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欧州スポーツ用保護具市場規模調査:製品タイプ別(ヘルメット&その他ヘッドギア、保護メガネ、顔面保護&マウスガード、パッド・ガード・胸部プロテクター・グローブ)、保護部位別(頭部&顔面、体幹&胸部、上肢、下肢)、流通チャネル別、国別予測:2022-2032年


Europe Sports Protective Equipment Market Size study, by Product Type (Helmets & Other Headgear, Protective Eyewear, Face protection & mouth guards, and Pads, guards, chest protectors, & gloves) by Area of Protection (Head & face, Trunk & thorax, Upper extremity, and Lower extremity), by Distribution Channel and Country Forecasts 2022-2032

欧州のスポーツ用保護具市場は、2023年に約xx百万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけてxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。欧州スポーツ保護具市場は、スポーツの安全性に関す... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年5月5日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

欧州のスポーツ用保護具市場は、2023年に約xx百万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけてxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。欧州スポーツ保護具市場は、スポーツの安全性に関する意識の高まり、レクリエーションやプロスポーツ活動への参加率の上昇、より革新的で効果的な保護具の開発につながる技術の進歩など、さまざまな要因によって急成長しています。サッカー、ラグビー、サイクリング、スキーなど、欧州全域でスポーツ活動の人気が高まっていることが、スポーツ用保護具の需要に拍車をかけている。主要なスポーツイベントやプロスポーツ選手による推薦が、スポーツ用保護具ブランドの宣伝に重要な役割を果たし、消費者の嗜好や購買決定に影響を与えている。したがって、これらの傾向は、欧州スポーツ保護具市場の需要をさらに促進する。

スポーツへの参加が増加していることは、欧州スポーツ保護具市場の需要を促進している主な要因の一つである。個人が様々なスポーツやレクリエーション活動に従事するのは、怪我を防ぐための安全対策の重要性に対する意識の高まりによるものである。多様なスポーツがあらゆる年齢、性別、フィットネスレベルの人々の関心を集めているため、各活動に合わせた適切な保護具が求められている。サイクリングやスキーのヘルメット、サッカーのすね当て、ラグビーのパッドなど、スポーツの人気とともに専用用具の需要も増え続けている。さらに、スポーツへの貢献が徐々に包括的で身近なものとなり、不特定多数の人々の参加を促し、活動的なライフスタイルを促進する取り組みが期待されることから、スポーツ用保護具市場はこの地域全体でさらなる成長を遂げようとしている。しかし、高度な用具の高価格と厳しい規制・基準が、2022年から2032年にかけての市場成長を阻害する可能性がある。

欧州スポーツ用保護具市場調査で考慮した主要国には、英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、その他の欧州が含まれる。2023年には、ドイツが最大の市場であった。ドイツはスポーツ文化が強く、サッカー、サイクリング、スキー、モータースポーツなど様々なスポーツ活動への参加率が高い。このような積極的な参加が、スポーツ選手や愛好家の間でスポーツ用保護具の需要を牽引している。この国には、アディダスのようなスポーツ用保護具の先端素材、デザイン、技術の開発を専門とする革新的な企業が数多くある。このような技術革新への注力は、優れた保護性能とパフォーマンスを提供する最先端製品の開発を後押ししている。一方、英国の市場は予測期間中に最も速い速度で発展すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
アンダーアーマー社
アメアスポーツ
アディダスAG
アシックス株式会社
ユナイテッドスポーツブランド
BRGスポーツ
ゼニス
プーマSE
ナイキ
ビスタ・アウトドア・オペレーションLLC

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
ヘルメットおよびその他のヘッドギア
保護メガネ
顔面保護具&マウスガード
パッド、ガード、チェストプロテクター、グローブ

保護部位別
頭部・顔面
体幹・胸郭
上肢
下肢

流通チャネル別
専門小売店
マルチ小売店
オンラインストア・その他



地域別
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

調査対象年は以下の通り:
ヒストリカルイヤー - 2022
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な内容
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
国別分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析



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目次

第1章.欧州スポーツ用保護具市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.欧州のスポーツ用保護具市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.製品タイプ別
2.3.2.保護領域別
2.3.3.販売チャネル別
2.4.主要動向
2.5.不況の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.欧州スポーツ用保護具市場のダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.欧州スポーツ用保護具市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 欧州のスポーツ用保護具市場欧州のスポーツ用保護具市場:製品タイプ別市場規模・予測 2022-2032
5.1.ヘルメット&その他のヘッドギア
5.2.保護メガネ
5.3.顔面保護具とマウスガード
5.4.パッド、ガード、チェストプロテクター、グローブ
第6章.欧州スポーツ用保護具の保護部位別市場規模・予測 2022-2032
6.1.頭部・顔面
6.2.体幹・胸部
6.3.上肢
6.4.下肢
第7章.欧州スポーツ用保護具の市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
7.1.専門小売店
7.2.マルチ小売店
7.3.オンラインストア・その他

第8章.欧州スポーツ用保護具の国別市場規模・予測 2022-2032
8.1.英国のスポーツ用保護具市場
8.1.1.製品タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.2.保護領域の内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.3.流通チャネルの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
8.2.ドイツのスポーツ用保護具市場
8.3.フランスのスポーツ用保護具市場
8.4.スペインのスポーツ用保護具市場
8.5.イタリアのスポーツ用保護具市場
8.6.その他のヨーロッパのスポーツ用保護具市場
第9章.競合他社の情報
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.アンダーアーマー
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.アメ・スポーツ
9.3.3.アディダスAG
9.3.4.株式会社アシックス
9.3.5.ユナイテッドスポーツブランド
9.3.6.BRGスポーツ
9.3.7.ゼニス
9.3.8.プーマSE
9.3.9.ナイキ
9.3.10.ビスタ・アウトドア・オペレーションズLLC
第10章.研究プロセス
10.1.調査プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

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Summary

Europe Sports Protective Equipment Market is valued at approximately USD xx million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx % over the forecast period 2024-2032. The Europe Sports Protective Equipment Market has been growing rapidly due to various factors such as increasing awareness regarding safety in sports, rising participation rates in recreational and professional sports activities, and advancements in technology leading to the development of more innovative and effective protective gear. The increasing popularity of sports activities across Europe, including soccer, rugby, cycling, skiing, and others, has fueled the demand for sports protective equipment. Major sporting events and endorsements by professional athletes play a significant role in promoting sports protective equipment brands, influencing consumer preferences and purchasing decisions. Thus, these trends further drive demand for the Europe Sports Protective Equipment Market.

The increasing participation in sports is one of the key factors fuelling the demand for Europe Sports Protective Equipment Market. Individuals engage in various sports and recreational activities, is due to a heightened awareness of the importance of safety measures to prevent injuries. With a diverse array of sports capturing the interest of people of all ages, genders, and fitness levels, there is a corresponding need for suitable protective gear tailored to each activity. Whether it's helmets for cycling and skiing, shin guards for soccer, or padding for rugby, the demand for specialized equipment continues to rise alongside the popularity of these sports. Furthermore, as sports contribution becomes gradually inclusive and accessible, with initiatives expected to encourage participation among underrepresented groups and promote active lifestyles, the market for sports protective equipment is poised for further growth across the region. However, the high cost of advanced equipment and a strict regulation and standards canstifle market growth between 2022 and 2032.

The key countries considered for the Europe Sports Protective Equipment market study includes UK, Germany, France, Italy, Spain, and Rest of Europe. In 2023, Germany was the largest market. Germany has a strong sports culture, with high participation rates in various sports activities such as soccer, cycling, skiing, motorsports, and so on. This active participation drives the demand for sports protective equipment among athletes and enthusiasts. The country is home to many innovative companies that specialize in developing advanced materials, designs, and technologies for sports protective equipment such as Adidas. This focus on innovation drives the development of cutting-edge products that offer superior protection and performance. The market in the UK, on the other hand, is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:
Under Armour, Inc.
Amer Sports
Adidas AG
ASICS Corporation
United Sports Brands
BRG Sports
XENITH, LLC.
PUMA SE
Nike, Inc.
Vista Outdoor Operations LLC

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Helmets & Other Headgear
Protective Eyewear
Face protection & mouth guards
Pads, guards, chest protectors, & gloves

By Area of Protection
Head & face
Trunk & thorax
Upper extremity
Lower extremity

By Distribution Channel
Specialty Retail Stores
Multi-Retail Stores
Online Stores & Others



By Region:
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Europe Sports Protective Equipment Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Europe Sports Protective Equipment Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Product Type
2.3.2. By Area of Protection
2.3.3. By Distribution Channel
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Europe Sports Protective Equipment Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Europe Sports Protective Equipment Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Europe Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Helmets & Other Headgear
5.2. Protective Eyewear
5.3. Face protection & mouth guards
5.4. Pads, guards, chest protectors, & gloves
Chapter 6. Europe Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Area of Protection 2022-2032
6.1. Head & face
6.2. Trunk & thorax
6.3. Upper extremity
6.4. Lower extremity
Chapter 7. Europe Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
7.1. Specialty Retail Stores
7.2. Multi-Retail Stores
7.3. Online Stores & Others

Chapter 8. Europe Sports Protective Equipment Market Size & Forecasts by Country 2022-2032
8.1. U.K. Sports Protective Equipment Market
8.1.1. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Area of Protection breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.2. Germany Sports Protective Equipment Market
8.3. France Sports Protective Equipment Market
8.4. Spain Sports Protective Equipment Market
8.5. Italy Sports Protective Equipment Market
8.6. Rest of Europe Sports Protective Equipment Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Under Armour, Inc.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Amer Sports
9.3.3. Adidas AG
9.3.4. ASICS Corporation
9.3.5. United Sports Brands
9.3.6. BRG Sports
9.3.7. XENITH, LLC.
9.3.8. PUMA SE
9.3.9. Nike, Inc.
9.3.10. Vista Outdoor Operations LLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

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