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企業研修の世界市場規模調査、研修プログラム別(技術研修、ソフトスキル、品質研修、コンプライアンス、その他研修プログラム)、産業別(小売、製薬・医療、金融サービス、専門サービス、公共企業、情報技術、その他産業)、地域別予測:2022-2032年


Global Corporate Training Market Size study, by Training Program (Technical Training, Soft Skills, Quality Training, Compliance, Others Training Program), by Industries (Retail, Pharmaceutical and Healthcare, Financial Services, Professional Services, Public Enterprises, Information Technology, Others Industries) and Regional Forecasts 2022-2032

世界の企業研修市場は、2023年に約3,615億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて7.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。企業研修は、従業員の能力、情報、スキルを戦略的に向上させ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月15日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の企業研修市場は、2023年に約3,615億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて7.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。企業研修は、従業員の能力、情報、スキルを戦略的に向上させ、パフォーマンス、生産性、組織成果の測定可能な向上を達成することを目的として、企業内で実施される組織的な教育プログラムや行動を含む。単に指示を与えるだけでなく、企業の要件や目標に正確に適合する個別化された戦略に焦点を当て、各人がそのポジションで成功し、組織の成功に価値ある貢献をするために必要なスキルやリソースを提供することで、継続的な学習と成長の文化を促進する。世界の企業研修市場は、組織内で従業員のスキル、知識、パフォーマンスを向上させるための教育・育成プログラムを提供することを包括している。アップスキリングとリスキリングへの取り組みは、世界の企業研修市場のトレンドである。従業員のスキルを継続的に向上させる必要がある技術の進歩のペースが速いため、企業は新しいツールや方法論に適応するために企業研修を提供し、従業員が変化する市場の技術環境で価値ある貢献ができるようにします。

世界の企業研修市場は、デジタルトランスフォーメーションと技術の進歩によって牽引されており、組織は進化する技術に対応するために従業員のスキルを定期的に向上させることを義務付けられている。これにより、従業員は新しいツールやシステムに習熟し、イノベーション、効率性、急速に変化するビジネス環境における競争力を高めることができる。さらに、リーダーシップ研修は、絶えず変化するビジネス環境において、組織の成長を促し、イノベーションを促進するために必要なスキル、戦略的マインドセット、柔軟性を従業員に備えるために不可欠である。しかし、研修プログラムの投資収益率(ROI)を測定することは重要な課題であり、企業研修市場において、組織が支出を正当化し、リソースを効果的に配分する妨げとなる可能性がある。

世界の企業研修市場の調査対象としている主な地域には、アジア太平洋地域、北米、ヨーロッパ、中南米、その他の地域が含まれる。2023年には、北米が最大の地域市場であった。北米は、競争力と革新のための包括的なトレーニングプログラムの需要を増加させる様々な業界の多国籍企業の数が多い。さらに、同地域は力強い経済と、継続的な学習と専門的な成長を優先する文化を有しており、企業が従業員向けの研修プログラムに多額の投資を行うよう促している。北米には高度に発達した技術インフラとデジタル・ラーニング・プラットフォームがあり、多様な受講者に一流のトレーニング・コンテンツを効率的に提供することができる。一方、アジア太平洋地域の市場は、予測期間中に最も速い速度で発展すると予想されている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Bizlibrary Inc.
GPストラテジーズ株式会社
フランクリン・コヴィー社
シティ&ギルズグループ
D2L Corporation
コーネストン・オンデマンド株式会社
ウィルソン・ラーニング・ワールドワイド株式会社
アレン・コミュニケーションズ・ラーニング・サービス
Simplilearn Solutions Pvt.
スキルソフト株式会社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

トレーニングプログラム別
テクニカル・トレーニング
ソフトスキル
品質トレーニング
コンプライアンス
その他研修

産業別
小売
医薬品・ヘルスケア
金融サービス
専門サービス
公共企業
情報技術
その他産業

地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロサンゼルス
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
RoMEA

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.世界の企業研修市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.企業研修の世界市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.研修プログラム別
2.3.2.産業別
2.4.主要動向
2.5.景気後退の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.世界の企業研修市場のダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.世界の企業研修市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 企業研修の世界市場企業研修の世界市場規模・予測:研修プログラム別 2022年~2032年
5.1.技術研修
5.2.ソフトスキル
5.3.品質トレーニング
5.4.コンプライアンス
5.5.その他 研修プログラム
第6章.企業研修の世界市場規模・産業別予測 2022-2032
6.1.小売業
6.2.医薬品・ヘルスケア
6.3.金融サービス
6.4.公営企業
6.5.専門サービス
6.6.情報技術
6.7.その他産業
第7章.企業研修の世界市場規模・地域別予測 2022-2032
7.1.北米の企業研修市場
7.1.1.米国の企業研修市場
7.1.1.1.研修プログラムの内訳規模と予測、2022-2032年
7.1.1.2.産業別内訳規模・予測、2022-2032年
7.1.2.カナダの企業研修市場
7.2.ヨーロッパの企業研修市場
7.2.1.イギリスの企業研修市場
7.2.2.ドイツの企業研修市場
7.2.3.フランスの企業研修市場
7.2.4.スペイン企業研修市場
7.2.5.イタリアの企業研修市場
7.2.6.その他のヨーロッパの企業研修市場
7.3.アジア太平洋企業研修市場
7.3.1.中国の企業研修市場
7.3.2.インド企業研修市場
7.3.3.日本の企業研修市場
7.3.4.オーストラリア企業研修市場
7.3.5.韓国の企業研修市場
7.3.6.その他のアジア太平洋地域企業研修市場
7.4.中南米の企業研修市場
7.4.1.ブラジルの企業研修市場
7.4.2.メキシコ企業研修市場
7.4.3.その他のラテンアメリカの企業研修市場
7.5.中東・アフリカの企業研修市場
7.5.1.サウジアラビアの企業研修市場
7.5.2.南アフリカの企業研修市場
7.5.3.その他の中東・アフリカの企業研修市場
第8章 企業研修市場競合他社の動向
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.ビズライブラリー社
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.市場戦略
8.3.2.GPストラテジーズ株式会社
8.3.3.フランクリン・コヴィー社
8.3.4.シティ&ギルズグループ
8.3.5.D2Lコーポレーション
8.3.6.コーネストン・オンデマンド社
8.3.7.ウィルソン・ラーニング・ワールドワイド
8.3.8.アレン・コミュニケーションズ・ラーニング・サービス
8.3.9.Simplilearn Solutions Pvt.
8.3.10.スキルソフト株式会社
第9章 調査プロセス研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

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Summary

Global Corporate Training Market is valued at approximately USD 361.5 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.00% over the forecast period 2024-2032. Corporate Training involves organized educational programs and actions carried out in companies to strategically improve the abilities, information, and skills of employees, aiming to achieve measurable enhancements in performance, productivity, and organizational results. It involves more than just giving directions, instead focusing on a personalized strategy that fits the exact requirements and goals of the company, promoting a culture of ongoing learning and growth by providing individuals with the necessary skills and resources to succeed in their positions and make valuable contributions to the organization's success. The Global Corporate Training Market encompasses providing educational and developmental programs to employees to improve their skills, knowledge, and performance within organizations. Upskilling and Reskilling Initiatives is a trend in the Global Corporate Training Market. Due to the fast pace of technological advancements which require ongoing improvements in employees' skills, businesses provide corporate training in order to adjust to new tools and methodologies, ensuring that their staff are able to make valuable contributions in a changing market technological environment.

The Global Corporate Training Market is driven by digital transformation and technological advancements, mandating organizations to regularly improve their employees' skills to keep up with evolving technologies. This helps employees to remain proficient with new tools and systems, fostering innovation, efficiency, and a competitive edge in a rapidly changing business landscape. Furthermore, Leadership training is essential for preparing the employees with the necessary skills, strategic mindset, and flexibility to drive organizational growth and encourage innovation in a constantly changing business environment. However, measuring the Return On Investment (ROI) for training programs is a significant challenge which can hinder organizations' ability to justify expenditures and allocate resources effectively in the Corporate Training Market.

The key regions considered for the Global Corporate Training Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, North America was the largest regional market. North America has a large number of Multinational Corporations in various industries which increase the demand for comprehensive training programs to competitiveness and innovation. Additionally, the region possesses a strong economy and a culture that prioritizes ongoing learning and professional growth, prompting businesses to heavily invest in training programs for employees. North America has highly developed technological infrastructure and digital learning platforms, allowing for the efficient delivery of top-tier training content to a large and diverse audience. The market in Asia Pacific, on the other hand, is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:
Bizlibrary Inc.
GP Strategies Corporation
Franklin Covey Co.
City & Guilds Group
D2L Corporation
Cornestone OnDemand Inc.
Wilson Learning Worldwide Inc.
Allen Communications Learning Services
Simplilearn Solutions Pvt. Ltd.
Skill Soft Corporation

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Training Program
Technical Training
Soft Skills
Quality Training
Compliance
Others Training Program

By Industries
Retail
Phaemaceutical and Healthcare
Financial Services
Professional Services
Public Enterprises
Information Technology
Others Industries

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
RoMEA

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Corporate Training Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Global Corporate Training Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Training Program
2.3.2. By Industries
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Global Corporate Training Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Global Corporate Training Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Corporate Training Market Size & Forecasts by Training Program 2022-2032
5.1. Technical Training
5.2. Soft Skills
5.3. Quality Training
5.4. Compliance
5.5. Others Training Program
Chapter 6. Global Corporate Training Market Size & Forecasts by Industries 2022-2032
6.1. Retail
6.2. Phaemaceutical and Healthcare
6.3. Financial Services
6.4. Public Enterprises
6.5. Professional Services
6.6. Information Technology
6.7. Others Industries
Chapter 7. Global Corporate Training Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
7.1. North America Corporate Training Market
7.1.1. U.S. Corporate Training Market
7.1.1.1. Training Program breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.1.2. Industries breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.2. Canada Corporate Training Market
7.2. Europe Corporate Training Market
7.2.1. U.K. Corporate Training Market
7.2.2. Germany Corporate Training Market
7.2.3. France Corporate Training Market
7.2.4. Spain Corporate Training Market
7.2.5. Italy Corporate Training Market
7.2.6. Rest of Europe Corporate Training Market
7.3. Asia-Pacific Corporate Training Market
7.3.1. China Corporate Training Market
7.3.2. India Corporate Training Market
7.3.3. Japan Corporate Training Market
7.3.4. Australia Corporate Training Market
7.3.5. South Korea Corporate Training Market
7.3.6. Rest of Asia Pacific Corporate Training Market
7.4. Latin America Corporate Training Market
7.4.1. Brazil Corporate Training Market
7.4.2. Mexico Corporate Training Market
7.4.3. Rest of Latin America Corporate Training Market
7.5. Middle East & Africa Corporate Training Market
7.5.1. Saudi Arabia Corporate Training Market
7.5.2. South Africa Corporate Training Market
7.5.3. Rest of Middle East & Africa Corporate Training Market
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Bizlibrary Inc.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. GP Strategies Corporation
8.3.3. Franklin Covey Co.
8.3.4. City & Guilds Group
8.3.5. D2L Corporation
8.3.6. Cornestone OnDemand Inc.
8.3.7. Wilson Learning Worldwide Inc.
8.3.8. Allen Communications Learning Services
8.3.9. Simplilearn Solutions Pvt. Ltd.
8.3.10. Skill Soft Corporation
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

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