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ゲームタイプ別(ロールプレイングゲーム、オープンワールドゲーム、コレクティブルゲーム)、プラットフォーム別(ETH、BNBチェーン、ポリゴン、その他)、デバイス別(Android、Web、IOS、その他)、地域別分析、ゲームにおけるブロックチェーンの世界市場規模調査・予測、2023年~2030年


Global Blockchain in Gaming Market Size Study & Forecast, by Game Type (Role Playing Games, Open World Games, Collectible Games), by Platform (ETH, BNB Chain, Polygon, Others), by Device (Android, Web, IOS, Others), and Regional Analysis, 2023-2030

ゲームにおけるブロックチェーンの世界市場は、2022年に約48億3000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて68.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ゲームにおけるブロックチェー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年1月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

ゲームにおけるブロックチェーンの世界市場は、2022年に約48億3000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて68.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ゲームにおけるブロックチェーンとは、ゲームプレイ、取引、ゲーム内資産の所有権を改善するために、ゲーム業界でブロックチェーン技術を使用することを指します。ブロックチェーンは分散型の分散台帳技術であり、ゲーム業界にいくつかの革新的な機能をもたらし、従来のゲーム体験を一変させる。暗号通貨がゲームのエコシステムに統合されつつあることで、シームレスで安全、かつ追跡可能なゲーム内取引が可能になります。ブロックチェーン上でNon-Fungible Tokens(NFT)の利用が拡大し、セキュリティと透明性が向上していることが、世界的な市場需要を促進している主な推進要因となっています。

さらに、インターネットとモバイルの普及により、市場は大きな成長を遂げている。インターネットとモバイル利用の大幅な増加は、市場拡大にプラスに寄与している。この急増によりユーザーベースが拡大し、さまざまなオンライン・プラットフォームへのアクセスが容易になる。インターネットとモバイルの高い普及率によって生み出される広範なアクセシビリティは、ブロックチェーンベースのゲームにとって特に有利であり、より幅広い視聴者がこの技術に積極的に参加し、関与することを可能にする。国際電気通信連合によると、世界のインターネットユーザー数は2012年に約24億人でしたが、この数は一貫して8.24%の割合で増加しており、2022年には約53億人に達します。モバイルデバイスは、ブロックチェーンウォレットを統合するための便利なプラットフォームとして機能する。ユーザーはモバイル機器から直接、デジタル資産、暗号通貨、NFTを簡単に管理でき、シームレスなユーザー体験を育むことができます。このように、前述の要因が推定期間中のゲームにおけるブロックチェーン市場の成長を後押ししています。さらに、技術的進歩への投資の増加、仮想資産に対する需要の増加、Play-to-Earnへの関心の高まりは、予測期間中に様々な有利な機会をもたらします。しかし、ブロックチェーンやNFT技術に対する認知度が限定的であることや、ブロックチェーンゲームのプレイに伴う初期投資や複雑さが、2023年から2030年の予測期間を通じて市場成長の課題となっています。

ゲームにおけるブロックチェーンの世界市場調査において考慮した主な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカです。アジア太平洋地域は、インターネットとモバイルアクセスの普及と相まって、暗号通貨への傾斜が高まっているため、2022年の市場を支配した。アジア太平洋地域では、消費者と投資家の双方から暗号通貨への関心が高まっており、暗号通貨市場への関与が高まっている。この傾向は、暗号通貨とデジタル資産を活用する分野であるブロックチェーンゲーミングの成長の舞台となっている。例えば、Asia Blockchain Gaming Alliance (ABGA)は、ゲーム業界におけるブロックチェーン技術の発展を目指す非営利団体である。2023年1月、ABGAはゲーム開発者や企業の発展を促進することを目的とした4,500万米ドルのエコファンドを導入した。このイニシアチブは、ブロックチェーンゲーム分野におけるイノベーションと開発をさらに刺激する態勢を整えている。一方、北米は予測期間中に大きなCAGRで成長すると予想されている。ブロックチェーン技術や暗号通貨に対する支持的な規制の状況は、ブロックチェーンゲームプラットフォームの作成と進歩を促進し、地域全体の市場需要を大幅に推進しています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Dapper Labs, Inc.
スカイメイビス
スプリンターランズ
アニモカ・ブランズ・コーポレーション・リミテッド
イミュータブル
Uplandme, Inc.
イルビウム
株式会社マイカル
ロコゲームスタジオ
有限会社オートノマスワールド

市場における最近の動き
 2022年10月、Cool Cats GroupはAnimoca Brandsからの戦略的投資を発表した。この協業を通じて、Animoca BrandsはCool Catsが世界的に著名なNon-Fungible Token(NFT)ブランドとしての地位を確立するのを支援する上で重要な役割を果たす。
 2022年8月、SplinterlandsはMLSPAとの提携を発表した。このパートナーシップは、Play-to-Earn(P2E)モデルに従ったブロックチェーンベースのサッカーゲームを共同で作成し、推進することを目的としている。
 2022年8月、DacocoのプロジェクトであるAlien WorldsはZilliqaとの協力関係を確立した。このコラボレーションでは、Alien WorldsをZilliqaと統合して新機能を導入し、ZilliqaのeSportsパートナーシップを通じて対戦型ゲームとブロックチェーンゲームの領域を橋渡しする。

ゲームにおけるブロックチェーンの世界市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020年 - 2021年
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023年〜2030年
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - ゲームタイプ、プラットフォーム、デバイス、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東およびアフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

ゲームタイプ別
ロールプレイングゲーム
オープンワールドゲーム
コレクションゲーム

プラットフォーム別
ETH
BNBチェーン
ポリゴン
その他

デバイス別
アンドロイド
ウェブ
IOS
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Blockchain in Gaming Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Blockchain in Gaming Market, by Game Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Blockchain in Gaming Market, by Platform, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Blockchain in Gaming Market, by Device, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Blockchain in Gaming Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Blockchain in Gaming Market Dynamics
3.1. Blockchain in Gaming Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing integration of cryptocurrencies within gaming ecosystems
3.1.1.2. High internet and mobile penetration
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Limited awareness of blockchain and NFT technologies
3.1.2.2. Initial investments and complexity associated with playing blockchain games
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising interest in Play-to-Earn
3.1.3.2. Increasing demand for virtual assets
Chapter 4. Global Blockchain in Gaming Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Blockchain in Gaming Market, by Game Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Blockchain in Gaming Market by Game Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Blockchain in Gaming Market Estimates & Forecasts by Game Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Blockchain in Gaming Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Role Playing Games
5.4.2. Open World Games
5.4.3. Collectible Games
Chapter 6. Global Blockchain in Gaming Market, by Platform
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Blockchain in Gaming Market by Platform, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Blockchain in Gaming Market Estimates & Forecasts by Platform 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Blockchain in Gaming Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. ETH
6.4.2. BNB Chain
6.4.3. Polygon
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Blockchain in Gaming Market, by Device
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Blockchain in Gaming Market by Device, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Blockchain in Gaming Market Estimates & Forecasts by Device 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Blockchain in Gaming Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Android
7.4.2. Web
7.4.3. IOS
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Blockchain in Gaming Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Blockchain in Gaming Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Blockchain in Gaming Market
8.4.1. U.S. Blockchain in Gaming Market
8.4.1.1. Game Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Platform breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Device breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Blockchain in Gaming Market
8.5. Europe Blockchain in Gaming Market Snapshot
8.5.1. U.K. Blockchain in Gaming Market
8.5.2. Germany Blockchain in Gaming Market
8.5.3. France Blockchain in Gaming Market
8.5.4. Spain Blockchain in Gaming Market
8.5.5. Italy Blockchain in Gaming Market
8.5.6. Rest of Europe Blockchain in Gaming Market
8.6. Asia-Pacific Blockchain in Gaming Market Snapshot
8.6.1. China Blockchain in Gaming Market
8.6.2. India Blockchain in Gaming Market
8.6.3. Japan Blockchain in Gaming Market
8.6.4. Australia Blockchain in Gaming Market
8.6.5. South Korea Blockchain in Gaming Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Blockchain in Gaming Market
8.7. Latin America Blockchain in Gaming Market Snapshot
8.7.1. Brazil Blockchain in Gaming Market
8.7.2. Mexico Blockchain in Gaming Market
8.8. Middle East & Africa Blockchain in Gaming Market
8.8.1. Saudi Arabia Blockchain in Gaming Market
8.8.2. South Africa Blockchain in Gaming Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Blockchain in Gaming Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Dapper Labs, Inc.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Sky Mavis
9.3.3. Splinterlands
9.3.4. Animoca Brands Corporation Limited
9.3.5. Immutable
9.3.6. Uplandme, Inc.
9.3.7. Illuvium
9.3.8. Mythical Inc.
9.3.9. ROKO GAME STUDIOS
9.3.10. Autonomous Worlds Ltd.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Blockchain in Gaming Market is valued at approximately USD 4.83 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 68.3% over the forecast period 2023-2030. Blockchain in gaming refers to the use of blockchain technology in the gaming industry to improve gameplay, transactions, and in-game asset ownership. Blockchain is a decentralized and distributed ledger technology, that brings several innovative features to the gaming landscape, transforming the traditional gaming experience. The rising integration of cryptocurrencies within gaming ecosystems enables seamless, secure, and traceable in-game transactions. The growing use of Non-Fungible Tokens (NFTs) on the blockchain, coupled with increasing enhanced security and transparency are the key driving factors that are fostering the market demand globally.

Furthermore, the market is experiencing significant growth due to widespread internet and mobile adoption. The substantial increase in internet and mobile usage contributes positively to market expansion. This surge results in a larger user base, providing easy access to various online platforms. The extensive accessibility created by high internet and mobile penetration is particularly advantageous for blockchain-based games, enabling a broader audience to actively participate and engage with this technology. According to The International Telecommunication Union, the global internet user count was around 2.4 billion in 2012, and this number has consistently grown at a rate of 8.24%, reaching approximately 5.3 billion users by the year 2022. Mobile devices serve as convenient platforms for integrating blockchain wallets. Users can easily manage their digital assets, cryptocurrencies, and NFTs directly from their mobile devices, fostering a seamless user experience. Thus, these aforementioned factors are propelling the growth of Blockchain in Gaming Market over the estimated period. Moreover, the growing investment in technological advancements, increasing demand for virtual assets, as well as rising interest in Play-to-Earn present various lucrative opportunities over the forecast years. However, the limited awareness of blockchain and NFT technologies and the initial investments and complexity associated with playing blockchain games are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Blockchain in Gaming Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific dominated the market in 2022 owing to the rising inclination for cryptocurrency, coupled with widespread internet and mobile accessibility. The Asia Pacific region is witnessing a rising interest in cryptocurrency from both consumers and investors, leading to increased engagement in the cryptocurrency market. This trend sets the stage for the growth of blockchain gaming, a sector that leverages cryptocurrency and digital assets. For instance, Asia Blockchain Gaming Alliance (ABGA), is a non-profit organization dedicated to advancing blockchain technology in the gaming industry. In January 2023, ABGA introduced a USD 45 million eco fund aimed at fostering the advancement of game developers and companies. This initiative is poised to further stimulate innovation and development in the blockchain gaming space. Whereas, North America is expected to grow at a significant CAGR over the forecast years. The supportive regulatory landscape for blockchain technology and cryptocurrencies, fosters the creation and advancement of blockchain gaming platforms, which are significantly propelling the market demand across the region.

Major market players included in this report are:
Dapper Labs, Inc.
Sky Mavis
Splinterlands
Animoca Brands Corporation Limited
Immutable
Uplandme, Inc.
Illuvium
Mythical Inc.
ROKO GAME STUDIOS
Autonomous Worlds Ltd.

Recent Developments in the Market:
 In October 2022, Cool Cats Group disclosed a strategic investment from Animoca Brands. Through this collaboration, Animoca Brands will play a key role in supporting Cool Cats to establish itself as a prominent global Non-Fungible Token (NFT) brand.
 In August 2022, Splinterlands disclosed its partnership with MLSPA. The partnership aims to jointly create and advance a blockchain-based soccer game following the Play-to-Earn (P2E) model.
 In August 2022, Alien Worlds, a project by Dacoco, established a collaboration with Zilliqa. This collaboration involves the integration of Alien Worlds with Zilliqa to introduce new features, bridging the realms of competitive gaming and blockchain gaming through Zilliqa's eSports partnerships.

Global Blockchain in Gaming Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Game Type, Platform, Device, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Game Type:
Role Playing Games
Open World Games
Collectible Games

By Platform:
ETH
BNB Chain
Polygon
Others

By Device:
Android
Web
IOS
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Blockchain in Gaming Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Blockchain in Gaming Market, by Game Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Blockchain in Gaming Market, by Platform, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Blockchain in Gaming Market, by Device, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Blockchain in Gaming Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Blockchain in Gaming Market Dynamics
3.1. Blockchain in Gaming Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing integration of cryptocurrencies within gaming ecosystems
3.1.1.2. High internet and mobile penetration
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Limited awareness of blockchain and NFT technologies
3.1.2.2. Initial investments and complexity associated with playing blockchain games
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising interest in Play-to-Earn
3.1.3.2. Increasing demand for virtual assets
Chapter 4. Global Blockchain in Gaming Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Blockchain in Gaming Market, by Game Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Blockchain in Gaming Market by Game Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Blockchain in Gaming Market Estimates & Forecasts by Game Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Blockchain in Gaming Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Role Playing Games
5.4.2. Open World Games
5.4.3. Collectible Games
Chapter 6. Global Blockchain in Gaming Market, by Platform
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Blockchain in Gaming Market by Platform, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Blockchain in Gaming Market Estimates & Forecasts by Platform 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Blockchain in Gaming Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. ETH
6.4.2. BNB Chain
6.4.3. Polygon
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Blockchain in Gaming Market, by Device
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Blockchain in Gaming Market by Device, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Blockchain in Gaming Market Estimates & Forecasts by Device 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Blockchain in Gaming Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Android
7.4.2. Web
7.4.3. IOS
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Blockchain in Gaming Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Blockchain in Gaming Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Blockchain in Gaming Market
8.4.1. U.S. Blockchain in Gaming Market
8.4.1.1. Game Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Platform breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Device breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Blockchain in Gaming Market
8.5. Europe Blockchain in Gaming Market Snapshot
8.5.1. U.K. Blockchain in Gaming Market
8.5.2. Germany Blockchain in Gaming Market
8.5.3. France Blockchain in Gaming Market
8.5.4. Spain Blockchain in Gaming Market
8.5.5. Italy Blockchain in Gaming Market
8.5.6. Rest of Europe Blockchain in Gaming Market
8.6. Asia-Pacific Blockchain in Gaming Market Snapshot
8.6.1. China Blockchain in Gaming Market
8.6.2. India Blockchain in Gaming Market
8.6.3. Japan Blockchain in Gaming Market
8.6.4. Australia Blockchain in Gaming Market
8.6.5. South Korea Blockchain in Gaming Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Blockchain in Gaming Market
8.7. Latin America Blockchain in Gaming Market Snapshot
8.7.1. Brazil Blockchain in Gaming Market
8.7.2. Mexico Blockchain in Gaming Market
8.8. Middle East & Africa Blockchain in Gaming Market
8.8.1. Saudi Arabia Blockchain in Gaming Market
8.8.2. South Africa Blockchain in Gaming Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Blockchain in Gaming Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Dapper Labs, Inc.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Sky Mavis
9.3.3. Splinterlands
9.3.4. Animoca Brands Corporation Limited
9.3.5. Immutable
9.3.6. Uplandme, Inc.
9.3.7. Illuvium
9.3.8. Mythical Inc.
9.3.9. ROKO GAME STUDIOS
9.3.10. Autonomous Worlds Ltd.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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