伝統的な玩具とゲームの世界市場規模調査、製品別(ゲーム/パズル、幼児、ぬいぐるみ、屋外、模型自動車、その他)、素材別(プラスチック、繊維、金属、木)、地域別予測 2022-2028Global Traditional Toys and Games Market Size study, by Product (Games/Puzzles, Infants, Plush, Outdoors, Model Vehicles, Others), by Material (Plastic, Textile, Metal, Wood) and Regional Forecasts 2022-2028 世界の伝統的な玩具とゲーム市場は、2021年に約800億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。伝統的な玩具は、電子機器ではなく、木や他の種類の天然... もっと見る
サマリー世界の伝統的な玩具とゲーム市場は、2021年に約800億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。伝統的な玩具は、電子機器ではなく、木や他の種類の天然繊維などの素材から作られ、しばしば手作りで作られるものと考えられている。スパイダーマンやアイアンマンなど、お気に入りの映画や漫画のキャラクターが商品化され、学習能力を高めるために大人の子供たちの間で建設玩具の利用が増加していることが、予測期間中、従来の玩具とゲームの採用につながっています。例として:Statistaによると、2022年のトイ&ゲーム分野の売上は52,442百万米ドルにのぼります。同市場は毎年8.92%(CAGR 2022-2026)の成長が見込まれています。2018年、Paul Lamond Gamesは、Nanostarsの形をしたサッカーに焦点を当てた新しいレンガ造りのおもちゃのラインを発表しました。このシリーズは、子供たちの間でサッカーへの憧れと、レンガ造りを作るというアクティビティを結びつけるために作られました。また、教育機関が身体的・精神的な学習に使用する需要が急増し、伝統的な玩具のライセンス供与やブランド化が進んでいることから、伝統的な玩具やゲームの採用や需要が予測期間中に市場成長を拡大すると考えられます。しかし、製品の高コストが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。本調査では、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域を主要な対象地域としています。北米は、子供を夢中にさせるために人形やパズル、乗り物の模型を購入する人が増えていることから、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されています。可処分所得の増加、幼児人口の増加、電子商取引への嗜好の高まりなどの要因が、アジア太平洋地域の伝統的な玩具およびゲーム市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Funskool (India) Ltd. ドリームインターナショナルリミテッド ハズブロ社(Hasbro, Inc タカラトミー マテル バンダイナムコホールディングス.inc (株)ジャックスパシフィック スピンマスター(株) ムース・エンタープライズ・ホールディングス・ピーティーイー・リミテッド(ムース) Kirkbi A/S(レゴシステムA/S)。 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 ゲーム/パズル 乳幼児 プラッシュ アウトドアー モデル・ビークル その他 素材別で見る プラスチック テキスタイル メタル ウッド 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界の伝統的な玩具とゲーム市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Traditional Toys and Games Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Traditional Toys and Games Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Traditional Toys and Games Market, by Material, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Traditional Toys and Games Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Traditional Toys and Games Market Dynamics 3.1. Traditional Toys and Games Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Commercialization of favorite movies and cartoon characters such as Spiderman, Ironman 3.1.1.2. Rising usage of construction toys among adult kids for boosting their learning capabilities 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High costs of product 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Surge in demand in usage by educational institutes for physical and mental learning 3.1.3.2. Licensing and branding of traditional toys Chapter 4. Global Traditional Toys and Games Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Traditional Toys and Games Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Traditional Toys and Games Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Traditional Toys and Games Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Traditional Toys and Games Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Games/Puzzles 6.4.2. Infants 6.4.3. Plush 6.4.4. Outdoors 6.4.5. Model Vehicles 6.4.6. Others Chapter 7. Global Traditional Toys and Games Market, by Material 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Traditional Toys and Games Market by Material, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Traditional Toys and Games Market Estimates & Forecasts by Material, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Traditional Toys and Games Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Plastic 7.4.2. Textile 7.4.3. Metal 7.4.4. Wood Chapter 8. Global Traditional Toys and Games Market, Regional Analysis 8.1. Traditional Toys and Games Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Traditional Toys and Games Market 8.2.1. U.S. Traditional Toys and Games Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.2. Canada Traditional Toys and Games Market 8.3. Europe Traditional Toys and Games Market Snapshot 8.3.1. U.K. Traditional Toys and Games Market 8.3.2. Germany Traditional Toys and Games Market 8.3.3. France Traditional Toys and Games Market 8.3.4. Spain Traditional Toys and Games Market 8.3.5. Italy Traditional Toys and Games Market 8.3.6. Rest of Europe Traditional Toys and Games Market 8.4. Asia-Pacific Traditional Toys and Games Market Snapshot 8.4.1. China Traditional Toys and Games Market 8.4.2. India Traditional Toys and Games Market 8.4.3. Japan Traditional Toys and Games Market 8.4.4. Australia Traditional Toys and Games Market 8.4.5. South Korea Traditional Toys and Games Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Traditional Toys and Games Market 8.5. Latin America Traditional Toys and Games Market Snapshot 8.5.1. Brazil Traditional Toys and Games Market 8.5.2. Mexico Traditional Toys and Games Market 8.6. Rest of The World Traditional Toys and Games Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Funskool (India) Ltd. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Dream International Ltd. 9.2.3. Hasbro, Inc 9.2.4. TOMY 9.2.5. Mattel 9.2.6. Bandai Namco Holdings.inc 9.2.7. JAKKS Pacific, Inc. 9.2.8. Spin Master ltd. 9.2.9. Moose Enterprise Holdings Pty Ltd (Moose) 9.2.10. Kirkbi A/S (LEGO System A/S) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Traditional Toys and Games Market is valued at approximately USD 80.00 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.00 % over the forecast period 2022-2028. A Traditional Toy is typically thought of as non-electronic, made from materials such as wood or other types of natural fibers, and often handmade. The commercialization of favorite movies and cartoon characters such as spiderman, ironman and the rising usage of construction toys among adult kids for boosting their learning capabilities has led to the adoption of Traditional Toys and Games across the forecast period. For Instance: As per Statista, revenue in the Toys & Games segment amounts to US$52,442m in 2022. The market is expected to grow annually by 8.92% (CAGR 2022-2026). In 2018 Paul Lamond Games launched a new brick construction toy line with a football focus in the shape of Nanostars. The range is created to combine admiration of football among kids with the activity of building brick constructions. Also, with the surge in demand in usage by educational institutes for physical and mental learning and licensing and branding of traditional toys, the adoption & demand for Traditional Toys and Games is likely to increase the market growth during the forecast period. However, high costs of products impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Traditional Toys and Games Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Traditional Toys and Games Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Traditional Toys and Games Market, by Material, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Traditional Toys and Games Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Traditional Toys and Games Market Dynamics 3.1. Traditional Toys and Games Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Commercialization of favorite movies and cartoon characters such as Spiderman, Ironman 3.1.1.2. Rising usage of construction toys among adult kids for boosting their learning capabilities 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High costs of product 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Surge in demand in usage by educational institutes for physical and mental learning 3.1.3.2. Licensing and branding of traditional toys Chapter 4. Global Traditional Toys and Games Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Traditional Toys and Games Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Traditional Toys and Games Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Traditional Toys and Games Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Traditional Toys and Games Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Games/Puzzles 6.4.2. Infants 6.4.3. Plush 6.4.4. Outdoors 6.4.5. Model Vehicles 6.4.6. Others Chapter 7. Global Traditional Toys and Games Market, by Material 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Traditional Toys and Games Market by Material, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Traditional Toys and Games Market Estimates & Forecasts by Material, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Traditional Toys and Games Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Plastic 7.4.2. Textile 7.4.3. Metal 7.4.4. Wood Chapter 8. Global Traditional Toys and Games Market, Regional Analysis 8.1. Traditional Toys and Games Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Traditional Toys and Games Market 8.2.1. U.S. Traditional Toys and Games Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.2. Canada Traditional Toys and Games Market 8.3. Europe Traditional Toys and Games Market Snapshot 8.3.1. U.K. Traditional Toys and Games Market 8.3.2. Germany Traditional Toys and Games Market 8.3.3. France Traditional Toys and Games Market 8.3.4. Spain Traditional Toys and Games Market 8.3.5. Italy Traditional Toys and Games Market 8.3.6. Rest of Europe Traditional Toys and Games Market 8.4. Asia-Pacific Traditional Toys and Games Market Snapshot 8.4.1. China Traditional Toys and Games Market 8.4.2. India Traditional Toys and Games Market 8.4.3. Japan Traditional Toys and Games Market 8.4.4. Australia Traditional Toys and Games Market 8.4.5. South Korea Traditional Toys and Games Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Traditional Toys and Games Market 8.5. Latin America Traditional Toys and Games Market Snapshot 8.5.1. Brazil Traditional Toys and Games Market 8.5.2. Mexico Traditional Toys and Games Market 8.6. Rest of The World Traditional Toys and Games Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Funskool (India) Ltd. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Dream International Ltd. 9.2.3. Hasbro, Inc 9.2.4. TOMY 9.2.5. Mattel 9.2.6. Bandai Namco Holdings.inc 9.2.7. JAKKS Pacific, Inc. 9.2.8. Spin Master ltd. 9.2.9. Moose Enterprise Holdings Pty Ltd (Moose) 9.2.10. Kirkbi A/S (LEGO System A/S) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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