世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スポーツ放送技術の世界市場調査&予測:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、技術別(アナログ、デジタル)、プラットフォーム別(OTT、ラジオ、テレビ)、エンドユーザー別(放送局、スタジオ&コンテンツ開発者、配信者)、地域別分析、2023-2030年


Global Sports Broadcasting Technology Market Size study & Forecast, by Component (Solution, Services), by Technology (Analog, Digital), by Platform (OTT, Radio, Television), by End User (Broadcaster, Studios & Content Developer, Distributors) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のスポーツ放送技術市場は2022年に約715.7億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スポーツ放送技術とは、さまざまなメディアチャンネルを通じてス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年2月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のスポーツ放送技術市場は2022年に約715.7億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スポーツ放送技術とは、さまざまなメディアチャンネルを通じてスポーツコンテンツをキャプチャ、処理、視聴者に配信する際に、高度な技術ツールやシステムを使用することを指す。この分野は著しい進歩を遂げ、スポーツイベントの制作、配信、消費の方法を変革してきた。高解像度カメラ、ウルトラモーションリプレイ、バーチャルグラフィックス、拡張現実はスポーツ放送に不可欠な要素となっており、視聴者に没入感のある魅力的な体験を提供している。スポーツ放送技術市場は、OTT(Over-The-Top)プラットフォームユーザーの増加、世界的なスポーツイベントの増加、ビデオ技術の進歩などの要因により拡大している。

OTT(Over-The-Top)プラットフォームユーザーの急増は、スポーツ放送技術市場の成長を推進する上で極めて重要な役割を果たしている。消費者がスポーツ・コンテンツにアクセスするためのデジタル・プラットフォームへの移行を進める中、OTTサービスはスポーツ放送の主要な配信チャネルとなっている。これらのプラットフォームは、スマートフォン、タブレット、スマートテレビなど、さまざまなデバイスでスポーツを視聴することを好む視聴者に対応し、幅広いスポーツコンテンツへの柔軟でオンデマンドなアクセスを提供する。Statistaによると、2021年の世界のOTTビデオ利用者数は3億3,941万人で、2023年には3億5,203万人に増加し、2028年には4億3,814万人に達すると予測されている。このように、世界中でOTTビデオのユーザー数が増加していることが、市場成長の原動力となっている。さらに、スポーツ放送への仮想現実や拡張現実技術の統合が進み、高品質のスポーツコンテンツへの需要が高まっていることも、市場成長の新たな機会を生み出している。しかし、2023~2030年の予測期間を通じて、規制やライセンスの問題が市場成長を阻害している。

世界のスポーツ放送技術市場の調査で考慮した主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカが含まれる。2022年は北米が市場を支配した。多様なスポーツイベントの人気の急上昇、放送技術の進歩、広範なスポーツコンテンツへの需要の増加がこの傾向に大きく寄与している。市場の勢いは、新しいスポーツリーグの出現と拡大、スポーツ放送のための仮想プラットフォームの採用増加によってさらに加速している。北米市場の成長には、パーソナライズされたインタラクティブなスポーツ・コンテンツに対する需要の高まり、オンライン・ストリーミング・サービスの普及拡大、仮想現実および拡張現実技術の採用拡大が主要な推進要因として挙げられる。さらに、スポーツ放送インフラへの投資の拡大と、テレビ、モバイル機器、ソーシャルメディアなど、さまざまなプラットフォームにおける高品質なスポーツコンテンツへの意欲の高まりも、同市場に拍車をかけている。予測期間中、アジア太平洋地域が最も急成長すると予想される。同地域における市場の急成長は、最先端技術の広範な導入に大きく影響されている。技術革命をリードする韓国、日本、中国などの国々は、市場の広範な成長の基礎を築いた強固なインフラを誇っている。同地域における新しいスポーツリーグの導入は、スマートスタジアムのインフラ需要を促進し、同地域の世界的な競争と新たな収益源の創出に貢献している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ブロードキャストエレクトロニクス(Elenos S.r.L.)
ベルデン社
ETLシステム株式会社
日本電気株式会社
ローデ・シュワルツ
AvLテクノロジーズ
OMBブロードキャスト
グローバル・インバコム・グループ
杭州HAOXUNテクノロジーズ有限公司Ltd.
VSNビデオストリームネットワークスS.L.

市場における最近の動き
 2023年11月、NECはFreshwaveとOpen RANプロジェクトで協業し、高トラフィックエリア向けに設計された先進的なマルチオペレータ中立ホストスモールセルソリューションの開発に注力している。プロジェクトNAVIGATEとして知られるこのイニシアチブの目的は、高密度展開(HDD)環境におけるオープンで共有可能な公共モバイル4Gおよび5G容量の展開のための青写真を作成、実装、評価、検証することである。

世界のスポーツ放送技術市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - コンポーネント、テクノロジー、プラットフォーム、エンドユーザー、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

コンポーネント別
ソリューション
サービス

テクノロジー別
アナログ
デジタル

プラットフォーム別
OTT
ラジオ
テレビ

エンドユーザー別
放送局
スタジオ&コンテンツ開発者
配給会社

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

第1章.要旨
1.1.市場概要
1.2.世界市場およびセグメント別市場予測、2020~2030年 (億米ドル)
1.2.1.スポーツ放送技術市場、地域別、2020年~2030年(USD Billion)
1.2.2.スポーツ放送技術市場、コンポーネント別、2020~2030年(10億米ドル)
1.2.3.スポーツ放送技術市場、技術別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.2.4.スポーツ放送技術市場、プラットフォーム別、2020〜2030年(USD Billion)
1.2.5.スポーツ放送技術市場:エンドユーザー別、2020~2030年(10億米ドル)
1.3.主要動向
1.4.推計方法
1.5.調査の前提
第2章.世界のスポーツ放送技術市場の定義と範囲
2.1.調査の目的
2.2.市場の定義と範囲
2.2.1.業界の進化
2.2.2.調査範囲
2.3.調査対象年
2.4.通貨換算レート
第3章.スポーツ中継技術の世界市場ダイナミクス
3.1.スポーツ放送技術市場のインパクト分析(2020~2030年)
3.1.1.市場促進要因
3.1.1.1.OTT(Over-The-Top)プラットフォーム利用者の増加
3.1.1.2.世界的なスポーツイベントの増加
3.1.1.3.映像技術の進歩
3.1.2.市場の課題
3.1.2.1.規制とライセンスの問題
3.1.3.市場機会
3.1.3.1.スポーツ放送への仮想現実・拡張現実技術の統合の高まり
3.1.3.2.高品質なスポーツコンテンツへの需要の高まり
第4章.世界のスポーツ放送技術市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース影響分析
4.3.PEST分析
4.3.1.政治的
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.最高の投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略
4.6.COVID-19インパクト分析
4.7.破壊的トレンド
4.8.業界専門家の視点
4.9.アナリストの推奨と結論
第5章.スポーツ中継技術の世界市場、コンポーネント別
5.1.市場スナップショット
5.2.スポーツ放送技術の世界市場、コンポーネント別、パフォーマンス - ポテンシャル分析
5.3.スポーツ中継技術の世界市場:2020~2030年のコンポーネント別推計・予測(億米ドル)
5.4.スポーツ中継技術市場のサブセグメント分析
5.4.1.ソリューション
5.4.2.サービス
第6章.スポーツ中継技術の世界市場、技術別
6.1.市場スナップショット
6.2.スポーツ放送技術の世界市場、技術別、業績-潜在能力分析
6.3.スポーツ中継技術の世界市場:技術別2020~2030年予測・予測(億米ドル)
6.4.スポーツ中継技術市場のサブセグメント分析
6.4.1.アナログ
6.4.2.デジタル
第7章.スポーツ中継技術の世界市場、プラットフォーム別
7.1.市場スナップショット
7.2.スポーツ放送技術の世界市場、プラットフォーム別、パフォーマンス - ポテンシャル分析
7.3.スポーツ中継技術の世界市場:プラットフォーム別 2020-2030年予測・予測(億米ドル)
7.4.スポーツ放送技術市場のサブセグメント分析
7.4.1.OTT
7.4.2.ラジオ
7.4.3.テレビ
第8章.スポーツ放送技術の世界市場、エンドユーザー別
8.1.市場スナップショット
8.2.スポーツ中継技術の世界市場:エンドユーザー別、業績-潜在能力分析
8.3.スポーツ中継技術の世界市場:エンドユーザー別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
8.4.スポーツ中継技術市場のサブセグメント分析
8.4.1.放送事業者
8.4.2.スタジオ&コンテンツ開発者
8.4.3.配給会社
第9章.スポーツ放送技術の世界市場、地域分析
9.1.上位主要国
9.2.上位新興国
9.3.スポーツ放送技術市場、地域別市場スナップショット
9.4.北米のスポーツ放送技術市場
9.4.1.米国のスポーツ放送技術市場
9.4.1.1.コンポーネントの内訳の推定と予測、2020~2030年
9.4.1.2.技術の内訳の推定と予測、2020~2030年
9.4.1.3.プラットフォームの内訳の推定と予測、2020-2030年
9.4.1.4.エンドユーザーの内訳の推定と予測、2020-2030年
9.4.2.カナダのスポーツ放送技術市場
9.5.欧州スポーツ放送技術市場のスナップショット
9.5.1.イギリスのスポーツ放送技術市場
9.5.2.ドイツのスポーツ放送技術市場
9.5.3.フランスのスポーツ放送技術市場
9.5.4.スペインのスポーツ放送技術市場
9.5.5.イタリアのスポーツ放送技術市場
9.5.6.その他のヨーロッパのスポーツ放送技術市場
9.6.アジア太平洋地域のスポーツ放送技術市場のスナップショット
9.6.1.中国のスポーツ放送技術市場
9.6.2.インドのスポーツ放送技術市場
9.6.3.日本のスポーツ放送技術市場
9.6.4.オーストラリアのスポーツ放送技術市場
9.6.5.韓国のスポーツ放送技術市場
9.6.6.その他のアジア太平洋地域のスポーツ放送技術市場
9.7.中南米のスポーツ放送技術市場のスナップショット
9.7.1.ブラジルのスポーツ放送技術市場
9.7.2.メキシコのスポーツ放送技術市場
9.8.中東・アフリカのスポーツ放送技術市場
9.8.1.サウジアラビアのスポーツ放送技術市場
9.8.2.南アフリカのスポーツ放送技術市場
9.8.3.その他の中東・アフリカのスポーツ放送技術市場

第10章 競争力競合情報
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.企業1
10.1.2.企業2
10.1.3.会社3
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.ブロードキャストエレクトロニクス(Elenos S.r.L.)
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.最近の動向
10.3.2.ベルデン社
10.3.3.ETLシステム社
10.3.4.日本電気株式会社
10.3.5.ローデ・シュワルツ
10.3.6.AvLテクノロジーズ
10.3.7.OMBブロードキャスト
10.3.8.グローバル・インバコム・グループ
10.3.9.杭州 HAOXUN Technologies Co.Ltd.
10.3.10.VSN Video Stream Networks S.L.
第11章.研究プロセス
11.1.研究プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性
11.3.研究の前提

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Sports Broadcasting Technology Market is valued at approximately USD 71.57 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.2% during the forecast period 2023-2030. Sports Broadcasting Technology refers to the use of advanced technological tools and systems in capturing, processing, and delivering sports content to audiences through various media channels. This field has witnessed significant advancements, transforming the way sports events are produced, distributed, and consumed. High-definition cameras, ultra-motion replays, virtual graphics, and augmented reality have become integral components of sports broadcasting, providing viewers with immersive and engaging experiences. The Sports Broadcasting Technology Market is expanding because of factors such as the rise of Over-The-Top (OTT) platform users, rising global sports events and advancements in video technologies.

The surge in Over-The-Top (OTT) platform users is playing a pivotal role in propelling the growth of the Sports Broadcasting Technology Market. As consumers increasingly shift towards digital platforms for accessing sports content, OTT services have become a major distribution channel for sports broadcasting. These platforms provides flexible and on-demand access to the wide array of sports content, catering to viewers prefering to consume sports on various devices, including smartphones, tablets, and smart TVs. According to Statista, in the year 2021, the number of users of OTT video worldwide stood at 3349.41 million users which increased to 3512.03 users in the year 2023 and it is projected to reach 4381.41 million users by the year 2028. Thus, the rising number of users of OTT videos worldwide are driving the market growth. In addition, the rising integration of virtual and augmented reality technologies into sports broadcasting and increasing demand for high-quality sports content are creating new opportunities for market growth. However, regulatory and licensing issues stifle market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Sports Broadcasting Technology Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022. The surge in the popularity of diverse sports events, advancements in broadcasting technology, and the increasing demand for extensive sports content contribute significantly to this trend. The market's momentum is further fueled by the emergence and expansion of new sports leagues, coupled with the rising adoption of virtual platforms for sports broadcasting. Key drivers for the growth of the North American market encompass the heightened demand for personalized and interactive sports content, the increasing prevalence of online streaming services, and the growing adoption of virtual and augmented reality technologies. Additionally, the market gains impetus from escalating investments in sports broadcasting infrastructure, coupled with the rising appetite for high-quality sports content across various platforms, including television, mobile devices, and social media. Asia Pacific is expected to grow at the fastest over the forecast period. The rapid ascent of the market in the region is significantly influenced by its extensive adoption of cutting-edge technology. Leading the technological revolution, countries such as South Korea, Japan, and China boast robust infrastructures that have laid the groundwork for the market's widespread growth. The introduction of new sports leagues in the region is fostering demand for smart stadium infrastructure, positioning the area to compete globally and generate fresh revenue streams in the region.

Major market player included in this report are:
Broadcast Electronics (Elenos S.r.L.)
Belden Inc.
ETL System Ltd.
NEC Corporation
Rohde & Schwarz
AvL Technologies
OMB Broadcast
Global Invacom Group
Hangzhou HAOXUN Technologies Co. Ltd.
VSN Video Stream Networks S.L.

Recent Developments in the Market:
 In November 2023, NEC Corporation entered a collaboration with Freshwave for the Open RAN project, focusing on the development of advanced multi-operator neutral host small cell solutions designed for high-traffic areas. Under the initiative known as Project NAVIGATE, the objective is to create, implement, assess, and validate a blueprint for the deployment of open and shareable public mobile 4G and 5G capacity in High-Density Deployment (HDD) environments.

Global Sports Broadcasting Technology Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Component, Technology, Platform, End User, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component:
Solution
Services

By Technology:
Analog
Digital

By Platform:
OTT
Radio
Television

By End User:
Broadcaster
Studios & Content Developer
Distributors

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Sports Broadcasting Technology Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Sports Broadcasting Technology Market, by Component, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Sports Broadcasting Technology Market, by Technology, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Sports Broadcasting Technology Market, by Platform, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Sports Broadcasting Technology Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sports Broadcasting Technology Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sports Broadcasting Technology Market Dynamics
3.1. Sports Broadcasting Technology Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rise of Over-The-Top (OTT) platforms users
3.1.1.2. Rising global sports events
3.1.1.3. Advancements in video technologies
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Regulatory and licensing issues
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising integration of virtual and augmented reality technologies into sports broadcasting
3.1.3.2. Increasing demand for high-quality sports content
Chapter 4. Global Sports Broadcasting Technology Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Sports Broadcasting Technology Market, by Component
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Sports Broadcasting Technology Market by Component, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Sports Broadcasting Technology Market Estimates & Forecasts by Component 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Sports Broadcasting Technology Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Solution
5.4.2. Services
Chapter 6. Global Sports Broadcasting Technology Market, by Technology
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sports Broadcasting Technology Market by Technology, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sports Broadcasting Technology Market Estimates & Forecasts by Technology 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Sports Broadcasting Technology Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Analog
6.4.2. Digital
Chapter 7. Global Sports Broadcasting Technology Market, by Platform
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sports Broadcasting Technology Market by Platform, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sports Broadcasting Technology Market Estimates & Forecasts by Platform 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Sports Broadcasting Technology Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. OTT
7.4.2. Radio
7.4.3. Television
Chapter 8. Global Sports Broadcasting Technology Market, by End User
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Sports Broadcasting Technology Market by End User, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Sports Broadcasting Technology Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Sports Broadcasting Technology Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Broadcaster
8.4.2. Studios & Content Developer
8.4.3. Distributors
Chapter 9. Global Sports Broadcasting Technology Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Sports Broadcasting Technology Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Sports Broadcasting Technology Market
9.4.1. U.S. Sports Broadcasting Technology Market
9.4.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Technology breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Platform breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Sports Broadcasting Technology Market
9.5. Europe Sports Broadcasting Technology Market Snapshot
9.5.1. U.K. Sports Broadcasting Technology Market
9.5.2. Germany Sports Broadcasting Technology Market
9.5.3. France Sports Broadcasting Technology Market
9.5.4. Spain Sports Broadcasting Technology Market
9.5.5. Italy Sports Broadcasting Technology Market
9.5.6. Rest of Europe Sports Broadcasting Technology Market
9.6. Asia-Pacific Sports Broadcasting Technology Market Snapshot
9.6.1. China Sports Broadcasting Technology Market
9.6.2. India Sports Broadcasting Technology Market
9.6.3. Japan Sports Broadcasting Technology Market
9.6.4. Australia Sports Broadcasting Technology Market
9.6.5. South Korea Sports Broadcasting Technology Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Sports Broadcasting Technology Market
9.7. Latin America Sports Broadcasting Technology Market Snapshot
9.7.1. Brazil Sports Broadcasting Technology Market
9.7.2. Mexico Sports Broadcasting Technology Market
9.8. Middle East & Africa Sports Broadcasting Technology Market
9.8.1. Saudi Arabia Sports Broadcasting Technology Market
9.8.2. South Africa Sports Broadcasting Technology Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Sports Broadcasting Technology Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Broadcast Electronics (Elenos S.r.L.)
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Belden Inc.
10.3.3. ETL System Ltd.
10.3.4. NEC Corporation
10.3.5. Rohde & Schwarz
10.3.6. AvL Technologies
10.3.7. OMB Broadcast
10.3.8. Global Invacom Group
10.3.9. Hangzhou HAOXUN Technologies Co. Ltd.
10.3.10. VSN Video Stream Networks S.L.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のゲーミング・スポーツ・フィットネス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る