ホームフレグランスの世界市場規模調査&予測:製品別(アロマキャンドル、スプレー、エッセンシャルオイル、線香、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン、その他)、地域別分析、2023-2030年Global Home Fragrances Market Size study & Forecast, by Product (Scented Candles, Sprays, Essential Oils, Incense Sticks, Others), by Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Convenience Stores, Online, Others) and Regional Analysis, 2023-2030 ホームフレグランスの世界市場は、2022年に約102億米ドルと評価され、2023年から2030年の予測期間中に9.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ホームフレグランスは、不快な臭いを除去し、新鮮な香... もっと見る
サマリーホームフレグランスの世界市場は、2022年に約102億米ドルと評価され、2023年から2030年の予測期間中に9.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ホームフレグランスは、不快な臭いを除去し、新鮮な香りで空間を満たすのに役立つ製品を含む。これらのアイテムの主成分は天然成分の抽出物であり、新鮮な雰囲気を維持するのに貢献する。ホームフレグランスを使用する一般的な目的は、幸福感と心の安らぎである。消費者は、パーソナル・ケアとウェルネスがますます重要になるにつれて、家庭内で落ち着きと静寂の感覚を促すものを求めている。ホームフレグランスの需要は、人々の可処分所得の増加、技術革新、持続可能な製品の使用増加などの要因により、市場で増加している。現在のシナリオでは、人々の一人当たりの可処分所得も同様に上昇しているため、ホームフレグランスの需要は一定期間にわたって大幅に増加している。Statistaによると、2020年のインド国民の一人当たり可処分所得は2兆6900億ドルであった。2023年には25兆ドルに増加し、2028年には37.31米ドルの大幅な成長を予測している。また、同じ情報源によると、ドイツ国民の1人当たり可処分所得は2020年に42兆7,000億米ドルであった。2023年には43兆1,000億ドルに増加し、2028年には52兆6,200億ドルの大幅な成長が予測されている。このように、人々の生活水準の向上につながり、ホームフレグランスのような家庭用装飾品の需要が増加する可能性があります。さらに、ホームフレグランスの需要は、急速な都市化により、時間の経過とともに増加しており、有名人の推薦の増加は、予測期間にわたって市場の機会である。しかし、生産コストの高さは、予測年2020-2030年を通してホームフレグランス市場の拡大を妨げる可能性があります。 ホームフレグランスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカです。北米は、急速な都市化、技術革新、人々の一人当たりの可処分所得の増加などの要因により、ホームフレグランス市場における世界市場シェアを独占しています。アジア太平洋地域は、フレグランス生産のための協力関係の増加、人口の多い国々における開発活動の増加、人々の生活水準の向上、市場空間における政府や非営利組織の積極的な参加などの要因により、予測期間中にCAGRが大幅に増加し成長すると予想される。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: セントエアー International Flavors & Fragrances, Inc. Firmenich International S.A. 高砂香料工業株式会社 ヴォルスパ NESTフレグランス ザ・エステローダー・カンパニーズInc. ニューウェルブランズ オリエンタルアロマティックス レキットベンキーザーグループPLC 市場における最近の動き 2023年10月、Newell Brands Inc.のThe Yankee Candle Company, Inc.は、シルバーセージ&パインとホワイトスプルース&グレープフルーツという爽やかな香りのカップルを様々なサイズで発売した。セージ&パイン」は、クラリセージと松葉、レザー、シダーウッド、アンバーが、クリスマスツリーを思わせる爽やかな香りを漂わせる。逆に、ホワイトスプルース&グレープフルーツは、シトラスフルーツ、モミの木、バニラビーンズのブレンド。これらは、ジャー、タンブラー、メルトなどの容器を含む様々なサイズがあります。 2023年8月、The Procter & Gamble CompanyのFebrezeからMood Collectionが発売された。このコレクションは3種類の高級フレグランスで構成され、空間によって異なるムードを演出する。この豪華なコレクションには、ロマンス&デザイア、スーズ&レストア、リフレッシュ&エナジャイズが含まれている。発売を記念して、Febrezeは3人の新進気鋭の歌手とともに、新しく発売される3つのフレグランスのテイストにぴったり合うような楽曲を制作しました。 2022年4月、S. C. Johnson & Son, Inc.のGladeブランドは、新しいフレグランス、Coastal Sunshine Citrusフレグランスを発表した。これらの香りは、気分を明るくし、空間を活気づけるのに役立つ。この香りは、エアゾールやキャンドルなど様々な形で販売されている。 ホームフレグランスの世界市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント - 製品、流通チャネル、地域 地域範囲 - 北米;欧州;アジア太平洋;中南米;中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 アロマキャンドル スプレー エッセンシャルオイル 線香 その他 流通チャネル別 スーパーマーケット&ハイパーマーケット 専門店 コンビニエンスストア オンライン その他 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Home Fragrance Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Home Fragrance Market, by Product,2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Home Fragrance MarketHome Fragrance Market, by Distribution, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Home Fragrance MarketKey Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Home Fragrance Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Home Fragrance Market Dynamics 3.1. Home Fragrance Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Per Capita Disposable Income 3.1.1.2. Increasing Interest in Home Decor 3.1.1.3. Advancements in Technology 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Production 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid Urbanisation 3.1.3.2. Celebrity Endorsements Chapter 4. Global Home Fragrance MarketIndustry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Home Fragrance Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Home Fragrance Market by Product , Performance - Potential Analysis 5.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Scented Candles 5.4.2. Sprays 5.4.3. Essential Oils 5.4.4. Incense Sticks 5.4.5. Others Chapter 6. Home Fragrance MarketHome Fragrance MarketHome Fragrance MarketGlobalHome Fragrance Market, byDistribution 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Home Fragrance Market by Distribution , Performance - Potential Analysis 6.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Distribution 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Supermarkets and Hypermarkets 6.4.2. Speciality Stores 6.4.3. Convenience Stores 6.4.4. Online 6.4.5. Others Chapter 7. Global Home Fragrance Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Home Fragrance Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Home Fragrance Market 7.4.1. U.S.Home Fragrance Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.3. Regionbreakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. CanadaHome Fragrance Market 7.5. Europe Home Fragrance Market Snapshot 7.5.1. U.K. Home Fragrance Market 7.5.2. Germany Home Fragrance Market 7.5.3. France Home Fragrance Market 7.5.4. Spain Home Fragrance Market 7.5.5. Italy Home Fragrance Market 7.5.6. Rest of EuropeHome Fragrance Market 7.6. Asia-PacificHome Fragrance Market Snapshot 7.6.1. China Home Fragrance Market 7.6.2. India Home Fragrance Market 7.6.3. JapanHome Fragrance Market 7.6.4. Australia Home Fragrance Market 7.6.5. South Korea Home Fragrance Market 7.6.6. Rest of Asia PacificHome Fragrance Market 7.7. Latin America Home Fragrance Market Snapshot 7.7.1. Brazil Home Fragrance Market 7.7.2. MexicoHome Fragrance Market 7.8. Middle East & AfricaHome Fragrance Market 7.8.1. Saudi ArabiaHome Fragrance Market 7.8.2. South AfricaHome Fragrance Market 7.8.3. Rest of Middle East & AfricaHome Fragrance Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. Scent Air 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. International Flavors & Fragrances, Inc. 8.3.3. Firmenich International S.A. 8.3.4. Takasago International Corporation 8.3.5. Voluspa 8.3.6. NEST Fragrances 8.3.7. The Estée Lauder Companies 8.3.8. Newell Brands Inc. 8.3.9. Oriental Aromatic Limited 8.3.10. Reckitt Benckiser Group PLC Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Home Fragrance Market is valued at approximately USD 10.20 Billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.0%duringthe forecast period 2023-2030. Home Fragrances include the products help in removing unpleasant odors and fill the space with fresh fragrances. The primary components of these items are natural ingredient extracts, which contribute to maintaining a fresh ambience. A common purpose for using home scent items is a sense of wellness and peace of mind. Consumers are looking for things that encourage a sense of calmness and tranquilly in their homes as personal care and wellness become increasingly important. The demand for Home Fragrances has increased in the market due to the factors like increase in disposable income of the people, innovations in technology and increased usage of sustainable products. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Home Fragrance Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Home Fragrance Market, by Product,2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Home Fragrance MarketHome Fragrance Market, by Distribution, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Home Fragrance MarketKey Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Home Fragrance Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Home Fragrance Market Dynamics 3.1. Home Fragrance Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Per Capita Disposable Income 3.1.1.2. Increasing Interest in Home Decor 3.1.1.3. Advancements in Technology 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Production 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid Urbanisation 3.1.3.2. Celebrity Endorsements Chapter 4. Global Home Fragrance MarketIndustry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Home Fragrance Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Home Fragrance Market by Product , Performance - Potential Analysis 5.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Scented Candles 5.4.2. Sprays 5.4.3. Essential Oils 5.4.4. Incense Sticks 5.4.5. Others Chapter 6. Home Fragrance MarketHome Fragrance MarketHome Fragrance MarketGlobalHome Fragrance Market, byDistribution 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Home Fragrance Market by Distribution , Performance - Potential Analysis 6.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Distribution 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Supermarkets and Hypermarkets 6.4.2. Speciality Stores 6.4.3. Convenience Stores 6.4.4. Online 6.4.5. Others Chapter 7. Global Home Fragrance Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Home Fragrance Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Home Fragrance Market 7.4.1. U.S.Home Fragrance Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.3. Regionbreakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. CanadaHome Fragrance Market 7.5. Europe Home Fragrance Market Snapshot 7.5.1. U.K. Home Fragrance Market 7.5.2. Germany Home Fragrance Market 7.5.3. France Home Fragrance Market 7.5.4. Spain Home Fragrance Market 7.5.5. Italy Home Fragrance Market 7.5.6. Rest of EuropeHome Fragrance Market 7.6. Asia-PacificHome Fragrance Market Snapshot 7.6.1. China Home Fragrance Market 7.6.2. India Home Fragrance Market 7.6.3. JapanHome Fragrance Market 7.6.4. Australia Home Fragrance Market 7.6.5. South Korea Home Fragrance Market 7.6.6. Rest of Asia PacificHome Fragrance Market 7.7. Latin America Home Fragrance Market Snapshot 7.7.1. Brazil Home Fragrance Market 7.7.2. MexicoHome Fragrance Market 7.8. Middle East & AfricaHome Fragrance Market 7.8.1. Saudi ArabiaHome Fragrance Market 7.8.2. South AfricaHome Fragrance Market 7.8.3. Rest of Middle East & AfricaHome Fragrance Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. Scent Air 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. International Flavors & Fragrances, Inc. 8.3.3. Firmenich International S.A. 8.3.4. Takasago International Corporation 8.3.5. Voluspa 8.3.6. NEST Fragrances 8.3.7. The Estée Lauder Companies 8.3.8. Newell Brands Inc. 8.3.9. Oriental Aromatic Limited 8.3.10. Reckitt Benckiser Group PLC Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |