世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

伝統的な玩具とゲームの世界市場規模調査、製品別(ゲーム/パズル、幼児、ぬいぐるみ、屋外、模型自動車、その他)、素材別(プラスチック、繊維、金属、木)、地域別予測 2022-2028


Global Traditional Toys and Games Market Size study, by Product (Games/Puzzles, Infants, Plush, Outdoors, Model Vehicles, Others), by Material (Plastic, Textile, Metal, Wood) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の伝統的な玩具とゲーム市場は、2021年に約800億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。伝統的な玩具は、電子機器ではなく、木や他の種類の天然... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の伝統的な玩具とゲーム市場は、2021年に約800億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。伝統的な玩具は、電子機器ではなく、木や他の種類の天然繊維などの素材から作られ、しばしば手作りで作られるものと考えられている。スパイダーマンやアイアンマンなど、お気に入りの映画や漫画のキャラクターが商品化され、学習能力を高めるために大人の子供たちの間で建設玩具の利用が増加していることが、予測期間中、従来の玩具とゲームの採用につながっています。例として:Statistaによると、2022年のトイ&ゲーム分野の売上は52,442百万米ドルにのぼります。同市場は毎年8.92%(CAGR 2022-2026)の成長が見込まれています。2018年、Paul Lamond Gamesは、Nanostarsの形をしたサッカーに焦点を当てた新しいレンガ造りのおもちゃのラインを発表しました。このシリーズは、子供たちの間でサッカーへの憧れと、レンガ造りを作るというアクティビティを結びつけるために作られました。また、教育機関が身体的・精神的な学習に使用する需要が急増し、伝統的な玩具のライセンス供与やブランド化が進んでいることから、伝統的な玩具やゲームの採用や需要が予測期間中に市場成長を拡大すると考えられます。しかし、製品の高コストが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

本調査では、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域を主要な対象地域としています。北米は、子供を夢中にさせるために人形やパズル、乗り物の模型を購入する人が増えていることから、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されています。可処分所得の増加、幼児人口の増加、電子商取引への嗜好の高まりなどの要因が、アジア太平洋地域の伝統的な玩具およびゲーム市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Funskool (India) Ltd.
ドリームインターナショナルリミテッド
ハズブロ社(Hasbro, Inc
タカラトミー
マテル
バンダイナムコホールディングス.inc
(株)ジャックスパシフィック
スピンマスター(株)
ムース・エンタープライズ・ホールディングス・ピーティーイー・リミテッド(ムース)
Kirkbi A/S(レゴシステムA/S)。

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
ゲーム/パズル
乳幼児
プラッシュ
アウトドアー
モデル・ビークル
その他
素材別で見る
プラスチック
テキスタイル
メタル
ウッド
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の伝統的な玩具とゲーム市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Traditional Toys and Games Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Traditional Toys and Games Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Traditional Toys and Games Market, by Material, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Traditional Toys and Games Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Traditional Toys and Games Market Dynamics
3.1. Traditional Toys and Games Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Commercialization of favorite movies and cartoon characters such as Spiderman, Ironman
3.1.1.2. Rising usage of construction toys among adult kids for boosting their learning capabilities
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High costs of product
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surge in demand in usage by educational institutes for physical and mental learning
3.1.3.2. Licensing and branding of traditional toys
Chapter 4. Global Traditional Toys and Games Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Traditional Toys and Games Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Traditional Toys and Games Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Traditional Toys and Games Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Traditional Toys and Games Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Games/Puzzles
6.4.2. Infants
6.4.3. Plush
6.4.4. Outdoors
6.4.5. Model Vehicles
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Traditional Toys and Games Market, by Material
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Traditional Toys and Games Market by Material, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Traditional Toys and Games Market Estimates & Forecasts by Material, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Traditional Toys and Games Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Plastic
7.4.2. Textile
7.4.3. Metal
7.4.4. Wood
Chapter 8. Global Traditional Toys and Games Market, Regional Analysis
8.1. Traditional Toys and Games Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Traditional Toys and Games Market
8.2.1. U.S. Traditional Toys and Games Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Traditional Toys and Games Market
8.3. Europe Traditional Toys and Games Market Snapshot
8.3.1. U.K. Traditional Toys and Games Market
8.3.2. Germany Traditional Toys and Games Market
8.3.3. France Traditional Toys and Games Market
8.3.4. Spain Traditional Toys and Games Market
8.3.5. Italy Traditional Toys and Games Market
8.3.6. Rest of Europe Traditional Toys and Games Market
8.4. Asia-Pacific Traditional Toys and Games Market Snapshot
8.4.1. China Traditional Toys and Games Market
8.4.2. India Traditional Toys and Games Market
8.4.3. Japan Traditional Toys and Games Market
8.4.4. Australia Traditional Toys and Games Market
8.4.5. South Korea Traditional Toys and Games Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Traditional Toys and Games Market
8.5. Latin America Traditional Toys and Games Market Snapshot
8.5.1. Brazil Traditional Toys and Games Market
8.5.2. Mexico Traditional Toys and Games Market
8.6. Rest of The World Traditional Toys and Games Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Funskool (India) Ltd.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Dream International Ltd.
9.2.3. Hasbro, Inc
9.2.4. TOMY
9.2.5. Mattel
9.2.6. Bandai Namco Holdings.inc
9.2.7. JAKKS Pacific, Inc.
9.2.8. Spin Master ltd.
9.2.9. Moose Enterprise Holdings Pty Ltd (Moose)
9.2.10. Kirkbi A/S (LEGO System A/S)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Traditional Toys and Games Market is valued at approximately USD 80.00 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.00 % over the forecast period 2022-2028. A Traditional Toy is typically thought of as non-electronic, made from materials such as wood or other types of natural fibers, and often handmade. The commercialization of favorite movies and cartoon characters such as spiderman, ironman and the rising usage of construction toys among adult kids for boosting their learning capabilities has led to the adoption of Traditional Toys and Games across the forecast period. For Instance: As per Statista, revenue in the Toys & Games segment amounts to US$52,442m in 2022. The market is expected to grow annually by 8.92% (CAGR 2022-2026). In 2018 Paul Lamond Games launched a new brick construction toy line with a football focus in the shape of Nanostars. The range is created to combine admiration of football among kids with the activity of building brick constructions. Also, with the surge in demand in usage by educational institutes for physical and mental learning and licensing and branding of traditional toys, the adoption & demand for Traditional Toys and Games is likely to increase the market growth during the forecast period. However, high costs of products impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Traditional Toys and Games Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the increase in purchasing dolls, puzzles, and model vehicles to keep children engaged. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as rising disposable income, increasing infant population, growing preference for e-commerce would create lucrative growth prospects for the Traditional Toys and Games Market across Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
Funskool (India) Ltd.
Dream International Ltd.
Hasbro, Inc
TOMY
Mattel
Bandai Namco Holdings.inc
JAKKS pacific, inc.
Spin Master ltd.
Moose Enterprise Holdings Pty Ltd (Moose)
Kirkbi A/S (LEGO System A/S)

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Games/Puzzles
Infants
Plush
Outdoors
Model Vehicles
Others
By Material:
Plastic
Textile
Metal
Wood
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Traditional Toys And Games Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Traditional Toys and Games Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Traditional Toys and Games Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Traditional Toys and Games Market, by Material, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Traditional Toys and Games Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Traditional Toys and Games Market Dynamics
3.1. Traditional Toys and Games Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Commercialization of favorite movies and cartoon characters such as Spiderman, Ironman
3.1.1.2. Rising usage of construction toys among adult kids for boosting their learning capabilities
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High costs of product
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surge in demand in usage by educational institutes for physical and mental learning
3.1.3.2. Licensing and branding of traditional toys
Chapter 4. Global Traditional Toys and Games Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Traditional Toys and Games Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Traditional Toys and Games Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Traditional Toys and Games Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Traditional Toys and Games Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Games/Puzzles
6.4.2. Infants
6.4.3. Plush
6.4.4. Outdoors
6.4.5. Model Vehicles
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Traditional Toys and Games Market, by Material
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Traditional Toys and Games Market by Material, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Traditional Toys and Games Market Estimates & Forecasts by Material, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Traditional Toys and Games Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Plastic
7.4.2. Textile
7.4.3. Metal
7.4.4. Wood
Chapter 8. Global Traditional Toys and Games Market, Regional Analysis
8.1. Traditional Toys and Games Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Traditional Toys and Games Market
8.2.1. U.S. Traditional Toys and Games Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Traditional Toys and Games Market
8.3. Europe Traditional Toys and Games Market Snapshot
8.3.1. U.K. Traditional Toys and Games Market
8.3.2. Germany Traditional Toys and Games Market
8.3.3. France Traditional Toys and Games Market
8.3.4. Spain Traditional Toys and Games Market
8.3.5. Italy Traditional Toys and Games Market
8.3.6. Rest of Europe Traditional Toys and Games Market
8.4. Asia-Pacific Traditional Toys and Games Market Snapshot
8.4.1. China Traditional Toys and Games Market
8.4.2. India Traditional Toys and Games Market
8.4.3. Japan Traditional Toys and Games Market
8.4.4. Australia Traditional Toys and Games Market
8.4.5. South Korea Traditional Toys and Games Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Traditional Toys and Games Market
8.5. Latin America Traditional Toys and Games Market Snapshot
8.5.1. Brazil Traditional Toys and Games Market
8.5.2. Mexico Traditional Toys and Games Market
8.6. Rest of The World Traditional Toys and Games Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Funskool (India) Ltd.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Dream International Ltd.
9.2.3. Hasbro, Inc
9.2.4. TOMY
9.2.5. Mattel
9.2.6. Bandai Namco Holdings.inc
9.2.7. JAKKS Pacific, Inc.
9.2.8. Spin Master ltd.
9.2.9. Moose Enterprise Holdings Pty Ltd (Moose)
9.2.10. Kirkbi A/S (LEGO System A/S)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のゲーミング・スポーツ・フィットネス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る