世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国糖尿病患者向け食品市場:製品タイプ別(糖尿病患者向け焼き菓子、糖尿病患者向け飲料、糖尿病患者向け菓子、糖尿病患者向けアイスクリーム、糖尿病患者向け乳製品、糖尿病患者向け朝食シリアル)、流通チャネル別(食料品店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、ドラッグストア/薬局、その他)、エンドユーザー別(成人/子供)、地域、競合予測&機会、2026年


United States Diabetic Food Market By Product Type (Baked Products for Diabetics, Beverages for Diabetics, Confectionery for Diabetics, Ice Cream for Diabetics, Dairy Products for Diabetics and Breakfast Cereals for Diabetics), By Distribution Channel (Grocery Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Drug Stores/Pharmacies and Others), By End Users (Adults v/s Children), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国の糖尿病食市場は、予測期間中に驚異的な速度で成長することが予想されます。同国における糖尿病食の需要増加の主な要因としては、糖尿病に関連する意識の高まりが挙げられます。また、運動不足や座りがちな... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
75 英語

 

サマリー

米国の糖尿病食市場は、予測期間中に驚異的な速度で成長することが予想されます。同国における糖尿病食の需要増加の主な要因としては、糖尿病に関連する意識の高まりが挙げられます。また、運動不足や座りがちなライフスタイルの選択による肥満や糖尿病の症例増加などの主な要因は、2026年まで米国の糖尿病食市場を牽引すると予測されます。さらに、糖尿病用食品を製造するための研究開発(R&D)の増加や、幅広い消費者層の要求に応える多様な製品ポートフォリオが、予測期間中の市場成長をさらに促進すると予想されます。

米国の糖尿病食市場は、製品タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、企業、地域に基づいて区分されます。製品タイプ別に見ると、市場は糖尿病患者向け焼菓子、糖尿病患者向け飲料、糖尿病患者向け菓子、糖尿病患者向けアイスクリーム、糖尿病患者向け乳製品、糖尿病患者向け朝食シリアルに分類されます。今後5年間は、糖尿病患者向け飲料の分野が市場を支配すると予想されます。これは、糖尿病食用飲料にはさまざまな製品があること、また、これらの飲料の消費量が比較的多いことに起因しています。

米国の糖尿病用食品市場で事業を展開している主な企業は、Nestle United States L.L.C., Unilever PLC, Kellogg Company, Fifty 50 Foods, Inc, Mars, Incorporated, WhiteWave Foods (Danone U.S. Inc), The Coca-Cola Company, PepsiCo, Inc, Mondelēz International, Inc, David Chapman's Ice Cream Limited などです。マレに進出している企業
本レポートで考慮した年数
歴史年:2016年~2019年
基準年:2020年
予測年:2021E
予測期間:2022F-2026F
調査の目的
- アメリカ合衆国の糖尿病用食品市場を分析・予測すること。
- 米国の糖尿病食品市場を製品タイプ、流通経路、エンドユーザー、企業、地域分布に基づいて分類、予測すること。
- アメリカ合衆国の糖尿病食品市場の促進要因と課題を特定する。
- 米国の糖尿病食品市場における事業拡大、新製品発表、M&Aなどの競合開発を調査する。
- 米国の糖尿病食品市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは米国内の企業リストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査の調査を実施した。また、回答者にインタビューを行う際に、競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、米国の糖尿病食の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプの履歴データを分析することによって外部で検証しています。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 糖尿病食メーカー、サプライヤー、流通業者、その他の関係者
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 糖尿病食に関連する組織、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社およびコンサルティング会社
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用である。
レポートの範囲
本レポートでは、米国の糖尿病用食品市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 米国の糖尿病用食品市場:製品タイプ別
o 糖尿病患者向け焼き菓子
o 糖尿病患者向け飲料
o 糖尿病患者向け菓子
o 糖尿病患者向けアイスクリーム
o 糖尿病患者向け乳製品
o 糖尿病患者向けブレックファストシリアル
- 米国糖尿病患者向け食品市場:流通チャネル別
o 食料品店
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o オンライン
o ドラッグストア/薬局
o その他
- 米国糖尿病食市場:エンドユーザー別
o 成人
o 子供
- 米国の糖尿病食市場:地域別
o 北東部
o 中西部
o 西
o 南部
競合他社の状況
企業プロファイル。米国の糖尿病食品市場に存在する主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社まで)。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Diabetic Food Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
6. United States Diabetic Food Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Baked Products For Diabetics, Beverages For Diabetics, Confectionery For Diabetics, Ice Cream For Diabetics, Dairy Products For Diabetics and Breakfast Cereals For Diabetics)
6.2.2. By Distribution Channel (Grocery Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Drug Stores/Pharmacies and Others)
6.2.3. By End Users (Adults v/s Children)
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Product Market Map
7. United States Baked Products For Diabetics Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
7.2.2. By End Users
8. United States Beverages For Diabetics Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
8.2.2. By End Users
9. United States Confectionery For Diabetics Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
9.2.2. By End Users
10. United States Ice Cream For Diabetics Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
10.2.2. By End Users
11. United States Dairy Products For Diabetics Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
11.2.2. By End Users
12. United States Breakfast Cereals For Diabetics Market Outlook
12.1. Market Size & Forecast
12.1.1. By Value
12.2. Market Share & Forecast
12.2.1. By Distribution Channel
12.2.2. By End Users
13. Market Dynamics
13.1. Drivers
13.2. Challenges
14. Market Trends & Developments
15. Supply Chain Analysis
16. Policy & Regulatory Landscape
17. United States Economic Profile
18. Competitive Landscape
18.1. Competition Outlook
18.2. Company Profiles
18.2.1. Company Details
18.2.1.1. Nestle United States L.L.C.
18.2.1.2. Unilever PLC
18.2.1.3. Kellogg Company
18.2.1.4. Fifty 50 Foods, Inc
18.2.1.5. Mars, Incorporated
18.2.1.6. WhiteWave Foods (Danone U.S. Inc)
18.2.1.7. The Coca-Cola Company
18.2.1.8. PepsiCo, Inc.
18.2.1.9. Mondelēz International, Inc.
18.2.1.10. David Chapman’s Ice Cream Limited
19. Strategic Recommendations
20. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The United States diabetic food market is expected to grow at a formidable rate during the forecast period. Major factor contributing to the growth in demand for diabetic food in the country include increasing awareness pertaining to diabetes. Other major factors like increasing cases of obesity and diabetes owing to a lack of physical activity and sedentary lifestyle choices, etc., are projected to drive the United States diabetic food market through 2026. Additionally, growing research and development (R&D) to produce diabetic food products and a diversified product portfolio that caters to the requirements of a wide consumer base is further expected to propel the market growth during the forecast years.

The United States diabetic food market is segmented on the basis of product type, distribution channel, end users, company and region. Based on product type, the market can be fragmented into baked products for diabetics, beverages for diabetics, confectionery for diabetics, ice cream for diabetics, dairy products for diabetics and breakfast cereals for diabetics. The beverages for diabetics segment is expected to dominate the market during the next five years. This can be ascribed to the varied products available under dietary beverages and relatively large consumption of these beverages.

Major players operating in the United States diabetic food market include Nestle United States L.L.C., Unilever PLC, Kellogg Company, Fifty 50 Foods, Inc, Mars, Incorporated, WhiteWave Foods (Danone U.S. Inc), The Coca-Cola Company, PepsiCo, Inc., Mondelēz International, Inc, David Chapman’s Ice Cream Limited and others. Companies operating in the maret
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F–2026F
Objective of the Study:
• To analyze and forecast the market size of United States diabetic food market.
• To classify and forecast United States diabetic food market based on product type, distribution channel, end user, company and regional distribution.
• To identify drivers and challenges for United States diabetic food market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in United States diabetic food market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in United States diabetic food market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of companies across the United States. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of United States diabetic food market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Diabetic food manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums and alliances related to diabetic food
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United States diabetic food market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Diabetic Food Market, By Product Type:
o Baked Products for Diabetics
o Beverages for Diabetics
o Confectionery for Diabetics
o Ice Cream for Diabetics
o Dairy Products for Diabetics
o Breakfast Cereals for Diabetics
• United States Diabetic Food Market, By Distribution Channel:
o Grocery Stores
o Supermarkets/Hypermarkets
o Online
o Drug Stores/Pharmacies
o Others
• United States Diabetic Food Market, By End Users:
o Adults
o Children
• United States Diabetic Food Market, By Region:
o North-East
o Mid-West
o West
o South
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United States diabetic food market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Diabetic Food Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
6. United States Diabetic Food Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Baked Products For Diabetics, Beverages For Diabetics, Confectionery For Diabetics, Ice Cream For Diabetics, Dairy Products For Diabetics and Breakfast Cereals For Diabetics)
6.2.2. By Distribution Channel (Grocery Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Drug Stores/Pharmacies and Others)
6.2.3. By End Users (Adults v/s Children)
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Product Market Map
7. United States Baked Products For Diabetics Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
7.2.2. By End Users
8. United States Beverages For Diabetics Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
8.2.2. By End Users
9. United States Confectionery For Diabetics Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
9.2.2. By End Users
10. United States Ice Cream For Diabetics Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
10.2.2. By End Users
11. United States Dairy Products For Diabetics Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
11.2.2. By End Users
12. United States Breakfast Cereals For Diabetics Market Outlook
12.1. Market Size & Forecast
12.1.1. By Value
12.2. Market Share & Forecast
12.2.1. By Distribution Channel
12.2.2. By End Users
13. Market Dynamics
13.1. Drivers
13.2. Challenges
14. Market Trends & Developments
15. Supply Chain Analysis
16. Policy & Regulatory Landscape
17. United States Economic Profile
18. Competitive Landscape
18.1. Competition Outlook
18.2. Company Profiles
18.2.1. Company Details
18.2.1.1. Nestle United States L.L.C.
18.2.1.2. Unilever PLC
18.2.1.3. Kellogg Company
18.2.1.4. Fifty 50 Foods, Inc
18.2.1.5. Mars, Incorporated
18.2.1.6. WhiteWave Foods (Danone U.S. Inc)
18.2.1.7. The Coca-Cola Company
18.2.1.8. PepsiCo, Inc.
18.2.1.9. Mondelēz International, Inc.
18.2.1.10. David Chapman’s Ice Cream Limited
19. Strategic Recommendations
20. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

TechSci Research社の通信回線分野での最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る