世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国ギフト小売市場規模調査:商品別(土産品・ノベルティグッズ、季節装飾品、グリーティングカード、ギフトウェア、その他ギフトアイテム)、流通チャネル別(オフライン、オンライン) 2022年~2032年予測


US Gifts Retailing Market Size study, by Product (Souvenirs and novelty items, Seasonal decorations, Greeting cards, Giftware, Other Gift items), by Distribution Channel (Offline, Online) Forecasts 2022-2032

米国のギフト小売市場は、2023年に約29億4000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて4.25%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ギフト小売市場は、幅広い品揃えのギフトを提供するこ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月15日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

米国のギフト小売市場は、2023年に約29億4000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて4.25%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ギフト小売市場は、幅広い品揃えのギフトを提供することに尽力する小売業にとって不可欠な要素である。この市場は、顧客の洗練された嗜好に応えるカスタム・プレゼント、高級品、季節のギフト、限定品など、特徴的な商品を幅広く取り揃えている。ギフト小売業界の核心は、顧客の幸福に一貫して焦点を当てることであり、それは、趣味の良い包装や、祝日、結婚式、誕生日など、さまざまなイベントの需要に合わせた適応性によって例証される。ギフト小売業界の企業は、現在の消費者の嗜好やトレンドに合わせて慎重に商品を選び、対面でもオンラインでも楽しいショッピング体験を提供している。この市場は、プレゼントを贈ることの感傷的な価値を利用し、消費者の忠誠心を育む、永続的なショッピング体験と巧みなマーケティング・キャンペーンを生み出している。個性的で思い出に残る贈り物を求める顧客が増え、プレゼント小売業界は今、活況を呈している。持続可能で倫理的に調達された商品に対する急増する需要は、オンライン・プラットフォームやソーシャルメディアがそのほとんどを牽引している。

特別で意味のある思い出に残る機会を提供する、体験的でパーソナライズされたプレゼントに対する顧客からの需要の高まり。eコマース・プラットフォームの成長により、顧客は膨大なギフトの可能性に簡単にアクセスできるようになり、市場は変化した。ソーシャルメディアやデジタル・マーケティング手法も、顧客の意識と需要を高め、それがドリフトに拍車をかけ、売上を伸ばしている。環境に配慮する顧客は、倫理的かつ持続可能な方法で調達された商品に惹かれ、市場の拡大を後押ししている。誕生日やバレンタインデーなどの祝祭日やその他の文化的行事は、高い需要を維持し、理想的なプレゼントを探す顧客の絶え間ない流れを保証している。しかし、実店舗とインターネット小売業者間の熾烈な競争は、利幅とコストを圧迫している。さらに、プレゼントやその他の非必需品に対する消費者の支出は、景気変動の影響を受ける可能性があり、タイムリーな配達や在庫管理は、サプライチェーンの混乱や物流の課題によって悪影響を受ける可能性がある。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Amazon.com Inc.
American Greetings Corp.
スペンサーギフトLLC
ウォルト・ディズニー社
ホールマークカード
マッキーズ
シャッターフライ
企業8
9社
会社10

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
記念品・ノベルティ
季節の装飾品
グリーティングカード
ギフト用品
その他のギフト商品

流通チャネル別
オフライン
オンライン

調査対象年は以下の通り:
過去年 - 2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.米国ギフト小売市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国のギフト小売市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.商品別
2.2.2.流通チャネル別
2.3.主要動向
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国ギフト小売市場のダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国ギフト小売市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 米国ギフト小売市場米国のギフト小売市場:2022-2032年製品別市場規模・予測
5.1.土産品・ノベルティ
5.2.季節の装飾品
5.3.グリーティングカード
5.4.ギフト用品
5.5.その他のギフト商品
第6章.米国のギフト小売市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
6.1.オフライン
6.2.オンライン
第7章コンペティティブ・インテリジェンス
7.1.主要企業のSWOT分析
7.1.1.企業1
7.1.2.企業2
7.1.3.会社3
7.2.トップ市場戦略
7.3.企業プロフィール
7.3.1.アマゾン・ドット・コム
7.3.1.1.主要情報
7.3.1.2.概要
7.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
7.3.1.4.製品概要
7.3.1.5.市場戦略
7.3.2.アメリカン・グリーティングス社
7.3.3.スペンサーギフトLLC
7.3.4.ウォルト・ディズニー
7.3.5.ホールマークカード
7.3.6.マッキーズ
7.3.7.シャッターフライ
7.3.8.8社
7.3.9.9社目
7.3.10.10社
第8章.研究プロセス
8.1.研究プロセス
8.1.1.データマイニング
8.1.2.分析
8.1.3.市場推定
8.1.4.バリデーション
8.1.5.出版
8.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

US Gifts Retailing Market is valued at approximately USD 2.94 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.25% over the forecast period 2024-2032. Gifts Retailing market is an essential component of the retail business that is committed to providing a wide selection of gifts. This market offers a wide selection of distinctive goods, such as custom presents, high-end goods, seasonal gifts, and limited-edition items that cater to customers' sophisticated preferences. The core of the gift-retailing industry is a consistent focus on client happiness, which is exemplified by tasteful packaging and adaptability to suit the demands of different events including holidays, weddings, and birthdays. Businesses in the gifts retailing sector choose their products carefully to match current consumer tastes and trends, making for a delightful in-person and online shopping experience. The market capitalizes on the sentimental value of giving gifts, creating enduring shopping experiences and clever marketing campaigns that foster consumer loyalty. The industry for retailing presents is now booming as more and more customers want for unique, memorable gifts that are personalized and memorable experiences. The burgeoning demand for sustainable and ethically sourced products is mostly driven by online platforms and social media

The growing demand from customers for experiential and personalized presents that provide memorable occasions with a particular and meaningful touch. The market has changed because of the growth of e-commerce platforms, giving customers easy access to a huge assortment of gift possibilities. Social media and digital marketing techniques have also raised customer awareness and demand, which has spurred drifted and raised sales. Customers that care about the environment are drawn to items that are ethically and sustainably sourced, which is driving up market expansion. Holidays and other cultural occasions, including birthdays and Valentine's Day, keep demand high and guarantee a constant stream of clients looking for the ideal presents. However, fierce rivalry between a number of brick-and-mortar and internet retailers, which strains margins and costs. Additionally, consumer spending on presents and other non-essential items may be impacted by economic fluctuations, and timely delivery and inventory management may be negatively impacted by supply chain disruptions and logistical challenges.

Major market player included in this report are:
Amazon.com Inc.
American Greetings Corp.
Spencer Gifts LLC
The Walt Disney Co
Hallmark Cards Inc
Macys Inc
Shutterfly Inc
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product
Souvenirs and Novelty Items
Seasonal Decorations
Greeting Cards
Giftware
Other Gift Items

By Distribution Channel
Offline
Online

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. US Gifts Retailing Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Gifts Retailing Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Product
2.2.2. By Distribution Channel
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Gifts Retailing Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Gifts Retailing Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Gifts Retailing Market Size & Forecasts by Product 2022-2032
5.1. Souvenirs and Novelty Items
5.2. Seasonal Decorations
5.3. Greeting Cards
5.4. Giftware
5.5. Other Gift Items
Chapter 6. US Gifts Retailing Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
6.1. Offline
6.2. Online
Chapter 7. Competitive Intelligence
7.1. Key Company SWOT Analysis
7.1.1. Company 1
7.1.2. Company 2
7.1.3. Company 3
7.2. Top Market Strategies
7.3. Company Profiles
7.3.1. Amazon.com Inc.
7.3.1.1. Key Information
7.3.1.2. Overview
7.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
7.3.1.4. Product Summary
7.3.1.5. Market Strategies
7.3.2. American Greetings Corp.
7.3.3. Spencer Gifts LLC
7.3.4. The Walt Disney Co
7.3.5. Hallmark Cards Inc
7.3.6. Macys Inc
7.3.7. Shutterfly Inc
7.3.8. Company 8
7.3.9. Company 9
7.3.10. Company 10
Chapter 8. Research Process
8.1. Research Process
8.1.1. Data Mining
8.1.2. Analysis
8.1.3. Market Estimation
8.1.4. Validation
8.1.5. Publishing
8.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(cards)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る