世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ドライモルト製品の世界市場規模調査、原料別(小麦、ライ麦、大麦、ソルガム、米、その他)、タイプ別(ライトドライモルトエキス、アンバードライモルトエキス、ブラックドライモルトエキス)、用途別(アルコール飲料、エネルギー・健康飲料、食品・医薬品・動物飼料、パン・ベーカリー製品、その他)、地域予測 2022-2028


Global Dry Malt Products Market Size study, By Source( Wheat, Rye, Barley, Sorghum, Rice, Others), By Type (Light Dry Malt Extracts, Amber Dry Malt Extracts, Black Dry Malt Extracts), By Application (Alcoholic Beverages, Energy & Health Drinks, Food, Pharmaceuticals and Animal Feed, Bread and Bakery Product, Others), and Regional Forecasts 2022-2028

ドライモルト製品の世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ドライモルトは、主に大麦の穀物から抽出された発芽穀物を指し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

ドライモルト製品の世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ドライモルトは、主に大麦の穀物から抽出された発芽穀物を指します。モルトは、小麦、ライ麦、ソルガム、米など、他の穀物からも抽出されます。ドライモルトは、「モルティング」と呼ばれる工程を経て得られるもので、保存性が高いのが特徴です。ドライモルトは、食物繊維、カリウム、葉酸、ビタミンB6などを豊富に含んでいます。ドライモルトは、アルコール飲料、エネルギー・健康飲料、食品・医薬品・飼料、パン・ベーカリー製品など、さまざまな用途で利用されています。アルコール飲料の消費量の増加、ドライモルトの最終用途の増加、および最近のパートナーシップと買収活動は、世界市場の需要を加速させる要因となっています。例えば、Statistaによると、2022年現在、ビール部門の売上高は156億5000万米ドルで、2022年から2025年にかけて年平均成長率9.13%で成長し、2025年末までに203億4000万米ドルに達すると予測されています。さらに、企業は製品の提供を拡大するために、提携や買収を打ち出しています。例えば、2019年11月、フランスのオリベを拠点とするAXEREALは、子会社のBOORTMALTを通じて、米国を拠点とするCARGILLのモルト事業を買収しました。この買収により、AXEREALの麦芽生産能力は300万トンに拡大し、5大陸に27の製麦工場を持つことになります。これにより、BOORTMALTは麦芽製造における世界的なリーダーとなる。さらに、2020年2月、米国を拠点とするBrewers Supply Group(BSG)は、米国コロラド州デンバーに拠点を置く家族経営の蒸留所Leopold Brosとパートナーシップを締結しました。 このパートナーシップは、少量生産のハンドメイドモルトの新ラインを販売することが目的となっています。これらのモルトは、ビールメーカー、蒸留酒メーカー、自家製ビールメーカーに提供される予定です。また、新興国での電子商取引の普及と食品・飲料分野の急速な拡大は、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。しかし、アルコール飲料の過剰摂取に伴う副作用が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

ドライモルト製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、醸造所数の増加や天然素材ベースの製品に対する需要の高まりから、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。同地域では、食品・飲料部門の成長、アルコール飲料の消費の増加などの要因が、アジア太平洋地域における世界のドライモルト製品市場に有利な成長見通しを生み出すと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ヴァイキング・モルト
マルトゥーロップ・グループ
アクセリアルグループ
マハラクスミ・モルト・プロダクツ(Mahalaxmi Malt Products Pvt.Ltd.
カーギル
クリスプ・モルティング・グループ・モルト
スフレ・グループ
グレインコープ・リミテッド
マルテクスコ、イレクスGmbH
シンプソンズモルト


本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域と国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
ソース別
小麦
ライ麦
大麦
ソルガム

その他
タイプ別
ライトドライモルトエクストラクト
アンバードライモルトエクストラクト
ブラックドライモルトエクストラクト
用途別
アルコール飲料
エネルギー・健康飲料
食品
医薬品・動物飼料
パン・ベーカリー製品
その他
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のドライモルト製品市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家





ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Dry Malt Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Dry Malt Products Market, by Source, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Dry Malt Products Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Dry Malt Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Dry Malt Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Dry Malt Products Market Dynamics
3.1. Dry Malt Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising consumption of alcoholic beverages.
3.1.1.2. Increasing end use applications of dry malt
3.1.1.3. Recent Partnership & acquisition activities.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Side effects associated with excessive consumption of alcoholic beverages.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing penetration of e-commerce in emerging economies.
3.1.3.2. Rapid expansion of food & beverages sector.
Chapter 4. Global Dry Malt Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Dry Malt Products Market, by Source
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Dry Malt Products Market by Source, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Source 2018-2028 (USD Million)
6.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Wheat
6.4.2. Rye
6.4.3. Barley
6.4.4. Sorghum
6.4.5. Rice
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Dry Malt Products Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Dry Malt Products Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million)
7.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Light Dry Malt Extracts
7.4.2. Amber Dry Malt Extracts
7.4.3. Black Dry Malt Extracts
Chapter 8. Global Dry Malt Products Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Dry Malt Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
8.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Alcoholic Beverages
8.4.2. Energy & Health Drinks
8.4.3. Food
8.4.4. Pharmaceuticals and Animal Feed
8.4.5. Bread and Bakery Product
8.4.6. Others
Chapter 9. Global Dry Malt Products Market, Regional Analysis
9.1. Dry Malt Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Dry Malt Products Market
9.2.1. U.S. Dry Malt Products Market
9.2.1.1. Source estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Dry Malt Products Market
9.3. Europe Dry Malt Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Dry Malt Products Market
9.3.2. Germany Dry Malt Products Market
9.3.3. France Dry Malt Products Market
9.3.4. Spain Dry Malt Products Market
9.3.5. Italy Dry Malt Products Market
9.3.6. Rest of Europe Dry Malt Products Market
9.4. Asia-Pacific Dry Malt Products Market Snapshot
9.4.1. China Dry Malt Products Market
9.4.2. India Dry Malt Products Market
9.4.3. Japan Dry Malt Products Market
9.4.4. Australia Dry Malt Products Market
9.4.5. South Korea Dry Malt Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Dry Malt Products Market
9.5. Latin America Dry Malt Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Dry Malt Products Market
9.5.2. Mexico Dry Malt Products Market
9.6. Rest of The World Dry Malt Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Viking Malt
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Malteurop Groupe
10.2.3. Axereal Group
10.2.4. Mahalaxmi Malt Products Pvt. Ltd.
10.2.5. Cargill
10.2.6. Crisp Malting Group Malt
10.2.7. Soufflet Group
10.2.8. GrainCorp Limited
10.2.9. Maltexco, Ireks GmbH
10.2.10. Simpsons Malt
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Dry Malt Products Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Dry Malt refers to germinated cereal grain mainly extracted from barley cereals. Malt is also extracted from other grains such as Wheat, Rye, Sorghum, Rice among others. Dry malt is obtained through a process known as "malting" and it offers large shelf life. Dry malt is reach in fiber, potassium, folate, and vitamin B6 among others. Dry malt is utilized in various applications such as Alcoholic Beverages, Energy & Health Drinks, Food, Pharmaceuticals and Animal Feed, Bread and Bakery Product among others. The rising consumption of alcoholic beverages and increasing end use applications of dry malt as well as recent Partnership & acquisition activities are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – as of 2022, revenue in Beer segment was valued at USD 15.65 billion, and the market is projected to grow by CAGR of 9.13% between 2022 and 2025 to reach to USD 20.34 billion by end of 2025. Moreover, companies are coming up with partnerships and acquisitions to extend their product offerings. For instance, in November 2019, Olivet, France based AXEREAL, through its subsidiary BOORTMALT acquired US based CARGILL’s malt business. This acquisition would expand AXEREAL’s malt capacity to 3 million tonnes with 27 malting plants on 5 continents. This would make BOORTMALT the world leader in the production of malt. Furthermore, in February 2020, US based Brewers Supply Group (BSG) entered in a partnership with Denver, Colorado, US based family-owned distillery Leopold Bros. This partnership is aimed at distribution of a new line of small-batch, handmade malts. These malts would be available to brewers, distillers, and homebrewers. Also, growing penetration of e-commerce in emerging economies and rapid expansion of food & beverages sector are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, side effects associated with excessive consumption of alcoholic beverages impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Dry Malt Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing number of breweries and increasing demand for natural ingredient based products in the region. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as the thriving growth of food and beverages sector and rising consumption of alcoholic beverages in the region, would create lucrative growth prospects for the global Dry Malt Products Market across the Asia Pacific region.

Major market players included in this report are:
Viking Malt
Malteurop Groupe
Axereal Group
Mahalaxmi Malt Products Pvt. Ltd.
Cargill
Crisp Malting Group Malt
Soufflet Group
GrainCorp Limited
Maltexco, Ireks GmbH
Simpsons Malt


The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Source:
Wheat
Rye
Barley
Sorghum
Rice
Others
By Type:
Light Dry Malt Extracts
Amber Dry Malt Extracts
Black Dry Malt Extracts
By Application:
Alcoholic Beverages
Energy & Health Drinks
Food
Pharmaceuticals and Animal Feed
Bread and Bakery Product
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Dry Malt Products Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors





ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Dry Malt Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Dry Malt Products Market, by Source, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Dry Malt Products Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Dry Malt Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Dry Malt Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Dry Malt Products Market Dynamics
3.1. Dry Malt Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising consumption of alcoholic beverages.
3.1.1.2. Increasing end use applications of dry malt
3.1.1.3. Recent Partnership & acquisition activities.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Side effects associated with excessive consumption of alcoholic beverages.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing penetration of e-commerce in emerging economies.
3.1.3.2. Rapid expansion of food & beverages sector.
Chapter 4. Global Dry Malt Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Dry Malt Products Market, by Source
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Dry Malt Products Market by Source, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Source 2018-2028 (USD Million)
6.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Wheat
6.4.2. Rye
6.4.3. Barley
6.4.4. Sorghum
6.4.5. Rice
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Dry Malt Products Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Dry Malt Products Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million)
7.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Light Dry Malt Extracts
7.4.2. Amber Dry Malt Extracts
7.4.3. Black Dry Malt Extracts
Chapter 8. Global Dry Malt Products Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Dry Malt Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
8.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Alcoholic Beverages
8.4.2. Energy & Health Drinks
8.4.3. Food
8.4.4. Pharmaceuticals and Animal Feed
8.4.5. Bread and Bakery Product
8.4.6. Others
Chapter 9. Global Dry Malt Products Market, Regional Analysis
9.1. Dry Malt Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Dry Malt Products Market
9.2.1. U.S. Dry Malt Products Market
9.2.1.1. Source estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Dry Malt Products Market
9.3. Europe Dry Malt Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Dry Malt Products Market
9.3.2. Germany Dry Malt Products Market
9.3.3. France Dry Malt Products Market
9.3.4. Spain Dry Malt Products Market
9.3.5. Italy Dry Malt Products Market
9.3.6. Rest of Europe Dry Malt Products Market
9.4. Asia-Pacific Dry Malt Products Market Snapshot
9.4.1. China Dry Malt Products Market
9.4.2. India Dry Malt Products Market
9.4.3. Japan Dry Malt Products Market
9.4.4. Australia Dry Malt Products Market
9.4.5. South Korea Dry Malt Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Dry Malt Products Market
9.5. Latin America Dry Malt Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Dry Malt Products Market
9.5.2. Mexico Dry Malt Products Market
9.6. Rest of The World Dry Malt Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Viking Malt
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Malteurop Groupe
10.2.3. Axereal Group
10.2.4. Mahalaxmi Malt Products Pvt. Ltd.
10.2.5. Cargill
10.2.6. Crisp Malting Group Malt
10.2.7. Soufflet Group
10.2.8. GrainCorp Limited
10.2.9. Maltexco, Ireks GmbH
10.2.10. Simpsons Malt
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る