ドライモルト製品の世界市場規模調査、原料別(小麦、ライ麦、大麦、ソルガム、米、その他)、タイプ別(ライトドライモルトエキス、アンバードライモルトエキス、ブラックドライモルトエキス)、用途別(アルコール飲料、エネルギー・健康飲料、食品・医薬品・動物飼料、パン・ベーカリー製品、その他)、地域予測 2022-2028Global Dry Malt Products Market Size study, By Source( Wheat, Rye, Barley, Sorghum, Rice, Others), By Type (Light Dry Malt Extracts, Amber Dry Malt Extracts, Black Dry Malt Extracts), By Application (Alcoholic Beverages, Energy & Health Drinks, Food, Pharmaceuticals and Animal Feed, Bread and Bakery Product, Others), and Regional Forecasts 2022-2028 ドライモルト製品の世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ドライモルトは、主に大麦の穀物から抽出された発芽穀物を指し... もっと見る
サマリードライモルト製品の世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ドライモルトは、主に大麦の穀物から抽出された発芽穀物を指します。モルトは、小麦、ライ麦、ソルガム、米など、他の穀物からも抽出されます。ドライモルトは、「モルティング」と呼ばれる工程を経て得られるもので、保存性が高いのが特徴です。ドライモルトは、食物繊維、カリウム、葉酸、ビタミンB6などを豊富に含んでいます。ドライモルトは、アルコール飲料、エネルギー・健康飲料、食品・医薬品・飼料、パン・ベーカリー製品など、さまざまな用途で利用されています。アルコール飲料の消費量の増加、ドライモルトの最終用途の増加、および最近のパートナーシップと買収活動は、世界市場の需要を加速させる要因となっています。例えば、Statistaによると、2022年現在、ビール部門の売上高は156億5000万米ドルで、2022年から2025年にかけて年平均成長率9.13%で成長し、2025年末までに203億4000万米ドルに達すると予測されています。さらに、企業は製品の提供を拡大するために、提携や買収を打ち出しています。例えば、2019年11月、フランスのオリベを拠点とするAXEREALは、子会社のBOORTMALTを通じて、米国を拠点とするCARGILLのモルト事業を買収しました。この買収により、AXEREALの麦芽生産能力は300万トンに拡大し、5大陸に27の製麦工場を持つことになります。これにより、BOORTMALTは麦芽製造における世界的なリーダーとなる。さらに、2020年2月、米国を拠点とするBrewers Supply Group(BSG)は、米国コロラド州デンバーに拠点を置く家族経営の蒸留所Leopold Brosとパートナーシップを締結しました。 このパートナーシップは、少量生産のハンドメイドモルトの新ラインを販売することが目的となっています。これらのモルトは、ビールメーカー、蒸留酒メーカー、自家製ビールメーカーに提供される予定です。また、新興国での電子商取引の普及と食品・飲料分野の急速な拡大は、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。しかし、アルコール飲料の過剰摂取に伴う副作用が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。ドライモルト製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、醸造所数の増加や天然素材ベースの製品に対する需要の高まりから、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。同地域では、食品・飲料部門の成長、アルコール飲料の消費の増加などの要因が、アジア太平洋地域における世界のドライモルト製品市場に有利な成長見通しを生み出すと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ヴァイキング・モルト マルトゥーロップ・グループ アクセリアルグループ マハラクスミ・モルト・プロダクツ(Mahalaxmi Malt Products Pvt.Ltd. カーギル クリスプ・モルティング・グループ・モルト スフレ・グループ グレインコープ・リミテッド マルテクスコ、イレクスGmbH シンプソンズモルト 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域と国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: ソース別 小麦 ライ麦 大麦 ソルガム 米 その他 タイプ別 ライトドライモルトエクストラクト アンバードライモルトエクストラクト ブラックドライモルトエクストラクト 用途別 アルコール飲料 エネルギー・健康飲料 食品 医薬品・動物飼料 パン・ベーカリー製品 その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のドライモルト製品市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Dry Malt Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Dry Malt Products Market, by Source, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Dry Malt Products Market, by Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Dry Malt Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Dry Malt Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Dry Malt Products Market Dynamics 3.1. Dry Malt Products Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising consumption of alcoholic beverages. 3.1.1.2. Increasing end use applications of dry malt 3.1.1.3. Recent Partnership & acquisition activities. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Side effects associated with excessive consumption of alcoholic beverages. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing penetration of e-commerce in emerging economies. 3.1.3.2. Rapid expansion of food & beverages sector. Chapter 4. Global Dry Malt Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Dry Malt Products Market, by Source 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Dry Malt Products Market by Source, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Source 2018-2028 (USD Million) 6.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Wheat 6.4.2. Rye 6.4.3. Barley 6.4.4. Sorghum 6.4.5. Rice 6.4.6. Others Chapter 7. Global Dry Malt Products Market, by Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Dry Malt Products Market by Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million) 7.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Light Dry Malt Extracts 7.4.2. Amber Dry Malt Extracts 7.4.3. Black Dry Malt Extracts Chapter 8. Global Dry Malt Products Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Dry Malt Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 8.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Alcoholic Beverages 8.4.2. Energy & Health Drinks 8.4.3. Food 8.4.4. Pharmaceuticals and Animal Feed 8.4.5. Bread and Bakery Product 8.4.6. Others Chapter 9. Global Dry Malt Products Market, Regional Analysis 9.1. Dry Malt Products Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Dry Malt Products Market 9.2.1. U.S. Dry Malt Products Market 9.2.1.1. Source estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Type estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Dry Malt Products Market 9.3. Europe Dry Malt Products Market Snapshot 9.3.1. U.K. Dry Malt Products Market 9.3.2. Germany Dry Malt Products Market 9.3.3. France Dry Malt Products Market 9.3.4. Spain Dry Malt Products Market 9.3.5. Italy Dry Malt Products Market 9.3.6. Rest of Europe Dry Malt Products Market 9.4. Asia-Pacific Dry Malt Products Market Snapshot 9.4.1. China Dry Malt Products Market 9.4.2. India Dry Malt Products Market 9.4.3. Japan Dry Malt Products Market 9.4.4. Australia Dry Malt Products Market 9.4.5. South Korea Dry Malt Products Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Dry Malt Products Market 9.5. Latin America Dry Malt Products Market Snapshot 9.5.1. Brazil Dry Malt Products Market 9.5.2. Mexico Dry Malt Products Market 9.6. Rest of The World Dry Malt Products Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Viking Malt 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Malteurop Groupe 10.2.3. Axereal Group 10.2.4. Mahalaxmi Malt Products Pvt. Ltd. 10.2.5. Cargill 10.2.6. Crisp Malting Group Malt 10.2.7. Soufflet Group 10.2.8. GrainCorp Limited 10.2.9. Maltexco, Ireks GmbH 10.2.10. Simpsons Malt Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Dry Malt Products Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Dry Malt refers to germinated cereal grain mainly extracted from barley cereals. Malt is also extracted from other grains such as Wheat, Rye, Sorghum, Rice among others. Dry malt is obtained through a process known as "malting" and it offers large shelf life. Dry malt is reach in fiber, potassium, folate, and vitamin B6 among others. Dry malt is utilized in various applications such as Alcoholic Beverages, Energy & Health Drinks, Food, Pharmaceuticals and Animal Feed, Bread and Bakery Product among others. The rising consumption of alcoholic beverages and increasing end use applications of dry malt as well as recent Partnership & acquisition activities are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – as of 2022, revenue in Beer segment was valued at USD 15.65 billion, and the market is projected to grow by CAGR of 9.13% between 2022 and 2025 to reach to USD 20.34 billion by end of 2025. Moreover, companies are coming up with partnerships and acquisitions to extend their product offerings. For instance, in November 2019, Olivet, France based AXEREAL, through its subsidiary BOORTMALT acquired US based CARGILL’s malt business. This acquisition would expand AXEREAL’s malt capacity to 3 million tonnes with 27 malting plants on 5 continents. This would make BOORTMALT the world leader in the production of malt. Furthermore, in February 2020, US based Brewers Supply Group (BSG) entered in a partnership with Denver, Colorado, US based family-owned distillery Leopold Bros. This partnership is aimed at distribution of a new line of small-batch, handmade malts. These malts would be available to brewers, distillers, and homebrewers. Also, growing penetration of e-commerce in emerging economies and rapid expansion of food & beverages sector are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, side effects associated with excessive consumption of alcoholic beverages impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Dry Malt Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Dry Malt Products Market, by Source, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Dry Malt Products Market, by Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Dry Malt Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Dry Malt Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Dry Malt Products Market Dynamics 3.1. Dry Malt Products Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising consumption of alcoholic beverages. 3.1.1.2. Increasing end use applications of dry malt 3.1.1.3. Recent Partnership & acquisition activities. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Side effects associated with excessive consumption of alcoholic beverages. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing penetration of e-commerce in emerging economies. 3.1.3.2. Rapid expansion of food & beverages sector. Chapter 4. Global Dry Malt Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Dry Malt Products Market, by Source 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Dry Malt Products Market by Source, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Source 2018-2028 (USD Million) 6.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Wheat 6.4.2. Rye 6.4.3. Barley 6.4.4. Sorghum 6.4.5. Rice 6.4.6. Others Chapter 7. Global Dry Malt Products Market, by Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Dry Malt Products Market by Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million) 7.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Light Dry Malt Extracts 7.4.2. Amber Dry Malt Extracts 7.4.3. Black Dry Malt Extracts Chapter 8. Global Dry Malt Products Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Dry Malt Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Dry Malt Products Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 8.4. Dry Malt Products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Alcoholic Beverages 8.4.2. Energy & Health Drinks 8.4.3. Food 8.4.4. Pharmaceuticals and Animal Feed 8.4.5. Bread and Bakery Product 8.4.6. Others Chapter 9. Global Dry Malt Products Market, Regional Analysis 9.1. Dry Malt Products Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Dry Malt Products Market 9.2.1. U.S. Dry Malt Products Market 9.2.1.1. Source estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Type estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Dry Malt Products Market 9.3. Europe Dry Malt Products Market Snapshot 9.3.1. U.K. Dry Malt Products Market 9.3.2. Germany Dry Malt Products Market 9.3.3. France Dry Malt Products Market 9.3.4. Spain Dry Malt Products Market 9.3.5. Italy Dry Malt Products Market 9.3.6. Rest of Europe Dry Malt Products Market 9.4. Asia-Pacific Dry Malt Products Market Snapshot 9.4.1. China Dry Malt Products Market 9.4.2. India Dry Malt Products Market 9.4.3. Japan Dry Malt Products Market 9.4.4. Australia Dry Malt Products Market 9.4.5. South Korea Dry Malt Products Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Dry Malt Products Market 9.5. Latin America Dry Malt Products Market Snapshot 9.5.1. Brazil Dry Malt Products Market 9.5.2. Mexico Dry Malt Products Market 9.6. Rest of The World Dry Malt Products Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Viking Malt 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Malteurop Groupe 10.2.3. Axereal Group 10.2.4. Mahalaxmi Malt Products Pvt. Ltd. 10.2.5. Cargill 10.2.6. Crisp Malting Group Malt 10.2.7. Soufflet Group 10.2.8. GrainCorp Limited 10.2.9. Maltexco, Ireks GmbH 10.2.10. Simpsons Malt Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(malt)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |