世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジル紅茶市場の概観、2028年


Brazil Tea Market Overview, 2028

コーヒーへの執着で知られるブラジルが、紅茶の繊細な楽しみを発見しつつある。コーヒーがいまだにブラジル社会に強く浸透している一方で、紅茶ビジネスはゆっくりと、しかし大きな転換期を迎えている。ブラジル... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
63 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

コーヒーへの執着で知られるブラジルが、紅茶の繊細な楽しみを発見しつつある。コーヒーがいまだにブラジル社会に強く浸透している一方で、紅茶ビジネスはゆっくりと、しかし大きな転換期を迎えている。ブラジルの紅茶市場は、さまざまな品種や風味の紅茶を研究する方向に大きく変化している。紅茶、緑茶、ハーブティー、専門的なブレンドが広く出回るようになり、消費者はコーヒー中心の伝統から紅茶の世界へ積極的に足を踏み入れるようになっている。ブラジルは人口が多様化しているため、紅茶の選択肢も多様化している。紅茶メーカーやマーケティング担当者は、様々な文化の影響を反映したブレンドを開発している。ブラジルの顧客は、このような国際的な風味のブレンドに惹かれている。ティーハウスや紅茶専門店の出現は、紅茶愛好家のための専用スペースを作り出している。これらの店舗では、厳選された紅茶のセレクション、教育、紅茶愛好家のコミュニティ意識が提供されている。ブラジルの気候や標高など地理的な多様性が、多様な品種の茶葉を育んでいます。国土のさまざまな地域で多様でユニークな茶葉が生産され、ブラジルの紅茶市場の地理的多様性をさらに高めています。ブラジルの温暖な気候から、アイスティーの人気が高まっている。伝統的な紅茶やハーブティーはアイスで提供されることが多く、熱帯地方や夏の暑い時期には快適な選択肢となります。ブラジルの多様な生物多様性と伝統的な原材料は、ブレンドティーに配合されている。アマゾンのハーブや果物など、ブラジル固有の成分が紅茶に独特の風味を加え、アイデンティティと信頼性を感じさせている。

Bonafide Research社の調査レポート「ブラジル紅茶市場の概要、2028年」によると、ブラジル紅茶市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率9%以上で成長すると予測されている。農業部門はブラジルの紅茶産業にとって極めて重要である。茶畑や農園は、国中で茶葉を植え、収集する役割を担っている。気候や標高が変化しやすいブラジル特有の地形が、数種類の茶葉の開発を可能にしている。農業事業は、顧客の需要を満たす新鮮な茶葉を安定的に供給するために重要な役割を果たしている。茶製品は食品・飲料製造企業によって加工・包装される。これらの企業は、収集された茶葉を、ルースリーフ、ティーバッグ、レディ・トゥ・ドリンク・ティー製品など、消費者に提供される様々な種類の茶葉に加工する上で重要な役割を担っている。また、この産業は斬新な茶葉のブレンドや風味の創造にも貢献している。紅茶はホテル、レストラン、茶館などのホスピタリティ産業にも組み込まれている。多くの店舗がメニューに紅茶を取り入れ、客に様々な紅茶の選択肢を提供している。さらに、紅茶ツーリズムの成長により、紅茶に関連した体験やツアーが開発され、ホスピタリティ産業や観光産業に利益をもたらしている。職人的な紅茶生産者や小規模企業は、紅茶市場の充実に貢献している。彼らは品質、信頼性、伝統的な製茶技術を重視し、オンリーワンの高級茶を頻繁に生み出している。こうした生産者は市場の多様性に貢献し、職人技を加えている。料理やミクソロジーの分野では、紅茶を料理の素材として取り入れている。料理、デザート、カクテル、そしてセイボリーレシピにまで紅茶が取り入れられ、料理と飲料のシーンに新たなエキサイティングな次元を加えている。このような創造性は、紅茶体験全体を高め、革新的な料理体験を求める人々に対応している。

茶葉の種類別では、緑茶、紅茶、ウーロン茶、ハーブティー、白茶がある。紅茶はブラジルでよく飲まれているお茶であり、予測期間中、ブラジル紅茶市場を支配すると予想される。紅茶はしっかりとしたコクのある風味でよく知られており、ブラジル人の味覚に訴えるものがある。紅茶は、ブラジル人の大胆でしっかりとした風味への嗜好に訴え、豊かで充実した飲用体験を提供する。この風味の特徴から、紅茶は特にボリュームがあり、元気の出る飲み物を求める人々に人気があります。紅茶は世界の紅茶市場で長い歴史があり、その親しみやすさがブラジルの顧客にアピールしている。ブラジルの伝統的な紅茶の飲み方と一致しており、広く入手できるため、紅茶の専門家にとっても初心者にとっても身近で信頼できる選択肢となっている。ブラジルの紅茶メーカー数社は、トロピカルフルーツや天然植物など、ブラジル固有の成分をブレンドした紅茶を発売している。このような組み合わせは、紅茶にブラジルのフレーバーを吹き込み、消費者の共感を呼ぶユニークでローカルなひねりを提供している。ブラジルの主な紅茶ブランドには、レオ・フューズ、トゥイニングス、セレソン・ブラジリアン・ティーなどがある。

用途別に見ると、市場は家庭用と商業用に分けられる。ブラジルの紅茶市場では、商業用途が大幅なプラス成長を遂げると予測されている。紅茶はフィットネスやヨガスタジオで運動後やリラクゼーションの一環として頻繁に提供される。特にハーブティーは、鎮静作用と保湿作用があり、運動後の回復とリラクゼーションを促進するため人気がある。ナチュラルなノンアルコール飲料の人気はますます高まっている。紅茶はこのトレンドにぴったりで、化学添加物やアルコールを使わずにさまざまな風味を楽しめる。これは、顧客に健康的な選択肢を提供したいと考えている企業にとって魅力的だ。顧客は、商業的なアプリケーションから特徴的で記憶に残る体験を期待している。特別な紅茶の提供、テイスティング、顧客を魅了し興奮させる紅茶関連のアクティビティはその一環である。流通チャネルによって、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンラインに二分される。コンビニエンスストアはブラジルの紅茶流通の主要チャネルのひとつであり、ブラジルの紅茶流通チャネルとして急成長している。コンビニエンスストアはブラジルでは一般的で、顧客にとって非常に利用しやすい。コンビニエンスストアは都市部にも農村部にもあり、ガソリンスタンドや高速道路沿いにもあるため、消費者は必要なときにいつでも紅茶を手に入れることができる。コンビニエンスストアは、都市部で広く普及している持ち帰り文化に対応している。通勤、通学、その他の活動の途中ですぐに茶製品を購入できるため、長時間の買い物をする必要がない。コンビニエンス・ショップのレディ・トゥ・ドリンク・ティー商品は、すぐに飲めるように作られている。準備の必要がなく、すぐにお茶を楽しむことができる。

本レポートで検討している分野
- 地域地域:ブラジル
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- ブラジルの紅茶市場:その価値とセグメント別予測
- 各種推進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

茶の種類別
- 緑茶
- 紅茶
- ウーロン茶
- ハーブティー
- 白茶
- その他

用途別
- 家庭用
- 業務用

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- 専門店
- コンビニエンスストア
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、紅茶業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心戦略を立てる際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、この業界に関する競合知識を高めることもできます。





ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Tea Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Tea Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Brazil Tea Market Segmentations
7.1. Brazil Tea Market, By Tea Type
7.1.1. Brazil Tea Market Size, By Green Tea, 2017-2028
7.1.2. Brazil Tea Market Size, By Black Tea, 2017-2028
7.1.3. Brazil Tea Market Size, By Oolong Tea, 2017-2028
7.1.4. Brazil Tea Market Size, By Herbal Tea, 2017-2028
7.1.5. Brazil Tea Market Size, By White Tea, 2017-2028
7.1.6. Brazil Tea Market Size, By Others, 2017-2028
7.2. Brazil Tea Market, By Application
7.2.1. Brazil Tea Market Size, By Residential, 2017-2028
7.2.2. Brazil Tea Market Size, By Commercial, 2017-2028
7.3. Brazil Tea Market, By Distribution Channel
7.3.1. Brazil Tea Market Size, By Supermarkets/ Hypermarkets, 2017-2028
7.3.2. Brazil Tea Market Size, By Speciality Stores, 2017-2028
7.3.3. Brazil Tea Market Size, By Convenience Stores, 2017-2028
7.3.4. Brazil Tea Market Size, By Online, 2017-2028
8. Brazil Tea Market Opportunity Assessment
8.1. By Tea Type, 2023 to 2028
8.2. By Application, 2023 to 2028
8.3. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Tea Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Tea Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Porter's Five Forces of Brazil Tea Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Tea Market, 2022
Table 2: Brazil Tea Market Size and Forecast By Tea Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Brazil Tea Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Brazil Tea Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Brazil Tea Market Size of Green Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Brazil Tea Market Size of Black Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Brazil Tea Market Size of Oolong Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Brazil Tea Market Size of Herbal Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Brazil Tea Market Size of White Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Brazil Tea Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Brazil Tea Market Size of Residential (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Brazil Tea Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Brazil Tea Market Size of Supermarkets/ Hypermarkets (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Brazil Tea Market Size of Speciality Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Brazil Tea Market Size of Convenience Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Brazil Tea Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Brazil, a country known for its coffee obsession, is discovering the subtle pleasures of tea. While coffee is still strongly embedded in Brazilian society, the tea business is undergoing a slow but considerable transition. The Brazilian tea market is undergoing a significant transition towards the investigation of various tea varieties and flavours. Black tea, green tea, herbal infusions, and specialised blends are now widely available, and consumers are more willing to venture beyond their coffee-centric traditions into the world of tea. Brazil's diversified population adds to the variety of tea options. Tea manufacturers and marketers are developing blends that reflect a variety of cultural influences. Brazilian customers are drawn to this cosmopolitan blend of flavours. The emergence of teahouses and specialty tea retailers is creating dedicated spaces for tea enthusiasts. These establishments offer a curated selection of teas, education, and a sense of community for tea lovers. Brazil's immense geographic diversity, including varied climates and elevations, enables the growth of a diverse range of tea varietals. Different parts of the country produce diverse and unique teas, adding to the geographical diversity of the Brazilian tea market. As of Brazil's warm climate, iced tea has grown in popularity. Traditional teas and herbal infusions are frequently served iced, making them a pleasant choice in tropical regions and throughout the hot summer months. Brazil's diverse biodiversity and traditional ingredients are being blended into tea blends. These indigenous components, such as Amazonian herbs and fruits, add distinct and regional flavours to teas, leading to a sense of identity and authenticity.

According to the research report "Brazil Tea Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the Brazil Tea market is anticipated to grow with more than 9% CAGR from 2023 to 2028. The agriculture sector is crucial to the Brazilian tea industry. Tea plantations and farms are responsible for planting and collecting tea leaves around the country. The unique terrain of Brazil, with its variable climates and altitudes, allows for the development of several kinds of tea. The agriculture business plays a critical role in ensuring a consistent supply of fresh tea leaves to meet customer demand. Tea products are processed and packaged by food and beverage manufacturing enterprises. These businesses are critical in converting collected tea leaves into the many types of tea available to consumers, such as loose leaf, tea bags, and ready-to-drink tea products. The industry also contributes to the creation of novel tea blends and flavours. Tea has been integrated into the hospitality industry, which includes hotels, restaurants, and teahouses. Many venues include tea on their menus, providing clients with a varied choice of tea alternatives. Furthermore, the growth of tea tourism has resulted in the development of tea-related experiences and tours, which has benefited the hospitality and tourism industries. Artisanal tea producers and small-scale companies contribute to the tea market's enrichment. They value quality, authenticity, and traditional tea-making skills, and they frequently create one-of-a-kind and premium teas. These producers contribute to the market's diversity and add a touch of craftsmanship. The culinary and mixology sectors have embraced tea as an ingredient in their creations. Tea is being incorporated into dishes, desserts, cocktails, and even savory recipes, adding new and exciting dimensions to the culinary and beverage scene. This creativity enhances the overall tea experience and caters to those who seek innovative culinary experiences.

In terms of tea type market includes green tea, black tea, oolong tea, herbal tea and white tea. Black tea is commonly consumed tea in Brazil and is expected to dominate the market of Brazil tea market during the forecast period. Black tea is well-known for its robust, full-bodied flavour, which appeals to the Brazilian palette. It provides a rich and fulfilling tea-drinking experience that appeal to Brazilians' predilection for bold and robust flavours. Because of this flavour profile, black tea is a popular choice, especially among people who want a hearty and energising beverage. Black tea has a long history in the worldwide tea market, and its familiarity appeals to Brazilian customers. It is consistent with traditional tea-drinking practices in Brazil and is widely available, making it an accessible and trustworthy choice for both tea experts and newbies. Several Brazilian tea companies have introduced black tea blends with indigenous components, including tropical fruits and natural botanicals. These combinations infuse black tea with Brazilian flavours, providing a unique and local twist that resonates with consumers. Major brands of black tea in Brazil include Leo Fuze, Twinings, Seleção Brazilian Tea, and many more.

Based on application market is divided into residential and commercial. Commercial application is predicted to grow at significant positive rate in Brazil tea market. Tea is frequently served as part of post-workout and relaxation regimens at fitness and yoga studios. Herbal teas, in particular, are popular due to their calming and moisturising characteristics, which promote recuperation and relaxation following physical exercise. Natural and non-alcoholic beverages are becoming increasingly popular. Tea fits right in with this trend, providing a variety of flavours without the use of chemical additives or alcohol. This is appealing to businesses looking to provide healthier options to their clients. Customers expect distinctive and memorable experiences from commercial applications. Offering specialty teas, tea tastings, and tea-related activities that engage and excite customers is part of this. Based on distribution channel market is bifurcated into supermarkets /hypermarkets, speciality stores, convenience stores and online. Convenience stores are one of the major channels for distribution tea in Brazil and is growing channel for tea in Brazil at significant pace. Convenience stores are common in Brazil, making them very accessible to customers. They can be located in both urban and rural regions, as well as in petrol stations and along highways, ensuring that consumers have access to tea goods whenever they need them. Convenience stores cater to the widespread grab-and-go culture in urban areas. Tea goods can be purchased quickly on the way to work, school, or other activities, eliminating the need for a lengthy shopping trip. Convenience Shop ready-to-drink tea products are intended for rapid consumption. Customers can enjoy their tea right away without the need for additional preparation, which appeals to those looking for rapid refreshment.

Considered in this report:
• Geography: Brazil
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Brazil Tea market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Tea Type:
• Green Tea
• Black Tea
• Oolong Tea
• Herbal Tea
• White Tea
• Others

By Application:
• Residential
• Commercial

By Distribution Channel:
• Supermarkets/ Hypermarkets
• Speciality Stores
• Convenience Stores
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Tea industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Tea Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Tea Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Brazil Tea Market Segmentations
7.1. Brazil Tea Market, By Tea Type
7.1.1. Brazil Tea Market Size, By Green Tea, 2017-2028
7.1.2. Brazil Tea Market Size, By Black Tea, 2017-2028
7.1.3. Brazil Tea Market Size, By Oolong Tea, 2017-2028
7.1.4. Brazil Tea Market Size, By Herbal Tea, 2017-2028
7.1.5. Brazil Tea Market Size, By White Tea, 2017-2028
7.1.6. Brazil Tea Market Size, By Others, 2017-2028
7.2. Brazil Tea Market, By Application
7.2.1. Brazil Tea Market Size, By Residential, 2017-2028
7.2.2. Brazil Tea Market Size, By Commercial, 2017-2028
7.3. Brazil Tea Market, By Distribution Channel
7.3.1. Brazil Tea Market Size, By Supermarkets/ Hypermarkets, 2017-2028
7.3.2. Brazil Tea Market Size, By Speciality Stores, 2017-2028
7.3.3. Brazil Tea Market Size, By Convenience Stores, 2017-2028
7.3.4. Brazil Tea Market Size, By Online, 2017-2028
8. Brazil Tea Market Opportunity Assessment
8.1. By Tea Type, 2023 to 2028
8.2. By Application, 2023 to 2028
8.3. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Tea Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Tea Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Porter's Five Forces of Brazil Tea Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Tea Market, 2022
Table 2: Brazil Tea Market Size and Forecast By Tea Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Brazil Tea Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Brazil Tea Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Brazil Tea Market Size of Green Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Brazil Tea Market Size of Black Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Brazil Tea Market Size of Oolong Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Brazil Tea Market Size of Herbal Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Brazil Tea Market Size of White Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Brazil Tea Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Brazil Tea Market Size of Residential (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Brazil Tea Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Brazil Tea Market Size of Supermarkets/ Hypermarkets (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Brazil Tea Market Size of Speciality Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Brazil Tea Market Size of Convenience Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Brazil Tea Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る