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乳児用粉ミルク市場タイプ別(乳児用ミルク、フォローアップミルク、特殊ベビーミルク、成長期ミルク)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、ECプラットフォーム、その他)、地域別 - 2019-2020年の市場規模、シェア、トレンドの世界分析と2030年までの予測


Infant Formula Milk Powder Market: Segmented by Type (infant milk, follow up milk, specialty baby milk and growing up milk); By Distribution Channel (Convenience stores, Hypermarkets & supermarkets, E-commerce platforms and Other); and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[179ページ以上の調査レポート】粉ミルクの世界市場は、2020年の319億5000万米ドルから2030年には477億3000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年にかけてCAGR9.13%で成長すると予想されています。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年3月1日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
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171 英語

 

サマリー

[179ページ以上の調査レポート】粉ミルクの世界市場は、2020年の319億5000万米ドルから2030年には477億3000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年にかけてCAGR9.13%で成長すると予想されています。この成長は、粉ミルクの世界的な需要を創出する様々な分野での合併や買収の増加によるものと予想されます。

製品概要
粉ミルクは、乳児の母乳に最も近い代替品です。乳製品とその他の栄養成分の混合物が粉ミルクになります。粉ミルクは通常、12ヶ月未満の乳児に与え、健康な成長を促進し、健康を維持するのに役立つように製造されています。粉ミルクは、哺乳瓶やカップで与えるために、粉末と液体を混ぜて作られます。乳児用粉ミルクの製造は、一定の手順で行われます。最も基本的な手順は、スキムミルクと原料の混合物から液体を調製し、その混合物の加工を終え、次に粉体の調製とその粉体の包装を行うことで、ベビーミルクを製造しているのです。粉ミルクには、栄養成分、カロリー、味、消化能力など、さまざまな種類があります。牛乳、大豆ベース、タンパク質加水分解物、ラクトースフリー、特殊ミルク、新型ミルクなど、人気のある粉ミルクが使用されています。

市場ハイライト
粉ミルクの世界市場は、2030年に9.13%の顕著なCAGRを予測することが予想されます。
また、オンラインストアの成長により、ハイエンド製品の販売も促進されています。女性の労働力の高いシェア、中間層と共働き家庭の増加、プレミアム栄養支出の増加など、多くの成長ドライバーがあるためです。



粉ミルクの世界市場セグメント
2020~30年は拡張スナック分野が最も高いCAGRで成長
乳児用粉ミルクの世界市場は、タイプ別に乳児用ミルク、フォローアップミルク、特殊ベビーミルク、成長期用ミルクに分類されます。乳児用ミルクは、安全で栄養価が高く、利便性も高いため、母乳の代わりとして乳児用ミルクを使用する医師の好みが増えていることから、2020年には乳児用ミルク分野が最大の市場シェアを占めています。また、乳児用ミルクは鉄分を多く含んでおり、貧血の予防にも役立ちます。特定のベビーミルクにはプロバイオティクスが強化されており、下痢の回避、疝痛の緩和、食物アレルギーのリスク軽減に役立ちます。

ハイパーマーケット・スーパーマーケット部門は2020〜30年に最も高いCAGRで成長へ
粉ミルクの世界市場は、流通チャネル別にコンビニエンスストア、ハイパーマーケット&スーパーマーケット、Eコマースプラットフォーム、その他に分類されています。2020年にはハイパーマーケット&スーパーマーケット部門が最大の市場シェアを獲得。予測期間中は、最大かつ最も成長率の高い市場であると予測されます。ハイパーマーケットとスーパーマーケットがこの市場で人気を博している主な理由は、入手できる商品の種類が豊富であることと、顧客にとってリアルタイムでブランドを比較できる利便性があることです。

市場ダイナミクス
ドライバー
高い女性労働力とライフスタイルの変化が市場成長を促進
育児用粉ミルク市場は、女性の労働力人口の増加、中間層や共働き世帯の増加、プレミアム栄養支出の増加など、多くの成長ドライバーによって拡大すると予想されます。また、ライフスタイルの変化、中間層の増加、新興国の可処分所得の増加、粉ミルクの栄養価の高さに対する認知度の向上なども市場の成長を後押ししています。

多様な栄養素と有職者の増加
粉ミルクは、炭水化物、脂質、タンパク質、ビタミン、ミネラルなど、赤ちゃんの成長に必要なさまざまな栄養素で構成されています。生後6カ月未満の赤ちゃんには母乳を与えることが推奨されていますが、粉ミルクは同様の栄養素を含んでいるため、代用品として使用されることがあります。この需要は、家庭外で働く女性の増加によってもたらされています。

抑制要因
食品安全への懸念と少子化が市場成長の妨げに
新生児の出生数の減少や海外ブランドが粉ミルク市場を席巻していることは、市場成長の阻害要因になりそうです。さらに、食品の安全性に関する懸念も、育児用粉ミルク市場の成長を阻害する大きな要因となっています。

乳児用粉ミルクの世界市場主要プレイヤー
ネスレS.A.

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

ダノンS.A.
アボット・ラボラトリーズ
クラフト・ハインツ社
ベラミー・オーガニック
トップファー
ペリゴ・カンパニー・ピーエルシー
ウエストランド・ミルク・プロダクツ
バイオスタイム社
その他の著名なプレーヤー
粉ミルクの世界市場地域別
粉ミルクの世界市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカを含みます。アジア太平洋地域の世界粉ミルクは、2020年に最大の市場シェアを保持しています。この地域における西洋文化の導入の増加、可処分所得の増加、多忙なライフスタイルによる都市部の人々の外出先での間食傾向などが、アジア太平洋地域の発展を促進する要因となっています。この地域の消費者は、大半の国で経済状況が発展しているため、安価な商品を購入する傾向があり、そのためジェネリックや国産ブランドを好みます。また、ハイパーマーケットやスーパーマーケットの増加により、こうしたスナックの入手がより容易になっており、これがAPAC地域の市場成長をさらに後押ししています。



粉ミルクの世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAのその他地域
粉ミルクの世界市場に関する分析も掲載しています。
粉ミルクの市場セグメント。
タイプ別
乳児用ミルク
フォローアップミルク
スペシャルティベビーミルク
成長期用ミルク
販売チャネル別
コンビニエンスストア
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
Eコマースプラットフォーム
その他
粉ミルクの市場ダイナミクス
粉ミルクの市場規模
供給と需要
現在のトレンド/課題/チャレンジ
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
粉ミルクの市場レポート範囲とセグメンテーション



よくある質問
粉ミルクの市場規模は?
粉ミルクの市場規模はどの程度ですか?
粉ミルクの市場シェアが最も大きいのはどのセグメントですか?
粉ミルク市場のキープレイヤーは?
粉ミルク市場を牽引する要因は何か?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Infant Formula Milk Powder Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Infant Formula Milk Powder Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Infant Formula Milk Powder Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Infant Formula Milk Powder Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Infant milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Follow Up Milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Specialty Baby Milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Growing Up Milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Distribution Channel : Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Convenience stores, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. E-commerce platforms, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Other, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Nestle S.A.
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Danone S.A.
3. Abbott Laboratories
4. Kraft Heinz Company
5. Bellamy Organic
6. Topfer
7. Perrigo Company plc.
8. Westland Milk Products
9. Biostime Inc.
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[179+ Pages Research Report] Global Infant Formula Milk Powder Market to surpass USD 47.73 billion by 2030 from USD 31.95 billion in 2020 at a CAGR of 9.13%in the coming years, i.e., 2021-30. This growth is anticipated due to increasing mergers and acquisitions across various sectors which will create a worldwide demand for Infant Formula Milk Powder.

Product Overview
Infant formula is the closest replacement for an infant's maternal breast milk. A mixture of dairy & other dietary ingredients makes baby formula. Infant formula is typically produced to feed infants under the age of 12 months to help them in promoting healthy growth and maintaining good health. Baby formula is mixed by mixing powder and liquid for bottle-feeding or cup-feeding. The making of formula for infants follows a certain protocol. The most basic steps involved in producing baby milk are liquid preparation from skim milk and a mixture of ingredients, then the processing of the mixture is finished, followed by powder preparation and packaging of that powdered baby formula. There are different types of infant formulas available in the market which is made up of specific ingredients such as nutritional content, calorie count, taste, and digestive capacity. Cow milk, soy-based, protein hydrolysate, lactose-free, special, and newer formula is some of the popular baby formula used.

Market Highlights
Global Infant Formula Milk Powder market is expected to project a notable CAGR of 9.13%in 2030.
The growth of online stores is also propelling the selling of high-end products. Due to many growth drivers including high female workforce share, growing middle class & dual-income families as well as increasing premium nutrition expenditure.



Global Infant Formula Milk Powder Market: Segments
Expanded snacks segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Infant Formula Milk Powder market is segmented by type into infant milk, follow-up milk, specialty baby milk, and growing up milk. Infant milk segment held the largest market share in the year 2020 due to an increase in physician's preference to use infant milk as a replacement for breastfeeding, as it is a safe and nutritious alternative along with greater convenience. Infant milk is also high in iron and helps avoid anemia. Specific baby milks are fortified with probiotics, which help avoid diarrhea, relieve colic and reduce the risk of allergies to food.

Hypermarkets & supermarkets segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Infant Formula Milk Powder market is segmented by distribution channel into Convenience stores, Hypermarkets & supermarkets, E-commerce platforms, and others. Hypermarkets & Supermarkets segment held the largest market share in the year 2020. During the forecast period, it is predicted to be the largest and fastest-growing market. The wide variety of products available and the convenience of real-time brand comparison for customers are the primary reasons for hypermarkets and supermarkets' popularity in this market.

Market Dynamics
Drivers
High Female Workforce and Lifestyle Changes to Increase Market Growth
The infant formula market is expected to rise due to many growth drivers including high female workforce share, growing middle class & dual-income families as well as increasing premium nutrition expenditure. Furthermore, lifestyle change, rise in the middle-class population, growth in disposable income in emerging economies, and increased awareness of high nutritional content in the infant formula also drive market growth.

Variety of Nutrients and Rise in Number of Employed Women
Infant formula is made up of a variety of nutrients that are fed to babies for their overall growth, including carbohydrates, fats, proteins, vitamins, minerals, and others. While doctors suggest exclusive breastfeeding for babies under the age of six months, an infant formula may be used as a substitute since it contains similar nutrients. The demand is being driven by an increase in the number of women employed outside the home.

Restraint
Food Safety Concerns and Low Birth Rate to Hinder the Market Growth
Declining number of births of newborns and foreign brands dominating the market of infant formula are factors likely to hamper the growth of the market. Additionally, concerns related to food safety are also a major factor restricting the growth of the baby formula market.

Global Infant Formula Milk Powder Market: Key Players
Nestle S.A.

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Danone S.A.
Abbott Laboratories
Kraft Heinz Company
Bellamy Organic
Topfer
Perrigo Company plc.
Westland Milk Products
Biostime Inc.
Other Prominent Players
Global Infant Formula Milk Powder Market: Regions
Global Infant Formula Milk Powder market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. Global Infant Formula Milk Powder in Asia Pacific held the largest market share in the year 2020. The increasing adoption of Western culture in the area, rising disposable income, and the on-the-go snacking trend among the urban population due to busy lifestyles are all factors driving the Asia Pacific region's development. Consumers in the region tend to buy cheaper goods due to the developing economic conditions in the majority of countries and therefore prefer generic or domestic brands. The availability of such snacks has become much easier due to the increasing trend of hypermarkets and supermarkets in the area, which is further bolstering market growth in APAC.



Global Infant Formula Milk Powder Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Infant Formula Milk Powder Market report also contains analysis on:
Infant Formula Milk Powder Market Segments:
By Type
Infant Milk
Follow Up Milk
Specialty Baby Milk
Growing Up Milk
By Distribution Channel
Convenience stores
Hypermarkets & supermarkets
E-commerce platforms
Other
Infant Formula Milk Powder Market Dynamics
Infant Formula Milk Powder Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Infant Formula Milk Powder Market Report Scope and Segmentation



Frequently Asked Questions
How big is the Infant Formula Milk Powder market?
What is the Infant Formula Milk Powder market growth?
Which segment accounted for the largest Infant Formula Milk Powder market share?
Who are the key players in the Infant Formula Milk Powder market?
What are the factors driving the Infant Formula Milk Powder market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Infant Formula Milk Powder Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Infant Formula Milk Powder Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Infant Formula Milk Powder Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Infant Formula Milk Powder Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Infant milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Follow Up Milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Specialty Baby Milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Growing Up Milk, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Distribution Channel : Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Convenience stores, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. E-commerce platforms, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Other, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Nestle S.A.
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Danone S.A.
3. Abbott Laboratories
4. Kraft Heinz Company
5. Bellamy Organic
6. Topfer
7. Perrigo Company plc.
8. Westland Milk Products
9. Biostime Inc.
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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