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アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場規模調査、製品タイプ別(ヘルメット・その他ヘッドギア、保護メガネ、顔面保護具・マウスガード、パッド・ガード・胸部プロテクター・グローブ)、保護部位別(頭部・顔面、体幹・胸部、上肢、下肢)、流通チャネル別、国別予測:2022-2032年


Asia Pacific Sports Protective Equipment Market Size study, by Product Type (Helmets & Other Headgear, Protective Eyewear, Face protection & mouth guards, and Pads, guards, chest protectors, & gloves), by Area of Protection (Head & face, Trunk & thorax, Upper extremity, and Lower extremity), by Distribution Channel and Country Forecasts 2022-2032

アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場は、2023年に約32億3000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.42%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アジア太平洋地域のスポーツ用保護... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年5月28日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場は、2023年に約32億3000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.42%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場は、スポーツの安全性に関する意識の高まり、スポーツ活動への参加者の増加、エクストリームスポーツの人気の高まりなど、さまざまな要因によって牽引されている。同市場は、サイクリング、スキー、スノーボード、スケート、ラグビーやホッケーなどのコンタクトスポーツなど、さまざまなスポーツカテゴリーにおいて、ヘルメット、パッド、ガード、グローブ、アイウェアなど、幅広いスポーツ保護具を提供している。中国、日本、韓国、オーストラリア、インドなどの国々は、人口が多く、スポーツやレクリエーション活動への関心が高まっているため、この市場の主要な貢献者となっている。また、素材や技術の進歩により、より効率的で快適な保護具が開発されており、この傾向はアジア太平洋地域のスポーツ保護具市場の成長をさらに後押ししています。

スポーツやレクリエーション活動への参加の増加は、アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場の需要を推進している主な要因の一つです。個人の間で増加する健康意識、高い可処分所得、およびフィットネスを促進する政府のイニシアチブ。さまざまな人々が活動的なライフスタイルを受け入れ、スポーツ活動中の安全の重要性に対する意識が高まり、保護具の必要性が高まっています。さらに、この地域の都市人口の拡大はライフスタイルの変化をもたらし、より多くの人々が健康と幸福を維持する手段としてスポーツやフィットネス活動に目を向けている。さらに、エクストリームスポーツやアドベンチャースポーツのような新しいスポーツ種目の出現に伴い、計画的なスポーツイベントの人気が高まっていることも、こうした活動特有の要件に合わせた特殊な保護具の需要にさらに拍車をかけている。革新的で技術的に高度なスポーツ用保護具に対する需要の増加は、アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場に大きな成長機会をもたらしている。しかし、コストに敏感で、認識と教育が限られているため、2022年から2032年の間に市場の成長を抑制する可能性がある。

アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場調査で考慮した主要国には、中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、アジア太平洋地域以外が含まれる。2023年には、中国が最大の地域市場となった。中国では、健康意識の高まり、スポーツとフィットネスを推進する政府の取り組み、レジャー活動のための可処分所得を持つ中間層の増加などに後押しされ、スポーツ参加が増加している。例えば、2022年の北京オリンピックでは、中国から176人の選手が参加し、そのうち77人がメダルを獲得した。このようなスポーツ活動の活発化により、アスリートや愛好家の間で防具に対する需要が高まっている。一方、インド市場は予測期間中最も速い速度で発展すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
アンダーアーマー社
アメールスポーツ
アディダスAG
アシックス株式会社
ユナイテッドスポーツブランド
BRGスポーツ
ゼニス
プーマSE
ナイキ
ビスタ・アウトドア・オペレーションLLC

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
ヘルメットおよびその他のヘッドギア
保護メガネ
顔面保護具&マウスガード
パッド、ガード、チェストプロテクター、グローブ

保護部位別
頭部・顔面
体幹・胸郭
上肢
下肢

流通チャネル別
専門小売店
マルチ小売店
オンラインストア・その他

地域別
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な内容
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.製品タイプ別
2.3.2.保護領域別
2.3.3.販売チャネル別
2.4.主要動向
2.5.不況の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 アジア太平洋地域アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場:2022-2032年製品タイプ別市場規模・予測
5.1.ヘルメット&その他のヘッドギア
5.2.保護メガネ
5.3.顔面保護具とマウスガード
5.4.パッド、ガード、チェストプロテクター、グローブ
第6章.アジア太平洋地域のスポーツ用保護具の保護部位別市場規模・予測 2022-2032
6.1.頭部・顔面
6.2.体幹・胸部
6.3.上肢
6.4.下肢
第7章.アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
7.1.専門小売店
7.2.マルチ小売店
7.3.オンラインストア・その他

第8章.アジア太平洋地域のスポーツ用保護具の国別市場規模・予測 2022-2032
8.1.中国のスポーツ用保護具市場
8.1.1.製品タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.2.保護領域の内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.3.流通チャネルの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
8.2.インドのスポーツ用保護具市場
8.3.日本のスポーツ用保護具市場
8.4.オーストラリアのスポーツ用保護具市場
8.5.韓国のスポーツ用保護具市場
8.6.その他のアジア太平洋地域スポーツ用保護具市場
第9章.競合情報
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.アンダーアーマー
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.アメ・スポーツ
9.3.3.アディダスAG
9.3.4.株式会社アシックス
9.3.5.ユナイテッドスポーツブランド
9.3.6.BRGスポーツ
9.3.7.ゼニス
9.3.8.プーマSE
9.3.9.ナイキ
9.3.10.ビスタ・アウトドア・オペレーションズLLC
第10章.研究プロセス
10.1.調査プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

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Summary

Asia Pacific Sports Protective Equipment Market is valued at approximately USD 3.23 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.42% over the forecast period 2024-2032. The Asia Pacific Sports Protective Equipment Market is driven by various factors including increasing awareness about sports safety, rising participation in sports activities, and the growing popularity of extreme sports. The market offers an extensible range of sports protective equipment such as helmets, pads, guards, gloves, and eyewear across different sports categories including cycling, skiing, snowboarding, skating, and contact sports such as rugby and hockey. Countries such as China, Japan, South Korea, Australia, and India are key contributors to this market due to their large population base and growing interest in sports and recreational activities. In addition, advancements in materials and technology have led to the development of more efficient and comfortable protective gear, this trend further help in growth for the Asia Pacific Sports Protective Equipment Market.

The rise in participation in sports and recreational activities is one of the key factors propelling the demand for the Asia Pacific Sports Protective Equipment Market. The increasing health consciousness among individuals, higher disposable incomes, and government initiatives promoting physical fitness. Various people embrace an active lifestyle, and there is a growing awareness of the importance of safety during sports engagements, driving the need for protective gear. In addition, the region's expanding urban population is leading to lifestyle shifts, with more individuals turning to sports and fitness activities as a means of maintaining health and well-being. Moreover, the increasing popularity of planned sports events with the emergence of new sporting disciplines, such as extreme and adventure sports, further contributes to the demand for specialized protective equipment tailored to the unique requirements of these activities. Increasing demand for innovative and technologically advanced sports protective gear has a significant growth opportunity for the Asia Pacific Sports Protective Equipment Market. However, cost sensitivity and limited awareness and education can stifle market growth between 2022 and 2032.

The key Countries considered for the Asia Pacific Sports Protective Equipment market study includes China, India, Japan, South Korea, Australia and Rest of Asia Pacific. In 2023, China was the largest regional market. China has witnessed a rise in sports participation, fueled by increasing health awareness, government initiatives promoting sports and fitness, and a growing middle class with disposable income for leisure activities. For instance, in 2022 Beijing Summer Olympics, 176 athletes are participated from China out of which 77 received medal from it. This rise in sports engagement has led to an increased demand for protective gear among athletes and enthusiasts. The market in India, on the other hand, is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:
Under Armour, Inc.
Amer Sports
Adidas AG
ASICS Corporation
United Sports Brands
BRG Sports
XENITH, LLC.
PUMA SE
Nike, Inc.
Vista Outdoor Operations LLC

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Helmets & Other Headgear
Protective Eyewear
Face protection & mouth guards
Pads, guards, chest protectors, & gloves

By Area of Protection
Head & face
Trunk & thorax
Upper extremity
Lower extremity

By Distribution Channel
Specialty Retail Stores
Multi-Retail Stores
Online Stores & Others

By Region:
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. Asia Pacific Sports Protective Equipment Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Asia Pacific Sports Protective Equipment Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Product Type
2.3.2. By Area of Protection
2.3.3. By Distribution Channel
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Asia Pacific Sports Protective Equipment Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Asia Pacific Sports Protective Equipment Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Asia Pacific Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Helmets & Other Headgear
5.2. Protective Eyewear
5.3. Face protection & mouth guards
5.4. Pads, guards, chest protectors, & gloves
Chapter 6. Asia Pacific Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Area of Protection 2022-2032
6.1. Head & face
6.2. Trunk & thorax
6.3. Upper extremity
6.4. Lower extremity
Chapter 7. Asia Pacific Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
7.1. Specialty Retail Stores
7.2. Multi-Retail Stores
7.3. Online Stores & Others

Chapter 8. Asia Pacific Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Country 2022-2032
8.1. China Sports Protective Equipment Market
8.1.1. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Area of Protection breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.2. India Sports Protective Equipment Market
8.3. Japan Sports Protective Equipment Market
8.4. Australia Sports Protective Equipment Market
8.5. South Korea Sports Protective Equipment Market
8.6. Rest of Asia Pacific Sports Protective Equipment Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Under Armour, Inc..
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Amer Sports
9.3.3. Adidas AG
9.3.4. ASICS Corporation
9.3.5. United Sports Brands
9.3.6. BRG Sports
9.3.7. XENITH, LLC.
9.3.8. PUMA SE
9.3.9. Nike, Inc.
9.3.10. Vista Outdoor Operations LLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

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