Global Online learning platforms market is expected to project a notable CAGR of 9.41% in 2030.
Global Online learning platforms market to surpass USD 504.8 billion by 2030 from USD 205.3 billion in 2020 at a CAGR of 9.41% in the coming years, i.e., 2021-30. Due to the increased adoption of technologies such as AI, IoT, Big Data, amongst others, to render teaching and learning experience more productive and personalized, In the next ten years, the market will further promote the advantages of online learning platforms, such as adaptability, accessibility at all times and anywhere, and at a reduced price. In addition, technological developments, the growing use of smartphones, new product launches, and increased costs by major players are expected to boost market growth by 2030.



Global Online learning platforms market: Segments
Corporate segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Online learning platforms market is segmented by Type into academic, corporate, and government. It is anticipated that corporate as a service sector will account for the largest part of the overall Online learning platforms market during the predicted timeline. In 2020 the corporate category took the greatest market share. Due to its frequent need for training and industry-relevant training for employees, companies are anticipated to remain dominant in the market over this projected period, leading to the option of different online learning platforms.

Virtual classroom segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Online learning platforms market is divided by technology into E-learning, learning management systems, application simulation tools, rapid e-learning, podcasts, and virtual classroom. Based on technology, by 2030, the virtual classroom category will account for the largest proportion of the global online learning industry. In the coming years, there will be strong growth in the virtual classroom segment, which lessens training costs and provides end-users embedded training and learning modules. Also, because of growing internet penetration and declining device and internet costs, the mobile learning segment is expected to grow at a strong rate.

Market Dynamics
Drivers
Increased investment on education
Education is seen in the majority of countries not only as a human right but also as the responsibility to guarantee access to basic training for residents and governments. The national governments also declare an immediate increase in investment in education to support the crisis in global education.

Increased technological penetration
Due to the increased adoption of technologies such as AI, IoT, Big Data, amongst others, to render teaching and learning experience more productive and personalized, In the next ten years, the market will further promote the advantages of online learning platforms, such as adaptability, accessibility at all times and anywhere, and at a reduced price. In addition, technological developments, the growing use of smartphones, new product launches, and increased costs by major players are expected to boost market growth by 2030.

Simpler access to information
Simple access to information, convergence with virtual reality, a strong approach, and the integration of latest technology are key drivers of the size of the online market for language learning. In addition, increased education, rising internet, and mobile users, and multi-lingual choice by multinational companies give people working on the overall Online learning platforms market enormous growth opportunities

Restraint
Lack of awareness regarding Online learning platforms existence
Many Enterprises are there which are not aware of the basics of the Online learning platforms which is estimated to hinder the growth of the Online learning platforms market. In addition, access to the internet has not penetrated all parts of the world thus hindering market growth.

Global Online learning platforms market: Key Players
Aptara, Inc.

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Adobe Systems Inc.
Meridian Knowledge Solutions
Cornerstone
Citrix Education
CERTPOINT Systems Inc.
Oracle Corporation
Microsoft Corporation
Cisco Systems Inc.
Learning Pool
NetDimensions.
SAP SE
Other Prominent Players
Global Online learning platforms market: Regions
Global Online learning platforms is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa.

Global Online learning platforms market in Asia Pacific held the largest market share in the year 2020. The Area of Asia Pacific, followed by Europe, the Middle East & Africa, and Latin America is expected to have the highest portion of the overall Online learning platforms industry by 2030. Asia-Pacific is also the fastest-growing area due to factors such as increased enrollment in online high schools, the proliferation of multinationals, largely young people searching for better jobs, increased mobile penetration, increased content digitization, government interventions in national online education networks, and a lack of teachers.



Global Online learning platforms market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Online learning platforms market report also contains analysis on:
Online learning platforms Segments
By Product Type
Academic
Corporate
Government
By Technology Type
E-learning
Learning management system
Application simulation tool
Rapid e-learning
Podcasts
Virtual classroom
Online learning platforms Dynamics
Online learning platforms Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Online learning platforms Market Report Scope and Segmentation

Frequently Asked Questions
How big is the Online learning platforms market?
What is the Online learning platform's market growth?
Which segment accounted for the largest Online learning platforms market share?
Who are the key players in the Online learning platforms market?
What are the factors driving the Online learning platforms market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Online learning platforms Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Online learning platforms Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Online learning platforms Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Online learning platforms Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Technology: Market Share (2020-2030);
12.2.1. E-learning, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. learning management system, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. application simulation tool, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. rapid e-learning, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. podcasts, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. virtual classroom, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product Type: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Academic, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Corporate, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Government, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Aptara, Inc.
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Adobe Systems Inc.
3. Meridian Knowledge Solutions
4. Cornerstone
5. Citrix Education
6. CERTPOINT Systems Inc.
7. Oracle Corporation
8. Microsoft Corporation
9. Cisco Systems Inc.
10. Learning Pool
11. NetDimensions.
12. SAP SE
13. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療IT)の最新刊レポート

Fatpos Global社のその他分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(corporate)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る