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スポーツ用保護具の世界市場規模調査、製品タイプ別(ヘルメット・その他ヘッドギア、保護メガネ、顔面保護具・マウスガード、パッド・ガード・胸部プロテクター・グローブ)、保護部位別(頭部・顔面、体幹・胸部、上肢、下肢)、流通チャネル別、地域別予測:2022-2032年


Global Sports Protective Equipment Market Size study, by Product Type (Helmets & Other Headgear, Protective Eyewear, Face protection & mouth guards, and Pads, guards, chest protectors, & gloves), by Area of Protection (Head & face, Trunk & thorax, Upper extremity, and Lower extremity), by Distribution Channel and Regional Forecasts 2022-2032

世界のスポーツ用保護具市場は、2023年に約91億8000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スポーツ保護具市場には、スポーツや身体活動中の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年5月5日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

世界のスポーツ用保護具市場は、2023年に約91億8000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スポーツ保護具市場には、スポーツや身体活動中の怪我からアスリートを守るために計画されたギアやアクセサリーが含まれる。この市場には、ヘルメット、パッド、ガード、グローブ、ゴーグル、その他サッカー、ホッケー、サッカー、バスケットボール、サイクリング、スキーなど様々なスポーツ用に設計された安全用品など、幅広い製品が含まれる。スポーツ関連の怪我に対する意識の高まり、素材技術の進歩、保護具の使用を義務付ける規制、世界的なスポーツ活動への参加者の増加といったトレンドがある。例えば、2023年11月、G8RTech, Inc.はホッケー選手用のG8RSkin Iceを発売した。これは、特に裂傷や脳震盪に関連するホッケー選手の怪我の危険を大幅に軽減するように作られている。このような取り組みが、世界のスポーツ用保護具市場の需要をさらに押し上げている。

厳格な安全規制と基準は、世界のスポーツ保護機器市場の需要を推進している重要な要因の一つである。管理団体やスポーツ組織は、選手や参加者の幸福を優先し、彼らはスポーツ活動の安全性と整合性を確保するために厳しいガイドラインを実行します。これらの規制には、ヘルメット、パッド、ガード、その他特定のスポーツに合わせた特殊装備など、幅広い防護具が含まれる。これらの基準を遵守することは、法的な必要性だけでなく、小売業者や製造業者にとって倫理的な懸念の基本的側面でもある。企業は研究開発に投資し、これらの厳しい要件を満たす、あるいは上回る製品を設計し、保護と性能を高めるために先進的な素材や革新的な設計機能を取り入れている。例えば、2023年11月、国際自動車連盟(FIA)は、防護服とヘルメットの規制に関する2つのわかりやすいガイドを発表した。しかし、高い技術革新コストとサプライヤー間の競争が、2022年から2032年にかけての市場成長を阻害する可能性がある。

スポーツ用保護具の世界市場調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。2023年には、北米が最大の地域市場となった。北米はスポーツ参加文化が強く、アメリカンフットボール、ホッケー、バスケットボール、サイクリング、野球、サッカーなど幅広い人気スポーツがある。このようなスポーツへの参加意識の高さが、あらゆる年齢層や技術レベルのアスリートにおける保護具の需要を後押ししている。脳震盪、関節損傷、衝撃による損傷など、スポーツに関連する傷害に対する意識の高まりにより、スポーツ活動中のリスクを軽減するための保護具の使用が重視されるようになっている。例えば、2022年6月、アレックはSMITHと提携し、アレックのクラッシュセンサー技術を同社のサイクリング用ヘルメット製品群に統合した。一方、アジア太平洋地域の市場は、予測期間中に最も速い速度で発展すると予想されている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
アンダーアーマー社
アマー・スポーツ
アディダスAG
アシックス株式会社
ユナイテッドスポーツブランド
BRGスポーツ
XENITH, LLC
プーマSE
ナイキ
ビスタ・アウトドア・オペレーションズ LLC

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
ヘルメットおよびその他のヘッドギア
保護メガネ
顔面保護具&マウスガード
パッド、ガード、チェストプロテクター、グローブ

保護部位別
頭部・顔面
体幹・胸郭
上肢
下肢

流通チャネル別
専門小売店
マルチ小売店
オンラインストア・その他

地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロサンゼルス
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
RoMEA

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析



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目次

第1章.世界のスポーツ用保護具市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.スポーツ用保護具の世界市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.製品タイプ別
2.3.2.保護領域別
2.3.3.販売チャネル別
2.4.主要動向
2.5.不況の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.スポーツ用保護具の世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.スポーツ用保護具の世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章.スポーツ用保護具の世界市場規模・製品タイプ別予測 2022-2032
5.1.ヘルメット&その他のヘッドギア
5.2.保護メガネ
5.3.顔面保護具とマウスガード
5.4.パッドガード、チェストプロテクター、グローブ
第6章.スポーツ用保護具の世界市場規模・保護部位別予測 2022-2032
6.1.頭部・顔面
6.2.体幹・胸郭
6.3.上肢
6.4.下肢
第7章.スポーツ用保護具の世界市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
7.1.専門小売店
7.2.マルチ小売店
7.3.オンラインストア・その他
第8章.スポーツ用保護具の世界市場規模・地域別予測 2022-2032
8.1.北米のスポーツ用保護具市場
8.1.1.米国のスポーツ用保護具市場
8.1.1.1.製品タイプの内訳サイズと予測、2022〜2032年
8.1.1.2.保護領域の内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.1.3.流通チャネルの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
8.1.2.カナダのスポーツ用保護具市場
8.2.ヨーロッパのスポーツ用保護具市場
8.2.1.イギリスのスポーツ用保護具市場
8.2.2.ドイツのスポーツ用保護具市場
8.2.3.フランスのスポーツ用保護具市場
8.2.4.スペインのスポーツ用保護具市場
8.2.5.イタリアのスポーツ用保護具市場
8.2.6.その他のヨーロッパのスポーツ用保護具市場
8.3.アジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場
8.3.1.中国のスポーツ用保護具市場
8.3.2.インドのスポーツ用保護具市場
8.3.3.日本のスポーツ用保護具市場
8.3.4.オーストラリアのスポーツ用保護具市場
8.3.5.韓国のスポーツ用保護具市場
8.3.6.その他のアジア太平洋地域のスポーツ用保護具市場
8.4.中南米のスポーツ用保護具市場
8.4.1.ブラジルのスポーツ用保護具市場
8.4.2.メキシコのスポーツ用保護具市場
8.4.3.その他のラテンアメリカのスポーツ用保護具市場
8.5.中東・アフリカのスポーツ用保護具市場
8.5.1.サウジアラビアのスポーツ用保護具市場
8.5.2.南アフリカのスポーツ用保護具市場
8.5.3.その他の中東・アフリカのスポーツ用保護具市場
第9章.競合他社の情報
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.アンダーアーマー
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.アメ・スポーツ
9.3.3.アディダスAG
9.3.4.株式会社アシックス
9.3.5.ユナイテッドスポーツブランド
9.3.6.BRGスポーツ
9.3.7.ゼニス
9.3.8.プーマSE
9.3.9.ナイキ
9.3.10.ビスタ・アウトドア・オペレーションズLLC
第10章.研究プロセス
10.1.調査プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

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Summary

Global Sports Protective Equipment Market is valued at approximately USD 9.18 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.3% over the forecast period 2024-2032. The Sports Protective Equipment Market includes gear and accessories planned to defend athletes from injuries during sports and physical activities. The market encompasses a wide range of products, including helmets, pads, guards, gloves, goggles, and other safety equipment designed for various sports such as football, hockey, soccer, basketball, cycling, skiing, and so on. The trend such as increasing awareness of sports-related injuries, advancements in material technologies, regulations mandating the use of protective gear, and growing participation in sports activities globally. For instance, in November 2023, G8RTech, Inc. launched its G8RSkin Ice, for hockey players. It is built to substantially reduce the danger of injury to hockey players, particularly related to lacerations and concussions. Thus, these initiatives further drive demand for the Global Sports Protective Equipment Market.

Stringent safety regulations and standards are one of the important factors propelling the demand for the Global Sports Protective Equipment Market. The governing bodies and sports organizations prioritize the well-being of athletes and participants, they execute demanding guidelines to ensure the safety and integrity of sporting activities. These regulations include a wide spectrum of protective gear, including helmets, pads, guards, and other specialized equipment tailored to specific sports. Compliance with these standards is not only a legal necessity however, also a fundamental aspect of ethical concern for retailers and manufacturers. Companies invest in research and development to engineer products that meet or exceed these stringent requirements, incorporating advanced materials and innovative design features to enhance protection and performance. For instance, in November 2023, Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) launched two accessible guides to protective clothing and helmet regulations. However, high innovation cost and competition between suppliercan stifle market growth between 2022 and 2032.

The key regions considered for The Global Sports Protective Equipment Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, North America was the largest regional market. North America has a strong culture of sports participation, with a wide range of popular sports such as American football, hockey, basketball, cycling, baseball, soccer, and so on. This high level of sports engagement drives demand for protective equipment among athletes of all ages and skill levels. Increased awareness of sports-related injuries, including concussions, joint injuries, and impact injuries, has led to a greater emphasis on the use of protective gear to mitigate risks during sports activities. For instance, in June 2022, Aleck partnered with SMITH to integrate Aleck Crash Sensor technology into a range of its cycling helmets. The market in Asia Pacific, on the other hand, is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:
Under Armour, Inc.
Amer Sports
Adidas AG
ASICS Corporation
United Sports Brands
BRG Sports
XENITH, LLC
PUMA SE
Nike, Inc.
Vista Outdoor Operations LLC

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Helmets & Other Headgear
Protective Eyewear
Face protection & mouth guards
Pads, guards, chest protectors, & gloves

By Area of Protection
Head & face
Trunk & thorax
Upper extremity
Lower extremity

By Distribution Channel
Specialty Retail Stores
Multi-Retail Stores
Online Stores & Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
RoMEA

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Sports Protective Equipment Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Global Sports Protective Equipment Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Product Type
2.3.2. By Area of Protection
2.3.3. By Distribution Channel
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Global Sports Protective Equipment Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Global Sports Protective Equipment Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Helmets & Other Headgear
5.2. Protective Eyewear
5.3. Face protection & mouth guards
5.4. Pads guards, chest protectors, & gloves
Chapter 6. Global Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Area of Protection 2022-2032
6.1. Head & face
6.2. Trunk & thorax
6.3. Upper extremity
6.4. Lower extremity
Chapter 7. Global Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
7.1. Specialty Retail Stores
7.2. Multi-Retail Stores
7.3. Online Stores & Others
Chapter 8. Global Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
8.1. North America Sports Protective Equipment Market
8.1.1. U.S. Sports Protective Equipment Market
8.1.1.1. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.2. Area of Protection breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Canada Sports Protective Equipment Market
8.2. Europe Sports Protective Equipment Market
8.2.1. U.K. Sports Protective Equipment Market
8.2.2. Germany Sports Protective Equipment Market
8.2.3. France Sports Protective Equipment Market
8.2.4. Spain Sports Protective Equipment Market
8.2.5. Italy Sports Protective Equipment Market
8.2.6. Rest of Europe Sports Protective Equipment Market
8.3. Asia-Pacific Sports Protective Equipment Market
8.3.1. China Sports Protective Equipment Market
8.3.2. India Sports Protective Equipment Market
8.3.3. Japan Sports Protective Equipment Market
8.3.4. Australia Sports Protective Equipment Market
8.3.5. South Korea Sports Protective Equipment Market
8.3.6. Rest of Asia Pacific Sports Protective Equipment Market
8.4. Latin America Sports Protective Equipment Market
8.4.1. Brazil Sports Protective Equipment Market
8.4.2. Mexico Sports Protective Equipment Market
8.4.3. Rest of Latin America Sports Protective Equipment Market
8.5. Middle East & Africa Sports Protective Equipment Market
8.5.1. Saudi Arabia Sports Protective Equipment Market
8.5.2. South Africa Sports Protective Equipment Market
8.5.3. Rest of Middle East & Africa Sports Protective Equipment Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Under Armour, Inc.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Amer Sports
9.3.3. Adidas AG
9.3.4. ASICS Corporation
9.3.5. United Sports Brands
9.3.6. BRG Sports
9.3.7. XENITH, LLC.
9.3.8. PUMA SE
9.3.9. Nike, Inc.
9.3.10. Vista Outdoor Operations LLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

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