米国糖尿病患者向け食品市場:製品タイプ別(糖尿病患者向け焼き菓子、糖尿病患者向け飲料、糖尿病患者向け菓子、糖尿病患者向けアイスクリーム、糖尿病患者向け乳製品、糖尿病患者向け朝食シリアル)、流通チャネル別(食料品店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、ドラッグストア/薬局、その他)、エンドユーザー別(成人/子供)、地域、競合予測&機会、2026年United States Diabetic Food Market By Product Type (Baked Products for Diabetics, Beverages for Diabetics, Confectionery for Diabetics, Ice Cream for Diabetics, Dairy Products for Diabetics and Breakfast Cereals for Diabetics), By Distribution Channel (Grocery Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Drug Stores/Pharmacies and Others), By End Users (Adults v/s Children), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026 米国の糖尿病食市場は、予測期間中に驚異的な速度で成長することが予想されます。同国における糖尿病食の需要増加の主な要因としては、糖尿病に関連する意識の高まりが挙げられます。また、運動不足や座りがちな... もっと見る
サマリー米国の糖尿病食市場は、予測期間中に驚異的な速度で成長することが予想されます。同国における糖尿病食の需要増加の主な要因としては、糖尿病に関連する意識の高まりが挙げられます。また、運動不足や座りがちなライフスタイルの選択による肥満や糖尿病の症例増加などの主な要因は、2026年まで米国の糖尿病食市場を牽引すると予測されます。さらに、糖尿病用食品を製造するための研究開発(R&D)の増加や、幅広い消費者層の要求に応える多様な製品ポートフォリオが、予測期間中の市場成長をさらに促進すると予想されます。米国の糖尿病食市場は、製品タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、企業、地域に基づいて区分されます。製品タイプ別に見ると、市場は糖尿病患者向け焼菓子、糖尿病患者向け飲料、糖尿病患者向け菓子、糖尿病患者向けアイスクリーム、糖尿病患者向け乳製品、糖尿病患者向け朝食シリアルに分類されます。今後5年間は、糖尿病患者向け飲料の分野が市場を支配すると予想されます。これは、糖尿病食用飲料にはさまざまな製品があること、また、これらの飲料の消費量が比較的多いことに起因しています。 米国の糖尿病用食品市場で事業を展開している主な企業は、Nestle United States L.L.C., Unilever PLC, Kellogg Company, Fifty 50 Foods, Inc, Mars, Incorporated, WhiteWave Foods (Danone U.S. Inc), The Coca-Cola Company, PepsiCo, Inc, Mondelēz International, Inc, David Chapman's Ice Cream Limited などです。マレに進出している企業 本レポートで考慮した年数 歴史年:2016年~2019年 基準年:2020年 予測年:2021E 予測期間:2022F-2026F 調査の目的 - アメリカ合衆国の糖尿病用食品市場を分析・予測すること。 - 米国の糖尿病食品市場を製品タイプ、流通経路、エンドユーザー、企業、地域分布に基づいて分類、予測すること。 - アメリカ合衆国の糖尿病食品市場の促進要因と課題を特定する。 - 米国の糖尿病食品市場における事業拡大、新製品発表、M&Aなどの競合開発を調査する。 - 米国の糖尿病食品市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。 TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは米国内の企業リストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査の調査を実施した。また、回答者にインタビューを行う際に、競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析しました。 TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、米国の糖尿病食の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプの履歴データを分析することによって外部で検証しています。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。 主な対象読者 - 糖尿病食メーカー、サプライヤー、流通業者、その他の関係者 - 規制当局や政策立案者などの政府機関 - 糖尿病食に関連する組織、フォーラム、アライアンス - 市場調査会社およびコンサルティング会社 本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用である。 レポートの範囲 本レポートでは、米国の糖尿病用食品市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - 米国の糖尿病用食品市場:製品タイプ別 o 糖尿病患者向け焼き菓子 o 糖尿病患者向け飲料 o 糖尿病患者向け菓子 o 糖尿病患者向けアイスクリーム o 糖尿病患者向け乳製品 o 糖尿病患者向けブレックファストシリアル - 米国糖尿病患者向け食品市場:流通チャネル別 o 食料品店 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o オンライン o ドラッグストア/薬局 o その他 - 米国糖尿病食市場:エンドユーザー別 o 成人 o 子供 - 米国の糖尿病食市場:地域別 o 北東部 o 中西部 o 西 o 南部 競合他社の状況 企業プロファイル。米国の糖尿病食品市場に存在する主要企業の詳細な分析。 利用可能なカスタマイズ。 TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社まで)。 目次1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on United States Diabetic Food Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customer 6. United States Diabetic Food Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type (Baked Products For Diabetics, Beverages For Diabetics, Confectionery For Diabetics, Ice Cream For Diabetics, Dairy Products For Diabetics and Breakfast Cereals For Diabetics) 6.2.2. By Distribution Channel (Grocery Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Drug Stores/Pharmacies and Others) 6.2.3. By End Users (Adults v/s Children) 6.2.4. By Region 6.2.5. By Company (2020) 6.3. Product Market Map 7. United States Baked Products For Diabetics Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Distribution Channel 7.2.2. By End Users 8. United States Beverages For Diabetics Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Distribution Channel 8.2.2. By End Users 9. United States Confectionery For Diabetics Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Distribution Channel 9.2.2. By End Users 10. United States Ice Cream For Diabetics Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Distribution Channel 10.2.2. By End Users 11. United States Dairy Products For Diabetics Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Distribution Channel 11.2.2. By End Users 12. United States Breakfast Cereals For Diabetics Market Outlook 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Distribution Channel 12.2.2. By End Users 13. Market Dynamics 13.1. Drivers 13.2. Challenges 14. Market Trends & Developments 15. Supply Chain Analysis 16. Policy & Regulatory Landscape 17. United States Economic Profile 18. Competitive Landscape 18.1. Competition Outlook 18.2. Company Profiles 18.2.1. Company Details 18.2.1.1. Nestle United States L.L.C. 18.2.1.2. Unilever PLC 18.2.1.3. Kellogg Company 18.2.1.4. Fifty 50 Foods, Inc 18.2.1.5. Mars, Incorporated 18.2.1.6. WhiteWave Foods (Danone U.S. Inc) 18.2.1.7. The Coca-Cola Company 18.2.1.8. PepsiCo, Inc. 18.2.1.9. Mondelēz International, Inc. 18.2.1.10. David Chapman’s Ice Cream Limited 19. Strategic Recommendations 20. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States diabetic food market is expected to grow at a formidable rate during the forecast period. Major factor contributing to the growth in demand for diabetic food in the country include increasing awareness pertaining to diabetes. Other major factors like increasing cases of obesity and diabetes owing to a lack of physical activity and sedentary lifestyle choices, etc., are projected to drive the United States diabetic food market through 2026. Additionally, growing research and development (R&D) to produce diabetic food products and a diversified product portfolio that caters to the requirements of a wide consumer base is further expected to propel the market growth during the forecast years. Table of Contents1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on United States Diabetic Food Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customer 6. United States Diabetic Food Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type (Baked Products For Diabetics, Beverages For Diabetics, Confectionery For Diabetics, Ice Cream For Diabetics, Dairy Products For Diabetics and Breakfast Cereals For Diabetics) 6.2.2. By Distribution Channel (Grocery Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Drug Stores/Pharmacies and Others) 6.2.3. By End Users (Adults v/s Children) 6.2.4. By Region 6.2.5. By Company (2020) 6.3. Product Market Map 7. United States Baked Products For Diabetics Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Distribution Channel 7.2.2. By End Users 8. United States Beverages For Diabetics Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Distribution Channel 8.2.2. By End Users 9. United States Confectionery For Diabetics Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Distribution Channel 9.2.2. By End Users 10. United States Ice Cream For Diabetics Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Distribution Channel 10.2.2. By End Users 11. United States Dairy Products For Diabetics Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Distribution Channel 11.2.2. By End Users 12. United States Breakfast Cereals For Diabetics Market Outlook 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Distribution Channel 12.2.2. By End Users 13. Market Dynamics 13.1. Drivers 13.2. Challenges 14. Market Trends & Developments 15. Supply Chain Analysis 16. Policy & Regulatory Landscape 17. United States Economic Profile 18. Competitive Landscape 18.1. Competition Outlook 18.2. Company Profiles 18.2.1. Company Details 18.2.1.1. Nestle United States L.L.C. 18.2.1.2. Unilever PLC 18.2.1.3. Kellogg Company 18.2.1.4. Fifty 50 Foods, Inc 18.2.1.5. Mars, Incorporated 18.2.1.6. WhiteWave Foods (Danone U.S. Inc) 18.2.1.7. The Coca-Cola Company 18.2.1.8. PepsiCo, Inc. 18.2.1.9. Mondelēz International, Inc. 18.2.1.10. David Chapman’s Ice Cream Limited 19. Strategic Recommendations 20. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
TechSci Research社の通信回線分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |