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オーストラリア紅茶市場の概要、2028年


Australia Tea Market Overview, 2028

オーストラリアの紅茶市場は、さまざまな要因によって着実に成長している。この国の多文化的な性格、多様な人口、それに伴うお茶を飲む習慣の多様性は、重要な要因の一つである。この多様性により、ベーシックな... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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サマリー

オーストラリアの紅茶市場は、さまざまな要因によって着実に成長している。この国の多文化的な性格、多様な人口、それに伴うお茶を飲む習慣の多様性は、重要な要因の一つである。この多様性により、ベーシックな紅茶や緑茶からエキゾチックなハーブティーまで、多くの種類のお茶の需要が伸びている。紅茶はその豊かな歴史と独特の風味から、何千年もの間、世界の飲料文化の重要な構成要素となってきた。紅茶は、しっかりとしたコーヒー文化で知られるオーストラリアでルネッサンス期を迎えており、消費者の舌を魅了し、飲料ビジネスで徐々に勢いを増している。紅茶が健康に良いことはよく知られており、健康志向のオーストラリア人の間で人気が高まっている。特に緑茶は、その抗酸化作用と健康増進の可能性から人気が高い。国民の健康志向が高まるにつれ、甘い飲み物やカフェインを多く含む飲み物に代わる健康的な飲み物として、紅茶の需要が高まっている。紅茶はオーストラリアの様々な場所で栽培されている。ファー・ノース・クイーンズランド(Far North Queensland)の熱帯雨林地域は、その自然の中心地であり、オーストラリアにおける紅茶製造の大部分がここで行われている。紅茶専門店やカフェの台頭により、オーストラリアの人々は高級紅茶や職人技が光る紅茶の世界を知るようになった。このような施設では、世界中から厳選された紅茶が提供され、お客は新しい味や香りを試すことができます。ウーロン茶、白茶、希少な単一原産品種などの特別な紅茶は、紅茶通の間で人気を博している。オーストラリアでも、特にクイーンズランド州とニュー・サウス・ウェールズ州で、地元産の紅茶の生産が増加している。オーストラリア産の紅茶は、その国の気候とテロワールの影響を受けた独特の風味を持っています。この「国産」という紅茶生産の特徴は、地元産のものを好むエコロジー意識の高い消費者の関心を集めている。

Bonafide Research社の調査レポート「オーストラリアの紅茶市場概要、2028年」によると、オーストラリアの紅茶市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率7%以上で成長すると予測されている。高品質のコーヒーで知られるオーストラリアでは、急成長しているカフェ文化に紅茶を取り入れるところが増えている。現在、多くのカフェがエスプレッソベースの飲料と並んで様々な種類の紅茶を販売しており、バラエティに対する需要を認識し、紅茶愛好家とコーヒー愛好家の両方に対応している。多くのオーストラリア人にとって、コーヒーは依然として毎日の習慣であるが、紅茶の利用も増えている。茶道や伝統的なアフタヌーン・ティーが現代的な文脈で再解釈され、お茶を飲むことに伴う儀式感やくつろぎ感を促している。消費者は環境問題や倫理的な調達に関心を持つようになっている。持続可能な方法で生産され、信頼できる業者から供給される紅茶を求めている。このような需要に応えるため、オーストラリアの紅茶市場では、オーガニック認証や倫理的調達の紅茶の導入が進んでいる。オーストラリアの多様な景観と穏やかな気温は、紅茶観光に理想的です。紅茶農園、紅茶のテイスティング、紅茶の体験など、観光スポットとして人気が高まっている。観光客は、これらの場所で美しい景色を楽しみながら、茶葉からカップになるまでの道のりを学ぶことができる。オーストラリア社会の多文化主義は、紅茶の習慣の交流にもつながっている。様々な背景を持つコミュニティが、それぞれのお茶の習慣を共有し、新しい風味や儀式を一般の人々に紹介しているのです。オーストラリアの紅茶市場では、文化の融合が魅力的で多様なシーンを作り出している。オーストラリアの紅茶市場が拡大するにつれ、今後数年間はさらなる成長の可能性がある。消費者が健康志向の選択肢と慎重な消費を受け入れるにつれ、紅茶は間違いなく目立つ存在であり続けるだろう。

茶葉の種類によって、市場は緑茶、紅茶、ウーロン茶、ハーブティー、白茶に区分される。紅茶は大きな市場シェアでオーストラリア紅茶市場をリードすると予想される。オーストラリアでは、紅茶は伝統的に最も人気のある茶葉のひとつである。国民の多くがその濃厚でしっかりとした風味を好む。紅茶は、ホットでもアイスでも、また他のブレンド茶やフレーバー・ティーのベースとしても飲めるため、適応性が高く、幅広い消費者にとって魅力的である。紅茶にはカフェインが豊富に含まれているため、抗酸化作用、心血管系への潜在的な効果、覚醒度の向上といった健康上の利点がよく連想される。こうした健康に対する認識が、紅茶の人気の一因になっているのかもしれない。オーストラリアには紅茶を飲む伝統があり、それはしばしばイギリスの紅茶の習慣に倣ったものである。紅茶は、特にミルクと砂糖入りで提供される場合、こうした伝統に忠実で、多くの顧客の心を癒す選択肢となっている。紅茶には、イングリッシュ・ブレックファスト、アールグレイ、ダージリンなど、さまざまなフレーバーやブレンドがある。この種類は幅広い味覚嗜好に対応し、多くの顧客に提供される可能性がある。オーストラリアは紅茶を大量に輸入しており、世界各地の紅茶生産地から届く紅茶の品質が、市場の優位性に大きく関わっている。

市場は用途によって住宅用と商業用に区分される。オーストラリア紅茶市場をリードするのは家庭用アプリケーションであると予測されている。オーストラリアではお茶の飲用は常に家庭に集中している。紅茶であれ、緑茶であれ、ハーブティーであれ、オーストラリアでは紅茶は日常的な飲料として人気がある。この定期的な消費習慣が、家庭用アプリケーションの重要性を高めるのに役立っているのかもしれない。オーストラリアでは、お茶の文化は家で一杯のお茶を飲むことであり、時には軽食と一緒に飲んだり、アフタヌーンティーのイベントで飲んだりすることもある。この文化的要因が家庭での紅茶摂取につながっている。オーストラリアの紅茶の嗜好には、紅茶、緑茶、ハーブティー、スペシャルティブレンドなどがある。家庭で消費される幅広い種類の紅茶を入手できることは、家庭用アプリケーションにとって魅力的な特徴となりうる。流通チャネルによって、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンラインに分けられる。オンライン・チャネルはオーストラリア紅茶市場で急成長しており、予測期間中のCAGRも大きい。消費者はオンライン・プラットフォームを通じて、地元の実店舗では必ずしも簡単に入手できない紅茶にアクセスすることができる。これにより、消費者が利用できる選択肢の幅が広がる。従来型の店舗と比較すると、オンライン販売業者はより幅広い品揃えの茶葉を頻繁に提供している。紅茶の種類、フレーバー、ブレンド、スペシャリティ・ティーが消費者に提供され、幅広い嗜好に対応している。紅茶は健康とウェルネス運動の一環として頻繁に販売され、紅茶の健康上の利点が強調されている。これは、より健康的な飲料を求める消費者の嗜好と一致している。

本レポートの対象
- 地域オーストラリア
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- オーストラリアの紅茶市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

茶の種類別
- 緑茶
- 紅茶
- ウーロン茶
- ハーブティー
- 白茶
- その他

用途別
- 家庭用
- 業務用

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- 専門店
- コンビニエンスストア
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから得た詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、紅茶業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心戦略を立てる際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、この業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Australia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Australia Tea Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Tea Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Australia Tea Market Segmentations
7.1. Australia Tea Market, By Tea Type
7.1.1. Australia Tea Market Size, By Green Tea, 2017-2028
7.1.2. Australia Tea Market Size, By Black Tea, 2017-2028
7.1.3. Australia Tea Market Size, By Oolong Tea, 2017-2028
7.1.4. Australia Tea Market Size, By Herbal Tea, 2017-2028
7.1.5. Australia Tea Market Size, By White Tea, 2017-2028
7.1.6. Australia Tea Market Size, By Others, 2017-2028
7.2. Australia Tea Market, By Application
7.2.1. Australia Tea Market Size, By Residential, 2017-2028
7.2.2. Australia Tea Market Size, By Commercial, 2017-2028
7.3. Australia Tea Market, By Distribution Channel
7.3.1. Australia Tea Market Size, By Supermarkets/ Hypermarkets, 2017-2028
7.3.2. Australia Tea Market Size, By Speciality Stores, 2017-2028
7.3.3. Australia Tea Market Size, By Convenience Stores, 2017-2028
7.3.4. Australia Tea Market Size, By Online, 2017-2028
8. Australia Tea Market Opportunity Assessment
8.1. By Tea Type, 2023 to 2028
8.2. By Application, 2023 to 2028
8.3. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Australia Tea Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Tea Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Porter's Five Forces of Australia Tea Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Tea Market, 2022
Table 2: Australia Tea Market Size and Forecast By Tea Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Australia Tea Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Australia Tea Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Australia Tea Market Size of Green Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Australia Tea Market Size of Black Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Australia Tea Market Size of Oolong Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Australia Tea Market Size of Herbal Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Australia Tea Market Size of White Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Australia Tea Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Australia Tea Market Size of Residential (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Australia Tea Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Australia Tea Market Size of Supermarkets/ Hypermarkets (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Australia Tea Market Size of Speciality Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Australia Tea Market Size of Convenience Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Australia Tea Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

The tea market in Australia has been steadily rising due to a variety of factors. The country's multicultural character, with a diversified population that carries with it a diversity of tea-drinking habits, is one of the key factors. This variety has resulted in a growth in demand for many types of tea, ranging from basic black and green teas to exotic herbal infusions. Tea has been an important component of worldwide beverage culture for millennia because of its rich history and unique flavours. Tea is having a renaissance in Australia, a country known for its robust coffee culture, engaging consumer palates, and progressively gaining momentum in the beverage business. Tea is becoming increasingly popular among health-conscious Australians due to its well-documented health advantages. Green tea, in particular, is sought-after for its antioxidant properties and potential health improvements. As the nation embraces a greater focus on well-being, the demand for teas perceived as healthier alternatives to sugary drinks and caffeine-rich beverages is growing. Tea can be grown in a variety of locations in Australia. Far North Queensland's tropical rainforest region has been its natural heartland, and it is where the majority of tea manufacturing in Australia takes place. With the rise of specialised tea shops and cafés, Australians have been introduced to the world of premium and artisanal teas. These facilities provide a carefully chosen range of teas from around the world, allowing customers to experiment with new flavours and smells. Speciality teas such as oolong, white tea, and rare single-origin varietals have developed a following among tea connoisseurs. Local tea production has also increased in Australia, particularly in Queensland and New South Wales. Australian-grown teas have a distinct flavour that is influenced by the country's climate and terroir. This "homegrown" feature of tea production has grabbed the interest of ecologically aware consumers who prefer items that are supplied locally.

According to the research report "Australia Tea Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the Australia Tea market is anticipated to grow with more than 7% CAGR from 2023 to 2028. The burgeoning cafe culture in Australia, which is known for its high-quality coffee, is increasingly including tea in its offerings. Many cafes now sell a variety of teas alongside espresso-based beverages, recognising the demand for variety and catering to both tea and coffee enthusiasts. While coffee is still a daily ritual for many Australians, tea usage is increasing. Tea ceremonies and traditional afternoon tea are being reinterpreted in modern contexts, encouraging a sense of ritual and relaxation associated with tea-drinking. Consumers are getting more concerned about environmental issues and ethical sourcing. They seek teas that are produced in a sustainable manner and supplied from reputable vendors. In response to this demand, the Australian tea market is introducing certified organic and ethically sourced choices. Australia's diversified landscapes and moderate temperature are ideal for tea tourism. Tea plantations, tea tastings, and immersive tea experiences are all growing in popularity as tourist attractions. Visitors can study the route from tea leaf to cup while enjoying lovely scenery at these locations. The multiculturalism of Australian society has resulted in the exchange of tea customs. Communities from various backgrounds share their distinct tea habits, introducing new flavours and rituals to the general public. In Australia's tea market, the blending of cultures creates an intriguing and diversified scene. As the Australian tea market expands, there is the possibility for much more growth in the future years. Tea will undoubtedly remain a prominent factor as consumers embrace health-conscious options and careful consumption.

Based on tea type market is segmented into green tea, black tea, oolong tea, herbal tea and white tea. Black tea is expected to lead the market of Australia tea market with significant market share. In Australia, black tea is traditionally one of the most popular forms of tea. A large portion of the populace prefers its rich and robust flavour. Black tea is adaptable and appealing to a wide range of consumers because it may be taken hot or cold and as a base for other tea blends and flavoured teas. Because of its caffeine concentration, black tea is frequently associated with health advantages such as antioxidants, potential cardiovascular benefits, and better alertness. These health perceptions may contribute to its popularity. Australia has a tea-drinking tradition that is often modelled after British tea practices. Black tea, especially when served with milk and sugar, adheres to these traditions and is a soothing option for many customers. Black tea is available in a broad variety of flavours and blends, including English Breakfast, Earl Grey, and Darjeeling. This kind caters to a wide range of taste preferences and may serve a large number of customers. Australia imports a large amount of its tea, and the quality of black tea received from various tea-producing regions throughout the world can have a big role in its market supremacy.

Based on application market is segmented into residential and commercial. Residential application is predicted to lead the market of Australia tea market. Tea drinking in Australia has always been concentrated in the home. Tea is a popular daily beverage in Australia, whether it's black tea, green tea, or herbal infusions. This regular consumption habit might help to increase the significance of the residential application. In Australia, tea culture comprises drinking a cup of tea at home, sometimes with snacks or at afternoon tea events. This cultural factor leads to tea intake in the home. Tea preferences in Australia include black tea, green tea, herbal teas, and specialty blends. Access to a wide range of teas for home consumption can be an appealing feature for residential applications. Based on distribution channel market is divided into supermarkets /hypermarkets, speciality stores, convenience stores and online. Online channel is growing at rapid pace in Australia tea market with significant CAGR during the forecast period. Consumers can gain access to teas that aren't always easily available in their local physical stores through online platforms. This broadens the range of options available to consumers. When compared to conventional locations, online sellers frequently provide a wider selection of tea products. Tea kinds, flavours, blends, and specialty teas are available to consumers, catering to a wide range of tastes and preferences. Tea is frequently marketed as part of the health and wellness movement, with emphasis on the purported health advantages of tea. This is consistent with customer preferences for healthier beverage options.

Considered in this report:
• Geography: Australia
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Australia Tea market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Tea Type:
• Green Tea
• Black Tea
• Oolong Tea
• Herbal Tea
• White Tea
• Others

By Application:
• Residential
• Commercial

By Distribution Channel:
• Supermarkets/ Hypermarkets
• Speciality Stores
• Convenience Stores
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Tea industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Australia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Australia Tea Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Tea Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Australia Tea Market Segmentations
7.1. Australia Tea Market, By Tea Type
7.1.1. Australia Tea Market Size, By Green Tea, 2017-2028
7.1.2. Australia Tea Market Size, By Black Tea, 2017-2028
7.1.3. Australia Tea Market Size, By Oolong Tea, 2017-2028
7.1.4. Australia Tea Market Size, By Herbal Tea, 2017-2028
7.1.5. Australia Tea Market Size, By White Tea, 2017-2028
7.1.6. Australia Tea Market Size, By Others, 2017-2028
7.2. Australia Tea Market, By Application
7.2.1. Australia Tea Market Size, By Residential, 2017-2028
7.2.2. Australia Tea Market Size, By Commercial, 2017-2028
7.3. Australia Tea Market, By Distribution Channel
7.3.1. Australia Tea Market Size, By Supermarkets/ Hypermarkets, 2017-2028
7.3.2. Australia Tea Market Size, By Speciality Stores, 2017-2028
7.3.3. Australia Tea Market Size, By Convenience Stores, 2017-2028
7.3.4. Australia Tea Market Size, By Online, 2017-2028
8. Australia Tea Market Opportunity Assessment
8.1. By Tea Type, 2023 to 2028
8.2. By Application, 2023 to 2028
8.3. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Australia Tea Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Tea Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Porter's Five Forces of Australia Tea Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Tea Market, 2022
Table 2: Australia Tea Market Size and Forecast By Tea Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Australia Tea Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Australia Tea Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Australia Tea Market Size of Green Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Australia Tea Market Size of Black Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Australia Tea Market Size of Oolong Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Australia Tea Market Size of Herbal Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Australia Tea Market Size of White Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Australia Tea Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Australia Tea Market Size of Residential (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Australia Tea Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Australia Tea Market Size of Supermarkets/ Hypermarkets (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Australia Tea Market Size of Speciality Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Australia Tea Market Size of Convenience Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Australia Tea Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Billion

 

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